Материалдар / "Қазақстан темір жолының болашағы" - баяндама
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Қазақстан темір жолының болашағы" - баяндама

Материал туралы қысқаша түсінік
Темір жол көлігін дамыту бағдарламасына сай 2030 жылға дейін салада мол өзгерістер болмақшы. Аталған құжат реформалардың сатылап жүруіне, мемлекеттік үйлестірудің тәртіптерін өзгертуге және жеке капиталды тарту арқылы жаңа инвестиция­лық бағдарламаны іске асыруға негізделген. Бір сөзбен айтқанда, болат жолдағы жаңа стратегия тиімділігі жоғары ұлттық компания қалыптастыруға мүмкіндік бермекші.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2019
1063
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қызылорда облыстық білім басқармасы И. Әбдікәрімов атындағы Қызылорда аграрлық техникалық жоғары колледжі

1 слайд
Қызылорда облыстық білім басқармасы И. Әбдікәрімов атындағы Қызылорда аграрлық техникалық жоғары колледжі

1 слайд

Қызылорда облыстық білім басқармасы И. Әбдікәрімов атындағы Қызылорда аграрлық техникалық жоғары колледжі

Темір жол көлігін дамыту бағдарламасына сай 2020 жылға дейін салада мол өзгерістер болмақшы. Аталған құжат реформалар

2 слайд
Темір жол көлігін дамыту бағдарламасына сай 2020 жылға дейін салада мол өзгерістер болмақшы. Аталған құжат реформалардың сатылап жүруіне, мемлекеттік үйлестірудің тәртіптерін өзгертуге және жеке капиталды тарту арқылы жаңа инвестиция лық бағдарламаны іске асыруға негізделген. Бір сөзбен айтқанда, болат жолдағы жаңа стратегия тиімділігі жоғары ұлттық компания қалыптастыруға мүмкіндік бермекші Болат жолдағы жаңа стратегия тиімділігі жоғары ұлттық компания қалыптастыруға мүмкіндік беретіндігіне,бағдарлама шеңберінде салаға 1,5 мың локомотив, 76 мыңнан астам жүк және 1,5мың жолаушы вагондарын сатып алу қарастырылған. Инвестицияның жалпы сомасы 4 миллиард теңгеден асады. Бағдарламаның маңызды баптарының бірі – тепловоздар, электровоздар,жүк және жолаушы вагондарын, болат рельстер,шпалдар, белгі беру және байланыс құралдарын,электр қуатымен қамтамасыз ету жүйелерін шығаратын отандық темір жол мәшинелерін жасау саласын құру.Міне, бұл жоспарлар мен бағдарламалар Қызылорда теміржол стансасына да қатысты. «Қазақстан темір жолы» АҚ қарасты Қызылорда тасымалдау бөлімшесіндегі теміржол ұзындығы - 900 км-ден астам, Түркістан мен Сексеуіл аралығы. Қызылорда тасымалдау бөлімшесінің бойында темір жол көлігі саласында жұмыс істейтін 26 мекеме болса, оларда жалпы саны 10 мыңнан астам адам қызмет етеді. Олардың 30 пайызы отыз жасқа толмаған қызметкерлер.

2 слайд

Темір жол көлігін дамыту бағдарламасына сай 2020 жылға дейін салада мол өзгерістер болмақшы. Аталған құжат реформалардың сатылап жүруіне, мемлекеттік үйлестірудің тәртіптерін өзгертуге және жеке капиталды тарту арқылы жаңа инвестиция лық бағдарламаны іске асыруға негізделген. Бір сөзбен айтқанда, болат жолдағы жаңа стратегия тиімділігі жоғары ұлттық компания қалыптастыруға мүмкіндік бермекші Болат жолдағы жаңа стратегия тиімділігі жоғары ұлттық компания қалыптастыруға мүмкіндік беретіндігіне,бағдарлама шеңберінде салаға 1,5 мың локомотив, 76 мыңнан астам жүк және 1,5мың жолаушы вагондарын сатып алу қарастырылған. Инвестицияның жалпы сомасы 4 миллиард теңгеден асады. Бағдарламаның маңызды баптарының бірі – тепловоздар, электровоздар,жүк және жолаушы вагондарын, болат рельстер,шпалдар, белгі беру және байланыс құралдарын,электр қуатымен қамтамасыз ету жүйелерін шығаратын отандық темір жол мәшинелерін жасау саласын құру.Міне, бұл жоспарлар мен бағдарламалар Қызылорда теміржол стансасына да қатысты. «Қазақстан темір жолы» АҚ қарасты Қызылорда тасымалдау бөлімшесіндегі теміржол ұзындығы - 900 км-ден астам, Түркістан мен Сексеуіл аралығы. Қызылорда тасымалдау бөлімшесінің бойында темір жол көлігі саласында жұмыс істейтін 26 мекеме болса, оларда жалпы саны 10 мыңнан астам адам қызмет етеді. Олардың 30 пайызы отыз жасқа толмаған қызметкерлер.

3 слайд

3 слайд

«Темір жол экономикамыздың күре тамыры»,- деп текке айтылмаған. Сбебі, еліміздің халық шаруашылығы жүктерінің сексен пайыздан

4 слайд
«Темір жол экономикамыздың күре тамыры»,- деп текке айтылмаған. Сбебі, еліміздің халық шаруашылығы жүктерінің сексен пайыздан астамы осы шойын жол арқылы тасымалданады. Сондықтан да мемлекет үшін темір жолдың маңыздылығы жыл өткен сайын арта түсуде. Бұл салаға құялатын инвестиция да ұлғая түсуде. Жасырытыны жоқ, дағдарысқа қарамастан тиімді стратегияның арқасында «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы өткен 2009 жылды табыспен аяқтады. Жүк тасымалдау көлемінің артуы, сатып алу көлеміндегі отандық құраушының үлесін өсіруге, өндірістік процестің тиімділігін арттыруға бағытталған бірқатар нақты шаралар жүзеге асырылды. Сонымен қатар машина жанау саласында жаңа мүмкіндіктерге жол ашылды. Әсіресе инвестициялық жобаларды енгізу, оның көлемін арттыру, шығындарды азайтып жұмсалған қаржыдан мол қайтарым алу жолында жаңа экономикалық көзқарас қалыптасты. «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясының алқа мәжілісіне арнайы қатысқан Республика Прьемер- Минстрі Кәрім Мәсімов ұлттық компанияға Қазақстан тәуелсіздігінің 20 жылдығына дейін атқарылуға тиіс нақтылы тапсырмалар берді .

4 слайд

«Темір жол экономикамыздың күре тамыры»,- деп текке айтылмаған. Сбебі, еліміздің халық шаруашылығы жүктерінің сексен пайыздан астамы осы шойын жол арқылы тасымалданады. Сондықтан да мемлекет үшін темір жолдың маңыздылығы жыл өткен сайын арта түсуде. Бұл салаға құялатын инвестиция да ұлғая түсуде. Жасырытыны жоқ, дағдарысқа қарамастан тиімді стратегияның арқасында «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы өткен 2009 жылды табыспен аяқтады. Жүк тасымалдау көлемінің артуы, сатып алу көлеміндегі отандық құраушының үлесін өсіруге, өндірістік процестің тиімділігін арттыруға бағытталған бірқатар нақты шаралар жүзеге асырылды. Сонымен қатар машина жанау саласында жаңа мүмкіндіктерге жол ашылды. Әсіресе инвестициялық жобаларды енгізу, оның көлемін арттыру, шығындарды азайтып жұмсалған қаржыдан мол қайтарым алу жолында жаңа экономикалық көзқарас қалыптасты. «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясының алқа мәжілісіне арнайы қатысқан Республика Прьемер- Минстрі Кәрім Мәсімов ұлттық компанияға Қазақстан тәуелсіздігінің 20 жылдығына дейін атқарылуға тиіс нақтылы тапсырмалар берді .

- Біз қол жеткізген табыстарға тоқмейілсімеуіміз керек. Өміршеңдік технологиялық жетістіктер мен оң өзгерістер негізінде жұмыс

5 слайд
- Біз қол жеткізген табыстарға тоқмейілсімеуіміз керек. Өміршеңдік технологиялық жетістіктер мен оң өзгерістер негізінде жұмыс істеу өмір талабы, - деді Кәрім Мәсімов. – Компания үшін былтырғы бір жетістік ол – локоматив зауытының ашылуы. Сонымен қатар ел экономикасы үшін айрықша маңызы бар «Түркіменстанмен жалғайтын Өзен мемлекеттік шекара» темір жолын және «Қорғас- Жетігін» темір жол желісін ел тәуелсіздігінің 20 жылдығында пайдалануға беруді қатаң тапсырамын. Бәрімізге мәлім, кәсіпорындарды қайта құру кезінде темір жол саласында бей-берекеттікке жол берілді. Әсіресе, темір жол вокзалдарының жеке меншікке өтіп кетуі өз жемісін бермеді. «Ауылын көріп азаматын таны» дегендей қандай да болсын қаланың басты қақпасы болып саналатын вокзалдар жөндеу көрмеген соң аңғал-саңғал болып шыға келді. Тіпті кейбір стансаларда вокзал адам көргісіз жағдайға жетіп, жылу жүйелері істен шықты. Міне, орын алған осы кемшіліктерді атап өткен Үкімет басшысы Кәрім Мәсімов « Мен бүгін қаржы минстрлігі мен Көлік және коммуникация минстрлігіне вокзалдарды «Қазақстан темір жол» компаниясына қайтару мәселесін пысықтауды және маған таяу арада тиісті ұсыныстар енгізуді тапсырамын», -деді.

5 слайд

- Біз қол жеткізген табыстарға тоқмейілсімеуіміз керек. Өміршеңдік технологиялық жетістіктер мен оң өзгерістер негізінде жұмыс істеу өмір талабы, - деді Кәрім Мәсімов. – Компания үшін былтырғы бір жетістік ол – локоматив зауытының ашылуы. Сонымен қатар ел экономикасы үшін айрықша маңызы бар «Түркіменстанмен жалғайтын Өзен мемлекеттік шекара» темір жолын және «Қорғас- Жетігін» темір жол желісін ел тәуелсіздігінің 20 жылдығында пайдалануға беруді қатаң тапсырамын. Бәрімізге мәлім, кәсіпорындарды қайта құру кезінде темір жол саласында бей-берекеттікке жол берілді. Әсіресе, темір жол вокзалдарының жеке меншікке өтіп кетуі өз жемісін бермеді. «Ауылын көріп азаматын таны» дегендей қандай да болсын қаланың басты қақпасы болып саналатын вокзалдар жөндеу көрмеген соң аңғал-саңғал болып шыға келді. Тіпті кейбір стансаларда вокзал адам көргісіз жағдайға жетіп, жылу жүйелері істен шықты. Міне, орын алған осы кемшіліктерді атап өткен Үкімет басшысы Кәрім Мәсімов « Мен бүгін қаржы минстрлігі мен Көлік және коммуникация минстрлігіне вокзалдарды «Қазақстан темір жол» компаниясына қайтару мәселесін пысықтауды және маған таяу арада тиісті ұсыныстар енгізуді тапсырамын», -деді.

Өткен 2009 жылдың қортындысы бойынша ұлттық компанияның табыс мөлшері 500 миллиард тенгені құрады. Бұл 2008 жылмен салыст

6 слайд
Өткен 2009 жылдың қортындысы бойынша ұлттық компанияның табыс мөлшері 500 миллиард тенгені құрады. Бұл 2008 жылмен салыстырғанда 2 пайызға артық деген сөз. «Қазақ темір жолы» ұлттық компаниясының бір жылдағы таза табысы 15 миллард тенгені құрап отыр. Сонымен қатар, компания экономикалық дағдарысты ескере отырып, әкімшілік және өзге де шығындарды қысқартудың нәтижесінде 28 миллиард тенгені үнемдеуге қол жеткізген. Соңғы кезде компания жолаушылар тасымалы мен оның тиімділігіне айырықша мән беруде.Компания басшысы Асқар Маминның айтуынша алдағы уақытта жүрдек поездардың санын арттырып, вогон тапшылығын жоюды қолға алынбақ. «Қазақстан темір жолы» келесі жылдарда 1,5 мың локоматив, 76 мың жүк және 1,7 мың жолаушылар вогонын алуды жоспарлап отырған көрінеді. Ол үшін 4 триллион тенге жұмсау жоспарланған. - Темір жол саласында,- деді алқа мәжілісінде компания басшысы Асқар Мамин.- Біз кадрлық әлеуетті сақтап қалу мен олардың кәсіби біліктілігін жетілдіру мақсатында игілікті істерді одан әрі жалғастыратын боламыз. Әсіресе теміржолшылардың әлеуметтік тұрмыстық жағдайын жақсарту басты назарда болмақ. Өткен жылы компания қызметкерлеріне арнап Астана, Алматы қалаларында пәтерлер сатып алынса, Достық стансасында тұрғын үй салында.Шалғайдағы стансалардың тұрғындарын баспанамен қамтамасыз ету үшін оның бес жылға арналған бағдарламасы қабылданды. Бұл бағдарлама бойынша 2 мыңнан астам темір жол жұмысшылары жаңа пәтер алатын болады .

6 слайд

Өткен 2009 жылдың қортындысы бойынша ұлттық компанияның табыс мөлшері 500 миллиард тенгені құрады. Бұл 2008 жылмен салыстырғанда 2 пайызға артық деген сөз. «Қазақ темір жолы» ұлттық компаниясының бір жылдағы таза табысы 15 миллард тенгені құрап отыр. Сонымен қатар, компания экономикалық дағдарысты ескере отырып, әкімшілік және өзге де шығындарды қысқартудың нәтижесінде 28 миллиард тенгені үнемдеуге қол жеткізген. Соңғы кезде компания жолаушылар тасымалы мен оның тиімділігіне айырықша мән беруде.Компания басшысы Асқар Маминның айтуынша алдағы уақытта жүрдек поездардың санын арттырып, вогон тапшылығын жоюды қолға алынбақ. «Қазақстан темір жолы» келесі жылдарда 1,5 мың локоматив, 76 мың жүк және 1,7 мың жолаушылар вогонын алуды жоспарлап отырған көрінеді. Ол үшін 4 триллион тенге жұмсау жоспарланған. - Темір жол саласында,- деді алқа мәжілісінде компания басшысы Асқар Мамин.- Біз кадрлық әлеуетті сақтап қалу мен олардың кәсіби біліктілігін жетілдіру мақсатында игілікті істерді одан әрі жалғастыратын боламыз. Әсіресе теміржолшылардың әлеуметтік тұрмыстық жағдайын жақсарту басты назарда болмақ. Өткен жылы компания қызметкерлеріне арнап Астана, Алматы қалаларында пәтерлер сатып алынса, Достық стансасында тұрғын үй салында.Шалғайдағы стансалардың тұрғындарын баспанамен қамтамасыз ету үшін оның бес жылға арналған бағдарламасы қабылданды. Бұл бағдарлама бойынша 2 мыңнан астам темір жол жұмысшылары жаңа пәтер алатын болады .

7 слайд

7 слайд

Өткен жылы компания жылжымалы құрамды жаңарту, инфроқұрылымды дамыту, телекоммуникация мен басқа да күрделі құрлыстарға 110 мил

8 слайд
Өткен жылы компания жылжымалы құрамды жаңарту, инфроқұрылымды дамыту, телекоммуникация мен басқа да күрделі құрлыстарға 110 миллиард тенге тенге жұмсапты. Енді үстіміздегі жылы бұл бағытқа 200 миллиар тенгеден астам қаржы жұмсау көзделуде. Өткен жылдың төртінші тоқсанында жүк тасымалдау 2008 жылмен салыстырғанда бір жарым есеге артып, жүк айналымы 195, 6 миллиард километрді құрап, тасымалданған жүк көлемі 246, 7 миллион тоннаға жеткен. Темір жол экономиканың ең күрделі салаларының бірі. Өйткені, миллиардтаған тенге айналымда жүретін бұл салада бұрнағы жылдары жемқорлық әрекеттердің бой көрсеткені жасырын емес. Сондықтанда басшы кадрлар тұрақтамай компанияның алға жылжуы тежелген болатын. Ал, соңғы жылдардағы соны серпіліс пен қайта құру әдістері шойын жолдың тамырына қан жүгіртті. Әрине, темір жолда түйіні шешілмей жатқан проблемалар да әлі баршылық. Атап айтқанда, темір жол желісіндегі 1081 шақырымды қайтадан күрделі жөндеуден өткізу мен модернизациялау жұмыстарын жүргізу, Атбасар қаласында электровоздарды, Екібастұз қаласында жүк және Алматы қаласында жолаушылар вогонын шығаратын зауыдты пайдалануға беру ісі өте маңызды болмақ. Ресей, Қазақстан, Беларусь мемілекеттері кеден одағына бірігіп, жұмыс жанданып жатқанда компания озық технология негізінде өз өнімдерін шет елдерге сату мәселесін қолға алғандары жөн.Республика темір жолын дамытудың 2020 жылдарға дейінгі мемлекеттік бағдарламасы жасалған болатын.

8 слайд

Өткен жылы компания жылжымалы құрамды жаңарту, инфроқұрылымды дамыту, телекоммуникация мен басқа да күрделі құрлыстарға 110 миллиард тенге тенге жұмсапты. Енді үстіміздегі жылы бұл бағытқа 200 миллиар тенгеден астам қаржы жұмсау көзделуде. Өткен жылдың төртінші тоқсанында жүк тасымалдау 2008 жылмен салыстырғанда бір жарым есеге артып, жүк айналымы 195, 6 миллиард километрді құрап, тасымалданған жүк көлемі 246, 7 миллион тоннаға жеткен. Темір жол экономиканың ең күрделі салаларының бірі. Өйткені, миллиардтаған тенге айналымда жүретін бұл салада бұрнағы жылдары жемқорлық әрекеттердің бой көрсеткені жасырын емес. Сондықтанда басшы кадрлар тұрақтамай компанияның алға жылжуы тежелген болатын. Ал, соңғы жылдардағы соны серпіліс пен қайта құру әдістері шойын жолдың тамырына қан жүгіртті. Әрине, темір жолда түйіні шешілмей жатқан проблемалар да әлі баршылық. Атап айтқанда, темір жол желісіндегі 1081 шақырымды қайтадан күрделі жөндеуден өткізу мен модернизациялау жұмыстарын жүргізу, Атбасар қаласында электровоздарды, Екібастұз қаласында жүк және Алматы қаласында жолаушылар вогонын шығаратын зауыдты пайдалануға беру ісі өте маңызды болмақ. Ресей, Қазақстан, Беларусь мемілекеттері кеден одағына бірігіп, жұмыс жанданып жатқанда компания озық технология негізінде өз өнімдерін шет елдерге сату мәселесін қолға алғандары жөн.Республика темір жолын дамытудың 2020 жылдарға дейінгі мемлекеттік бағдарламасы жасалған болатын.

Сол бағдарламада тепловоз, электровоз, машинасын жасау мен бірге рельс, шпал, белгі беру және байланыс қызметінің техникалық құ

9 слайд
Сол бағдарламада тепловоз, электровоз, машинасын жасау мен бірге рельс, шпал, белгі беру және байланыс қызметінің техникалық құралдарын, электормен жабдықтау бөлшектерін шығару да қарастырылған. Демек, әлемдік бәсекеге төтеп беретін темір жол саласын қалыптастыру үшін ұзақ мерзімдік стратегияның орындалуын қатаң бақылауға алу қажет .

9 слайд

Сол бағдарламада тепловоз, электровоз, машинасын жасау мен бірге рельс, шпал, белгі беру және байланыс қызметінің техникалық құралдарын, электормен жабдықтау бөлшектерін шығару да қарастырылған. Демек, әлемдік бәсекеге төтеп беретін темір жол саласын қалыптастыру үшін ұзақ мерзімдік стратегияның орындалуын қатаң бақылауға алу қажет .

Қазақстан темір жолы” ҰК” АҚ рес публика экономикасы мен ел тұрғындарын темір жолмен тасымалдау жөніндегі сұра нысын толығым

10 слайд
Қазақстан темір жолы” ҰК” АҚ рес публика экономикасы мен ел тұрғындарын темір жолмен тасымалдау жөніндегі сұра нысын толығымен қанағаттандырып ке леді. Негізгі көрсеткіш бойынша, алғашқы жартыжылдықтағы жүк айналымы 100 млрд. тонна/шақырым болды. Бұл көр сеткіш өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 13,3 пайызға жоғары. Сондай-ақ тасымал көлемі 14,7 пайызға артты. Ал экcпорт көлемі 25, импорт 2,9 пайызға өсті. Тұрғындардың әлеуметтік көңіл-күйінің маңызды индикаторы ре тіндегі жолаушылар тасымалы 6,4 пайызға көтерілді. “ҚТЖ” ҰК” АҚ тобына жататын компаниялардың кірісі 25 пайызға өсіп, 284,3 млрд. теңгені құрады. Сала жұмы сын дағы оң өзгерістерді тәуелсіз сарап шылар дәйектеді. Халықаралық “Fіtch ratіngs” пен “Standard & Poors” рейтингілік агенттіктері ҚТЖ-ның рейтингін ВВ- және ВВ+ деңгейінде “қалыпты” деп бағалады. Мұның барлығы Қазақстан темір жолының 2008-2009 жылдарғы дағдарыс сал дарын артқа тастап, жүк және жолау шылар тасымалдаудағы тапсырмаларды ойдағыдай орындап, қалыпты жұмыс ырғағына көшкендігін көрсетеді.

10 слайд

Қазақстан темір жолы” ҰК” АҚ рес публика экономикасы мен ел тұрғындарын темір жолмен тасымалдау жөніндегі сұра нысын толығымен қанағаттандырып ке леді. Негізгі көрсеткіш бойынша, алғашқы жартыжылдықтағы жүк айналымы 100 млрд. тонна/шақырым болды. Бұл көр сеткіш өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 13,3 пайызға жоғары. Сондай-ақ тасымал көлемі 14,7 пайызға артты. Ал экcпорт көлемі 25, импорт 2,9 пайызға өсті. Тұрғындардың әлеуметтік көңіл-күйінің маңызды индикаторы ре тіндегі жолаушылар тасымалы 6,4 пайызға көтерілді. “ҚТЖ” ҰК” АҚ тобына жататын компаниялардың кірісі 25 пайызға өсіп, 284,3 млрд. теңгені құрады. Сала жұмы сын дағы оң өзгерістерді тәуелсіз сарап шылар дәйектеді. Халықаралық “Fіtch ratіngs” пен “Standard & Poors” рейтингілік агенттіктері ҚТЖ-ның рейтингін ВВ- және ВВ+ деңгейінде “қалыпты” деп бағалады. Мұның барлығы Қазақстан темір жолының 2008-2009 жылдарғы дағдарыс сал дарын артқа тастап, жүк және жолау шылар тасымалдаудағы тапсырмаларды ойдағыдай орындап, қалыпты жұмыс ырғағына көшкендігін көрсетеді.

2007-2009 жылдары “Қазақстан темір жолы” ҰК” АҚ еңбеккерлерінің 60 мыңы, яғни жартысына жуығы оқыту мен білік тілігін көтеруді

11 слайд
2007-2009 жылдары “Қазақстан темір жолы” ҰК” АҚ еңбеккерлерінің 60 мыңы, яғни жартысына жуығы оқыту мен білік тілігін көтерудің әртүрлі бағдарлама лары нан дәріс алды. Өткен жылы компания мен оның құрылымдарына 696 жас маман тартылды. 2010 жылғы жоғары оқу орнын бітірушілердің қатарынан 292 жас маман теміржолшылар қатарын толықтырады. Бүгінгі таңда осындай жас мамандардың білімі мен білігі алдымен шағын стансалар мен разъездерде шыңдалуы қажет болып тұр. Себебі, жүк айналымын жасақтау мен тасымалдау үдерісінің сенімділігін сондағы теміржолшылар қамтамасыз етеді. Осыған орай жастарды 3, 4, 5 санаттағы станса лар ға бекітіп, оларға барынша әлеуметтік қол дау көрсету шаралары қолға алынған. Мәселен, осындай стансаға немесе разъез ге барған жас маманға айлық есептік көр сет кіштің 25 еселенген мөлшері көлемінде материалдық көмек беріледі. Сондай-ақ алғашқы екі жылда тұрғын үйді жалға алу ақысы төленіп, бастапқы жылы негізгі ай лық жалақысына 20 пайыздық көтерме ақы беріліп тұрады. Жұмысына тезірек бейім делуі үшін тәлімгерлік институты бел гіленеді

11 слайд

2007-2009 жылдары “Қазақстан темір жолы” ҰК” АҚ еңбеккерлерінің 60 мыңы, яғни жартысына жуығы оқыту мен білік тілігін көтерудің әртүрлі бағдарлама лары нан дәріс алды. Өткен жылы компания мен оның құрылымдарына 696 жас маман тартылды. 2010 жылғы жоғары оқу орнын бітірушілердің қатарынан 292 жас маман теміржолшылар қатарын толықтырады. Бүгінгі таңда осындай жас мамандардың білімі мен білігі алдымен шағын стансалар мен разъездерде шыңдалуы қажет болып тұр. Себебі, жүк айналымын жасақтау мен тасымалдау үдерісінің сенімділігін сондағы теміржолшылар қамтамасыз етеді. Осыған орай жастарды 3, 4, 5 санаттағы станса лар ға бекітіп, оларға барынша әлеуметтік қол дау көрсету шаралары қолға алынған. Мәселен, осындай стансаға немесе разъез ге барған жас маманға айлық есептік көр сет кіштің 25 еселенген мөлшері көлемінде материалдық көмек беріледі. Сондай-ақ алғашқы екі жылда тұрғын үйді жалға алу ақысы төленіп, бастапқы жылы негізгі ай лық жалақысына 20 пайыздық көтерме ақы беріліп тұрады. Жұмысына тезірек бейім делуі үшін тәлімгерлік институты бел гіленеді

Әлеуметтік саланың негізгі жайы – тұрғын үйге қатысты. 2009 жылы ҚТЖ-ның инвестициялық бюджетінде тұрғын үй құрылысына 1,5 млр

12 слайд
Әлеуметтік саланың негізгі жайы – тұрғын үйге қатысты. 2009 жылы ҚТЖ-ның инвестициялық бюджетінде тұрғын үй құрылысына 1,5 млрд. теңге жұмсалып, қыз меткерлерімізге Астанада 80, Ақтау қаласында 30 пәтер бөлінді. Биылғы жылы компанияда тұрғын үйге байланысты ең ірі қадам жасалды. Кәсіпорын есебінен 250 теміржолшы жаңа үйлер мен пәтерлердің кілтіне ие болды. Маусым айының 29-ында Достық стансасында сегіз жаңа үйдің құрылысы аяқталып, 216 теміржолшыға жайлы пәтерлердің кілті табыс етілді. Алматы облысында тасқын су сал да ры нан зардап шеккен Егінсу стансасындағы тұрғындарға 35 жаңа үй тұрғызылды, 21 үйге күрделі жөндеу жұмыстары жүргізілді. 2009 жылы темір жол тарихында тұңғыш рет 2010-2014 жылдары шағын стансалар мен разъездердегі еңбеккерлерді тұрғын үймен қамтудың бағдарламасы жасалып, бекітілді. Темір жолда еңбеккерлерге меди циналық және санаторийлік-курорттық қызмет көрсету қалыпты құбылысқа ай нал ған. 2010 жылы салада 65 735 еңбеккер профилактикалық, 5 345 692 адам ауысым ал дындағы медициналық тексеруден өткі зілді. Компания бұл мақсатқа 895 млн. теңге жұмсады. 2010 жылы санаторий мен профилакторийлерде үш мың адам емдел ді. Бұған 246 млн. теңге бөлінген. Жыл сайын ҚТЖ еңбеккерлері арасында қысқы және жазғы спорт түрлерінен спартакиада өткізіледі. Жаңа әкімшілік ғимаратында жүзу бассейні, спорт залдары жарақтан дырылған.

12 слайд

Әлеуметтік саланың негізгі жайы – тұрғын үйге қатысты. 2009 жылы ҚТЖ-ның инвестициялық бюджетінде тұрғын үй құрылысына 1,5 млрд. теңге жұмсалып, қыз меткерлерімізге Астанада 80, Ақтау қаласында 30 пәтер бөлінді. Биылғы жылы компанияда тұрғын үйге байланысты ең ірі қадам жасалды. Кәсіпорын есебінен 250 теміржолшы жаңа үйлер мен пәтерлердің кілтіне ие болды. Маусым айының 29-ында Достық стансасында сегіз жаңа үйдің құрылысы аяқталып, 216 теміржолшыға жайлы пәтерлердің кілті табыс етілді. Алматы облысында тасқын су сал да ры нан зардап шеккен Егінсу стансасындағы тұрғындарға 35 жаңа үй тұрғызылды, 21 үйге күрделі жөндеу жұмыстары жүргізілді. 2009 жылы темір жол тарихында тұңғыш рет 2010-2014 жылдары шағын стансалар мен разъездердегі еңбеккерлерді тұрғын үймен қамтудың бағдарламасы жасалып, бекітілді. Темір жолда еңбеккерлерге меди циналық және санаторийлік-курорттық қызмет көрсету қалыпты құбылысқа ай нал ған. 2010 жылы салада 65 735 еңбеккер профилактикалық, 5 345 692 адам ауысым ал дындағы медициналық тексеруден өткі зілді. Компания бұл мақсатқа 895 млн. теңге жұмсады. 2010 жылы санаторий мен профилакторийлерде үш мың адам емдел ді. Бұған 246 млн. теңге бөлінген. Жыл сайын ҚТЖ еңбеккерлері арасында қысқы және жазғы спорт түрлерінен спартакиада өткізіледі. Жаңа әкімшілік ғимаратында жүзу бассейні, спорт залдары жарақтан дырылған.

2011-2018 жылдар аралығында жо лаушы тасымалының жылдамдығы жоға рылайды. Ол 7800 шақырымды қамтиды. Астана мен Атырау арасы

13 слайд
2011-2018 жылдар аралығында жо лаушы тасымалының жылдамдығы жоға рылайды. Ол 7800 шақырымды қамтиды. Астана мен Атырау арасына жүру уақыты 43 сағаттан 19 сағатқа, Алматы мен Ақтөбе арасы 42 сағаттан 22 сағатқа дейін қыс қаратын болады. Кей бағдарларда қозғалыс жылдамдығы екі-үш есеге дейін артады. Бұл мақсатты орындау үшін жаңа буынды жылжымалы құрам вагоны паркін жаң ғырту көзделген. Оған қоса тасымалдау үде рісінің жаңа технологиялық нормасы түзіліп, қозғалыс жылдамдығы мен жай лылығы жақсарып, инфрақұрылымы жаң ғырады. Жолаушы тасымалының сервисін жақсарту үшін Ұлттық компания мен жеке секторға мемлекеттік қолдаудың қажеттігі байқалады. Астана қаласының вокзал кешені құрылысы” жобасы стратегиялық тұрғыда елорданың көліктік-логистикалық дамуын және жолаушыларға қызмет көрсетудің сапасын жақсартады. Бұл жоба бойынша қазіргі таңда дайындық жұмыстары жаса лып жатыр. Жобалау және құрылыс жұ мыс тары “кілтін тапсыру” тәртібімен ат қа рылмақ. Биылғы жылы жобаны кескін деу жұмысы жасалып, құрылысқа жер бөлу және техникалық-экономикалық дәйектеу жұмыстарына тендер жарияланатын болады.

13 слайд

2011-2018 жылдар аралығында жо лаушы тасымалының жылдамдығы жоға рылайды. Ол 7800 шақырымды қамтиды. Астана мен Атырау арасына жүру уақыты 43 сағаттан 19 сағатқа, Алматы мен Ақтөбе арасы 42 сағаттан 22 сағатқа дейін қыс қаратын болады. Кей бағдарларда қозғалыс жылдамдығы екі-үш есеге дейін артады. Бұл мақсатты орындау үшін жаңа буынды жылжымалы құрам вагоны паркін жаң ғырту көзделген. Оған қоса тасымалдау үде рісінің жаңа технологиялық нормасы түзіліп, қозғалыс жылдамдығы мен жай лылығы жақсарып, инфрақұрылымы жаң ғырады. Жолаушы тасымалының сервисін жақсарту үшін Ұлттық компания мен жеке секторға мемлекеттік қолдаудың қажеттігі байқалады. Астана қаласының вокзал кешені құрылысы” жобасы стратегиялық тұрғыда елорданың көліктік-логистикалық дамуын және жолаушыларға қызмет көрсетудің сапасын жақсартады. Бұл жоба бойынша қазіргі таңда дайындық жұмыстары жаса лып жатыр. Жобалау және құрылыс жұ мыс тары “кілтін тапсыру” тәртібімен ат қа рылмақ. Биылғы жылы жобаны кескін деу жұмысы жасалып, құрылысқа жер бөлу және техникалық-экономикалық дәйектеу жұмыстарына тендер жарияланатын болады.

14 слайд

14 слайд

Бұл Тәуелсіз Қазақстан тарихындағы алғашқы темір жол желісінің құрылысы болмаса да, ҚТЖ магистралдық желінің дара операторы ре

15 слайд
Бұл Тәуелсіз Қазақстан тарихындағы алғашқы темір жол желісінің құрылысы болмаса да, ҚТЖ магистралдық желінің дара операторы ретінде әртүрлі топогра фия лық және климаттық жағдайларда құрылыс жүргізу жөнінде үлкен тәжірибе жи нақтауда. Әсіресе, Жетіген-Қорғас жоба сы техникалық жағынан күрделі құрылыс болып отыр. Батыс өңірде 146 шақырым темір жол желісінде 7 айыру бекеті, ал оңтүстікте – 293 шақырым және 14 айырым бекеті, 29 көпір, 2 жол өтпесі, 307 су өткізу құбыры іске қосылады. Қазір гі уақытта Өзен-Түркіменстанмен мемле кет тік шекара желісінде жолдың үстіңгі қабатын төсеу, инфрақұрылымын электр лендіру жүргізілуде. Жыл аяғына дейін Өзеннен Болашақ стансасына дейін 10кВт автобұғаттау жоғары вольтты желісін салу, трансформаторлық подстансалар мен қо ректендіру бекеттерін жеткізіп, орнату ар қылы барлық жол телімін электр қуатымен қамту көзделіп отыр. Ал, Жетіген-Қорғас желісінде 14 көпір салынады. Талғар, Есік, Лепсі өзе...

15 слайд

Бұл Тәуелсіз Қазақстан тарихындағы алғашқы темір жол желісінің құрылысы болмаса да, ҚТЖ магистралдық желінің дара операторы ретінде әртүрлі топогра фия лық және климаттық жағдайларда құрылыс жүргізу жөнінде үлкен тәжірибе жи нақтауда. Әсіресе, Жетіген-Қорғас жоба сы техникалық жағынан күрделі құрылыс болып отыр. Батыс өңірде 146 шақырым темір жол желісінде 7 айыру бекеті, ал оңтүстікте – 293 шақырым және 14 айырым бекеті, 29 көпір, 2 жол өтпесі, 307 су өткізу құбыры іске қосылады. Қазір гі уақытта Өзен-Түркіменстанмен мемле кет тік шекара желісінде жолдың үстіңгі қабатын төсеу, инфрақұрылымын электр лендіру жүргізілуде. Жыл аяғына дейін Өзеннен Болашақ стансасына дейін 10кВт автобұғаттау жоғары вольтты желісін салу, трансформаторлық подстансалар мен қо ректендіру бекеттерін жеткізіп, орнату ар қылы барлық жол телімін электр қуатымен қамту көзделіп отыр. Ал, Жетіген-Қорғас желісінде 14 көпір салынады. Талғар, Есік, Лепсі өзе...