Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарындағы саралау тапсырмалары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында саралау
тапсырмаларын дайындау жолдары.
Мақсаты : Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында
оқушылардың ерекшеліктері мен
қажеттіліктерін ескере отырып саралау
тәсілдерін тиімді қолдану
1 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында саралау тапсырмаларын дайындау жолдары. Мақсаты : Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып саралау тәсілдерін тиімді қолдану
2 слайд
Саралау...
«оқушылардың бейімділігі мен қабілеттеріне сәйкес
орта мектептегі оқу жоспары мен бағдарламаларының
бөлінісі, жіктелуі. Ол мектеп ұйымдары, оқу лектрі,
сыныптан тыс және жеке пәндерді терең оқытатын
факультативті сабақтарды ұйымдастыру арқылы жүзеге
асырылады» деп анықталған
Сізге осы тұжырым түсінікті болды ма?
2 слайд
Саралау... «оқушылардың бейімділігі мен қабілеттеріне сәйкес орта мектептегі оқу жоспары мен бағдарламаларының бөлінісі, жіктелуі. Ол мектеп ұйымдары, оқу лектрі, сыныптан тыс және жеке пәндерді терең оқытатын факультативті сабақтарды ұйымдастыру арқылы жүзеге асырылады» деп анықталған Сізге осы тұжырым түсінікті болды ма?
3 слайд
Саралау дегеніміз...
-оқушылардың қабілеттері,
қызығушылығы,қажеттіліктері ескерілетін, бірақ
базалық жалпы білім берудегі деңгейін төмендетпей
оқу үрдісін ұйымдастырудың формасы;
- оқушылардың «қабілеті, қызығушылығы мен
бейімділігі ескерілетін оқытуды ұйымдастыру
формасы»;
3 слайд
Саралау дегеніміз... -оқушылардың қабілеттері, қызығушылығы,қажеттіліктері ескерілетін, бірақ базалық жалпы білім берудегі деңгейін төмендетпей оқу үрдісін ұйымдастырудың формасы; - оқушылардың «қабілеті, қызығушылығы мен бейімділігі ескерілетін оқытуды ұйымдастыру формасы»;
4 слайд
Саралау дегеніміз -
1 .Сыныпта не болып жат қанын білу
2. Жүйелі жоспарлау
3. Бірыңғай көп тапсырмалардан гөрі сапаға
бағытталған тапсырма
4. Тапсырманың оқушыға бағытталуы
5.Баланың ерекшелігін ескере отырып оқыту
4 слайд
Саралау дегеніміз - 1 .Сыныпта не болып жат қанын білу 2. Жүйелі жоспарлау 3. Бірыңғай көп тапсырмалардан гөрі сапаға бағытталған тапсырма 4. Тапсырманың оқушыға бағытталуы 5.Баланың ерекшелігін ескере отырып оқыту
5 слайд
Мұғалімдер саралауды жүргізе алады
Оқушылардың
- дайындық деңгейіне
- қызығушылықтарына
- оқу стиліне қарай
5 слайд
Мұғалімдер саралауды жүргізе алады Оқушылардың - дайындық деңгейіне - қызығушылықтарына - оқу стиліне қарай
6 слайд
Саралау
Оқушыға тапсыра мен білім стандартын орындауға,
меңгеруге мүмкіндік беру.Уақыт беру қолдау
көрсету, жағдай жасау, тапсырманы түрлендіру,
үрдіске барлық оқушының мүмкіндігін ескере
отырып қатыстыру.
6 слайд
Саралау Оқушыға тапсыра мен білім стандартын орындауға, меңгеруге мүмкіндік беру.Уақыт беру қолдау көрсету, жағдай жасау, тапсырманы түрлендіру, үрдіске барлық оқушының мүмкіндігін ескере отырып қатыстыру.
7 слайд
7 слайд