Қазақ хандығы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ хандығы

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңа бағдарлама бойынша ұстаздарға ашық сабақта қолдануға болатын презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Біржан сал ауданы Бұланды орта мектебінің тарих пәнінің мұғалімі Дюсенбаева Шолпан Мұхамедиева Ұзақ мерзімді жоспардың тарау

#1 слайд
Біржан сал ауданы Бұланды орта мектебінің тарих пәнінің мұғалімі Дюсенбаева Шолпан Мұхамедиева Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : XVIII ғасырдағы Қазақ хандығы. Сабақтың тақырыбы: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты. Зерттеу сұрағы: Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай? Оқу мақсаты 8.3.2.3 – Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын бағалау. Сабақ мақсаты Абылай ханның қазақ халқының тарихындағы ролін бағалайды. Барлық оқушылар: Абылай ханның ішкі, сыртқы саясатын түсінеді. Басым оқушылар : Абылай ханның Қазақ халқының тарихындағы ролін сипаттайды. Кейбір оқушылар Абылай ханның Қазақ хандығының тәуелсіздігі мен аумақтық тұтастығын сақтай білгендігін бағалайды. Бағалау критерийлері Абылай ханның жүргізген саясатын біледі. Казақ тарихындағы Абылай ханның орнын сипаттайды. Қазақ елінің тәуелсіздігін сақтаудағы еңбегін бағалайды.

1 слайд

Біржан сал ауданы Бұланды орта мектебінің тарих пәнінің мұғалімі Дюсенбаева Шолпан Мұхамедиева Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : XVIII ғасырдағы Қазақ хандығы. Сабақтың тақырыбы: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты. Зерттеу сұрағы: Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай? Оқу мақсаты 8.3.2.3 – Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын бағалау. Сабақ мақсаты Абылай ханның қазақ халқының тарихындағы ролін бағалайды. Барлық оқушылар: Абылай ханның ішкі, сыртқы саясатын түсінеді. Басым оқушылар : Абылай ханның Қазақ халқының тарихындағы ролін сипаттайды. Кейбір оқушылар Абылай ханның Қазақ хандығының тәуелсіздігі мен аумақтық тұтастығын сақтай білгендігін бағалайды. Бағалау критерийлері Абылай ханның жүргізген саясатын біледі. Казақ тарихындағы Абылай ханның орнын сипаттайды. Қазақ елінің тәуелсіздігін сақтаудағы еңбегін бағалайды.

Әдіс- тәсілдер «Қар кесегі» әдісі «Жариялау» әдісі «Ойлан, тап» әдісі «Білгім келген 3 сұрақ» әдісі 1 тапсырма «Мәтінмен жұ

#2 слайд
Әдіс- тәсілдер «Қар кесегі» әдісі «Жариялау» әдісі «Ойлан, тап» әдісі «Білгім келген 3 сұрақ» әдісі 1 тапсырма «Мәтінмен жұмыс» Топтық жұмыс Әдісі: Жариялау әдісі Мәтінді оқып, тақырып бойынша мазмұндайды. 1 топ Абылай қазақ хандығының аса көрнекті саясаты және мемлекет қайраткері? 2 топ Абылайдың ішкі саясаты. 3 топ Абылайдың сыртқы саясаты. ҚБ: «Жетістік ағашы» әдісі арқылы оқушылар бірін - бірі бағалайды.

2 слайд

Әдіс- тәсілдер «Қар кесегі» әдісі «Жариялау» әдісі «Ойлан, тап» әдісі «Білгім келген 3 сұрақ» әдісі 1 тапсырма «Мәтінмен жұмыс» Топтық жұмыс Әдісі: Жариялау әдісі Мәтінді оқып, тақырып бойынша мазмұндайды. 1 топ Абылай қазақ хандығының аса көрнекті саясаты және мемлекет қайраткері? 2 топ Абылайдың ішкі саясаты. 3 топ Абылайдың сыртқы саясаты. ҚБ: «Жетістік ағашы» әдісі арқылы оқушылар бірін - бірі бағалайды.

Саралап оқыту Сабақтың мақсаты Тапсырмалар Скаффолдинг Абылай ханға дейінгі қазақ хандығы Абылай ханның кезіндегі қазақ хан

#3 слайд
Саралап оқыту Сабақтың мақсаты Тапсырмалар Скаффолдинг Абылай ханға дейінгі қазақ хандығы Абылай ханның кезіндегі қазақ хандығы 1. 1. 2. 2. 3. 3. 4. 4.2 тапсырма кестені толтыру жеке жұмыс Әдісі:«Ойлан, тап!» Дескриптор: 1. 1- 3 сипаттайды . 2. 2-4 дәлелдейді.

3 слайд

Саралап оқыту Сабақтың мақсаты Тапсырмалар Скаффолдинг Абылай ханға дейінгі қазақ хандығы Абылай ханның кезіндегі қазақ хандығы 1. 1. 2. 2. 3. 3. 4. 4.2 тапсырма кестені толтыру жеке жұмыс Әдісі:«Ойлан, тап!» Дескриптор: 1. 1- 3 сипаттайды . 2. 2-4 дәлелдейді.

Критериалды бағалау «Бас бармақ» әдісі «Жетістік ағашы» әдісі «Желкенді қайық» әдісі «Көршіңмен бөліс» әдісі 2 тапсырмада

#4 слайд
Критериалды бағалау «Бас бармақ» әдісі «Жетістік ағашы» әдісі «Желкенді қайық» әдісі «Көршіңмен бөліс» әдісі 2 тапсырмада жеке жұмыста кестені толтыру кезінде «Ойлан, тап» дескриптор бойынша «Желкенді қайық» әдісімен оқушылар бірін- бірі бағалайды.

4 слайд

Критериалды бағалау «Бас бармақ» әдісі «Жетістік ағашы» әдісі «Желкенді қайық» әдісі «Көршіңмен бөліс» әдісі 2 тапсырмада жеке жұмыста кестені толтыру кезінде «Ойлан, тап» дескриптор бойынша «Желкенді қайық» әдісімен оқушылар бірін- бірі бағалайды.

Файл форматы:
pptx
31.05.2019
457
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі