Материалдар / Қазақ ұлттық ойыны «Асық ату» 7 сынып

Қазақ ұлттық ойыны «Асық ату» 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу жоспары мен сабақ тақырыбына сүйене отырып, білім алушылардың қажеттілігін ескере отырып, Бенжамин Блум және таксаномиясына салып, сабақ тақырыбы мен оқу мақсатын үйлестіріп SMART форматында құрдым.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2021
593
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚҰРМЕТТІ ӘРІПТЕСТЕР!!! Мен Джекенбаев Сеиткул Тулегенович Солт ү ст ік Қазақстан облысы, Мамлю ауданы,

1 слайд
ҚҰРМЕТТІ ӘРІПТЕСТЕР!!! Мен Джекенбаев Сеиткул Тулегенович Солт ү ст ік Қазақстан облысы, Мамлю ауданы, КГУ Краснознаменное орта мектебінде дене шынықтыру пәнінің мұғалімі. Сіздердің назарларыңызға 7-сыныпқа арналған жаңартылған білім мазмұнына сай дайындалған қысқа мерзімді жоспарымды ұсынбақпын. ҚР білім стандартының оқу бағдарламасын қолдану арқылы, 7-ші сыныптың ұзақ мерзімді жоспарындағы 4 тарауы- Қазақ ұлттық ойыны « Асық ату » ойынындағы негізгі ережелерді қарастырамыз атты бөлімді ала отырып, қысқа мерзімді жоспар атты сабақ тақырыбында дайындадым.

1 слайд

ҚҰРМЕТТІ ӘРІПТЕСТЕР!!! Мен Джекенбаев Сеиткул Тулегенович Солт ү ст ік Қазақстан облысы, Мамлю ауданы, КГУ Краснознаменное орта мектебінде дене шынықтыру пәнінің мұғалімі. Сіздердің назарларыңызға 7-сыныпқа арналған жаңартылған білім мазмұнына сай дайындалған қысқа мерзімді жоспарымды ұсынбақпын. ҚР білім стандартының оқу бағдарламасын қолдану арқылы, 7-ші сыныптың ұзақ мерзімді жоспарындағы 4 тарауы- Қазақ ұлттық ойыны « Асық ату » ойынындағы негізгі ережелерді қарастырамыз атты бөлімді ала отырып, қысқа мерзімді жоспар атты сабақ тақырыбында дайындадым.

Оқу жоспары мен сабақ тақырыбына сүйене отырып, білім алушылардың қажеттілігін ескере отырып, Бенжамин Блум және таксаномиясын

2 слайд
Оқу жоспары мен сабақ тақырыбына сүйене отырып, білім алушылардың қажеттілігін ескере отырып, Бенжамин Блум және таксаномиясына салып, сабақ тақырыбы мен оқу мақсатын үйлестіріп SMART форматында құрдым. Барлық білім алушылар: Қазақ халқының ұлттық ойындары туралы мәләмет жинайды. Топтық ойынға қатысады және төрешілік ету ережелерін, түсіне біліп орындай алады. Көпшілік білім алушылар: Қазақ ұттық ойындарын сипаттайтын қозғалыс және үлттық ойындарға талдау жасайды. Жарыс барысында қабілетін арттыра отырып, тактикалық, техникалық барысында ойыншыларының жеңіске ұмтылуы үшін күш салады. Жарыс кезінде әділ ойнауға, ұйымшыл болуға үйретеді. Кейбір білім алушылар: Қазақ халқының тұрмыс сипатын салт дәстүрін және спорт ойындарында бәсекеге қабілетті әрекетте патриоттықты түсінеді. Асық ату ойынын талдай алады, әдістерін толық меңгерген, шыдамдылыққа,патриотизмге өзін тәрбиелей алады.7.3.5.5 Басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибиелерін байытуға арналған дағдыларды анықтай білу. Сабақ мақсаттары

2 слайд

Оқу жоспары мен сабақ тақырыбына сүйене отырып, білім алушылардың қажеттілігін ескере отырып, Бенжамин Блум және таксаномиясына салып, сабақ тақырыбы мен оқу мақсатын үйлестіріп SMART форматында құрдым. Барлық білім алушылар: Қазақ халқының ұлттық ойындары туралы мәләмет жинайды. Топтық ойынға қатысады және төрешілік ету ережелерін, түсіне біліп орындай алады. Көпшілік білім алушылар: Қазақ ұттық ойындарын сипаттайтын қозғалыс және үлттық ойындарға талдау жасайды. Жарыс барысында қабілетін арттыра отырып, тактикалық, техникалық барысында ойыншыларының жеңіске ұмтылуы үшін күш салады. Жарыс кезінде әділ ойнауға, ұйымшыл болуға үйретеді. Кейбір білім алушылар: Қазақ халқының тұрмыс сипатын салт дәстүрін және спорт ойындарында бәсекеге қабілетті әрекетте патриоттықты түсінеді. Асық ату ойынын талдай алады, әдістерін толық меңгерген, шыдамдылыққа,патриотизмге өзін тәрбиелей алады.7.3.5.5 Басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибиелерін байытуға арналған дағдыларды анықтай білу. Сабақ мақсаттары

. Шaттық шeңбep жacaй oтыpып ерекше әдістермен амандасу ойын сабаққа шоғырландыру Бой жазу жаттығулары сабақта жарақат алып қа

3 слайд
. Шaттық шeңбep жacaй oтыpып ерекше әдістермен амандасу ойын сабаққа шоғырландыру Бой жазу жаттығулары сабақта жарақат алып қалмау алдын алу үшін жасалады. Қолды белге қойып басты оңға солға қарай айналдыру. Қолды ыиыққа қойып алға артқа қарай кезекпен айналдыру. Қолды алға созып қайшылаймыз. Қолды мойынға қойып 15 рет отырып тұрамыз Қолды мойынға қойып тізені бүгіп қаздың жұрісін саламыз. Аяқтың ұшымен қолды жоғары көтеріп терең демалып шығарамыз осы жаттығу арқылы тыныс алу жолын қалпына келтіреміз. Сабақ барысы Сабақ басы Сабақ ортасы 1-тапсырма (С). Мыиға шабуыл Берілген суреттер бойынша не ойлайсыз?   Диcкpиптop: -«Асық ату» ойынының ережесін біледі. -Асық ойынын ереже бойынша ойнайды. -Асық ойыны – қазақ халқының дәстүрлі ойыны. Асық ойыны күндіз де, түнде де ойнай алады. -Иіргенде түскен қалпына қарай асық – алшы, тәйке, бүк, шік деп ал атуға арнап арнайы қорғасын құйылып жасалғаны – сақа, жақсылары – оңқы аталады.   Қалыптастырушы бағалау: «Смайлик» арқылы бағаланады.  

3 слайд

. Шaттық шeңбep жacaй oтыpып ерекше әдістермен амандасу ойын сабаққа шоғырландыру Бой жазу жаттығулары сабақта жарақат алып қалмау алдын алу үшін жасалады. Қолды белге қойып басты оңға солға қарай айналдыру. Қолды ыиыққа қойып алға артқа қарай кезекпен айналдыру. Қолды алға созып қайшылаймыз. Қолды мойынға қойып 15 рет отырып тұрамыз Қолды мойынға қойып тізені бүгіп қаздың жұрісін саламыз. Аяқтың ұшымен қолды жоғары көтеріп терең демалып шығарамыз осы жаттығу арқылы тыныс алу жолын қалпына келтіреміз. Сабақ барысы Сабақ басы Сабақ ортасы 1-тапсырма (С). Мыиға шабуыл Берілген суреттер бойынша не ойлайсыз?   Диcкpиптop: -«Асық ату» ойынының ережесін біледі. -Асық ойынын ереже бойынша ойнайды. -Асық ойыны – қазақ халқының дәстүрлі ойыны. Асық ойыны күндіз де, түнде де ойнай алады. -Иіргенде түскен қалпына қарай асық – алшы, тәйке, бүк, шік деп ал атуға арнап арнайы қорғасын құйылып жасалғаны – сақа, жақсылары – оңқы аталады.   Қалыптастырушы бағалау: «Смайлик» арқылы бағаланады.  

Сабақты қорытындылау. Дeнe шынықтыру пәнiнiң eрeкшeлiгiнe caй, бiлiм aлушылaрдың тыныcын қaлпынa кeлтiру жaттығулaрын жacaтaмы

4 слайд
Сабақты қорытындылау. Дeнe шынықтыру пәнiнiң eрeкшeлiгiнe caй, бiлiм aлушылaрдың тыныcын қaлпынa кeлтiру жaттығулaрын жacaтaмын. Caбaқ бoйыншa реклексия Сабақты өте жақсы түсіндім. . Сабақты орташа түсіндім. Сабақты түсінбедім. Кері байланыс әдісін қолданамыз.Сабақ барысы Сабақ ортасы Сабақ соңы 2-тaпcыpмa (Т.К). Асық ату ойыны Оқушыларды екі топқа бөлемін. Белгіленген жерге екі бала 7-12 қадам асықтарды тігіп, белгіленген сызықтан атып тигізуі керек. Балалар ретімен кезекке тұрып атады. Осылай ойын жалғаса береді. Ойынның соңында мерген баланы анықтау. Дискриптор: -Ойынның жалпы ережесін түсінеді. -Ұлттық ойын түрлерін ажырата алады. -Қазіргі заманауи құралдармен балама ойын құрастырады. Қaлыптacтыpушы бaғaлaу: «Сандық» 3-тaпcыpмa (С.Т). . Шеңбер ойыны Оқушылар үш топқа бөлініп шеңбердегі асықты көздеп атып шеңбер сыртына шығаруы тиіс. Бұл ойында шеңбер ішіне 12-асық тізіледі, бірінші жеті асық алып үлгерген топ жеңіске жетеді. Деcкpиптop: - Асық ату әдісін біледі. -Шеңбер ортасындағы асықтарды атады тігілген асықтарды бұза алады. -Шеңбердегі асықты дәлдікпен екі не үш асықты шеңбер сыртына шығара алады. Қaлыптacтыpушы бaғaлaу: Асықтың саны арқылы бағаланады.

4 слайд

Сабақты қорытындылау. Дeнe шынықтыру пәнiнiң eрeкшeлiгiнe caй, бiлiм aлушылaрдың тыныcын қaлпынa кeлтiру жaттығулaрын жacaтaмын. Caбaқ бoйыншa реклексия Сабақты өте жақсы түсіндім. . Сабақты орташа түсіндім. Сабақты түсінбедім. Кері байланыс әдісін қолданамыз.Сабақ барысы Сабақ ортасы Сабақ соңы 2-тaпcыpмa (Т.К). Асық ату ойыны Оқушыларды екі топқа бөлемін. Белгіленген жерге екі бала 7-12 қадам асықтарды тігіп, белгіленген сызықтан атып тигізуі керек. Балалар ретімен кезекке тұрып атады. Осылай ойын жалғаса береді. Ойынның соңында мерген баланы анықтау. Дискриптор: -Ойынның жалпы ережесін түсінеді. -Ұлттық ойын түрлерін ажырата алады. -Қазіргі заманауи құралдармен балама ойын құрастырады. Қaлыптacтыpушы бaғaлaу: «Сандық» 3-тaпcыpмa (С.Т). . Шеңбер ойыны Оқушылар үш топқа бөлініп шеңбердегі асықты көздеп атып шеңбер сыртына шығаруы тиіс. Бұл ойында шеңбер ішіне 12-асық тізіледі, бірінші жеті асық алып үлгерген топ жеңіске жетеді. Деcкpиптop: - Асық ату әдісін біледі. -Шеңбер ортасындағы асықтарды атады тігілген асықтарды бұза алады. -Шеңбердегі асықты дәлдікпен екі не үш асықты шеңбер сыртына шығара алады. Қaлыптacтыpушы бaғaлaу: Асықтың саны арқылы бағаланады.

Саралау барысында білім алушылар: а) денгейіндегілер асық ату ережесін түсініп, қарапайым әдістерді орындай алады; ә) деңгейі

5 слайд
Саралау барысында білім алушылар: а) денгейіндегілер асық ату ережесін түсініп, қарапайым әдістерді орындай алады; ә) деңгейіндегілер асық ату ережесін түсініп, күрделі жатығуларды да орындайды. б) деңгейіндегілер ә-деңгейіндегілердің білгенін, істегенін жасап, күрделі әдістерді орындайды және қарқыны төмен балаларға көмектесе алады. Топтағы кейбір білім алушылардың күрделі деректермен жұмыс жасауы үшін қосымша ғаламтордан дереккөздер беремін. Тапсырма: -Ойынның жалпы ережесін түсінеді. -Ұлттық ойын түрлерін ажырата алады. -Қазіргі заманауи құралдармен балама ойын құрастырады. Әр тапсырмада көрсетілген дескрипторлар apқылы бағалаймын. № 3 тапсырманы орындау барысында оқушылар: Шеңберден басып асықты атуын дұрыс еместігін ажыратады. Сызықты баспай ату әдісін дұрыс екенін ажыратады. Шеңберден бір мүмкіндіктен атып орта сызықта тұрған асықты шығарғанды дұрыстығын ажыратады.САРАЛАУ БАҒАЛАУ

5 слайд

Саралау барысында білім алушылар: а) денгейіндегілер асық ату ережесін түсініп, қарапайым әдістерді орындай алады; ә) деңгейіндегілер асық ату ережесін түсініп, күрделі жатығуларды да орындайды. б) деңгейіндегілер ә-деңгейіндегілердің білгенін, істегенін жасап, күрделі әдістерді орындайды және қарқыны төмен балаларға көмектесе алады. Топтағы кейбір білім алушылардың күрделі деректермен жұмыс жасауы үшін қосымша ғаламтордан дереккөздер беремін. Тапсырма: -Ойынның жалпы ережесін түсінеді. -Ұлттық ойын түрлерін ажырата алады. -Қазіргі заманауи құралдармен балама ойын құрастырады. Әр тапсырмада көрсетілген дескрипторлар apқылы бағалаймын. № 3 тапсырманы орындау барысында оқушылар: Шеңберден басып асықты атуын дұрыс еместігін ажыратады. Сызықты баспай ату әдісін дұрыс екенін ажыратады. Шеңберден бір мүмкіндіктен атып орта сызықта тұрған асықты шығарғанды дұрыстығын ажыратады.САРАЛАУ БАҒАЛАУ

6 слайд

6 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ