Материалдар / Қазақстан Республикасында адам мен азаматтың қандай құқықтары мен міндеттері бар

Қазақстан Республикасында адам мен азаматтың қандай құқықтары мен міндеттері бар

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2020
874
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бөлім: «Адам және азаматтың құқықтары мен бостандықтары» Тақырыбы :Қазақстан Республикасында адам мен азаматтың қандай құқ

1 слайд
Бөлім: «Адам және азаматтың құқықтары мен бостандықтары» Тақырыбы :Қазақстан Республикасында адам мен азаматтың қандай құқықтары мен міндеттері бар Сыныбы: 9 Пәні: Құқық негіздері

1 слайд

Бөлім: «Адам және азаматтың құқықтары мен бостандықтары» Тақырыбы :Қазақстан Республикасында адам мен азаматтың қандай құқықтары мен міндеттері бар Сыныбы: 9 Пәні: Құқық негіздері

Қазақстан Республикасын талдау арқылы адамның және азаматың конституциялық құқықтары, бостандықтары мен міндеттерін талдау. Са

2 слайд
Қазақстан Республикасын талдау арқылы адамның және азаматың конституциялық құқықтары, бостандықтары мен міндеттерін талдау. Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

2 слайд

Қазақстан Республикасын талдау арқылы адамның және азаматың конституциялық құқықтары, бостандықтары мен міндеттерін талдау. Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Адам құқығы – жеке тұлғаға тиісті мүмкіндіктер. Бұл мүмкіндіктер оның өміріне, азаматтық ар-намысына, іс- әрекетіне е

3 слайд
Адам құқығы – жеке тұлғаға тиісті мүмкіндіктер. Бұл мүмкіндіктер оның өміріне, азаматтық ар-намысына, іс- әрекетіне еркіндігіне кепілдік береді.Адам құқығы- туа салысымен пайда болатын, болжалды жүріс-тұрыс өлшемі. Бұл- өмір сүру құқығы, еркіндігі мен жеке өміріне қолсұқпаушылық тәрізді табиғи және ажырамас құқықтар мен бостандықтар жиынтығы. Адам құқығы оның қай мемлекеттің азаматы екендігіне байланысты емес, ол туа салысымен пайда болады.

3 слайд

Адам құқығы – жеке тұлғаға тиісті мүмкіндіктер. Бұл мүмкіндіктер оның өміріне, азаматтық ар-намысына, іс- әрекетіне еркіндігіне кепілдік береді.Адам құқығы- туа салысымен пайда болатын, болжалды жүріс-тұрыс өлшемі. Бұл- өмір сүру құқығы, еркіндігі мен жеке өміріне қолсұқпаушылық тәрізді табиғи және ажырамас құқықтар мен бостандықтар жиынтығы. Адам құқығы оның қай мемлекеттің азаматы екендігіне байланысты емес, ол туа салысымен пайда болады.

Халықаралық құжаттар 1948 ж 10 желтоқсанда БҰҰ «Адам құқықтарының жалпыға ортақ Декларациясы» қабылданды, 30 баптан тұрады1

4 слайд
Халықаралық құжаттар 1948 ж 10 желтоқсанда БҰҰ «Адам құқықтарының жалпыға ортақ Декларациясы» қабылданды, 30 баптан тұрады1776 жылы 4 шілде Тәуелсіздік Декларациясы Томас Джефферсон   Қазақстан Республикасының Конституциясы 30 тамыз 1995 жыл

4 слайд

Халықаралық құжаттар 1948 ж 10 желтоқсанда БҰҰ «Адам құқықтарының жалпыға ортақ Декларациясы» қабылданды, 30 баптан тұрады1776 жылы 4 шілде Тәуелсіздік Декларациясы Томас Джефферсон   Қазақстан Республикасының Конституциясы 30 тамыз 1995 жыл

Адамның негізгі құқықтары мен бостандықтарын бекітетін, аса маңызды алғашқы халықаралық-құқықтық құжат 1948 жылғы 10 желтоқсан

5 слайд
Адамның негізгі құқықтары мен бостандықтарын бекітетін, аса маңызды алғашқы халықаралық-құқықтық құжат 1948 жылғы 10 желтоқсанда БҰҰ Бас Ассамблеясымен қабылданған, Адам құқықтарының жалпыға ортақ декларациясы болып табылады.

5 слайд

Адамның негізгі құқықтары мен бостандықтарын бекітетін, аса маңызды алғашқы халықаралық-құқықтық құжат 1948 жылғы 10 желтоқсанда БҰҰ Бас Ассамблеясымен қабылданған, Адам құқықтарының жалпыға ортақ декларациясы болып табылады.

Декларацияның 1-бабында былай деп жарияланған: «Барлық адамдар тумасынан өзінің ар-намысы мен бостандығында еркін және

6 слайд
Декларацияның 1-бабында былай деп жарияланған: «Барлық адамдар тумасынан өзінің ар-намысы мен бостандығында еркін және тең болады. Оларға ақыл мен ар берілген және олар бір-бірімен ағайындылық рухында әрекеттесуі тиіс». Осы жарияланған құқық 3- баппен күшейтіледі: «Әрбір адамның өмір сүруге, бостандыққа және жеке ісіне қол сұғылмауына құқығы бар».

6 слайд

Декларацияның 1-бабында былай деп жарияланған: «Барлық адамдар тумасынан өзінің ар-намысы мен бостандығында еркін және тең болады. Оларға ақыл мен ар берілген және олар бір-бірімен ағайындылық рухында әрекеттесуі тиіс». Осы жарияланған құқық 3- баппен күшейтіледі: «Әрбір адамның өмір сүруге, бостандыққа және жеке ісіне қол сұғылмауына құқығы бар».

Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясының мағынасын түсіну үшін оның мына тұстарына назар аудару қажет: Бұл- мемлекетті

7 слайд
Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясының мағынасын түсіну үшін оның мына тұстарына назар аудару қажет: Бұл- мемлекеттің демократиялығы мен ізгілігінің үлгісі Бұл- түрлі мемлекеттердің Конституциясын құруға арналған үлгі БҰҰ-ға мүше болған мемлекеттер оны адам құқықтарының өлшемі деп қабылдап, оған қосылды. Бұл- мемлекеттер ұмтылатын биік мұраттар

7 слайд

Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясының мағынасын түсіну үшін оның мына тұстарына назар аудару қажет: Бұл- мемлекеттің демократиялығы мен ізгілігінің үлгісі Бұл- түрлі мемлекеттердің Конституциясын құруға арналған үлгі БҰҰ-ға мүше болған мемлекеттер оны адам құқықтарының өлшемі деп қабылдап, оған қосылды. Бұл- мемлекеттер ұмтылатын биік мұраттар

Адам құқықтары екі негізгі принципке сүйенеді: Теңдік, еркіндік. Адам құқықтары туралы Халықаралық БИЛЛЬ құжаты Адам құқықтар

8 слайд
Адам құқықтары екі негізгі принципке сүйенеді: Теңдік, еркіндік. Адам құқықтары туралы Халықаралық БИЛЛЬ құжаты Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясы Азамматты қ және саяси құқықтар туралы Халықаралық Пакт Экономикалық, әлеуметтік және мәдени құқықтар

8 слайд

Адам құқықтары екі негізгі принципке сүйенеді: Теңдік, еркіндік. Адам құқықтары туралы Халықаралық БИЛЛЬ құжаты Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясы Азамматты қ және саяси құқықтар туралы Халықаралық Пакт Экономикалық, әлеуметтік және мәдени құқықтар

Қазақстан Республикасы Конституциясының ІІ бөлімінде адам мен азаматтың құқықтары мен еркіндіктері көрсетілген . әрбір билік ше

9 слайд
Қазақстан Республикасы Конституциясының ІІ бөлімінде адам мен азаматтың құқықтары мен еркіндіктері көрсетілген . әрбір билік шектеулі әр адамның өз әлемі бар, оған ешкімнің араласуына болмайді әр адам өз құқығын қорғау үшін мемлекетке жүгіне алады.Мемлекет адамның бостандығы мен қорғауға міндеттіАдам құқығы концепциясы үш ережеден турады

9 слайд

Қазақстан Республикасы Конституциясының ІІ бөлімінде адам мен азаматтың құқықтары мен еркіндіктері көрсетілген . әрбір билік шектеулі әр адамның өз әлемі бар, оған ешкімнің араласуына болмайді әр адам өз құқығын қорғау үшін мемлекетке жүгіне алады.Мемлекет адамның бостандығы мен қорғауға міндеттіАдам құқығы концепциясы үш ережеден турады

Қазақстан Республикасы Конституциясының 27,34-38 баптары:  Әрк i м Қазақстан Республикасының Конституциясын және заңдарын

10 слайд
Қазақстан Республикасы Конституциясының 27,34-38 баптары:  Әрк i м Қазақстан Республикасының Конституциясын және заңдарын сақтауға, басқа адамдардың құқықтарын, бостандықтарын, абыройы мен қад i р-қасиет i н құрметтеуге м i ндетт i.  Әрк i м Республиканың мемлекетт i к рәміздерін құрметтеуге м i ндетт i.  Заңды түрде белг i ленген салықтарды, алымдарды және өзге де м i ндетт i төлемдерд i төлеу әрк i мн i ң борышы әрі м i ндет i болып табылады.  азақстан Республикасын қорғау - оның әрб i р азаматының қасиетт i парызы және м i ндет i.  Қазақстан Республикасының азаматтары тарихи және мәдени мұралардың сақталуына қамқорлық жасауға, тарих пен мәдениет ескертк i штер i н қорғауға м i ндетт i.  Қазақстан Республикасының азаматтары табиғатты сақтауға және табиғат байлықтарына ұқыпты қарауға м i ндетт i.  Балаларына қамқорлық жасау және оларды тәрбиелеу - ата-ананың етене құқығы әрі м i ндет i.  Кәмелетке толған еңбекке қаб i летт i балалар еңбекке жарамсыз ата- анасына қамқорлық жасауға м i ндетт i.

10 слайд

Қазақстан Республикасы Конституциясының 27,34-38 баптары:  Әрк i м Қазақстан Республикасының Конституциясын және заңдарын сақтауға, басқа адамдардың құқықтарын, бостандықтарын, абыройы мен қад i р-қасиет i н құрметтеуге м i ндетт i.  Әрк i м Республиканың мемлекетт i к рәміздерін құрметтеуге м i ндетт i.  Заңды түрде белг i ленген салықтарды, алымдарды және өзге де м i ндетт i төлемдерд i төлеу әрк i мн i ң борышы әрі м i ндет i болып табылады.  азақстан Республикасын қорғау - оның әрб i р азаматының қасиетт i парызы және м i ндет i.  Қазақстан Республикасының азаматтары тарихи және мәдени мұралардың сақталуына қамқорлық жасауға, тарих пен мәдениет ескертк i штер i н қорғауға м i ндетт i.  Қазақстан Республикасының азаматтары табиғатты сақтауға және табиғат байлықтарына ұқыпты қарауға м i ндетт i.  Балаларына қамқорлық жасау және оларды тәрбиелеу - ата-ананың етене құқығы әрі м i ндет i.  Кәмелетке толған еңбекке қаб i летт i балалар еңбекке жарамсыз ата- анасына қамқорлық жасауға м i ндетт i.

Адам мен азамат құқықтары мен еркіндіктері Жеке (азаматтық) Саяси Әлеуметтік- экономикалық, мәдени

11 слайд
Адам мен азамат құқықтары мен еркіндіктері Жеке (азаматтық) Саяси Әлеуметтік- экономикалық, мәдени

11 слайд

Адам мен азамат құқықтары мен еркіндіктері Жеке (азаматтық) Саяси Әлеуметтік- экономикалық, мәдени

Қазақстан Республикасы Конституциясының 39- бабында шектеулер қандай жағдайда қолданылатыны көрсетілген Шектеулер:  Конституц

12 слайд
Қазақстан Республикасы Конституциясының 39- бабында шектеулер қандай жағдайда қолданылатыны көрсетілген Шектеулер:  Конституциялық құрылымды қорғау;  Қоғамдық тәртіпті қорғау;  Адамның құқықтары мен бостандықтарын қорғау;  халықтың имандылығы мен денсаулығын сақтау мақсатында енгізіледі.

12 слайд

Қазақстан Республикасы Конституциясының 39- бабында шектеулер қандай жағдайда қолданылатыны көрсетілген Шектеулер:  Конституциялық құрылымды қорғау;  Қоғамдық тәртіпті қорғау;  Адамның құқықтары мен бостандықтарын қорғау;  халықтың имандылығы мен денсаулығын сақтау мақсатында енгізіледі.

«Джигсо» - жаңа сабақты оқып-үйрену үшін топтарға жекелеген тапсырмалар беріледі 1-топ:Адам құқығы. 2-топ: Адам құқықтарының

13 слайд
«Джигсо» - жаңа сабақты оқып-үйрену үшін топтарға жекелеген тапсырмалар беріледі 1-топ:Адам құқығы. 2-топ: Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясы. 3-топ:Қазақстан Республикасы Конститутциясының Қазақстан Республикасы Конститутциясының 27 . 34 баптары Дескрипторлар Жалпы ұпай 1 ұпай 2 ұпай 3 ұпай ақпараттарды талдасада, көзқарасын дәлелдей алмады ақпараттарды талдайды, бірақ көзқарасы дәлелді болмады ақпараттарды талдайды, әртүрлі көзқарасты дәлелдеді  

13 слайд

«Джигсо» - жаңа сабақты оқып-үйрену үшін топтарға жекелеген тапсырмалар беріледі 1-топ:Адам құқығы. 2-топ: Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясы. 3-топ:Қазақстан Республикасы Конститутциясының Қазақстан Республикасы Конститутциясының 27 . 34 баптары Дескрипторлар Жалпы ұпай 1 ұпай 2 ұпай 3 ұпай ақпараттарды талдасада, көзқарасын дәлелдей алмады ақпараттарды талдайды, бірақ көзқарасы дәлелді болмады ақпараттарды талдайды, әртүрлі көзқарасты дәлелдеді  

Бақылау сұрақтары мен тапсырмалары 1. Адам мен азамат құқықтары мен бостандықтары деген не? 2. Қандай халықаралық құжатта адам қ

14 слайд
Бақылау сұрақтары мен тапсырмалары 1. Адам мен азамат құқықтары мен бостандықтары деген не? 2. Қандай халықаралық құжатта адам құқығы туралы жазылған? 3.Конститутцияда адам мен азаматтардың міндеттерін бекіту не үшін қажет деп ойлайсыңдар? Міндеттемелердің маңыздылығы неде?

14 слайд

Бақылау сұрақтары мен тапсырмалары 1. Адам мен азамат құқықтары мен бостандықтары деген не? 2. Қандай халықаралық құжатта адам құқығы туралы жазылған? 3.Конститутцияда адам мен азаматтардың міндеттерін бекіту не үшін қажет деп ойлайсыңдар? Міндеттемелердің маңыздылығы неде?

1-деңгейлі тапсырма. Қазақстан Республикасы азаматтарының құқығы мен бостандығы(10-39) баптарды жікте. Азаматтық (жеке) Саяс

15 слайд
1-деңгейлі тапсырма. Қазақстан Республикасы азаматтарының құқығы мен бостандығы(10-39) баптарды жікте. Азаматтық (жеке) Саяси Әлеуметтік- экономикалық 15-16 19-20 21-22 17-18 2532 262327-28 24 3329-30 27-28

15 слайд

1-деңгейлі тапсырма. Қазақстан Республикасы азаматтарының құқығы мен бостандығы(10-39) баптарды жікте. Азаматтық (жеке) Саяси Әлеуметтік- экономикалық 15-16 19-20 21-22 17-18 2532 262327-28 24 3329-30 27-28

Дескрипторлары:  Конституция баптарын азаматтық(жеке)құқықтарды таба біледі.  Саяси құқыққа байланысты баптарды табады  Әлеу

16 слайд
Дескрипторлары:  Конституция баптарын азаматтық(жеке)құқықтарды таба біледі.  Саяси құқыққа байланысты баптарды табады  Әлеуметтік- экономикалық , мәдени құқықтар мен міндеттемелерді табады .

16 слайд

Дескрипторлары:  Конституция баптарын азаматтық(жеке)құқықтарды таба біледі.  Саяси құқыққа байланысты баптарды табады  Әлеуметтік- экономикалық , мәдени құқықтар мен міндеттемелерді табады .

Сұрақтар Жауаптар Оқушының мектептегі құқықтары қандай? Оқушының мектептегі міндеті қандай? Мұғалімнің оқушы алдында қанда

17 слайд
Сұрақтар Жауаптар Оқушының мектептегі құқықтары қандай?   Оқушының мектептегі міндеті қандай?   Мұғалімнің оқушы алдында қандай міндеттері бар?   Мектепте оқушылардың денсаулығы қалай қорғалады?   Оқушыны мектептен қандай жағдада шығарады?   Оқушының құқығын қандай жағдайларда шектеуге болады? Бұл қалай жасалады?   Басқалардың затын иемденіп алған оқушыларға қандай жауапкершілік шараларын қолдануға болады?   Оқушылардың ұялы байланыс құралдарын, плеерлерді, электронды ойын құрылғыларын сабақ кезінде қолдана алама?   Оқушылардың құқықтарымен міндеттері қандай актілермен міндеттеледі?  2-деңгейлі тапсырма. Кестені толтыр. Оқушының мектептегі міндеттері мен құқықтары Рефлекция. Аталған тақырыпты қаншалықты меңгергендеріңді 1мен 10-ның аралығында белгілеңдер.қандай сұрақтардың жауабы табылмады?

17 слайд

Сұрақтар Жауаптар Оқушының мектептегі құқықтары қандай?   Оқушының мектептегі міндеті қандай?   Мұғалімнің оқушы алдында қандай міндеттері бар?   Мектепте оқушылардың денсаулығы қалай қорғалады?   Оқушыны мектептен қандай жағдада шығарады?   Оқушының құқығын қандай жағдайларда шектеуге болады? Бұл қалай жасалады?   Басқалардың затын иемденіп алған оқушыларға қандай жауапкершілік шараларын қолдануға болады?   Оқушылардың ұялы байланыс құралдарын, плеерлерді, электронды ойын құрылғыларын сабақ кезінде қолдана алама?   Оқушылардың құқықтарымен міндеттері қандай актілермен міндеттеледі?  2-деңгейлі тапсырма. Кестені толтыр. Оқушының мектептегі міндеттері мен құқықтары Рефлекция. Аталған тақырыпты қаншалықты меңгергендеріңді 1мен 10-ның аралығында белгілеңдер.қандай сұрақтардың жауабы табылмады?

Үйге тапсырма. 1.Халықаралық Билль Құжаты қандай пактілерден тұрады? 2.БҰҰ-ның Адам құқықтары туралы қандай Конвенцияларын білес

18 слайд
Үйге тапсырма. 1.Халықаралық Билль Құжаты қандай пактілерден тұрады? 2.БҰҰ-ның Адам құқықтары туралы қандай Конвенцияларын білесің?

18 слайд

Үйге тапсырма. 1.Халықаралық Билль Құжаты қандай пактілерден тұрады? 2.БҰҰ-ның Адам құқықтары туралы қандай Конвенцияларын білесің?

Назарларыңызға рахмет!

19 слайд
Назарларыңызға рахмет!

19 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ