Материалдар / Қазақтың ұлттық ойындары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақтың ұлттық ойындары

Материал туралы қысқаша түсінік
Патриоттық сезімнің не екенін біледі,бір-бірімен әрекет ету,адал бәсекелестіктің мағынасын түсінеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2018
409
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Күні: Сыныбы: 2 Мектебі: Мұххамет Хайдар Дулати  Тақырыбы: “Дене шынықтыру ” пәні бойынша жаңартылған білім беру бағдарла

1 слайд
Күні: Сыныбы: 2 Мектебі: Мұххамет Хайдар Дулати  Тақырыбы: “Дене шынықтыру ” пәні бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасы Сабақтың тақырыбы: Қазақтың ұлттық ойындары Мұғалім аты-жөні: Сауранбаев Лесқұл Рысқұлович

1 слайд

Күні: Сыныбы: 2 Мектебі: Мұххамет Хайдар Дулати  Тақырыбы: “Дене шынықтыру ” пәні бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасы Сабақтың тақырыбы: Қазақтың ұлттық ойындары Мұғалім аты-жөні: Сауранбаев Лесқұл Рысқұлович

•Қазақтың ұлттық ойындары Сабақтың тақырыбы •Оқу мақсаты 2.2.7.7.Патриоттық сезімнің не екенін біледі,бір-бірімен әрек

2 слайд
•Қазақтың ұлттық ойындары Сабақтың тақырыбы •Оқу мақсаты 2.2.7.7.Патриоттық сезімнің не екенін біледі,бір-бірімен әрекет ету,адал бәсекелестіктің мағынасын түсінеді.

2 слайд

•Қазақтың ұлттық ойындары Сабақтың тақырыбы •Оқу мақсаты 2.2.7.7.Патриоттық сезімнің не екенін біледі,бір-бірімен әрекет ету,адал бәсекелестіктің мағынасын түсінеді.

Барлық Оқушылар орындай алады • Алаң кеңістігіне бейімделе біледі. Ұлттық ойындарды орындау кезінде тәуекелдерді мейлінше азайт

3 слайд
Барлық Оқушылар орындай алады • Алаң кеңістігіне бейімделе біледі. Ұлттық ойындарды орындау кезінде тәуекелдерді мейлінше азайта алады. Басым көпшілігі орындай алады •Ұлттық ойындарды орындау кезінде өздерінің шығармашылық қабілеттерін қолдана алады. Кейбіреуі орындай алады •Ұлттық ойындар орындау кезінде назарын шоғырландыра біледі. Командалық көшбасшы рөлін атқара алады.

3 слайд

Барлық Оқушылар орындай алады • Алаң кеңістігіне бейімделе біледі. Ұлттық ойындарды орындау кезінде тәуекелдерді мейлінше азайта алады. Басым көпшілігі орындай алады •Ұлттық ойындарды орындау кезінде өздерінің шығармашылық қабілеттерін қолдана алады. Кейбіреуі орындай алады •Ұлттық ойындар орындау кезінде назарын шоғырландыра біледі. Командалық көшбасшы рөлін атқара алады.

Белсенді оқу тәсілдері Ұлттық ойын. Көтермек Ортаға екі ойыншы бала шығады. Бір-біріне арқаларын беріп тұрады.Белгі бойынша

4 слайд
Белсенді оқу тәсілдері Ұлттық ойын. Көтермек Ортаға екі ойыншы бала шығады. Бір-біріне арқаларын беріп тұрады.Белгі бойынша кім бірінші бірін-бірі арқада көтеріп алса,сол бала жеңіске жетеді.Жеңіске жеткен бала ойынды қала береді де басқа балалармен бірге күш сынасады. Орамал тастамақ Балалар шеңбер жасап тұрады . Бастауыш -жаттықтырушы балаларды айнала жүріп бір баланың артына орамал тастап кетеді. Артына орамалды сезген бала менің артымда деп жауап береді. Артына орамалдың тасталғанын сезбесе ол өлең , тақпақ айтып немесе билеп беруі керек . Балалар шеңбер бойында көздерін жұмып тұруы керек. Ойын осылай жалғаса береді. Арқан тарту.  Бұл екі топқа бөлінген балалармен немесе екі баламен ойналады.Арқанның екі жағынан екі бала немесе екі топқа бөлінген балалар тартысады  Қай топ арқанды өз жағына тартып,алып, кесе сол топ жеңіске жетеді.  Екі бала тартысқанда қай бала өзіне қарай арқанды тартып екіші баланы құлатса ,құламаған бала жеңіске жетеді.  Кері байланыс:«Екі жұлдыз, бір тілек! »

4 слайд

Белсенді оқу тәсілдері Ұлттық ойын. Көтермек Ортаға екі ойыншы бала шығады. Бір-біріне арқаларын беріп тұрады.Белгі бойынша кім бірінші бірін-бірі арқада көтеріп алса,сол бала жеңіске жетеді.Жеңіске жеткен бала ойынды қала береді де басқа балалармен бірге күш сынасады. Орамал тастамақ Балалар шеңбер жасап тұрады . Бастауыш -жаттықтырушы балаларды айнала жүріп бір баланың артына орамал тастап кетеді. Артына орамалды сезген бала менің артымда деп жауап береді. Артына орамалдың тасталғанын сезбесе ол өлең , тақпақ айтып немесе билеп беруі керек . Балалар шеңбер бойында көздерін жұмып тұруы керек. Ойын осылай жалғаса береді. Арқан тарту.  Бұл екі топқа бөлінген балалармен немесе екі баламен ойналады.Арқанның екі жағынан екі бала немесе екі топқа бөлінген балалар тартысады  Қай топ арқанды өз жағына тартып,алып, кесе сол топ жеңіске жетеді.  Екі бала тартысқанда қай бала өзіне қарай арқанды тартып екіші баланы құлатса ,құламаған бала жеңіске жетеді.  Кері байланыс:«Екі жұлдыз, бір тілек! »

Саралау •“ Көтермек” – тапсырмасын мен оқушылардың физикалық яғни дене бітімдерінің ерекшелектеріне қарай алдым. •“Арқан тарту

5 слайд
Саралау •“ Көтермек” – тапсырмасын мен оқушылардың физикалық яғни дене бітімдерінің ерекшелектеріне қарай алдым. •“Арқан тарту” – тапсырмасын мен айналамыздағы ресурстар байланысты алдым, ол дегеніміз құралдардың толық болуымен орындалатын ойын. •“Кім күшті” – тапсырмасынын оқушылардың ептілігіне байланысты бөлініп тасталынды, өйткені кейбір оқушылар шашыраңқы әрекет ететін болғандықтан ойыншаларға бұл тапсырма сараланып берілді. “Кім күшті”ойынын сайыс қатысушыларының әл- ауқаттарына орай белгіленіп алды. Мысалға: әлсіз, күшті, ұқыпты, епті топтарына байланысты бола алады.

5 слайд

Саралау •“ Көтермек” – тапсырмасын мен оқушылардың физикалық яғни дене бітімдерінің ерекшелектеріне қарай алдым. •“Арқан тарту” – тапсырмасын мен айналамыздағы ресурстар байланысты алдым, ол дегеніміз құралдардың толық болуымен орындалатын ойын. •“Кім күшті” – тапсырмасынын оқушылардың ептілігіне байланысты бөлініп тасталынды, өйткені кейбір оқушылар шашыраңқы әрекет ететін болғандықтан ойыншаларға бұл тапсырма сараланып берілді. “Кім күшті”ойынын сайыс қатысушыларының әл- ауқаттарына орай белгіленіп алды. Мысалға: әлсіз, күшті, ұқыпты, епті топтарына байланысты бола алады.

Критериалды бағалау: Қалыптастырушы бағалау жүргіздім •Оқушылар берілген тапсырмаларды толық меңгере алдыма? • Ойын барысында

6 слайд
Критериалды бағалау: Қалыптастырушы бағалау жүргіздім •Оқушылар берілген тапсырмаларды толық меңгере алдыма? • Ойын барысында берілген тапсырмалардың комбинацияларын әдістерін көрсете алдыма? • Оқушылар қауіпсіздік ережесін ескеріп отырдыма? •Ойын кезінде саналы шешім қабылдай алдыма? •Қорытынды бағалары: Дискриптер сұрақтары: 2 2 2 1 7

6 слайд

Критериалды бағалау: Қалыптастырушы бағалау жүргіздім •Оқушылар берілген тапсырмаларды толық меңгере алдыма? • Ойын барысында берілген тапсырмалардың комбинацияларын әдістерін көрсете алдыма? • Оқушылар қауіпсіздік ережесін ескеріп отырдыма? •Ойын кезінде саналы шешім қабылдай алдыма? •Қорытынды бағалары: Дискриптер сұрақтары: 2 2 2 1 7

Рефлексия Тапсырмалар уақытымен іске асты. Оқушылар ұлттық ойындарды іс жүзінде үйренді. Сабақ өз деңгейінде өтті,себебі оқушыла

7 слайд
Рефлексия Тапсырмалар уақытымен іске асты. Оқушылар ұлттық ойындарды іс жүзінде үйренді. Сабақ өз деңгейінде өтті,себебі оқушылардың ұлттық ойындарға деген қызығушылығы оянды Қортынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты) •Оқушылар ұлттық ойындар туралы мәліметтермен танысты. 2.Оқушылар ұлттық ойындарын ойнау бағытын білді. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? •Ұлттық ойындар кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтауды іс жүзінде көрсету арқылы жүзеге асыру •Әдіс тәсілдерді түрлендіру арқылы сабақта қолдану Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? •Дене тәрбиесі сабағындағы қозғалыс ойындары барысында қауіпсіздік •ережелерін қадағалау

7 слайд

Рефлексия Тапсырмалар уақытымен іске асты. Оқушылар ұлттық ойындарды іс жүзінде үйренді. Сабақ өз деңгейінде өтті,себебі оқушылардың ұлттық ойындарға деген қызығушылығы оянды Қортынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты) •Оқушылар ұлттық ойындар туралы мәліметтермен танысты. 2.Оқушылар ұлттық ойындарын ойнау бағытын білді. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? •Ұлттық ойындар кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтауды іс жүзінде көрсету арқылы жүзеге асыру •Әдіс тәсілдерді түрлендіру арқылы сабақта қолдану Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? •Дене тәрбиесі сабағындағы қозғалыс ойындары барысында қауіпсіздік •ережелерін қадағалау