Қазақстанның ғажайып мұралары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 7
2
3
4
5
6
8
1 слайд
1 7 2 3 4 5 6 8
2 слайд
1)Алтын тақта отырған Зевс
мүсінін сипаттап бер
2 слайд
1)Алтын тақта отырған Зевс мүсінін сипаттап бер
3 слайд
Вавилон бағы кімге
арнап салынған?
3 слайд
Вавилон бағы кімге арнап салынған?
4 слайд
Хеопс пирамидасының
биіктігі?
4 слайд
Хеопс пирамидасының биіктігі?
5 слайд
Артемедиа ғибадатханасы
қай елдің ғибадатханасы?
5 слайд
Артемедиа ғибадатханасы қай елдің ғибадатханасы?
6 слайд
Галикарнас кесенесінің
биіктігі?
6 слайд
Галикарнас кесенесінің биіктігі?
7 слайд
Екпін дегеніміз не?
7 слайд
Екпін дегеніміз не?
8 слайд
Ой екпіні дегеніміз не?
8 слайд
Ой екпіні дегеніміз не?
9 слайд
Қандай сөздер бөлек
жазылады?
9 слайд
Қандай сөздер бөлек жазылады?
10 слайд
Сабақтың тақырыбы
•Қазақстанның ғажайып
мұралары
10 слайд
Сабақтың тақырыбы •Қазақстанның ғажайып мұралары
11 слайд
Сабақтың мақсаты
•оқылым стратегияларын қолданады:
•комментарий жасайды, іріктеп оқиды, рөлге бөліп оқиды.
•Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы
жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады
11 слайд
Сабақтың мақсаты •оқылым стратегияларын қолданады: •комментарий жасайды, іріктеп оқиды, рөлге бөліп оқиды. •Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады
12 слайд
12 слайд
13 слайд
«Әдеби шеңбер әдісі»
•Талқылаушы: Мәтін бойынша 3 сұрақ құрастырады
•Белгілеуші: Мәтіндегі негізгі ақпараттарды табады
•Байланыстырушы: Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырады
•Пікір айтушы: Мәтін мазмұнына өз пікірін білдіреді
•Дискриптор
•Мәтіннен сұрақ құрастырады – 1 балл
•Мәтіннен негізгі ақпараттарды табады- 1балл
•Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырады- 1балл
• Мәтін мазмұнына өз пікірін білдіреді -1балл
13 слайд
«Әдеби шеңбер әдісі» •Талқылаушы: Мәтін бойынша 3 сұрақ құрастырады •Белгілеуші: Мәтіндегі негізгі ақпараттарды табады •Байланыстырушы: Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырады •Пікір айтушы: Мәтін мазмұнына өз пікірін білдіреді •Дискриптор •Мәтіннен сұрақ құрастырады – 1 балл •Мәтіннен негізгі ақпараттарды табады- 1балл •Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырады- 1балл • Мәтін мазмұнына өз пікірін білдіреді -1балл
14 слайд
Жеке жұмыс
6-тапсырма
Мәтіннен бірге, бөлек, дефис арқылы жазылатын сөздерді табады.
Дискриптор:
Мәтіннен бірге жазылатын сөздерді табады-1балл
Мәтіннен бөлек жазылатын сөздерді табады-1балл
Мәтіннен дефис арқылы жазылатын сөздерді табады – 1балл
Мәтін мазмұнын айтады -1балл
14 слайд
Жеке жұмыс 6-тапсырма Мәтіннен бірге, бөлек, дефис арқылы жазылатын сөздерді табады. Дискриптор: Мәтіннен бірге жазылатын сөздерді табады-1балл Мәтіннен бөлек жазылатын сөздерді табады-1балл Мәтіннен дефис арқылы жазылатын сөздерді табады – 1балл Мәтін мазмұнын айтады -1балл
15 слайд
6-тапсырма
•Домбыра бөлімі
•Бірге жазылған сөздер: қолөнер,көнекөз.
•Бөлек жазылған сөздер: қара домбыра,әсем ән айтып,күмбірлете күй төгіп,
жадырата жыр жырлаған
•Дефис арқылы жазылған сөздер: Ата-бабадан, кө-некөз, халқы-мыз
•Киіз үй бөлімі
•Бірге жазылған сөздер:баспана,қолөнер
•Бөлек жазылған сөздер: киіз үй,көшпелі халықтың,жануарлар әлемі
•Дефис арқылы жазылған сөздер: ата-бабаларымыздың,жағынан,шыға-руы,са-
лынған,өсімдік-тер,таным-түсінігін
15 слайд
6-тапсырма •Домбыра бөлімі •Бірге жазылған сөздер: қолөнер,көнекөз. •Бөлек жазылған сөздер: қара домбыра,әсем ән айтып,күмбірлете күй төгіп, жадырата жыр жырлаған •Дефис арқылы жазылған сөздер: Ата-бабадан, кө-некөз, халқы-мыз •Киіз үй бөлімі •Бірге жазылған сөздер:баспана,қолөнер •Бөлек жазылған сөздер: киіз үй,көшпелі халықтың,жануарлар әлемі •Дефис арқылы жазылған сөздер: ата-бабаларымыздың,жағынан,шыға-руы,са- лынған,өсімдік-тер,таным-түсінігін
16 слайд
Рефлексия
•«Еркін микрафон» әдісі
16 слайд
Рефлексия •«Еркін микрафон» әдісі