Қазақ әдебиеті пәнін оқу мақсатына бағытталған тиімді әдістер арқылы оқыту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ әдебиеті пәнін оқу мақсатына бағытталған тиімді әдістер арқылы оқыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әдебиетіндегі оқу мақсаттарына арналған тиімді әдістерді көрсету
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Акынбаева Гулзира Мирзатевна тақырыбы Қазақ әдебиеті пәнін оқу мақсаттарына бағытталған тиімді әдістер арқылы оқыту Т.Рысқ

#1 слайд
Акынбаева Гулзира Мирзатевна тақырыбы Қазақ әдебиеті пәнін оқу мақсаттарына бағытталған тиімді әдістер арқылы оқыту Т.Рысқұлов атындағы №24 жббм

1 слайд

Акынбаева Гулзира Мирзатевна тақырыбы Қазақ әдебиеті пәнін оқу мақсаттарына бағытталған тиімді әдістер арқылы оқыту Т.Рысқұлов атындағы №24 жббм

Мақсат ы : 1 2 3 4•КОММУНИКАТИВТІК, •ӘДЕБИ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ТАЛДАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ •СӨЗДІК ҚОРЫН БАЙЫТУ •ОҚУШЫЛАРДЫҢ Т

#2 слайд
Мақсат ы : 1 2 3 4•КОММУНИКАТИВТІК, •ӘДЕБИ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ТАЛДАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ •СӨЗДІК ҚОРЫН БАЙЫТУ •ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЛДІК ДАҒДЫЛАРЫН ЖАН- ЖАҚТЫ ДАМЫТУ, 5 •ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ 6 •СЫНИ ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ

2 слайд

Мақсат ы : 1 2 3 4•КОММУНИКАТИВТІК, •ӘДЕБИ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ТАЛДАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ •СӨЗДІК ҚОРЫН БАЙЫТУ •ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЛДІК ДАҒДЫЛАРЫН ЖАН- ЖАҚТЫ ДАМЫТУ, 5 •ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ 6 •СЫНИ ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ

Күтілетін нәтижелері: . - Мәтінмен жұмыс барысында аналитикалық және сыни ойлау қабілеттерінің дамуы. - Әдеби шығармаларды те

#3 слайд
Күтілетін нәтижелері: . - Мәтінмен жұмыс барысында аналитикалық және сыни ойлау қабілеттерінің дамуы. - Әдеби шығармаларды терең түсіну және олардың мағынасын талдай білу. - Шығармашылық қабілеттерінің дамып, тілге деген қызығушылығының артуы.

3 слайд

Күтілетін нәтижелері: . - Мәтінмен жұмыс барысында аналитикалық және сыни ойлау қабілеттерінің дамуы. - Әдеби шығармаларды терең түсіну және олардың мағынасын талдай білу. - Шығармашылық қабілеттерінің дамып, тілге деген қызығушылығының артуы.

7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс

#4 слайд
7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау. «Тарсия» әдісінде берілген сұрақтың жауабын сәйкестендіру арқылы құрастырады. «Тарсия» әдісі арқылы пирамиданы құрып, әдебиет теориясын меңгереді. Tarsia әдісі

4 слайд

7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау. «Тарсия» әдісінде берілген сұрақтың жауабын сәйкестендіру арқылы құрастырады. «Тарсия» әдісі арқылы пирамиданы құрып, әдебиет теориясын меңгереді. Tarsia әдісі

. кинолента «Кинометафора» әдісімен жаңа материалды көру арқылы визуалды есте сақтау қабілетті артады. ведио

#5 слайд
. кинолента «Кинометафора» әдісімен жаңа материалды көру арқылы визуалды есте сақтау қабілетті артады. ведио

5 слайд

. кинолента «Кинометафора» әдісімен жаңа материалды көру арқылы визуалды есте сақтау қабілетті артады. ведио

#6 слайд

6 слайд

7 сынып, Қазақ әдебиеті Бөлім атауы: Көне күндерден жеткен жәдігерлер Тақырыбы : “Қыз Жібек” жыры Оқу бағдарламасына сәйкес

#7 слайд
7 сынып, Қазақ әдебиеті Бөлім атауы: Көне күндерден жеткен жәдігерлер Тақырыбы : “Қыз Жібек” жыры Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді жатқа айту 7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу Сабақтың мақсаты көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады, үзінділерді жатқа айтады, шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады. Бағалау критерийі •көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады, *үзінділерді жатқа айтады, *шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады.

7 слайд

7 сынып, Қазақ әдебиеті Бөлім атауы: Көне күндерден жеткен жәдігерлер Тақырыбы : “Қыз Жібек” жыры Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді жатқа айту 7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу Сабақтың мақсаты көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады, үзінділерді жатқа айтады, шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады. Бағалау критерийі •көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады, *үзінділерді жатқа айтады, *шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады.

ТАПСЫРМАЛАР Эпизодтан үзінді Кейіпкерлер бейнесі қасиеттері Дескриптор: *Эпизодтардан үзінді келтіреді-2балл * Үзіндіні жатқа а

#8 слайд
ТАПСЫРМАЛАР Эпизодтан үзінді Кейіпкерлер бейнесі қасиеттері Дескриптор: *Эпизодтардан үзінді келтіреді-2балл * Үзіндіні жатқа айта алады-2 балл * кейіпкерлер бейнесіне ашады-2 балл *Жағымды, жағымсыз қасиеттерін дәлелдей алады.- 2 балл БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ: * көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады, *үзінділерді жатқа айтады, *шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарасынан дамытып жазады Жұптық жұмыс «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

8 слайд

ТАПСЫРМАЛАР Эпизодтан үзінді Кейіпкерлер бейнесі қасиеттері Дескриптор: *Эпизодтардан үзінді келтіреді-2балл * Үзіндіні жатқа айта алады-2 балл * кейіпкерлер бейнесіне ашады-2 балл *Жағымды, жағымсыз қасиеттерін дәлелдей алады.- 2 балл БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ: * көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады, *үзінділерді жатқа айтады, *шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарасынан дамытып жазады Жұптық жұмыс «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

worwall платформасы арқылы «Барабан» әдісі https://wordwall.net/ru/resource/85103909 Тақырыбы : “Қыз Жібек” жыры. Оқу бағдарла

#9 слайд
worwall платформасы арқылы «Барабан» әдісі https://wordwall.net/ru/resource/85103909 Тақырыбы : “Қыз Жібек” жыры. Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты 7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу .

9 слайд

worwall платформасы арқылы «Барабан» әдісі https://wordwall.net/ru/resource/85103909 Тақырыбы : “Қыз Жібек” жыры. Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты 7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу .

“Былғары қолғап”әдісі

#10 слайд
“Былғары қолғап”әдісі

10 слайд

“Былғары қолғап”әдісі

Ñ?êåí Ñåéô,æè.mp4 Áè³ìáåò ÆÈ (2).mp4 ÈËßÑ æè.mp4

#11 слайд
Ñ?êåí Ñåéô,æè.mp4 Áè³ìáåò ÆÈ (2).mp4 ÈËßÑ æè.mp4

11 слайд

Ñ?êåí Ñåéô,æè.mp4 Áè³ìáåò ÆÈ (2).mp4 ÈËßÑ æè.mp4

7-сынып , пәнім қазақ әдебиеті Бөлімнің атауы: Толғауы тоқсан қызыл тіл Сабақтың тақырыбы:Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» толғ

#12 слайд
7-сынып , пәнім қазақ әдебиеті Бөлімнің атауы: Толғауы тоқсан қызыл тіл Сабақтың тақырыбы:Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» толғауы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты 7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту 7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың ( символ,синекдоха,қайталау түрлері : эпифора,анафора,аллитерация,ассонанс,риторикалық сұрақ) қолданысын талдау. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айтады, шығармада кездесетін көркемдегіш құралдардың (қайталау түрлері : эпифора,анафора,аллитерация,ассонанс,риторикалық сұрақ) қолданысын талдайды. - шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады - үзінділерді жатқа айтады -көркемдегіш құралдардың ( қайталау түрлері : эпифора,анафора,аллитерация,ассонанс,риторикалық сұрақ) қолданысын талдайды Сабақтың мақсаты Бағалау критерийі

12 слайд

7-сынып , пәнім қазақ әдебиеті Бөлімнің атауы: Толғауы тоқсан қызыл тіл Сабақтың тақырыбы:Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» толғауы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты 7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту 7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың ( символ,синекдоха,қайталау түрлері : эпифора,анафора,аллитерация,ассонанс,риторикалық сұрақ) қолданысын талдау. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айтады, шығармада кездесетін көркемдегіш құралдардың (қайталау түрлері : эпифора,анафора,аллитерация,ассонанс,риторикалық сұрақ) қолданысын талдайды. - шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады - үзінділерді жатқа айтады -көркемдегіш құралдардың ( қайталау түрлері : эпифора,анафора,аллитерация,ассонанс,риторикалық сұрақ) қолданысын талдайды Сабақтың мақсаты Бағалау критерийі

Тапсырмалар - шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады - үзінділерді жатқа айтады -көркемдегіш құралдардың ( қайталау түрлері : э

#13 слайд
Тапсырмалар - шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады - үзінділерді жатқа айтады -көркемдегіш құралдардың ( қайталау түрлері : эпифора,анафора,аллитерация,а ссонанс,риторикалық сұрақ) қолданысын талдайды Бағалау критерийі Өлеңнен үзінді Кейіпкер бейнесін аш Көркемдегіш құралдардың қолданысын талда Зар заман, зар заман, Зарлап өткен бір заман. Сөздің басы — бисмілла, Біз айталық, сіз тыңда Мұсылманның тарихын: Төрт аяқты хайуан Бұ дүниенің жарығы. Бағасы кеткен жігіттің Бетінен алар зайыбы Дескриптор: * кейіпкер бейнесін ашады-1балл *аллитерацияны табады, қолданысын талдайды-2 балл *ассонансты табады,қолданысын талдайды-2 балл *анафораны табады,қолданысын талдайды-2 *эпифораны табады-2 балл *риторикалық сұрауды табады- 1 балл;     “Жас қаламгер” әдісі «Зар заман» толғауын қазіргі заманмен байланыстырып, креативті ой толғау жазу тапсырмасын беремін. Менің оқу мақсатыма қол жеткізуге тікелей байланысты әдіс « Оқы, талда, қолдан» әдісі

13 слайд

Тапсырмалар - шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады - үзінділерді жатқа айтады -көркемдегіш құралдардың ( қайталау түрлері : эпифора,анафора,аллитерация,а ссонанс,риторикалық сұрақ) қолданысын талдайды Бағалау критерийі Өлеңнен үзінді Кейіпкер бейнесін аш Көркемдегіш құралдардың қолданысын талда Зар заман, зар заман, Зарлап өткен бір заман. Сөздің басы — бисмілла, Біз айталық, сіз тыңда Мұсылманның тарихын: Төрт аяқты хайуан Бұ дүниенің жарығы. Бағасы кеткен жігіттің Бетінен алар зайыбы Дескриптор: * кейіпкер бейнесін ашады-1балл *аллитерацияны табады, қолданысын талдайды-2 балл *ассонансты табады,қолданысын талдайды-2 балл *анафораны табады,қолданысын талдайды-2 *эпифораны табады-2 балл *риторикалық сұрауды табады- 1 балл;     “Жас қаламгер” әдісі «Зар заман» толғауын қазіргі заманмен байланыстырып, креативті ой толғау жазу тапсырмасын беремін. Менің оқу мақсатыма қол жеткізуге тікелей байланысты әдіс « Оқы, талда, қолдан» әдісі

6- сыныпта оқу бағдарламасында сай (6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау) деген оқы мақсаты бар. «

#14 слайд
6- сыныпта оқу бағдарламасында сай (6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау) деген оқы мақсаты бар. «Жанды экран» әдісі арқылы түрлендіріп комикс, суреттер арқылы оқиғаны рет -ретімен баяндау оқушыларға қызықты және есте сақтау қабілетіне тиімді әдіс.

14 слайд

6- сыныпта оқу бағдарламасында сай (6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау) деген оқы мақсаты бар. «Жанды экран» әдісі арқылы түрлендіріп комикс, суреттер арқылы оқиғаны рет -ретімен баяндау оқушыларға қызықты және есте сақтау қабілетіне тиімді әдіс.

Заманауи әдіс-тәсілдер: « Ғылым таппай мақтанба» өлеңі https://www.zharar.com/kz/olen/1203-abay_kunanbaev.html Ер

#15 слайд
Заманауи әдіс-тәсілдер: « Ғылым таппай мақтанба» өлеңі https://www.zharar.com/kz/olen/1203-abay_kunanbaev.html Еріншек, бекер мал шашпақ - Бес дұшпаның, білсеңіз. (метанимия) Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым, ойлап қой - Бес асыл іс, көнсеңіз. (эпитет) Дүние де өзі, мал да өзі, Ғылымға көңіл берсеңіз. (метафора) Ғалым болмай немене, Балалықты қисаңыз? Болмасаң да ұқсап бақ, Бір ғалымды көрсеңіз. (аллитерация)

15 слайд

Заманауи әдіс-тәсілдер: « Ғылым таппай мақтанба» өлеңі https://www.zharar.com/kz/olen/1203-abay_kunanbaev.html Еріншек, бекер мал шашпақ - Бес дұшпаның, білсеңіз. (метанимия) Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым, ойлап қой - Бес асыл іс, көнсеңіз. (эпитет) Дүние де өзі, мал да өзі, Ғылымға көңіл берсеңіз. (метафора) Ғалым болмай немене, Балалықты қисаңыз? Болмасаң да ұқсап бақ, Бір ғалымды көрсеңіз. (аллитерация)

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ А РАҚМЕТ !

#16 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ А РАҚМЕТ !

16 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ А РАҚМЕТ !

Файл форматы:
pptx
28.10.2025
88
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі