Материалдар / Қазақ тілінен сабақ жоспары "Көшпеділер тұрмысы" Ырықсыз етіс 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілінен сабақ жоспары "Көшпеділер тұрмысы" Ырықсыз етіс 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілін оқытуда 9 сынып бойынша "Көшпенділер тұрмысы" тақырыбына презентиция
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2021
1846
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазанның жиырма бірі Көшпенділер тұрмысы Етістер. Ырықсыз етіс.

1 слайд
Қазанның жиырма бірі Көшпенділер тұрмысы Етістер. Ырықсыз етіс.

1 слайд

Қазанның жиырма бірі Көшпенділер тұрмысы Етістер. Ырықсыз етіс.

көшпенділер – кочевники иелік – владение көшпелі тұрмыс – кочевой образ жизни жайлау – летнее пастбище қыстау – зимовка жо

2 слайд
көшпенділер – кочевники иелік – владение көшпелі тұрмыс – кочевой образ жизни жайлау – летнее пастбище қыстау – зимовка жорамал – предплолжение, догадка киіз үй – юрта тұрмыс – тіршілік – житье, быт лайықты – соответствующий құрастырмалы – сборочный ер – тұрман – верховая сбруя (седло со всеми принадлежностями) ат әбзелдері –конская сбруя көшу - перекочевать

2 слайд

көшпенділер – кочевники иелік – владение көшпелі тұрмыс – кочевой образ жизни жайлау – летнее пастбище қыстау – зимовка жорамал – предплолжение, догадка киіз үй – юрта тұрмыс – тіршілік – житье, быт лайықты – соответствующий құрастырмалы – сборочный ер – тұрман – верховая сбруя (седло со всеми принадлежностями) ат әбзелдері –конская сбруя көшу - перекочевать

Ырықсыз етіс (страдательный залог)– действие совершается над объектом. - ыл, іл, л н Например, аяқтау – за

3 слайд
Ырықсыз етіс (страдательный залог)– действие совершается над объектом. - ыл, іл, л н Например, аяқтау – закончить, аяқта л у – быть законченным. Сат ыл у – быть проданным, ескер іл у – быть учтённым, атқар ыл у – быть выполненным, әкет іл у – быть унесённым, мақта л у – быть расхваленным.          Ас пісір іл ді. – Еда приготовлена.   Жұмыс істе л ді. – Работа выполнена.          Дүкен аш ыл ды. – Магазин открыт.   Шай іш іл ді. – Чай выпит.          Мақала аудар ыл ды. – Статья переведена.   Машина тоқта л ды. – Машина остановлена.          Концерт аяқта л ды. – Концерт закончен.   Хат ауылға жiбер iл дi. – Письмо отправлено в аул.          Туған күніме көп адам шақыр ыл ды. – На мой день рождения много людей приглашено.

3 слайд

Ырықсыз етіс (страдательный залог)– действие совершается над объектом. - ыл, іл, л н Например, аяқтау – закончить, аяқта л у – быть законченным. Сат ыл у – быть проданным, ескер іл у – быть учтённым, атқар ыл у – быть выполненным, әкет іл у – быть унесённым, мақта л у – быть расхваленным.          Ас пісір іл ді. – Еда приготовлена.   Жұмыс істе л ді. – Работа выполнена.          Дүкен аш ыл ды. – Магазин открыт.   Шай іш іл ді. – Чай выпит.          Мақала аудар ыл ды. – Статья переведена.   Машина тоқта л ды. – Машина остановлена.          Концерт аяқта л ды. – Концерт закончен.   Хат ауылға жiбер iл дi. – Письмо отправлено в аул.          Туған күніме көп адам шақыр ыл ды. – На мой день рождения много людей приглашено.

Выполняем устно! № 1 41 бет, 1-тапсырма. Мәтінді оқып, аудар. № 2 42 бет, 4-тапсырма. Мәтінді оқып, аудар. № 3 42 бет,

4 слайд
Выполняем устно! № 1 41 бет, 1-тапсырма. Мәтінді оқып, аудар. № 2 42 бет, 4-тапсырма. Мәтінді оқып, аудар. № 3 42 бет, 3-тапсырма. Сұраққа жауап беріңдер. 1) Көшпелі тұрмыс қанда қажеттіліктен туындаған? 2) Не себепті жаз жайлау, қыс жайлау деп атаған? 3) Шұбырта көшу дегенді қалай түсіндіңдер? 4) Жұлдызшылардың жорамалы не үшін керек болды?

4 слайд

Выполняем устно! № 1 41 бет, 1-тапсырма. Мәтінді оқып, аудар. № 2 42 бет, 4-тапсырма. Мәтінді оқып, аудар. № 3 42 бет, 3-тапсырма. Сұраққа жауап беріңдер. 1) Көшпелі тұрмыс қанда қажеттіліктен туындаған? 2) Не себепті жаз жайлау, қыс жайлау деп атаған? 3) Шұбырта көшу дегенді қалай түсіндіңдер? 4) Жұлдызшылардың жорамалы не үшін керек болды?

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

№ 1 –тапсырма. Сөйлемдерден ырықсыз етісті табыңдар . (найдите страдательный залог, выделите суффиксы) Бұл мәселе жиналы

11 слайд
№ 1 –тапсырма. Сөйлемдерден ырықсыз етісті табыңдар . (найдите страдательный залог, выделите суффиксы) Бұл мәселе жиналыста шешілді. Төрағаға көптеген сұрақтар қойылды. Оған түсінікті жауаптар берілді. Жиналыс ойдағыдай өткізілді. Балаларға көмек көрсетілді. Қорытынды жасалды.

11 слайд

№ 1 –тапсырма. Сөйлемдерден ырықсыз етісті табыңдар . (найдите страдательный залог, выделите суффиксы) Бұл мәселе жиналыста шешілді. Төрағаға көптеген сұрақтар қойылды. Оған түсінікті жауаптар берілді. Жиналыс ойдағыдай өткізілді. Балаларға көмек көрсетілді. Қорытынды жасалды.

№ 2 –тапсырма. Берілген етістіктерді ырықсыз етіске айналдыр .(образуй из данных глаголов ырықсыз етіс) Айту, беру, жасау, таз

12 слайд
№ 2 –тапсырма. Берілген етістіктерді ырықсыз етіске айналдыр .(образуй из данных глаголов ырықсыз етіс) Айту, беру, жасау, тазалау, алу, салу, сүрту, кию, жөндеу, көмектесу, қарау, бояу, көтеру, оқу, жазу, пісіру, шешу.

12 слайд

№ 2 –тапсырма. Берілген етістіктерді ырықсыз етіске айналдыр .(образуй из данных глаголов ырықсыз етіс) Айту, беру, жасау, тазалау, алу, салу, сүрту, кию, жөндеу, көмектесу, қарау, бояу, көтеру, оқу, жазу, пісіру, шешу.