Материалдар / Қазақтың ұлттық ойындары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақтың ұлттық ойындары

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушы қазақтың ұлттық ойындарын біле алады,асық ойынының ережесін түсінеді және үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Мамыр 2020
335
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Алматы облысы Жамбыл ауданы Ұзынағаш ауылы Т.Рысқұлов атындағы орта мектебінің дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Нұрлан Талдау

1 слайд
Алматы облысы Жамбыл ауданы Ұзынағаш ауылы Т.Рысқұлов атындағы орта мектебінің дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Нұрлан Талдау

Сабақ тақырыбы: Қазақтың ұлттық ойындары Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 3.3.5.1 Жарыс іс-әрекеттерін және төре

2 слайд
Сабақ тақырыбы: Қазақтың ұлттық ойындары Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 3.3.5.1 Жарыс іс-әрекеттерін және төрелік ету ережелерін көрсету және салыстыра білу

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Қазақтың ұлттық ойыны техникасын толықтай біледі Оқушылар көпшілігі орындай

3 слайд
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Қазақтың ұлттық ойыны техникасын толықтай біледі Оқушылар көпшілігі орындай алады: Қазақтың ұлттық ойыны ережесін көрсете алады Кейбір оқушылар орындай алады: Бағалау критерийлері  Қазақтың ұлттық ойыны асық ойнауда шеберлік қабілеттерін көрсетеді  Асық ату, бес тас ойындарының ережесін, ойнау тәсілін көрсетеді

Тілдік мақсаттар Оқушылар: қазақтың ұлттық ойныдарындағы өздерінің қозғалыс дағдыларын және стратегиялық ойлауын талқылай, са

4 слайд
Тілдік мақсаттар Оқушылар: қазақтың ұлттық ойныдарындағы өздерінің қозғалыс дағдыларын және стратегиялық ойлауын талқылай, салыстыра және талдай алады. Мыналарды қамтиды : ұлтты қ-национальный, зияткерлік -интелектуалный стратегия, тактика, жүріс «Тоғызқұмалақ» (құмалақ, тұздық, отау, атсырау), «шахматтар», рөлдер: ойыншы, төреші команда, қарсылас, шабуылдау, қорғаныс ережелер, бағалау, адал ойын «Белбеусоқ» «Соқыртеке»

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды патриотизмге ,ұлттық құндылқтарымызды дәріптеуге болашақта үлкен жетістікке жететің азамат қ

5 слайд
Құндылықтарды дарыту Оқушыларды патриотизмге ,ұлттық құндылқтарымызды дәріптеуге болашақта үлкен жетістікке жететің азамат қылып тәрбиелеу. Пәнаралық ба й ланыстар Ойын кезінде физикалық есептеуілерді қолдану , қазақ тілі, математика

Сабақ барысы Сабақтың басы  Сәлемдесу,оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру, жағымды психалогиялық ортаны қалыпт

6 слайд
Сабақ барысы Сабақтың басы  Сәлемдесу,оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру, жағымды психалогиялық ортаны қалыптастыру. Сабақтың мақсатын түсіндіру

Сабақтың ортасы • « Жаңа сабағымда белсенді және тиімді оқытудың әдіс-тәсілдерән пайдаланамын • Миға шабуыл,өзара оқыту

7 слайд
Сабақтың ортасы • « Жаңа сабағымда белсенді және тиімді оқытудың әдіс-тәсілдерән пайдаланамын • Миға шабуыл,өзара оқыту, сәйкестікті тап, жарыс әдісті • «Асық ату» және «Бес тас» ойынының ережесін түсіндіріңіз және білім алушыларды топқа бөлу арқылы ойындарды ережесімен ойнатыңыз. • Асық ойыны — қазақ халқының дәстүрлі ойыны. Асық ойыны күндіз де, түнде де ойналады. • Күндізгісі – мергендікке, түнгісі – ептілікке баулиды. • Дескриптор • «Асық ату» және «Бес тас», «тоғызқұмалақ» ойынының ережесін көрсетеді, техникасын біледі. • Иіргенде түскен қалпына қарай асық – алшы, • тәйке, • бүк, • шік деп, • ал атуға арнап арнайы қорғасын құйылып • жасалғаны – сақа, • жақсылары – оңқы аталады. • Қалыптастырушы бағалау: «Сенің қолыңнан бәрі келеді»

• Сабақ барысында оқушылардың көбі ұлттық ойындарға байланысты жаттығуларды дұрыс орындай біледі,бірақ оның ішінде баяу қабы

8 слайд
• Сабақ барысында оқушылардың көбі ұлттық ойындарға байланысты жаттығуларды дұрыс орындай біледі,бірақ оның ішінде баяу қабылдайтын,жаттығуларды орындағанда қате жіберетін оқушыларға мен ерекше көңіл бөліп,қолдау көрсетіп • Уәждеу арқылы сабаққа ұлттық ойындарға деген ынталарын арттырамын. Жеке деңгейлік тапсырмалар беремін

Сабақтың соңы «Сұраққа жетіп алу» әдісі • 1.Ұлттық ойындардың жалпы ережесін түсіндіңіздерме? • 2.Асық ойынының тәсілін үйрен

9 слайд
Сабақтың соңы «Сұраққа жетіп алу» әдісі • 1.Ұлттық ойындардың жалпы ережесін түсіндіңіздерме? • 2.Асық ойынының тәсілін үйрендіңдерме? • 3.Бүгінгі ұлттық ойын сабағы ұнады ма? • Құрал-жабдықтарды тиісті орындарына қою. Бүгінгі өтілген сабаққа рефлексия жазу. Көкіректі кере демді реттеу . • Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады Бас бармақ әдісі арқылы бағалауды жүргіземіз

Саралау Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалда

10 слайд
Саралау Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз ? Критериалдық бағалау - бұл білімнің мақсаты

11 слайд
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз ? Критериалдық бағалау - бұл білімнің мақсаты мен мазмұнына сәйкес келетін, оқушылардың оқу-танымдық біліктілігін қалыптастыруға себепші болатын, айқын анықталған, ұжыммен шығарылған, білім процесінің барлық қатысушыларына алдын ала белгілі критериялармен оқушылардың оқу жетістіктерін салыстыруға негізделген проц есс. Критериалды бағалау қалыптастырушы бағалау арқылы Қалыптастырушы бағалау: «Сенің қолыңнан бәрі келеді (өзін-өзі бағалау) Бас бармақ әдісі бағалау Керібайланыс «Сұраққа жетіп алу» әдіс

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!