2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Қазақстанның ғажайып мұралары

Қазақстанның ғажайып мұралары

Материал туралы қысқаша түсінік
"Қазақстанның ғажайып мұралары" тақырыбына құрастырылған презентация 6-сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
14 Қазан 2024
208
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1 7 2 3 4 5 6 8

1 слайд
1 7 2 3 4 5 6 8

1 слайд

1 7 2 3 4 5 6 8

1)Алтын тақта отырған Зевс мүсінін сипаттап бер

2 слайд
1)Алтын тақта отырған Зевс мүсінін сипаттап бер

2 слайд

1)Алтын тақта отырған Зевс мүсінін сипаттап бер

Вавилон бағы кімге арнап салынған?

3 слайд
Вавилон бағы кімге арнап салынған?

3 слайд

Вавилон бағы кімге арнап салынған?

Хеопс пирамидасының биіктігі?

4 слайд
Хеопс пирамидасының биіктігі?

4 слайд

Хеопс пирамидасының биіктігі?

Артемедиа ғибадатханасы қай елдің ғибадатханасы?

5 слайд
Артемедиа ғибадатханасы қай елдің ғибадатханасы?

5 слайд

Артемедиа ғибадатханасы қай елдің ғибадатханасы?

Галикарнас кесенесінің биіктігі?

6 слайд
Галикарнас кесенесінің биіктігі?

6 слайд

Галикарнас кесенесінің биіктігі?

Екпін дегеніміз не?

7 слайд
Екпін дегеніміз не?

7 слайд

Екпін дегеніміз не?

Ой екпіні дегеніміз не?

8 слайд
Ой екпіні дегеніміз не?

8 слайд

Ой екпіні дегеніміз не?

Қандай сөздер бөлек жазылады?

9 слайд
Қандай сөздер бөлек жазылады?

9 слайд

Қандай сөздер бөлек жазылады?

Сабақтың тақырыбы •Қазақстанның ғажайып мұралары

10 слайд
Сабақтың тақырыбы •Қазақстанның ғажайып мұралары

10 слайд

Сабақтың тақырыбы •Қазақстанның ғажайып мұралары

Сабақтың мақсаты •оқылым стратегияларын қолданады: •комментарий жасайды, іріктеп оқиды, рөлге бөліп оқиды. •Тақырып бойынша ж

11 слайд
Сабақтың мақсаты •оқылым стратегияларын қолданады: •комментарий жасайды, іріктеп оқиды, рөлге бөліп оқиды. •Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады

11 слайд

Сабақтың мақсаты •оқылым стратегияларын қолданады: •комментарий жасайды, іріктеп оқиды, рөлге бөліп оқиды. •Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады

12 слайд

12 слайд

«Әдеби шеңбер әдісі» •Талқылаушы: Мәтін бойынша 3 сұрақ құрастырады •Белгілеуші: Мәтіндегі негізгі ақпараттарды табады •Байланыс

13 слайд
«Әдеби шеңбер әдісі» •Талқылаушы: Мәтін бойынша 3 сұрақ құрастырады •Белгілеуші: Мәтіндегі негізгі ақпараттарды табады •Байланыстырушы: Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырады •Пікір айтушы: Мәтін мазмұнына өз пікірін білдіреді •Дискриптор •Мәтіннен сұрақ құрастырады – 1 балл •Мәтіннен негізгі ақпараттарды табады- 1балл •Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырады- 1балл • Мәтін мазмұнына өз пікірін білдіреді -1балл

13 слайд

«Әдеби шеңбер әдісі» •Талқылаушы: Мәтін бойынша 3 сұрақ құрастырады •Белгілеуші: Мәтіндегі негізгі ақпараттарды табады •Байланыстырушы: Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырады •Пікір айтушы: Мәтін мазмұнына өз пікірін білдіреді •Дискриптор •Мәтіннен сұрақ құрастырады – 1 балл •Мәтіннен негізгі ақпараттарды табады- 1балл •Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырады- 1балл • Мәтін мазмұнына өз пікірін білдіреді -1балл

Жеке жұмыс 6-тапсырма Мәтіннен бірге, бөлек, дефис арқылы жазылатын сөздерді табады. Дискриптор: Мәтіннен бірге жазылатын сөздер

14 слайд
Жеке жұмыс 6-тапсырма Мәтіннен бірге, бөлек, дефис арқылы жазылатын сөздерді табады. Дискриптор: Мәтіннен бірге жазылатын сөздерді табады-1балл Мәтіннен бөлек жазылатын сөздерді табады-1балл Мәтіннен дефис арқылы жазылатын сөздерді табады – 1балл Мәтін мазмұнын айтады -1балл

14 слайд

Жеке жұмыс 6-тапсырма Мәтіннен бірге, бөлек, дефис арқылы жазылатын сөздерді табады. Дискриптор: Мәтіннен бірге жазылатын сөздерді табады-1балл Мәтіннен бөлек жазылатын сөздерді табады-1балл Мәтіннен дефис арқылы жазылатын сөздерді табады – 1балл Мәтін мазмұнын айтады -1балл

6-тапсырма •Домбыра бөлімі •Бірге жазылған сөздер: қолөнер,көнекөз. •Бөлек жазылған сөздер: қара домбыра,әсем ән айтып,күмбірлет

15 слайд
6-тапсырма •Домбыра бөлімі •Бірге жазылған сөздер: қолөнер,көнекөз. •Бөлек жазылған сөздер: қара домбыра,әсем ән айтып,күмбірлете күй төгіп, жадырата жыр жырлаған •Дефис арқылы жазылған сөздер: Ата-бабадан, кө-некөз, халқы-мыз •Киіз үй бөлімі •Бірге жазылған сөздер:баспана,қолөнер •Бөлек жазылған сөздер: киіз үй,көшпелі халықтың,жануарлар әлемі •Дефис арқылы жазылған сөздер: ата-бабаларымыздың,жағынан,шыға-руы,са- лынған,өсімдік-тер,таным-түсінігін

15 слайд

6-тапсырма •Домбыра бөлімі •Бірге жазылған сөздер: қолөнер,көнекөз. •Бөлек жазылған сөздер: қара домбыра,әсем ән айтып,күмбірлете күй төгіп, жадырата жыр жырлаған •Дефис арқылы жазылған сөздер: Ата-бабадан, кө-некөз, халқы-мыз •Киіз үй бөлімі •Бірге жазылған сөздер:баспана,қолөнер •Бөлек жазылған сөздер: киіз үй,көшпелі халықтың,жануарлар әлемі •Дефис арқылы жазылған сөздер: ата-бабаларымыздың,жағынан,шыға-руы,са- лынған,өсімдік-тер,таным-түсінігін

Рефлексия •«Еркін микрафон» әдісі

16 слайд
Рефлексия •«Еркін микрафон» әдісі

16 слайд

Рефлексия •«Еркін микрафон» әдісі

Министірлікпен келісілген курстар тізімі