Қазақтың ұлттық ойындары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақтың ұлттық ойындары

Материал туралы қысқаша түсінік
Патриоттық сезімнің не екенін біледі,бір-бірімен әрекет ету,адал бәсекелестіктің мағынасын түсінеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Күні: Сыныбы: 2 Мектебі: Мұххамет Хайдар Дулати  Тақырыбы: “Дене шынықтыру ” пәні бойынша жаңартылған білім беру бағдарла

#1 слайд
Күні: Сыныбы: 2 Мектебі: Мұххамет Хайдар Дулати  Тақырыбы: “Дене шынықтыру ” пәні бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасы Сабақтың тақырыбы: Қазақтың ұлттық ойындары Мұғалім аты-жөні: Сауранбаев Лесқұл Рысқұлович

1 слайд

Күні: Сыныбы: 2 Мектебі: Мұххамет Хайдар Дулати  Тақырыбы: “Дене шынықтыру ” пәні бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасы Сабақтың тақырыбы: Қазақтың ұлттық ойындары Мұғалім аты-жөні: Сауранбаев Лесқұл Рысқұлович

•Қазақтың ұлттық ойындары Сабақтың тақырыбы •Оқу мақсаты 2.2.7.7.Патриоттық сезімнің не екенін біледі,бір-бірімен әрек

#2 слайд
•Қазақтың ұлттық ойындары Сабақтың тақырыбы •Оқу мақсаты 2.2.7.7.Патриоттық сезімнің не екенін біледі,бір-бірімен әрекет ету,адал бәсекелестіктің мағынасын түсінеді.

2 слайд

•Қазақтың ұлттық ойындары Сабақтың тақырыбы •Оқу мақсаты 2.2.7.7.Патриоттық сезімнің не екенін біледі,бір-бірімен әрекет ету,адал бәсекелестіктің мағынасын түсінеді.

Барлық Оқушылар орындай алады • Алаң кеңістігіне бейімделе біледі. Ұлттық ойындарды орындау кезінде тәуекелдерді мейлінше азайт

#3 слайд
Барлық Оқушылар орындай алады • Алаң кеңістігіне бейімделе біледі. Ұлттық ойындарды орындау кезінде тәуекелдерді мейлінше азайта алады. Басым көпшілігі орындай алады •Ұлттық ойындарды орындау кезінде өздерінің шығармашылық қабілеттерін қолдана алады. Кейбіреуі орындай алады •Ұлттық ойындар орындау кезінде назарын шоғырландыра біледі. Командалық көшбасшы рөлін атқара алады.

3 слайд

Барлық Оқушылар орындай алады • Алаң кеңістігіне бейімделе біледі. Ұлттық ойындарды орындау кезінде тәуекелдерді мейлінше азайта алады. Басым көпшілігі орындай алады •Ұлттық ойындарды орындау кезінде өздерінің шығармашылық қабілеттерін қолдана алады. Кейбіреуі орындай алады •Ұлттық ойындар орындау кезінде назарын шоғырландыра біледі. Командалық көшбасшы рөлін атқара алады.

Белсенді оқу тәсілдері Ұлттық ойын. Көтермек Ортаға екі ойыншы бала шығады. Бір-біріне арқаларын беріп тұрады.Белгі бойынша

#4 слайд
Белсенді оқу тәсілдері Ұлттық ойын. Көтермек Ортаға екі ойыншы бала шығады. Бір-біріне арқаларын беріп тұрады.Белгі бойынша кім бірінші бірін-бірі арқада көтеріп алса,сол бала жеңіске жетеді.Жеңіске жеткен бала ойынды қала береді де басқа балалармен бірге күш сынасады. Орамал тастамақ Балалар шеңбер жасап тұрады . Бастауыш -жаттықтырушы балаларды айнала жүріп бір баланың артына орамал тастап кетеді. Артына орамалды сезген бала менің артымда деп жауап береді. Артына орамалдың тасталғанын сезбесе ол өлең , тақпақ айтып немесе билеп беруі керек . Балалар шеңбер бойында көздерін жұмып тұруы керек. Ойын осылай жалғаса береді. Арқан тарту.  Бұл екі топқа бөлінген балалармен немесе екі баламен ойналады.Арқанның екі жағынан екі бала немесе екі топқа бөлінген балалар тартысады  Қай топ арқанды өз жағына тартып,алып, кесе сол топ жеңіске жетеді.  Екі бала тартысқанда қай бала өзіне қарай арқанды тартып екіші баланы құлатса ,құламаған бала жеңіске жетеді.  Кері байланыс:«Екі жұлдыз, бір тілек! »

4 слайд

Белсенді оқу тәсілдері Ұлттық ойын. Көтермек Ортаға екі ойыншы бала шығады. Бір-біріне арқаларын беріп тұрады.Белгі бойынша кім бірінші бірін-бірі арқада көтеріп алса,сол бала жеңіске жетеді.Жеңіске жеткен бала ойынды қала береді де басқа балалармен бірге күш сынасады. Орамал тастамақ Балалар шеңбер жасап тұрады . Бастауыш -жаттықтырушы балаларды айнала жүріп бір баланың артына орамал тастап кетеді. Артына орамалды сезген бала менің артымда деп жауап береді. Артына орамалдың тасталғанын сезбесе ол өлең , тақпақ айтып немесе билеп беруі керек . Балалар шеңбер бойында көздерін жұмып тұруы керек. Ойын осылай жалғаса береді. Арқан тарту.  Бұл екі топқа бөлінген балалармен немесе екі баламен ойналады.Арқанның екі жағынан екі бала немесе екі топқа бөлінген балалар тартысады  Қай топ арқанды өз жағына тартып,алып, кесе сол топ жеңіске жетеді.  Екі бала тартысқанда қай бала өзіне қарай арқанды тартып екіші баланы құлатса ,құламаған бала жеңіске жетеді.  Кері байланыс:«Екі жұлдыз, бір тілек! »

Саралау •“ Көтермек” – тапсырмасын мен оқушылардың физикалық яғни дене бітімдерінің ерекшелектеріне қарай алдым. •“Арқан тарту

#5 слайд
Саралау •“ Көтермек” – тапсырмасын мен оқушылардың физикалық яғни дене бітімдерінің ерекшелектеріне қарай алдым. •“Арқан тарту” – тапсырмасын мен айналамыздағы ресурстар байланысты алдым, ол дегеніміз құралдардың толық болуымен орындалатын ойын. •“Кім күшті” – тапсырмасынын оқушылардың ептілігіне байланысты бөлініп тасталынды, өйткені кейбір оқушылар шашыраңқы әрекет ететін болғандықтан ойыншаларға бұл тапсырма сараланып берілді. “Кім күшті”ойынын сайыс қатысушыларының әл- ауқаттарына орай белгіленіп алды. Мысалға: әлсіз, күшті, ұқыпты, епті топтарына байланысты бола алады.

5 слайд

Саралау •“ Көтермек” – тапсырмасын мен оқушылардың физикалық яғни дене бітімдерінің ерекшелектеріне қарай алдым. •“Арқан тарту” – тапсырмасын мен айналамыздағы ресурстар байланысты алдым, ол дегеніміз құралдардың толық болуымен орындалатын ойын. •“Кім күшті” – тапсырмасынын оқушылардың ептілігіне байланысты бөлініп тасталынды, өйткені кейбір оқушылар шашыраңқы әрекет ететін болғандықтан ойыншаларға бұл тапсырма сараланып берілді. “Кім күшті”ойынын сайыс қатысушыларының әл- ауқаттарына орай белгіленіп алды. Мысалға: әлсіз, күшті, ұқыпты, епті топтарына байланысты бола алады.

Критериалды бағалау: Қалыптастырушы бағалау жүргіздім •Оқушылар берілген тапсырмаларды толық меңгере алдыма? • Ойын барысында

#6 слайд
Критериалды бағалау: Қалыптастырушы бағалау жүргіздім •Оқушылар берілген тапсырмаларды толық меңгере алдыма? • Ойын барысында берілген тапсырмалардың комбинацияларын әдістерін көрсете алдыма? • Оқушылар қауіпсіздік ережесін ескеріп отырдыма? •Ойын кезінде саналы шешім қабылдай алдыма? •Қорытынды бағалары: Дискриптер сұрақтары: 2 2 2 1 7

6 слайд

Критериалды бағалау: Қалыптастырушы бағалау жүргіздім •Оқушылар берілген тапсырмаларды толық меңгере алдыма? • Ойын барысында берілген тапсырмалардың комбинацияларын әдістерін көрсете алдыма? • Оқушылар қауіпсіздік ережесін ескеріп отырдыма? •Ойын кезінде саналы шешім қабылдай алдыма? •Қорытынды бағалары: Дискриптер сұрақтары: 2 2 2 1 7

Рефлексия Тапсырмалар уақытымен іске асты. Оқушылар ұлттық ойындарды іс жүзінде үйренді. Сабақ өз деңгейінде өтті,себебі оқушыла

#7 слайд
Рефлексия Тапсырмалар уақытымен іске асты. Оқушылар ұлттық ойындарды іс жүзінде үйренді. Сабақ өз деңгейінде өтті,себебі оқушылардың ұлттық ойындарға деген қызығушылығы оянды Қортынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты) •Оқушылар ұлттық ойындар туралы мәліметтермен танысты. 2.Оқушылар ұлттық ойындарын ойнау бағытын білді. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? •Ұлттық ойындар кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтауды іс жүзінде көрсету арқылы жүзеге асыру •Әдіс тәсілдерді түрлендіру арқылы сабақта қолдану Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? •Дене тәрбиесі сабағындағы қозғалыс ойындары барысында қауіпсіздік •ережелерін қадағалау

7 слайд

Рефлексия Тапсырмалар уақытымен іске асты. Оқушылар ұлттық ойындарды іс жүзінде үйренді. Сабақ өз деңгейінде өтті,себебі оқушылардың ұлттық ойындарға деген қызығушылығы оянды Қортынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты) •Оқушылар ұлттық ойындар туралы мәліметтермен танысты. 2.Оқушылар ұлттық ойындарын ойнау бағытын білді. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? •Ұлттық ойындар кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтауды іс жүзінде көрсету арқылы жүзеге асыру •Әдіс тәсілдерді түрлендіру арқылы сабақта қолдану Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? •Дене тәрбиесі сабағындағы қозғалыс ойындары барысында қауіпсіздік •ережелерін қадағалау

Файл форматы:
pptx
12.02.2018
530
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі