Қазақ әдебиеті пәні.6-сынып Балалық шақтың бейнесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақ әдебиеті пәні.6-сынып
Балалық шақтың бейнесі
Сабақтың мақсаты :
6.1.3.1-әдеби туындыдағы кейіпкердің
типтерін тек тұрғысынан сипаттау.
Бағалау критерийі:
Көркем шығарма кейіпкерлерін портреті
мен іс-әрекеті арқылы талдайды;
Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін
тек тұрғысынан сипаттайды;
Өткізген:Какимова Светлана Шамельевна
1 слайд
Қазақ әдебиеті пәні.6-сынып Балалық шақтың бейнесі Сабақтың мақсаты : 6.1.3.1-әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау. Бағалау критерийі: Көркем шығарма кейіпкерлерін портреті мен іс-әрекеті арқылы талдайды; Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттайды; Өткізген:Какимова Светлана Шамельевна
2 слайд
Өткен сабақ бойынша жұмыс
Шығарманың жанрын,идеясын,комп.құрылысын еске түсіріп алғаннан кейін төрт
топқа шығарманың әртірлі эпизодтарынан тапсырмалар берілді
2 слайд
Өткен сабақ бойынша жұмыс Шығарманың жанрын,идеясын,комп.құрылысын еске түсіріп алғаннан кейін төрт топқа шығарманың әртірлі эпизодтарынан тапсырмалар берілді
3 слайд
6.1.3.1-әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан
сипаттау.
Кейіпкер – көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби
образ .
Көркем шығармада сөзбен сомдалған кез келген қа Һ а рман бейнесін о браз
деп атайды .
Эпикалық образ – шығармада толық кескінделген, болмыс - бітімі анық,
дараланған образ.
Тип: Әдебиеттегі образ екі түрлі мағынада қолданылады: көркем бейне,
кейіпкер, тип.
Тип – көркем әдебиеттегі жинақтау . Мысалы: Аянның образы бір ғана Аян емес,
сол кезеңде өмір сүрген Аян тектес балалардың жиынтық бейнесі.Өтілетін сабақтың мақсаты:
3 слайд
6.1.3.1-әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау. Кейіпкер – көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ . Көркем шығармада сөзбен сомдалған кез келген қа Һ а рман бейнесін о браз деп атайды . Эпикалық образ – шығармада толық кескінделген, болмыс - бітімі анық, дараланған образ. Тип: Әдебиеттегі образ екі түрлі мағынада қолданылады: көркем бейне, кейіпкер, тип. Тип – көркем әдебиеттегі жинақтау . Мысалы: Аянның образы бір ғана Аян емес, сол кезеңде өмір сүрген Аян тектес балалардың жиынтық бейнесі.Өтілетін сабақтың мақсаты:
4 слайд
Кері байланыс .
Дескриптор арқылы топтар бір біріне кері
байланыс жасайды. Бағалау критерийі:
- Шығармадан кейіпкер образын сомдайтын дәлелдерді табу арқылы
іс-әрекетіне талдау жасайды.
Дескриптор:
- кейіпкердің маңызды әрекетін анықтайды.
- кейіпкерлердің образын (мінезін,сөйлеуін,көңіл-күйін,өзін-өзі
ұстауын)түрлі органайзерлерге түсіріп жан-жақты талдайды.
-Шығармадан кейіпкер образын сомдайтын дәлелдерді табу арқылы өз
ойын қорытып баға береді
4 слайд
Кері байланыс . Дескриптор арқылы топтар бір біріне кері байланыс жасайды. Бағалау критерийі: - Шығармадан кейіпкер образын сомдайтын дәлелдерді табу арқылы іс-әрекетіне талдау жасайды. Дескриптор: - кейіпкердің маңызды әрекетін анықтайды. - кейіпкерлердің образын (мінезін,сөйлеуін,көңіл-күйін,өзін-өзі ұстауын)түрлі органайзерлерге түсіріп жан-жақты талдайды. -Шығармадан кейіпкер образын сомдайтын дәлелдерді табу арқылы өз ойын қорытып баға береді
5 слайд
Топтарға өтілетін сабақтың тапсырмалары ұсынылды.Тапсырмаға сай дескрипторлар берілді.
5 слайд
Топтарға өтілетін сабақтың тапсырмалары ұсынылды.Тапсырмаға сай дескрипторлар берілді.
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд