Материалдар / Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарындағы саралау тапсырмалары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарындағы саралау тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарындағы саралау тапсырмасын тиімді ұйымдастыруды жүзеге асыру үшін берілген материал
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында саралау тапсырмаларын дайындау жолдары. Мақсаты : Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында

1 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында саралау тапсырмаларын дайындау жолдары. Мақсаты : Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып саралау тәсілдерін тиімді қолдану

1 слайд

Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында саралау тапсырмаларын дайындау жолдары. Мақсаты : Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып саралау тәсілдерін тиімді қолдану

Саралау...  «оқушылардың бейімділігі мен қабілеттеріне сәйкес орта мектептегі оқу жоспары мен бағдарламаларының бөлі

2 слайд
Саралау...  «оқушылардың бейімділігі мен қабілеттеріне сәйкес орта мектептегі оқу жоспары мен бағдарламаларының бөлінісі, жіктелуі. Ол мектеп ұйымдары, оқу лектрі, сыныптан тыс және жеке пәндерді терең оқытатын факультативті сабақтарды ұйымдастыру арқылы жүзеге асырылады» деп анықталған  Сізге осы тұжырым түсінікті болды ма?

2 слайд

Саралау...  «оқушылардың бейімділігі мен қабілеттеріне сәйкес орта мектептегі оқу жоспары мен бағдарламаларының бөлінісі, жіктелуі. Ол мектеп ұйымдары, оқу лектрі, сыныптан тыс және жеке пәндерді терең оқытатын факультативті сабақтарды ұйымдастыру арқылы жүзеге асырылады» деп анықталған  Сізге осы тұжырым түсінікті болды ма?

Саралау дегеніміз...  -оқушылардың қабілеттері, қызығушылығы,қажеттіліктері ескерілетін, бірақ базалық жалпы білім берудегі

3 слайд
Саралау дегеніміз...  -оқушылардың қабілеттері, қызығушылығы,қажеттіліктері ескерілетін, бірақ базалық жалпы білім берудегі деңгейін төмендетпей оқу үрдісін ұйымдастырудың формасы;  - оқушылардың «қабілеті, қызығушылығы мен бейімділігі ескерілетін оқытуды ұйымдастыру формасы»;

3 слайд

Саралау дегеніміз...  -оқушылардың қабілеттері, қызығушылығы,қажеттіліктері ескерілетін, бірақ базалық жалпы білім берудегі деңгейін төмендетпей оқу үрдісін ұйымдастырудың формасы;  - оқушылардың «қабілеті, қызығушылығы мен бейімділігі ескерілетін оқытуды ұйымдастыру формасы»;

Саралау дегеніміз -  1 .Сыныпта не болып жат қанын білу  2. Жүйелі жоспарлау  3. Бірыңғай көп тапсырмалардан гөрі сапаға бағ

4 слайд
Саралау дегеніміз -  1 .Сыныпта не болып жат қанын білу  2. Жүйелі жоспарлау  3. Бірыңғай көп тапсырмалардан гөрі сапаға бағытталған тапсырма  4. Тапсырманың оқушыға бағытталуы  5.Баланың ерекшелігін ескере отырып оқыту

4 слайд

Саралау дегеніміз -  1 .Сыныпта не болып жат қанын білу  2. Жүйелі жоспарлау  3. Бірыңғай көп тапсырмалардан гөрі сапаға бағытталған тапсырма  4. Тапсырманың оқушыға бағытталуы  5.Баланың ерекшелігін ескере отырып оқыту

Мұғалімдер саралауды жүргізе алады  Оқушылардың  - дайындық деңгейіне  - қызығушылықтарына  - оқу стиліне қарай

5 слайд
Мұғалімдер саралауды жүргізе алады  Оқушылардың  - дайындық деңгейіне  - қызығушылықтарына  - оқу стиліне қарай

5 слайд

Мұғалімдер саралауды жүргізе алады  Оқушылардың  - дайындық деңгейіне  - қызығушылықтарына  - оқу стиліне қарай

Саралау  Оқушыға тапсыра мен білім стандартын орындауға, меңгеруге мүмкіндік беру.Уақыт беру қолдау көрсету, жағдай жасау, т

6 слайд
Саралау  Оқушыға тапсыра мен білім стандартын орындауға, меңгеруге мүмкіндік беру.Уақыт беру қолдау көрсету, жағдай жасау, тапсырманы түрлендіру, үрдіске барлық оқушының мүмкіндігін ескере отырып қатыстыру.

6 слайд

Саралау  Оқушыға тапсыра мен білім стандартын орындауға, меңгеруге мүмкіндік беру.Уақыт беру қолдау көрсету, жағдай жасау, тапсырманы түрлендіру, үрдіске барлық оқушының мүмкіндігін ескере отырып қатыстыру.

7 слайд

7 слайд