Материалдар / Қазақ әдебиеті пәні.6-сынып Балалық шақтың бейнесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ әдебиеті пәні.6-сынып Балалық шақтың бейнесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты: 6.1.3.1-әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Сәуір 2024
201
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ әдебиеті пәні.6-сынып Балалық шақтың бейнесі Сабақтың мақсаты : 6.1.3.1-әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғ

1 слайд
Қазақ әдебиеті пәні.6-сынып Балалық шақтың бейнесі Сабақтың мақсаты : 6.1.3.1-әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау. Бағалау критерийі:  Көркем шығарма кейіпкерлерін портреті мен іс-әрекеті арқылы талдайды;  Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттайды; Өткізген:Какимова Светлана Шамельевна

1 слайд

Қазақ әдебиеті пәні.6-сынып Балалық шақтың бейнесі Сабақтың мақсаты : 6.1.3.1-әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау. Бағалау критерийі:  Көркем шығарма кейіпкерлерін портреті мен іс-әрекеті арқылы талдайды;  Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттайды; Өткізген:Какимова Светлана Шамельевна

Өткен сабақ бойынша жұмыс Шығарманың жанрын,идеясын,комп.құрылысын еске түсіріп алғаннан кейін төрт топқа шығарманың әртірлі эп

2 слайд
Өткен сабақ бойынша жұмыс Шығарманың жанрын,идеясын,комп.құрылысын еске түсіріп алғаннан кейін төрт топқа шығарманың әртірлі эпизодтарынан тапсырмалар берілді

2 слайд

Өткен сабақ бойынша жұмыс Шығарманың жанрын,идеясын,комп.құрылысын еске түсіріп алғаннан кейін төрт топқа шығарманың әртірлі эпизодтарынан тапсырмалар берілді

6.1.3.1-әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау.  Кейіпкер – көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қаты

3 слайд
6.1.3.1-әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау.  Кейіпкер – көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ .  Көркем шығармада сөзбен сомдалған кез келген қа Һ а рман бейнесін о браз деп атайды .  Эпикалық образ – шығармада толық кескінделген, болмыс - бітімі анық, дараланған образ.  Тип: Әдебиеттегі образ екі түрлі мағынада қолданылады: көркем бейне, кейіпкер, тип. Тип – көркем әдебиеттегі жинақтау . Мысалы: Аянның образы бір ғана Аян емес, сол кезеңде өмір сүрген Аян тектес балалардың жиынтық бейнесі.Өтілетін сабақтың мақсаты:

3 слайд

6.1.3.1-әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау.  Кейіпкер – көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ .  Көркем шығармада сөзбен сомдалған кез келген қа Һ а рман бейнесін о браз деп атайды .  Эпикалық образ – шығармада толық кескінделген, болмыс - бітімі анық, дараланған образ.  Тип: Әдебиеттегі образ екі түрлі мағынада қолданылады: көркем бейне, кейіпкер, тип. Тип – көркем әдебиеттегі жинақтау . Мысалы: Аянның образы бір ғана Аян емес, сол кезеңде өмір сүрген Аян тектес балалардың жиынтық бейнесі.Өтілетін сабақтың мақсаты:

Кері байланыс . Дескриптор арқылы топтар бір біріне кері байланыс жасайды. Бағалау критерийі: - Шығармадан кейіпкер образын

4 слайд
Кері байланыс . Дескриптор арқылы топтар бір біріне кері байланыс жасайды. Бағалау критерийі: - Шығармадан кейіпкер образын сомдайтын дәлелдерді табу арқылы іс-әрекетіне талдау жасайды. Дескриптор: - кейіпкердің маңызды әрекетін анықтайды. - кейіпкерлердің образын (мінезін,сөйлеуін,көңіл-күйін,өзін-өзі ұстауын)түрлі органайзерлерге түсіріп жан-жақты талдайды. -Шығармадан кейіпкер образын сомдайтын дәлелдерді табу арқылы өз ойын қорытып баға береді

4 слайд

Кері байланыс . Дескриптор арқылы топтар бір біріне кері байланыс жасайды. Бағалау критерийі: - Шығармадан кейіпкер образын сомдайтын дәлелдерді табу арқылы іс-әрекетіне талдау жасайды. Дескриптор: - кейіпкердің маңызды әрекетін анықтайды. - кейіпкерлердің образын (мінезін,сөйлеуін,көңіл-күйін,өзін-өзі ұстауын)түрлі органайзерлерге түсіріп жан-жақты талдайды. -Шығармадан кейіпкер образын сомдайтын дәлелдерді табу арқылы өз ойын қорытып баға береді

Топтарға өтілетін сабақтың тапсырмалары ұсынылды.Тапсырмаға сай дескрипторлар берілді.

5 слайд
Топтарға өтілетін сабақтың тапсырмалары ұсынылды.Тапсырмаға сай дескрипторлар берілді.

5 слайд

Топтарға өтілетін сабақтың тапсырмалары ұсынылды.Тапсырмаға сай дескрипторлар берілді.

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд