Қазақстанның ғажайып мұралары
Қазақстанның ғажайып мұралары

#1 слайд
1 7
2
3
4
5
6
8
1 слайд
1 7 2 3 4 5 6 8
#2 слайд
1)Алтын тақта отырған Зевс
мүсінін сипаттап бер
2 слайд
1)Алтын тақта отырған Зевс мүсінін сипаттап бер
#3 слайд
Вавилон бағы кімге
арнап салынған?
3 слайд
Вавилон бағы кімге арнап салынған?
#4 слайд
Хеопс пирамидасының
биіктігі?
4 слайд
Хеопс пирамидасының биіктігі?
#5 слайд
Артемедиа ғибадатханасы
қай елдің ғибадатханасы?
5 слайд
Артемедиа ғибадатханасы қай елдің ғибадатханасы?
#6 слайд
Галикарнас кесенесінің
биіктігі?
6 слайд
Галикарнас кесенесінің биіктігі?
#7 слайд
Екпін дегеніміз не?
7 слайд
Екпін дегеніміз не?
#8 слайд
Ой екпіні дегеніміз не?
8 слайд
Ой екпіні дегеніміз не?
#9 слайд
Қандай сөздер бөлек
жазылады?
9 слайд
Қандай сөздер бөлек жазылады?
#10 слайд
Сабақтың тақырыбы
•Қазақстанның ғажайып
мұралары
10 слайд
Сабақтың тақырыбы •Қазақстанның ғажайып мұралары
#11 слайд
Сабақтың мақсаты
•оқылым стратегияларын қолданады:
•комментарий жасайды, іріктеп оқиды, рөлге бөліп оқиды.
•Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы
жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады
11 слайд
Сабақтың мақсаты •оқылым стратегияларын қолданады: •комментарий жасайды, іріктеп оқиды, рөлге бөліп оқиды. •Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады
#12 слайд
12 слайд
#13 слайд
«Әдеби шеңбер әдісі»
•Талқылаушы: Мәтін бойынша 3 сұрақ құрастырады
•Белгілеуші: Мәтіндегі негізгі ақпараттарды табады
•Байланыстырушы: Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырады
•Пікір айтушы: Мәтін мазмұнына өз пікірін білдіреді
•Дискриптор
•Мәтіннен сұрақ құрастырады – 1 балл
•Мәтіннен негізгі ақпараттарды табады- 1балл
•Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырады- 1балл
• Мәтін мазмұнына өз пікірін білдіреді -1балл
13 слайд
«Әдеби шеңбер әдісі» •Талқылаушы: Мәтін бойынша 3 сұрақ құрастырады •Белгілеуші: Мәтіндегі негізгі ақпараттарды табады •Байланыстырушы: Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырады •Пікір айтушы: Мәтін мазмұнына өз пікірін білдіреді •Дискриптор •Мәтіннен сұрақ құрастырады – 1 балл •Мәтіннен негізгі ақпараттарды табады- 1балл •Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырады- 1балл • Мәтін мазмұнына өз пікірін білдіреді -1балл
#14 слайд
Жеке жұмыс
6-тапсырма
Мәтіннен бірге, бөлек, дефис арқылы жазылатын сөздерді табады.
Дискриптор:
Мәтіннен бірге жазылатын сөздерді табады-1балл
Мәтіннен бөлек жазылатын сөздерді табады-1балл
Мәтіннен дефис арқылы жазылатын сөздерді табады – 1балл
Мәтін мазмұнын айтады -1балл
14 слайд
Жеке жұмыс 6-тапсырма Мәтіннен бірге, бөлек, дефис арқылы жазылатын сөздерді табады. Дискриптор: Мәтіннен бірге жазылатын сөздерді табады-1балл Мәтіннен бөлек жазылатын сөздерді табады-1балл Мәтіннен дефис арқылы жазылатын сөздерді табады – 1балл Мәтін мазмұнын айтады -1балл
#15 слайд
6-тапсырма
•Домбыра бөлімі
•Бірге жазылған сөздер: қолөнер,көнекөз.
•Бөлек жазылған сөздер: қара домбыра,әсем ән айтып,күмбірлете күй төгіп,
жадырата жыр жырлаған
•Дефис арқылы жазылған сөздер: Ата-бабадан, кө-некөз, халқы-мыз
•Киіз үй бөлімі
•Бірге жазылған сөздер:баспана,қолөнер
•Бөлек жазылған сөздер: киіз үй,көшпелі халықтың,жануарлар әлемі
•Дефис арқылы жазылған сөздер: ата-бабаларымыздың,жағынан,шыға-руы,са-
лынған,өсімдік-тер,таным-түсінігін
15 слайд
6-тапсырма •Домбыра бөлімі •Бірге жазылған сөздер: қолөнер,көнекөз. •Бөлек жазылған сөздер: қара домбыра,әсем ән айтып,күмбірлете күй төгіп, жадырата жыр жырлаған •Дефис арқылы жазылған сөздер: Ата-бабадан, кө-некөз, халқы-мыз •Киіз үй бөлімі •Бірге жазылған сөздер:баспана,қолөнер •Бөлек жазылған сөздер: киіз үй,көшпелі халықтың,жануарлар әлемі •Дефис арқылы жазылған сөздер: ата-бабаларымыздың,жағынан,шыға-руы,са- лынған,өсімдік-тер,таным-түсінігін
#16 слайд
Рефлексия
•«Еркін микрафон» әдісі
16 слайд
Рефлексия •«Еркін микрафон» әдісі
шағым қалдыра аласыз













