Материалдар / ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА ДИАЛОГТІК ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА ДИАЛОГТІК ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп жасындағы оқушыларға, әсіресе қазақ тілінде оқытпайтын мектептерге аса тиімді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Сәуір 2020
570
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА ДИАЛОГТІК ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

1 слайд
  ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА ДИАЛОГТІК ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

Өмір - өз табиғаты бойынша диалогтік құбылыс. Өмір сүру дегеніміз – диалогке қатысу: сұрау, тыңдау, жауап беру,

2 слайд
Өмір - өз табиғаты бойынша диалогтік құбылыс. Өмір сүру дегеніміз – диалогке қатысу: сұрау, тыңдау, жауап беру, келісу және т.б. М.Бахтин

мұғалім жақсы тыңдаушы бола алатын Диалог өз пікірі мен беделін алға тартпай әңгіме жүргізе алатын серіктес рөлін орындаушы қа

3 слайд
мұғалім жақсы тыңдаушы бола алатын Диалог өз пікірі мен беделін алға тартпай әңгіме жүргізе алатын серіктес рөлін орындаушы қарым-қатынас түрі

Диалог барысындағы деңгей Бірінші деңгей өзіндік МЕН-мен диалог, яғни өз ойымен, өзімен қарым-қатынас жасайтын тұлғалық д

4 слайд
Диалог барысындағы деңгей Бірінші деңгей өзіндік МЕН-мен диалог, яғни өз ойымен, өзімен қарым-қатынас жасайтын тұлғалық деңгей Екінші деңгей түрлі бағыттардағы іс- әрекеттерді Мен және басқа арқылы талдайтын тұлғалар арасындағы деңгей Үшінші деңгей Мультидиалог - бір мезгілді бір нәрсені талқылайды

Мұғалім ОқушыОқушы

5 слайд
Мұғалім ОқушыОқушы

• Әңгіме-дебат; • Кумулятивтік әңгіме; • Зерттеушілік әңгіме. Диалогтік оқыту түрлері (Мерсер)

6 слайд
• Әңгіме-дебат; • Кумулятивтік әңгіме; • Зерттеушілік әңгіме. Диалогтік оқыту түрлері (Мерсер)

Әңгіме-дебат барысында:  ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады;  ресурстарды біріктіруге

7 слайд
Әңгіме-дебат барысында:  ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады;  ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады;  қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай», «Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге асады;  Орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталған.

Кумулятивтік әңгіме барысында байқалатын жайлар:  айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе бе

8 слайд
Кумулятивтік әңгіме барысында байқалатын жайлар:  айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе береді;  әңгіме білім алмасу мақсатында жүргізілгенімен, оған қатысушылар өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдайды;  идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді .

Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде:  әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады;  әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен, мұ

9 слайд
Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде:  әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады;  әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен, мұқият бағалау жүргізіледі;  қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды;  қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді, осылайша әңгімеде дәлелдеме «көрінеді»;  топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады (олар келісімге келуі де, келмеуі де мүмкін, ең бастысы – келісімге ұмтылу).

Диалогтік оқытудың тиімділігі басқа адамдарда түрлі идеялардың болатындығын оқушылардың түсінулеріне ықпал етеді; оқушылар

10 слайд
Диалогтік оқытудың тиімділігі басқа адамдарда түрлі идеялардың болатындығын оқушылардың түсінулеріне ықпал етеді; оқушылардың өз идеяларын дәлелдеуіне көмектеседі; мұғалімдерге оқушыларды оқыту барысында олардың оқушылары қандай деңгейде екендігін түсінуге көмектеседі. оқушылардың тақырып бойынша өз ойларын білдіруіне мүмкіндік береді;

11 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!

12 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!