1 слайд
Қазақ әдебиеті пәні.6-сынып
Балалық шақтың бейнесі
Сабақтың мақсаты :
6.1.3.1-әдеби туындыдағы кейіпкердің
типтерін тек тұрғысынан сипаттау.
Бағалау критерийі:
Көркем шығарма кейіпкерлерін портреті
мен іс-әрекеті арқылы талдайды;
Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін
тек тұрғысынан сипаттайды;
Өткізген:Какимова Светлана Шамельевна
2 слайд
Өткен сабақ бойынша жұмыс
Шығарманың жанрын,идеясын,комп.құрылысын еске түсіріп алғаннан кейін төрт
топқа шығарманың әртірлі эпизодтарынан тапсырмалар берілді
3 слайд
6.1.3.1-әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан
сипаттау.
Кейіпкер – көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби
образ .
Көркем шығармада сөзбен сомдалған кез келген қа Һ а рман бейнесін о браз
деп атайды .
Эпикалық образ – шығармада толық кескінделген, болмыс - бітімі анық,
дараланған образ.
Тип: Әдебиеттегі образ екі түрлі мағынада қолданылады: көркем бейне,
кейіпкер, тип.
Тип – көркем әдебиеттегі жинақтау . Мысалы: Аянның образы бір ғана Аян емес,
сол кезеңде өмір сүрген Аян тектес балалардың жиынтық бейнесі.Өтілетін сабақтың мақсаты:
4 слайд
Кері байланыс .
Дескриптор арқылы топтар бір біріне кері
байланыс жасайды. Бағалау критерийі:
- Шығармадан кейіпкер образын сомдайтын дәлелдерді табу арқылы
іс-әрекетіне талдау жасайды.
Дескриптор:
- кейіпкердің маңызды әрекетін анықтайды.
- кейіпкерлердің образын (мінезін,сөйлеуін,көңіл-күйін,өзін-өзі
ұстауын)түрлі органайзерлерге түсіріп жан-жақты талдайды.
-Шығармадан кейіпкер образын сомдайтын дәлелдерді табу арқылы өз
ойын қорытып баға береді
5 слайд
Топтарға өтілетін сабақтың тапсырмалары ұсынылды.Тапсырмаға сай дескрипторлар берілді.
6 слайд
7 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз