Материалдар / Қазақтың ұлттық ойындары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақтың ұлттық ойындары

Материал туралы қысқаша түсінік
Патриоттық сезімнің не екенін біледі,бір-бірімен әрекет ету,адал бәсекелестіктің мағынасын түсінеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2018
329
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
 Күні:  Сыныбы: 2  Мектебі: Мұххамет Хайдар Дулати  Тақырыбы: “Дене шынықтыру ” пәні бойынша жаңартылған білім беру бағ

1 слайд
 Күні:  Сыныбы: 2  Мектебі: Мұххамет Хайдар Дулати  Тақырыбы: “Дене шынықтыру ” пәні бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасы  Сабақтың тақырыбы: Қазақтың ұлттық ойындары  Мұғалім аты-жөні: Сауранбаев Лесқұл Рысқұлович

• Қазақтың ұлттық ойындары Сабақтың тақырыбы • Оқу мақсаты 2.2.7.7.Патриоттық сезімнің не екенін біледі,бір-бірімен әрекет

2 слайд
• Қазақтың ұлттық ойындары Сабақтың тақырыбы • Оқу мақсаты 2.2.7.7.Патриоттық сезімнің не екенін біледі,бір-бірімен әрекет ету,адал бәсекелестіктің мағынасын түсінеді.

Барлық Оқушылар орындай алады • Алаң кеңістігіне бейімделе біледі. Ұлттық ойындарды орындау кезінде тәуекелдерді мейлінше азайта

3 слайд
Барлық Оқушылар орындай алады • Алаң кеңістігіне бейімделе біледі. Ұлттық ойындарды орындау кезінде тәуекелдерді мейлінше азайта алады. Басым көпшілігі орындай алады • Ұлттық ойындарды орындау кезінде өздерінің шығармашылық қабілеттерін қолдана алады. Кейбіреуі орындай алады • Ұлттық ойындар орындау кезінде назарын шоғырландыра біледі. Командалық көшбасшы рөлін атқара алады.

Белсенді оқу тәсілдері Ұлттық ойын. Көтермек Ортаға екі ойыншы бала шығады. Бір-біріне арқаларын беріп тұрады.Белгі бойынша

4 слайд
Белсенді оқу тәсілдері Ұлттық ойын. Көтермек Ортаға екі ойыншы бала шығады. Бір-біріне арқаларын беріп тұрады.Белгі бойынша кім бірінші бірін-бірі арқада көтеріп алса,сол бала жеңіске жетеді.Жеңіске жеткен бала ойынды қала береді де басқа балалармен бірге күш сынасады. Орамал тастамақ Балалар шеңбер жасап тұрады . Бастауыш -жаттықтырушы балаларды айнала жүріп бір баланың артына орамал тастап кетеді. Артына орамалды сезген бала менің артымда деп жауап береді. Артына орамалдың тасталғанын сезбесе ол өлең , тақпақ айтып немесе билеп беруі керек . Балалар шеңбер бойында көздерін жұмып тұруы керек. Ойын осылай жалғаса береді. Арқан тарту.  Бұл екі топқа бөлінген балалармен немесе екі баламен ойналады.Арқанның екі жағынан екі бала немесе екі топқа бөлінген балалар тартысады  Қай топ арқанды өз жағына тартып,алып, кесе сол топ жеңіске жетеді.  Екі бала тартысқанда қай бала өзіне қарай арқанды тартып екіші баланы құлатса ,құламаған бала жеңіске жетеді.  Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек! »

Саралау • “ Көтермек” – тапсырмасын мен оқушылардың физикалық яғни дене бітімдерінің ерекшелектеріне қарай алдым. • “ Арқан т

5 слайд
Саралау • “ Көтермек” – тапсырмасын мен оқушылардың физикалық яғни дене бітімдерінің ерекшелектеріне қарай алдым. • “ Арқан тарту” – тапсырмасын мен айналамыздағы ресурстар байланысты алдым, ол дегеніміз құралдардың толық болуымен орындалатын ойын. • “ Кім күшті” – тапсырмасынын оқушылардың ептілігіне байланысты бөлініп тасталынды, өйткені кейбір оқушылар шашыраңқы әрекет ететін болғандықтан ойыншаларға бұл тапсырма сараланып берілді. “ Кім күшті”ойынын сайыс қатысушыларының әл- ауқаттарына орай белгіленіп алды. Мысалға: әлсіз, күшті, ұқыпты, епті топтарына байланысты бола алады.

Критериалды бағалау: Қалыптастырушы бағалау жүргіздім • Оқушылар берілген тапсырмаларды толық меңгере алдыма? • Ойын барысын

6 слайд
Критериалды бағалау: Қалыптастырушы бағалау жүргіздім • Оқушылар берілген тапсырмаларды толық меңгере алдыма? • Ойын барысында берілген тапсырмалардың комбинацияларын әдістерін көрсете алдыма? • Оқушылар қауіпсіздік ережесін ескеріп отырдыма? • Ойын кезінде саналы шешім қабылдай алдыма? • Қорытынды бағалары:  Дискриптер сұрақтары: 2 2 2 1 7

Рефлексия Тапсырмалар уақытымен іске асты. Оқушылар ұлттық ойындарды іс жүзінде үйренді. Сабақ өз деңгейінде өтті,себебі оқушыла

7 слайд
Рефлексия Тапсырмалар уақытымен іске асты. Оқушылар ұлттық ойындарды іс жүзінде үйренді. Сабақ өз деңгейінде өтті,себебі оқушылардың ұлттық ойындарға деген қызығушылығы оянды Қортынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты) • Оқушылар ұлттық ойындар туралы мәліметтермен танысты. 2.Оқушылар ұлттық ойындарын ойнау бағытын білді. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? • Ұлттық ойындар кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтауды іс жүзінде көрсету арқылы жүзеге асыру • Әдіс тәсілдерді түрлендіру арқылы сабақта қолдану Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? • Дене тәрбиесі сабағындағы қозғалыс ойындары барысында қауіпсіздік • ережелерін қадағалау