Материалдар / Қазақстандағы теңіздер

Қазақстандағы теңіздер

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру;ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып,Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім,сын есімнің орнына қолдану. графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2020
2123
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Теңіз, Теңіз?... Теңіз неткен, теңіз неткен ашулы! Білмейді екен бұ жалғанда ол ашуын бір басуды! Көкжал толқын айбат шегіп мүйі

2 слайд
Теңіз, Теңіз?... Теңіз неткен, теңіз неткен ашулы! Білмейді екен бұ жалғанда ол ашуын бір басуды! Көкжал толқын айбат шегіп мүйіздесе жағаны, Жалына кеп жартастардың күс-күс қолы асылды. Әдемі ең теңіз, сен бүгін, Ақмаңдай, бәлки, ормандай... Көгілдір көздің мөлдірін Кесеге құйып алғандай.

2 слайд

Теңіз, Теңіз?... Теңіз неткен, теңіз неткен ашулы! Білмейді екен бұ жалғанда ол ашуын бір басуды! Көкжал толқын айбат шегіп мүйіздесе жағаны, Жалына кеп жартастардың күс-күс қолы асылды. Әдемі ең теңіз, сен бүгін, Ақмаңдай, бәлки, ормандай... Көгілдір көздің мөлдірін Кесеге құйып алғандай.

Ойлар мүжіп, бір толқып, бір басылдым, Сенен басқа сырымды тыңдасын кім?! О, Каспий, саған ғана ақтарылам, Сен менің жанымды ұға

3 слайд
Ойлар мүжіп, бір толқып, бір басылдым, Сенен басқа сырымды тыңдасын кім?! О, Каспий, саған ғана ақтарылам, Сен менің жанымды ұғар мұңдасымсың! Мына теңіз астында қорым қалған, Шағалалар кетпейді со бір маңнан. Маған таныс секілді бала күннен Мен көрмеген айқұлақ қоңыр қорған.

3 слайд

Ойлар мүжіп, бір толқып, бір басылдым, Сенен басқа сырымды тыңдасын кім?! О, Каспий, саған ғана ақтарылам, Сен менің жанымды ұғар мұңдасымсың! Мына теңіз астында қорым қалған, Шағалалар кетпейді со бір маңнан. Маған таныс секілді бала күннен Мен көрмеген айқұлақ қоңыр қорған.

1- топ. “Долы теңіз” 2- топ. “Теңіз - тарих” 3- топ. “Сұлу теңіз” 4- топ. “Сырлы теңіз” Т О П А Т Т А Р Ы

4 слайд
1- топ. “Долы теңіз” 2- топ. “Теңіз - тарих” 3- топ. “Сұлу теңіз” 4- топ. “Сырлы теңіз” Т О П А Т Т А Р Ы

4 слайд

1- топ. “Долы теңіз” 2- топ. “Теңіз - тарих” 3- топ. “Сұлу теңіз” 4- топ. “Сырлы теңіз” Т О П А Т Т А Р Ы

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ТЕҢІЗДЕР» “№ 7 мектеп- лицейі” ММ 6-СЫНЫП Калиева Алия Жоламанқызы

5 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ТЕҢІЗДЕР» “№ 7 мектеп- лицейі” ММ 6-СЫНЫП Калиева Алия Жоламанқызы

5 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ТЕҢІЗДЕР» “№ 7 мектеп- лицейі” ММ 6-СЫНЫП Калиева Алия Жоламанқызы

ОҚУ МАҚСАТЫ: 6.2.1.1 мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру; 6.3.3.1 ұсын

6 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫ: 6.2.1.1 мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру; 6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру; 6.4.4.1 Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану.

6 слайд

ОҚУ МАҚСАТЫ: 6.2.1.1 мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру; 6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру; 6.4.4.1 Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану.

Нені қайталап, нені білеміз? • Есімдік туралы білімдерімізді жаңғыртамыз, есімдіктердің түрленуін білеміз. Каспий теңізінің т

7 слайд
Нені қайталап, нені білеміз? • Есімдік туралы білімдерімізді жаңғыртамыз, есімдіктердің түрленуін білеміз. Каспий теңізінің тарихы туралы білеміз. Білгенімізді қайтіп ұғынамыз? • Есімдіктің түрленуін ұғынамыз. Теңіз портының болуы қаншалықты маңызды екенін ұғынамыз. Ұғынғанымызды қайтіп қолданамыз?  Мәтінді талдау барысында мәтіннен есімдіктерді тауып түрлендіреміз. Нені талдаймыз?  Теңіз жағалауындағы қала атауларының қалай қойылғанына зерттеу жүргізіп, қорытынды шығарамыз. Нені жинақтаймыз?  Есімдік сөздерді қатыстыра отырып диалог құрамыз. Сабаққа пікірге (эссеге) не жазамыз?  Берілген мәтін бойынша Каспий теңізінің сауда қарым-қатынасындағы маңыздылығын.Күтілетін нәтиже:

7 слайд

Нені қайталап, нені білеміз? • Есімдік туралы білімдерімізді жаңғыртамыз, есімдіктердің түрленуін білеміз. Каспий теңізінің тарихы туралы білеміз. Білгенімізді қайтіп ұғынамыз? • Есімдіктің түрленуін ұғынамыз. Теңіз портының болуы қаншалықты маңызды екенін ұғынамыз. Ұғынғанымызды қайтіп қолданамыз?  Мәтінді талдау барысында мәтіннен есімдіктерді тауып түрлендіреміз. Нені талдаймыз?  Теңіз жағалауындағы қала атауларының қалай қойылғанына зерттеу жүргізіп, қорытынды шығарамыз. Нені жинақтаймыз?  Есімдік сөздерді қатыстыра отырып диалог құрамыз. Сабаққа пікірге (эссеге) не жазамыз?  Берілген мәтін бойынша Каспий теңізінің сауда қарым-қатынасындағы маңыздылығын.Күтілетін нәтиже:

Есімдік дегеніміз не? Есімдіктер құрамына қарай нешеге бөлінеді? Есімдіктер мағынасына қарай нешеге бөлінеді? Білу

8 слайд
Есімдік дегеніміз не? Есімдіктер құрамына қарай нешеге бөлінеді? Есімдіктер мағынасына қарай нешеге бөлінеді? Білу

8 слайд

Есімдік дегеніміз не? Есімдіктер құрамына қарай нешеге бөлінеді? Есімдіктер мағынасына қарай нешеге бөлінеді? Білу

ТІЛДІК БАҒДАР Есімдіктің септелуі Атау септік мен ол Ілік септік Барыс септік Табыс септік Жатыс септік Шығыс септік Көмектес се

9 слайд
ТІЛДІК БАҒДАР Есімдіктің септелуі Атау септік мен ол Ілік септік Барыс септік Табыс септік Жатыс септік Шығыс септік Көмектес септік менің маған мені менде менен менімен оның оған оны онда одан (онан) онымен

9 слайд

ТІЛДІК БАҒДАР Есімдіктің септелуі Атау септік мен ол Ілік септік Барыс септік Табыс септік Жатыс септік Шығыс септік Көмектес септік менің маған мені менде менен менімен оның оған оны онда одан (онан) онымен

Есімдіктің тәуелденуі Жақ Оңаша тәуелдену ол бұл І Менің ІІ Сенің Сіздің ІІІ Оның Жақ Ортақ тәуелдену І Біздің ІІ Сендердің Сіз

10 слайд
Есімдіктің тәуелденуі Жақ Оңаша тәуелдену ол бұл І Менің ІІ Сенің Сіздің ІІІ Оның Жақ Ортақ тәуелдену І Біздің ІІ Сендердің Сіздердің ІІІ Олардың оным оның оныңыз онысы онымыз оларың оларыңыз Олары (онысы) бұным бұның бұныңыз бұнысы бұнымыз бұларың бұларыңыз бұнысы

10 слайд

Есімдіктің тәуелденуі Жақ Оңаша тәуелдену ол бұл І Менің ІІ Сенің Сіздің ІІІ Оның Жақ Ортақ тәуелдену І Біздің ІІ Сендердің Сіздердің ІІІ Олардың оным оның оныңыз онысы онымыз оларың оларыңыз Олары (онысы) бұным бұның бұныңыз бұнысы бұнымыз бұларың бұларыңыз бұнысы

112- бет. 1 –тапсырма Сұрақтар. 1. Каспий теңізінің географиялық орны қандай? 2. Каспий теңізінің қандай тарихи атаулары б

11 слайд
112- бет. 1 –тапсырма Сұрақтар. 1. Каспий теңізінің географиялық орны қандай? 2. Каспий теңізінің қандай тарихи атаулары бар? 3. Теңіз жағасында қандай порттар бар? 4. Еліміздің өзінің теңіз портының болуы қаншалықты маңызды? Мәтінмен жұмыс!

11 слайд

112- бет. 1 –тапсырма Сұрақтар. 1. Каспий теңізінің географиялық орны қандай? 2. Каспий теңізінің қандай тарихи атаулары бар? 3. Теңіз жағасында қандай порттар бар? 4. Еліміздің өзінің теңіз портының болуы қаншалықты маңызды? Мәтінмен жұмыс!

2- тапсырма Оқылым мәтінінен есімдіктерді тауып, түрленуін талдаңдар. Екі есімдікті тәуелдеп, септеңдер. 1- топ. Есімдіктерді т

12 слайд
2- тапсырма Оқылым мәтінінен есімдіктерді тауып, түрленуін талдаңдар. Екі есімдікті тәуелдеп, септеңдер. 1- топ. Есімдіктерді тауып, түрленуін талда. (3) 2-топ. Есімдіктерді оңаша тәуелде. (3) 3-топ. Есімдіктерді ортақ тәуелде. (3) 4-топ. Есімдіктерді септе. (3)

12 слайд

2- тапсырма Оқылым мәтінінен есімдіктерді тауып, түрленуін талдаңдар. Екі есімдікті тәуелдеп, септеңдер. 1- топ. Есімдіктерді тауып, түрленуін талда. (3) 2-топ. Есімдіктерді оңаша тәуелде. (3) 3-топ. Есімдіктерді ортақ тәуелде. (3) 4-топ. Есімдіктерді септе. (3)

Жазылым 112- бет. 3- тапсырма 1-топ . Теңіздің атауы (көне, жаңа) Орналасқан жері (3) 2- топ. Ауданы, ұзындығы

13 слайд
Жазылым 112- бет. 3- тапсырма 1-топ . Теңіздің атауы (көне, жаңа) Орналасқан жері (3) 2- топ. Ауданы, ұзындығы Жағалауындағы елдер (3) 3-топ. Құятын өзендер Теңіз жағасындағы қалалар (3) 4-топ. Мәтіндегі сандық мәліметтер бойынша диаграмма сызыңдар. (3)

13 слайд

Жазылым 112- бет. 3- тапсырма 1-топ . Теңіздің атауы (көне, жаңа) Орналасқан жері (3) 2- топ. Ауданы, ұзындығы Жағалауындағы елдер (3) 3-топ. Құятын өзендер Теңіз жағасындағы қалалар (3) 4-топ. Мәтіндегі сандық мәліметтер бойынша диаграмма сызыңдар. (3)

Артық болмас білгенің. “ Телегей -теңіз” сөзі “ұшы-қиыры жоқ”, “есепсіз” деген мағынада айтылады. Басқа түркі тілдері

14 слайд
Артық болмас білгенің. “ Телегей -теңіз” сөзі “ұшы-қиыры жоқ”, “есепсіз” деген мағынада айтылады. Басқа түркі тілдерінде –алтайлықтарда, буряттарда, қалмақ, моңғол тілдерінде “телегей” сөзі “әлем”, “жер жүзі” мағыналарында қолданылады. Жазба моңғол тілінде “делгер” сөзі “кең”, “көлемді” деген мағынаны берген. Осыларды салыстыра келіп, “телегей-теңіз” қос сөзінен “теңіздей көлемді”, “теңіздей кең” деген теңеулер байқалады. (Әділбек Нұрмағамбетов)

14 слайд

Артық болмас білгенің. “ Телегей -теңіз” сөзі “ұшы-қиыры жоқ”, “есепсіз” деген мағынада айтылады. Басқа түркі тілдерінде –алтайлықтарда, буряттарда, қалмақ, моңғол тілдерінде “телегей” сөзі “әлем”, “жер жүзі” мағыналарында қолданылады. Жазба моңғол тілінде “делгер” сөзі “кең”, “көлемді” деген мағынаны берген. Осыларды салыстыра келіп, “телегей-теңіз” қос сөзінен “теңіздей көлемді”, “теңіздей кең” деген теңеулер байқалады. (Әділбек Нұрмағамбетов)

Топтық жұмыс (жинақтау) Тапсырма мақсаты  Сөйлеу барысында тақырыптан ауытқымау;  Бе

15 слайд
Топтық жұмыс (жинақтау) Тапсырма мақсаты  Сөйлеу барысында тақырыптан ауытқымау;  Берілген тақырыпқа сәйкес өз сөйлеуін ғылыми сөздермен нақтылау.  Тыңдармандардың назарын аударту.  Жұмыстарын топта жариялау. Есіңде сақта! 1. Топ мүшелері бір-біріңізді толықтыруға болады. 2.Топта жұмыс істеу ережесін сақтаңыздар.

15 слайд

Топтық жұмыс (жинақтау) Тапсырма мақсаты  Сөйлеу барысында тақырыптан ауытқымау;  Берілген тақырыпқа сәйкес өз сөйлеуін ғылыми сөздермен нақтылау.  Тыңдармандардың назарын аударту.  Жұмыстарын топта жариялау. Есіңде сақта! 1. Топ мүшелері бір-біріңізді толықтыруға болады. 2.Топта жұмыс істеу ережесін сақтаңыздар.

1-деңгей. Мәтіндегі жер шары, көне, дәуір, қарым-қатынас, тұщы сөздерінің баламаларын жазыңдар. (3) 2-деңгей. Каспий теңі

16 слайд
1-деңгей. Мәтіндегі жер шары, көне, дәуір, қарым-қатынас, тұщы сөздерінің баламаларын жазыңдар. (3) 2-деңгей. Каспий теңізінің рөлі туралы диалог жазыңдар. Есімдіктерді түрлендіріп қолданыңдар. (3) 3-деңгей. Атырау, Форт-Шевченко, Ақтау қалаларының, Құрық кентінің аттары қалай қойылған? Қазіргі таңдағы теңіз порттарының маңызы? (5)Деңгейлік тапсырмалар

16 слайд

1-деңгей. Мәтіндегі жер шары, көне, дәуір, қарым-қатынас, тұщы сөздерінің баламаларын жазыңдар. (3) 2-деңгей. Каспий теңізінің рөлі туралы диалог жазыңдар. Есімдіктерді түрлендіріп қолданыңдар. (3) 3-деңгей. Атырау, Форт-Шевченко, Ақтау қалаларының, Құрық кентінің аттары қалай қойылған? Қазіргі таңдағы теңіз порттарының маңызы? (5)Деңгейлік тапсырмалар

17 слайд

17 слайд

Үйге тапсырма. 114- бет. 5-тапсырма. Өлеңді оқып, жаттап алыңдар. Есімдіктерді қатыстырып, өлеңде айтылған ой турал

18 слайд
Үйге тапсырма. 114- бет. 5-тапсырма. Өлеңді оқып, жаттап алыңдар. Есімдіктерді қатыстырып, өлеңде айтылған ой туралы пікір жазыңдар.

18 слайд

Үйге тапсырма. 114- бет. 5-тапсырма. Өлеңді оқып, жаттап алыңдар. Есімдіктерді қатыстырып, өлеңде айтылған ой туралы пікір жазыңдар.

Ұпай саны Пайызы 17 - 15 85-100 % 14-10 65-84 % 9-5 40-64 %

19 слайд
Ұпай саны Пайызы 17 - 15 85-100 % 14-10 65-84 % 9-5 40-64 %

19 слайд

Ұпай саны Пайызы 17 - 15 85-100 % 14-10 65-84 % 9-5 40-64 %

Бағалау “ Оқушыдан иньтервью алу парағы” тәсілі арқылы оқушының сабақ тақырыбы немесе оқу проц

20 слайд
Бағалау “ Оқушыдан иньтервью алу парағы” тәсілі арқылы оқушының сабақ тақырыбы немесе оқу процесі жайлы пікірі алынады. Сұрақтар Оқушының жауаптары - Сабақ сізге ұнады ма? - Сабақтың ең ұтымды жерлері қандай болды? - Сабақ тақырыбының сіз үшін қандай маңызы бар деп ойлайсыз? - Осы тақырып бойынша тағы да не білгіңіз келеді?

20 слайд

Бағалау “ Оқушыдан иньтервью алу парағы” тәсілі арқылы оқушының сабақ тақырыбы немесе оқу процесі жайлы пікірі алынады. Сұрақтар Оқушының жауаптары - Сабақ сізге ұнады ма? - Сабақтың ең ұтымды жерлері қандай болды? - Сабақ тақырыбының сіз үшін қандай маңызы бар деп ойлайсыз? - Осы тақырып бойынша тағы да не білгіңіз келеді?

21 слайд

21 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ