Қазақ әдебиеті пәнін оқу мақсатына бағытталған тиімді әдістер арқылы оқыту
Қазақ әдебиеті пәнін оқу мақсатына бағытталған тиімді әдістер арқылы оқыту

#1 слайд
Акынбаева Гулзира Мирзатевна
тақырыбы
Қазақ әдебиеті пәнін оқу мақсаттарына
бағытталған тиімді әдістер арқылы оқыту
Т.Рысқұлов
атындағы
№24 жббм
1 слайд
Акынбаева Гулзира Мирзатевна тақырыбы Қазақ әдебиеті пәнін оқу мақсаттарына бағытталған тиімді әдістер арқылы оқыту Т.Рысқұлов атындағы №24 жббм
#2 слайд
Мақсат
ы :
1
2
3
4•КОММУНИКАТИВТІК,
•ӘДЕБИ
ШЫҒАРМАЛАРДЫ
ТАЛДАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН
ҚАЛЫПТАСТЫРУ
•СӨЗДІК ҚОРЫН
БАЙЫТУ
•ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЛДІК
ДАҒДЫЛАРЫН ЖАН-
ЖАҚТЫ ДАМЫТУ,
5
•ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
6
•СЫНИ ОЙЛАУ
ДАҒДЫЛАРЫН
ДАМЫТУ
2 слайд
Мақсат ы : 1 2 3 4•КОММУНИКАТИВТІК, •ӘДЕБИ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ТАЛДАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ •СӨЗДІК ҚОРЫН БАЙЫТУ •ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЛДІК ДАҒДЫЛАРЫН ЖАН- ЖАҚТЫ ДАМЫТУ, 5 •ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ 6 •СЫНИ ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
#3 слайд
Күтілетін
нәтижелері:
.
- Мәтінмен жұмыс барысында аналитикалық
және сыни ойлау қабілеттерінің дамуы.
- Әдеби шығармаларды терең түсіну және
олардың мағынасын талдай білу.
- Шығармашылық қабілеттерінің дамып,
тілге деген қызығушылығының артуы.
3 слайд
Күтілетін нәтижелері: . - Мәтінмен жұмыс барысында аналитикалық және сыни ойлау қабілеттерінің дамуы. - Әдеби шығармаларды терең түсіну және олардың мағынасын талдай білу. - Шығармашылық қабілеттерінің дамып, тілге деген қызығушылығының артуы.
#4 слайд
7.2.3.1 шығармадағы
көркемдегіш құралдардың
(символ, синекдоха, қайталау
түрлері: эпифора, анафора,
аллитерация, ассонанс,
риторикалық сұрақ)
қолданысын талдау. «Тарсия»
әдісінде берілген сұрақтың
жауабын сәйкестендіру
арқылы құрастырады.
«Тарсия» әдісі арқылы
пирамиданы құрып, әдебиет
теориясын меңгереді.
Tarsia әдісі
4 слайд
7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау. «Тарсия» әдісінде берілген сұрақтың жауабын сәйкестендіру арқылы құрастырады. «Тарсия» әдісі арқылы пирамиданы құрып, әдебиет теориясын меңгереді. Tarsia әдісі
#5 слайд
.
кинолента
«Кинометафора» әдісімен жаңа материалды көру
арқылы визуалды есте сақтау қабілетті артады.
ведио
5 слайд
. кинолента «Кинометафора» әдісімен жаңа материалды көру арқылы визуалды есте сақтау қабілетті артады. ведио
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
7 сынып, Қазақ әдебиеті
Бөлім атауы: Көне күндерден жеткен жәдігерлер
Тақырыбы : “Қыз Жібек” жыры
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту
мақсаты:
7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді
жатқа айту
7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан
дамытып жазу
Сабақтың мақсаты
көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады,
үзінділерді жатқа айтады,
шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас
тұрғысынан дамытып жазады.
Бағалау критерийі
•көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады,
*үзінділерді жатқа айтады,
*шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас
тұрғысынан дамытып жазады.
7 слайд
7 сынып, Қазақ әдебиеті Бөлім атауы: Көне күндерден жеткен жәдігерлер Тақырыбы : “Қыз Жібек” жыры Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді жатқа айту 7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу Сабақтың мақсаты көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады, үзінділерді жатқа айтады, шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады. Бағалау критерийі •көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады, *үзінділерді жатқа айтады, *шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады.
#8 слайд
ТАПСЫРМАЛАР
Эпизодтан үзінді Кейіпкерлер бейнесі қасиеттері
Дескриптор:
*Эпизодтардан үзінді келтіреді-2балл
* Үзіндіні жатқа айта алады-2 балл
* кейіпкерлер бейнесіне ашады-2 балл
*Жағымды, жағымсыз қасиеттерін дәлелдей алады.-
2 балл
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ:
* көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін
ашады,
*үзінділерді жатқа айтады,
*шығармадағы оқиға желісін өзіндік
көзқарасынан дамытып жазады
Жұптық жұмыс
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
8 слайд
ТАПСЫРМАЛАР Эпизодтан үзінді Кейіпкерлер бейнесі қасиеттері Дескриптор: *Эпизодтардан үзінді келтіреді-2балл * Үзіндіні жатқа айта алады-2 балл * кейіпкерлер бейнесіне ашады-2 балл *Жағымды, жағымсыз қасиеттерін дәлелдей алады.- 2 балл БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ: * көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады, *үзінділерді жатқа айтады, *шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарасынан дамытып жазады Жұптық жұмыс «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
#9 слайд
worwall платформасы арқылы
«Барабан» әдісі https://wordwall.net/ru/resource/85103909
Тақырыбы : “Қыз Жібек” жыры. Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты
7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік
көзқарас тұрғысынан дамытып жазу .
9 слайд
worwall платформасы арқылы «Барабан» әдісі https://wordwall.net/ru/resource/85103909 Тақырыбы : “Қыз Жібек” жыры. Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты 7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу .
#10 слайд
“Былғары
қолғап”әдісі
10 слайд
“Былғары қолғап”әдісі
#11 слайд
Ñ?êåí Ñåéô,æè.mp4 Áè³ìáåò ÆÈ (2).mp4
ÈËßÑ æè.mp4
11 слайд
Ñ?êåí Ñåéô,æè.mp4 Áè³ìáåò ÆÈ (2).mp4 ÈËßÑ æè.mp4
#12 слайд
7-сынып , пәнім қазақ әдебиеті
Бөлімнің атауы:
Толғауы тоқсан қызыл тіл
Сабақтың тақырыбы:Шортанбай Қанайұлы
«Зар заман» толғауы
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаты
7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді
жатқа айту
7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың
( символ,синекдоха,қайталау түрлері :
эпифора,анафора,аллитерация,ассонанс,риторикалық сұрақ)
қолданысын талдау.
Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа
айтады, шығармада кездесетін көркемдегіш құралдардың (қайталау
түрлері : эпифора,анафора,аллитерация,ассонанс,риторикалық
сұрақ) қолданысын талдайды.
- шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады
- үзінділерді жатқа айтады
-көркемдегіш құралдардың ( қайталау түрлері :
эпифора,анафора,аллитерация,ассонанс,риторикалық сұрақ) қолданысын
талдайды
Сабақтың мақсаты
Бағалау критерийі
12 слайд
7-сынып , пәнім қазақ әдебиеті Бөлімнің атауы: Толғауы тоқсан қызыл тіл Сабақтың тақырыбы:Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» толғауы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты 7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту 7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың ( символ,синекдоха,қайталау түрлері : эпифора,анафора,аллитерация,ассонанс,риторикалық сұрақ) қолданысын талдау. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айтады, шығармада кездесетін көркемдегіш құралдардың (қайталау түрлері : эпифора,анафора,аллитерация,ассонанс,риторикалық сұрақ) қолданысын талдайды. - шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады - үзінділерді жатқа айтады -көркемдегіш құралдардың ( қайталау түрлері : эпифора,анафора,аллитерация,ассонанс,риторикалық сұрақ) қолданысын талдайды Сабақтың мақсаты Бағалау критерийі
#13 слайд
Тапсырмалар
- шығармадағы кейіпкер бейнесін
ашады
- үзінділерді жатқа айтады
-көркемдегіш құралдардың
( қайталау түрлері :
эпифора,анафора,аллитерация,а
ссонанс,риторикалық сұрақ)
қолданысын талдайды
Бағалау критерийі
Өлеңнен үзінді
Кейіпкер бейнесін
аш
Көркемдегіш
құралдардың
қолданысын талда
Зар заман, зар заман,
Зарлап өткен бір заман.
Сөздің басы — бисмілла,
Біз айталық, сіз тыңда
Мұсылманның тарихын:
Төрт аяқты хайуан
Бұ дүниенің жарығы.
Бағасы кеткен жігіттің
Бетінен алар зайыбы
Дескриптор:
* кейіпкер бейнесін ашады-1балл
*аллитерацияны табады, қолданысын талдайды-2 балл
*ассонансты табады,қолданысын талдайды-2 балл
*анафораны табады,қолданысын талдайды-2
*эпифораны табады-2 балл
*риторикалық сұрауды табады- 1 балл;
“Жас қаламгер” әдісі
«Зар заман» толғауын қазіргі заманмен байланыстырып, креативті ой толғау жазу тапсырмасын
беремін.
Менің оқу мақсатыма қол жеткізуге тікелей
байланысты әдіс « Оқы, талда, қолдан» әдісі
13 слайд
Тапсырмалар - шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады - үзінділерді жатқа айтады -көркемдегіш құралдардың ( қайталау түрлері : эпифора,анафора,аллитерация,а ссонанс,риторикалық сұрақ) қолданысын талдайды Бағалау критерийі Өлеңнен үзінді Кейіпкер бейнесін аш Көркемдегіш құралдардың қолданысын талда Зар заман, зар заман, Зарлап өткен бір заман. Сөздің басы — бисмілла, Біз айталық, сіз тыңда Мұсылманның тарихын: Төрт аяқты хайуан Бұ дүниенің жарығы. Бағасы кеткен жігіттің Бетінен алар зайыбы Дескриптор: * кейіпкер бейнесін ашады-1балл *аллитерацияны табады, қолданысын талдайды-2 балл *ассонансты табады,қолданысын талдайды-2 балл *анафораны табады,қолданысын талдайды-2 *эпифораны табады-2 балл *риторикалық сұрауды табады- 1 балл; “Жас қаламгер” әдісі «Зар заман» толғауын қазіргі заманмен байланыстырып, креативті ой толғау жазу тапсырмасын беремін. Менің оқу мақсатыма қол жеткізуге тікелей байланысты әдіс « Оқы, талда, қолдан» әдісі
#14 слайд
6- сыныпта оқу бағдарламасында сай (6.1.1.1. әдеби
шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау) деген оқы
мақсаты бар. «Жанды экран» әдісі арқылы түрлендіріп комикс,
суреттер арқылы оқиғаны рет -ретімен баяндау оқушыларға
қызықты және есте сақтау қабілетіне тиімді әдіс.
14 слайд
6- сыныпта оқу бағдарламасында сай (6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау) деген оқы мақсаты бар. «Жанды экран» әдісі арқылы түрлендіріп комикс, суреттер арқылы оқиғаны рет -ретімен баяндау оқушыларға қызықты және есте сақтау қабілетіне тиімді әдіс.
#15 слайд
Заманауи әдіс-тәсілдер:
« Ғылым таппай мақтанба» өлеңі
https://www.zharar.com/kz/olen/1203-abay_kunanbaev.html
Еріншек, бекер мал шашпақ -
Бес дұшпаның, білсеңіз.
(метанимия)
Талап, еңбек, терең ой,
Қанағат, рақым, ойлап қой -
Бес асыл іс, көнсеңіз.
(эпитет)
Дүние де өзі, мал да өзі,
Ғылымға көңіл берсеңіз.
(метафора)
Ғалым болмай немене,
Балалықты қисаңыз?
Болмасаң да ұқсап бақ,
Бір ғалымды көрсеңіз.
(аллитерация)
15 слайд
Заманауи әдіс-тәсілдер: « Ғылым таппай мақтанба» өлеңі https://www.zharar.com/kz/olen/1203-abay_kunanbaev.html Еріншек, бекер мал шашпақ - Бес дұшпаның, білсеңіз. (метанимия) Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым, ойлап қой - Бес асыл іс, көнсеңіз. (эпитет) Дүние де өзі, мал да өзі, Ғылымға көңіл берсеңіз. (метафора) Ғалым болмай немене, Балалықты қисаңыз? Болмасаң да ұқсап бақ, Бір ғалымды көрсеңіз. (аллитерация)
#16 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ
А РАҚМЕТ !
16 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ А РАҚМЕТ !
шағым қалдыра аласыз













