Материалдар / Қазақстанның ғажайып мұралары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақстанның ғажайып мұралары

Материал туралы қысқаша түсінік
"Қазақстанның ғажайып мұралары" тақырыбына құрастырылған презентация 6-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2024
122
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1 7 2 3 4 5 6 8

1 слайд
1 7 2 3 4 5 6 8

1 слайд

1 7 2 3 4 5 6 8

1)Алтын тақта отырған Зевс мүсінін сипаттап бер

2 слайд
1)Алтын тақта отырған Зевс мүсінін сипаттап бер

2 слайд

1)Алтын тақта отырған Зевс мүсінін сипаттап бер

Вавилон бағы кімге арнап салынған?

3 слайд
Вавилон бағы кімге арнап салынған?

3 слайд

Вавилон бағы кімге арнап салынған?

Хеопс пирамидасының биіктігі?

4 слайд
Хеопс пирамидасының биіктігі?

4 слайд

Хеопс пирамидасының биіктігі?

Артемедиа ғибадатханасы қай елдің ғибадатханасы?

5 слайд
Артемедиа ғибадатханасы қай елдің ғибадатханасы?

5 слайд

Артемедиа ғибадатханасы қай елдің ғибадатханасы?

Галикарнас кесенесінің биіктігі?

6 слайд
Галикарнас кесенесінің биіктігі?

6 слайд

Галикарнас кесенесінің биіктігі?

Екпін дегеніміз не?

7 слайд
Екпін дегеніміз не?

7 слайд

Екпін дегеніміз не?

Ой екпіні дегеніміз не?

8 слайд
Ой екпіні дегеніміз не?

8 слайд

Ой екпіні дегеніміз не?

Қандай сөздер бөлек жазылады?

9 слайд
Қандай сөздер бөлек жазылады?

9 слайд

Қандай сөздер бөлек жазылады?

Сабақтың тақырыбы •Қазақстанның ғажайып мұралары

10 слайд
Сабақтың тақырыбы •Қазақстанның ғажайып мұралары

10 слайд

Сабақтың тақырыбы •Қазақстанның ғажайып мұралары

Сабақтың мақсаты •оқылым стратегияларын қолданады: •комментарий жасайды, іріктеп оқиды, рөлге бөліп оқиды. •Тақырып бойынша ж

11 слайд
Сабақтың мақсаты •оқылым стратегияларын қолданады: •комментарий жасайды, іріктеп оқиды, рөлге бөліп оқиды. •Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады

11 слайд

Сабақтың мақсаты •оқылым стратегияларын қолданады: •комментарий жасайды, іріктеп оқиды, рөлге бөліп оқиды. •Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады

12 слайд

12 слайд

«Әдеби шеңбер әдісі» •Талқылаушы: Мәтін бойынша 3 сұрақ құрастырады •Белгілеуші: Мәтіндегі негізгі ақпараттарды табады •Байланыс

13 слайд
«Әдеби шеңбер әдісі» •Талқылаушы: Мәтін бойынша 3 сұрақ құрастырады •Белгілеуші: Мәтіндегі негізгі ақпараттарды табады •Байланыстырушы: Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырады •Пікір айтушы: Мәтін мазмұнына өз пікірін білдіреді •Дискриптор •Мәтіннен сұрақ құрастырады – 1 балл •Мәтіннен негізгі ақпараттарды табады- 1балл •Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырады- 1балл • Мәтін мазмұнына өз пікірін білдіреді -1балл

13 слайд

«Әдеби шеңбер әдісі» •Талқылаушы: Мәтін бойынша 3 сұрақ құрастырады •Белгілеуші: Мәтіндегі негізгі ақпараттарды табады •Байланыстырушы: Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырады •Пікір айтушы: Мәтін мазмұнына өз пікірін білдіреді •Дискриптор •Мәтіннен сұрақ құрастырады – 1 балл •Мәтіннен негізгі ақпараттарды табады- 1балл •Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырады- 1балл • Мәтін мазмұнына өз пікірін білдіреді -1балл

Жеке жұмыс 6-тапсырма Мәтіннен бірге, бөлек, дефис арқылы жазылатын сөздерді табады. Дискриптор: Мәтіннен бірге жазылатын сөздер

14 слайд
Жеке жұмыс 6-тапсырма Мәтіннен бірге, бөлек, дефис арқылы жазылатын сөздерді табады. Дискриптор: Мәтіннен бірге жазылатын сөздерді табады-1балл Мәтіннен бөлек жазылатын сөздерді табады-1балл Мәтіннен дефис арқылы жазылатын сөздерді табады – 1балл Мәтін мазмұнын айтады -1балл

14 слайд

Жеке жұмыс 6-тапсырма Мәтіннен бірге, бөлек, дефис арқылы жазылатын сөздерді табады. Дискриптор: Мәтіннен бірге жазылатын сөздерді табады-1балл Мәтіннен бөлек жазылатын сөздерді табады-1балл Мәтіннен дефис арқылы жазылатын сөздерді табады – 1балл Мәтін мазмұнын айтады -1балл

6-тапсырма •Домбыра бөлімі •Бірге жазылған сөздер: қолөнер,көнекөз. •Бөлек жазылған сөздер: қара домбыра,әсем ән айтып,күмбірлет

15 слайд
6-тапсырма •Домбыра бөлімі •Бірге жазылған сөздер: қолөнер,көнекөз. •Бөлек жазылған сөздер: қара домбыра,әсем ән айтып,күмбірлете күй төгіп, жадырата жыр жырлаған •Дефис арқылы жазылған сөздер: Ата-бабадан, кө-некөз, халқы-мыз •Киіз үй бөлімі •Бірге жазылған сөздер:баспана,қолөнер •Бөлек жазылған сөздер: киіз үй,көшпелі халықтың,жануарлар әлемі •Дефис арқылы жазылған сөздер: ата-бабаларымыздың,жағынан,шыға-руы,са- лынған,өсімдік-тер,таным-түсінігін

15 слайд

6-тапсырма •Домбыра бөлімі •Бірге жазылған сөздер: қолөнер,көнекөз. •Бөлек жазылған сөздер: қара домбыра,әсем ән айтып,күмбірлете күй төгіп, жадырата жыр жырлаған •Дефис арқылы жазылған сөздер: Ата-бабадан, кө-некөз, халқы-мыз •Киіз үй бөлімі •Бірге жазылған сөздер:баспана,қолөнер •Бөлек жазылған сөздер: киіз үй,көшпелі халықтың,жануарлар әлемі •Дефис арқылы жазылған сөздер: ата-бабаларымыздың,жағынан,шыға-руы,са- лынған,өсімдік-тер,таным-түсінігін

Рефлексия •«Еркін микрафон» әдісі

16 слайд
Рефлексия •«Еркін микрафон» әдісі

16 слайд

Рефлексия •«Еркін микрафон» әдісі