Қазақстандық майдангер жазушылар. ашық сабақ. Презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстандық майдангер жазушылар. ашық сабақ. Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Қалам мен қаруды қатар ұстаған майдангер жазушылардың өмірі мен ерлік істерін баяндайтын шығармалары арқылы өскелең ұрпақты ұлтжандылыққа, адамгершілікке, отансүйгіштікке баулу. Оқушылар өз тарихын терең ұғынуға, бейбіт күнді бағалай білуге, рухани құндылықтарымызды қастерлеуге дәріптеу. 2. «Жау тылындағы бала» шығармасын талқылау арқылы оқушылардың сыни ойлау қабылетін дамыту. 3. Ұлы Отан Соғысы тақырыбында жазылған көркем шығармалар арқылы тарихи сананы қалыптастыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Р.Қошқарбаев атындағы № 50 ЖББМ КММ Қазақстандық майдангер жазушылар Ж.Шыныбекова

#1 слайд
Р.Қошқарбаев атындағы № 50 ЖББМ КММ Қазақстандық майдангер жазушылар Ж.Шыныбекова

1 слайд

Р.Қошқарбаев атындағы № 50 ЖББМ КММ Қазақстандық майдангер жазушылар Ж.Шыныбекова

Сабақтың мақсаты: 1. Қалам мен қаруды қатар ұстаған майдангер жазушылардың өмірі мен ерлік істерін баяндайтын шығармалары арқ

#2 слайд
Сабақтың мақсаты: 1. Қалам мен қаруды қатар ұстаған майдангер жазушылардың өмірі мен ерлік істерін баяндайтын шығармалары арқылы өскелең ұрпақты ұлтжандылыққа, адамгершілікке, отансүйгіштікке баулу. Оқушылар өз тарихын терең ұғынуға, бейбіт күнді бағалай білуге, рухани құндылықтарымызды қастерлеуге дәріптеу. 2. «Жау тылындағы бала» шығармасын талқылау арқылы оқушылардың сыни ойлау қабылетін дамыту. 3. Ұлы Отан Соғысы тақырыбында жазылған көркем шығармалар арқылы тарихи сананы қалыптастыру. Құндылықтар: Отансүйгіштік пен ұлтжандылыққа, бейбіт күнді бағалай білуге, рухани құндылығымызды қастерлеуге дәріптеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: 1. Қалам мен қаруды қатар ұстаған майдангер жазушылардың өмірі мен ерлік істерін баяндайтын шығармалары арқылы өскелең ұрпақты ұлтжандылыққа, адамгершілікке, отансүйгіштікке баулу. Оқушылар өз тарихын терең ұғынуға, бейбіт күнді бағалай білуге, рухани құндылықтарымызды қастерлеуге дәріптеу. 2. «Жау тылындағы бала» шығармасын талқылау арқылы оқушылардың сыни ойлау қабылетін дамыту. 3. Ұлы Отан Соғысы тақырыбында жазылған көркем шығармалар арқылы тарихи сананы қалыптастыру. Құндылықтар: Отансүйгіштік пен ұлтжандылыққа, бейбіт күнді бағалай білуге, рухани құндылығымызды қастерлеуге дәріптеу.

Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Шаттық шеңбері. Тілек айту. Топ

#3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Шаттық шеңбері. Тілек айту. Топтастыру: «Темір жол кассасы» әдісі арқылы билеттер алып вагондарға бөлініп отырады. 1 вагон - «Жауынгерлер»; 2 вагон - «Партизандар».

3 слайд

Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Шаттық шеңбері. Тілек айту. Топтастыру: «Темір жол кассасы» әдісі арқылы билеттер алып вагондарға бөлініп отырады. 1 вагон - «Жауынгерлер»; 2 вагон - «Партизандар».

«Болжау әдісі». Берілген сөздердің синонимдерін табу арқылы жаңа тақырыпты ашу. «_________» - майдан, ұрыс. «_________» -

#4 слайд
«Болжау әдісі». Берілген сөздердің синонимдерін табу арқылы жаңа тақырыпты ашу. «_________» - майдан, ұрыс. «_________» - жарылыс, атыс. «_________» - әскер, ер, батыр. «_________» - соғыс майданынан алыс аулақ жер. «_________» - туған елің, жерің. «_________» - жау басып алған жерлерде жасырын, құпия халық күрескерлері.

4 слайд

«Болжау әдісі». Берілген сөздердің синонимдерін табу арқылы жаңа тақырыпты ашу. «_________» - майдан, ұрыс. «_________» - жарылыс, атыс. «_________» - әскер, ер, батыр. «_________» - соғыс майданынан алыс аулақ жер. «_________» - туған елің, жерің. «_________» - жау басып алған жерлерде жасырын, құпия халық күрескерлері.

«Болжау әдісі». Берілген сөздердің синонимдерін табу арқылы жаңа тақырыпты ашу. «Соғыс» - майдан, ұрыс. «Майдан» - жарылыс,

#5 слайд
«Болжау әдісі». Берілген сөздердің синонимдерін табу арқылы жаңа тақырыпты ашу. «Соғыс» - майдан, ұрыс. «Майдан» - жарылыс, атыс. «Жауынгер» - әскер, ер, батыр. «Тыл» - соғыс майданынан алыс аулақ жер. «Отан» - туған елің, жерің. «Партизан» - жау басып алған жерлерде жасырын, құпия халық күрескерлері.

5 слайд

«Болжау әдісі». Берілген сөздердің синонимдерін табу арқылы жаңа тақырыпты ашу. «Соғыс» - майдан, ұрыс. «Майдан» - жарылыс, атыс. «Жауынгер» - әскер, ер, батыр. «Тыл» - соғыс майданынан алыс аулақ жер. «Отан» - туған елің, жерің. «Партизан» - жау басып алған жерлерде жасырын, құпия халық күрескерлері.

Бейнеролик. Слайд. Осы сұрапыл соғысқа Отанын жаудан азат ету үшін азат ету үшін мыңдаған Қазақстандықтар қатысты. Менің атам

#6 слайд
Бейнеролик. Слайд. Осы сұрапыл соғысқа Отанын жаудан азат ету үшін азат ету үшін мыңдаған Қазақстандықтар қатысты. Менің атам Өскенов Әкімбек. Жерлестеріміз Пегова Анна, Қалауов Әріпхан. Және т.б. ЖЕҢІС!!!

6 слайд

Бейнеролик. Слайд. Осы сұрапыл соғысқа Отанын жаудан азат ету үшін азат ету үшін мыңдаған Қазақстандықтар қатысты. Менің атам Өскенов Әкімбек. Жерлестеріміз Пегова Анна, Қалауов Әріпхан. Және т.б. ЖЕҢІС!!!

#7 слайд

7 слайд

Топтық жұмыс. «Тұлғаны таны» әдісі. Соғысқа қатысқан майдангер жазушылар мен тылдағы қаламгерлерді ажыраты

#8 слайд
Топтық жұмыс. «Тұлғаны таны» әдісі. Соғысқа қатысқан майдангер жазушылар мен тылдағы қаламгерлерді ажыратып, топтастырып постер қорғайды. 1 - «Жауынгерлер» тобы соғысқа қатысқан жазушыларды топтастырып постер қорғайды. 2 - «Партизандар» тобы соғысқа қатыспаған жазушыларды топтастырып постер қорғайды. Күн, жұлдыз, бұлтсыз ашық аспанда жарқырап нұрын төгетінін білесіңдер. Балалар, еліміз аман, жұртымыз тыныш, аспанымыз ашық, күн нұрын төгіп, жұлдызымыз жарқырай берсін.

8 слайд

Топтық жұмыс. «Тұлғаны таны» әдісі. Соғысқа қатысқан майдангер жазушылар мен тылдағы қаламгерлерді ажыратып, топтастырып постер қорғайды. 1 - «Жауынгерлер» тобы соғысқа қатысқан жазушыларды топтастырып постер қорғайды. 2 - «Партизандар» тобы соғысқа қатыспаған жазушыларды топтастырып постер қорғайды. Күн, жұлдыз, бұлтсыз ашық аспанда жарқырап нұрын төгетінін білесіңдер. Балалар, еліміз аман, жұртымыз тыныш, аспанымыз ашық, күн нұрын төгіп, жұлдызымыз жарқырай берсін.

Топтық жұмыс. «Тұлғаны таны» әдісі. 1 - «Жауынгерлер» тобы соғысқа қатысқан жазушылар: Р.Қошқарбаев. Б.Момышұлы. Ә.Нұршайықов

#9 слайд
Топтық жұмыс. «Тұлғаны таны» әдісі. 1 - «Жауынгерлер» тобы соғысқа қатысқан жазушылар: Р.Қошқарбаев. Б.Момышұлы. Ә.Нұршайықов. Қ.Қайсенов. М.Ғабдуллин. С.Мауленов. Б.Бұлқышев. И.Есенберлин. Ж.Молдағалиев. Т.Ақтанов. 2 - «Партизандар» тобы соғысқа қатыспаған жазушылар: Ж.Жабаев С.Мұқанов. М.Әуезов. Ғ.Мүсірепов. Ғ.Мустафин. Ғ.Орманов. Ә.Тәжібаев. А.Тоқмағанбетов. К.Әзірбаев. М.Хакимжанова. Күн, жұлдыз, бұлтсыз ашық аспанда жарқырап нұрын төгетінін білесіңдер. Балалар, еліміз аман, жұртымыз тыныш, аспанымыз ашық, күн нұрын төгіп, жұлдызымыз жарқырай берсін.

9 слайд

Топтық жұмыс. «Тұлғаны таны» әдісі. 1 - «Жауынгерлер» тобы соғысқа қатысқан жазушылар: Р.Қошқарбаев. Б.Момышұлы. Ә.Нұршайықов. Қ.Қайсенов. М.Ғабдуллин. С.Мауленов. Б.Бұлқышев. И.Есенберлин. Ж.Молдағалиев. Т.Ақтанов. 2 - «Партизандар» тобы соғысқа қатыспаған жазушылар: Ж.Жабаев С.Мұқанов. М.Әуезов. Ғ.Мүсірепов. Ғ.Мустафин. Ғ.Орманов. Ә.Тәжібаев. А.Тоқмағанбетов. К.Әзірбаев. М.Хакимжанова. Күн, жұлдыз, бұлтсыз ашық аспанда жарқырап нұрын төгетінін білесіңдер. Балалар, еліміз аман, жұртымыз тыныш, аспанымыз ашық, күн нұрын төгіп, жұлдызымыз жарқырай берсін.

«Сәйкестендіру» әдісі арқылы оқушылар майдангер жазушылардың суреттері мен өмірі жазылған парақшаларды сәйкестендіреді.

#10 слайд
«Сәйкестендіру» әдісі арқылы оқушылар майдангер жазушылардың суреттері мен өмірі жазылған парақшаларды сәйкестендіреді.

10 слайд

«Сәйкестендіру» әдісі арқылы оқушылар майдангер жазушылардың суреттері мен өмірі жазылған парақшаларды сәйкестендіреді.

«Анимация құрастыру» әдісі арқылы Қ.Қайсеновтің «Жау тылындығы бала» шығармасы желісі бойынша берілген комикстерді ретімен қою.

#11 слайд
«Анимация құрастыру» әдісі арқылы Қ.Қайсеновтің «Жау тылындығы бала» шығармасы желісі бойынша берілген комикстерді ретімен қою.

11 слайд

«Анимация құрастыру» әдісі арқылы Қ.Қайсеновтің «Жау тылындығы бала» шығармасы желісі бойынша берілген комикстерді ретімен қою.

Топтық жұмыс. Қ.Қайсеновтің «Жау тылындығы бала» шығармасы бойынша жұмыс. 1 - «Жауынгерлер» тобы шығармадағы жер-су атауларын

#12 слайд
Топтық жұмыс. Қ.Қайсеновтің «Жау тылындығы бала» шығармасы бойынша жұмыс. 1 - «Жауынгерлер» тобы шығармадағы жер-су атауларын тауып жазу. 2 - «Партизандар» тобы шығармадағы кейіпкерлердің аты-жөнін жазу.

12 слайд

Топтық жұмыс. Қ.Қайсеновтің «Жау тылындығы бала» шығармасы бойынша жұмыс. 1 - «Жауынгерлер» тобы шығармадағы жер-су атауларын тауып жазу. 2 - «Партизандар» тобы шығармадағы кейіпкерлердің аты-жөнін жазу.

Бекіту. 1. ҰОС қай жылдары болды? 2. Р.Қошқарбаев қандай ерлік жасаған? 3. Жазушыларды қандай топтарға бөлеміз? 4. Біздің мектеб

#13 слайд
Бекіту. 1. ҰОС қай жылдары болды? 2. Р.Қошқарбаев қандай ерлік жасаған? 3. Жазушыларды қандай топтарға бөлеміз? 4. Біздің мектебіміз қайсы батырдың атымен аталған? 5. «Жау тылындығы бала» шығармасындағы Серіктің ата-анасы туралы не білесіңдер? 6. «Жау тылындығы бала» шығармасындағы Серік жалғыз қалғанда оған кім қамқор болды?

13 слайд

Бекіту. 1. ҰОС қай жылдары болды? 2. Р.Қошқарбаев қандай ерлік жасаған? 3. Жазушыларды қандай топтарға бөлеміз? 4. Біздің мектебіміз қайсы батырдың атымен аталған? 5. «Жау тылындығы бала» шығармасындағы Серіктің ата-анасы туралы не білесіңдер? 6. «Жау тылындығы бала» шығармасындағы Серік жалғыз қалғанда оған кім қамқор болды?

Кері байланыс. «Қызық, Қиын, Қажет» әдісі бойынша кері байланыс жасайды. Бүгін маған Қызық болды ... Бүгін маған Қиын б

#14 слайд
Кері байланыс. «Қызық, Қиын, Қажет» әдісі бойынша кері байланыс жасайды. Бүгін маған Қызық болды ... Бүгін маған Қиын болды ... Бүгін маған Қажет болды ...

14 слайд

Кері байланыс. «Қызық, Қиын, Қажет» әдісі бойынша кері байланыс жасайды. Бүгін маған Қызық болды ... Бүгін маған Қиын болды ... Бүгін маған Қажет болды ...

Кері байланыс. «Қызық, Қиын, Қажет» әдісі бойынша кері байланыс жасайды. Бүгін маған Қызық болды ... Бүгін мағ

#15 слайд
Кері байланыс. «Қызық, Қиын, Қажет» әдісі бойынша кері байланыс жасайды. Бүгін маған Қызық болды ... Бүгін маған Қиын болды ... Бүгін маған Қажет болды ...

15 слайд

Кері байланыс. «Қызық, Қиын, Қажет» әдісі бойынша кері байланыс жасайды. Бүгін маған Қызық болды ... Бүгін маған Қиын болды ... Бүгін маған Қажет болды ...

#16 слайд

16 слайд

Файл форматы:
pptx
23.04.2025
278
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі