Материалдар / Қиял мен шындық

Қиял мен шындық

Материал туралы қысқаша түсінік
ПРЕЗЕНТАЦИЯ. ҚИЯЛ МЕН ШЫНДЫҚ
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Қиял мен шындықтың бірлігі

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қиял мен шындықтың бірлігі

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қиял мен шындықтың бірлігі

Сабақтың мақсаты: 5.О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру. 5.ӘТН4.2. Зат ес

2 слайд
Сабақтың мақсаты: 5.О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру. 5.ӘТН4.2. Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: 5.О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру. 5.ӘТН4.2. Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.

«Мен сізді жақсы көремін, себебі...”тренинг Оқушыларды шеңберге шақыру, амандасу. Оқушылар бір-біріне мәтінді жалғастыру арқы

3 слайд
«Мен сізді жақсы көремін, себебі...”тренинг Оқушыларды шеңберге шақыру, амандасу. Оқушылар бір-біріне мәтінді жалғастыру арқылы тілектер айтады.

3 слайд

«Мен сізді жақсы көремін, себебі...”тренинг Оқушыларды шеңберге шақыру, амандасу. Оқушылар бір-біріне мәтінді жалғастыру арқылы тілектер айтады.

Топқа бөлу «Суреттер» әдісі бойынша жаңа тақырыпқа сәйкес Бен Хейнннің суреттерін суырып алу арқылы оқушыларды топқа біріктіру

4 слайд
Топқа бөлу «Суреттер» әдісі бойынша жаңа тақырыпқа сәйкес Бен Хейнннің суреттерін суырып алу арқылы оқушыларды топқа біріктіру.

4 слайд

Топқа бөлу «Суреттер» әдісі бойынша жаңа тақырыпқа сәйкес Бен Хейнннің суреттерін суырып алу арқылы оқушыларды топқа біріктіру.

Топтық жұмыс «Пирамида» әдісі: 3 қадамын сұрақтарға жауап беру арқылы мәтінмен танысады.

5 слайд
Топтық жұмыс «Пирамида» әдісі: 3 қадамын сұрақтарға жауап беру арқылы мәтінмен танысады.

5 слайд

Топтық жұмыс «Пирамида» әдісі: 3 қадамын сұрақтарға жауап беру арқылы мәтінмен танысады.

ҚБ: « Басбармақ» әдісі

6 слайд
ҚБ: « Басбармақ» әдісі

6 слайд

ҚБ: « Басбармақ» әдісі

«Кері байланыс» Топтық жұмыс жасауда не қиындық тудырды?

7 слайд
«Кері байланыс» Топтық жұмыс жасауда не қиындық тудырды?

7 слайд

«Кері байланыс» Топтық жұмыс жасауда не қиындық тудырды?

Жұптық жұмыс. «Жұптас, ойлас, бөліс» әдісі 1-тапсырма: Мәтін мазмұнына сүйеніп, Бен Хейнмен сұхбат құрап жаз. Әңгімені 10-12 с

8 слайд
Жұптық жұмыс. «Жұптас, ойлас, бөліс» әдісі 1-тапсырма: Мәтін мазмұнына сүйеніп, Бен Хейнмен сұхбат құрап жаз. Әңгімені 10-12 сөйлеммен жаз. Сұхбатта қарамен берілген зат есім сөздерді міндетті түрде қолдан. Олардың қайсысы деректі, қайсысы дерексіз екенін дәлелдеп айт.

8 слайд

Жұптық жұмыс. «Жұптас, ойлас, бөліс» әдісі 1-тапсырма: Мәтін мазмұнына сүйеніп, Бен Хейнмен сұхбат құрап жаз. Әңгімені 10-12 сөйлеммен жаз. Сұхбатта қарамен берілген зат есім сөздерді міндетті түрде қолдан. Олардың қайсысы деректі, қайсысы дерексіз екенін дәлелдеп айт.

2-тапсырма: Бен Хейн салған төмендегі суретке, сипаттамалық мәтін құрап жаз. Мәтінде зат есімнің мағыналық түрлерін қолдан.

9 слайд
2-тапсырма: Бен Хейн салған төмендегі суретке, сипаттамалық мәтін құрап жаз. Мәтінде зат есімнің мағыналық түрлерін қолдан.

9 слайд

2-тапсырма: Бен Хейн салған төмендегі суретке, сипаттамалық мәтін құрап жаз. Мәтінде зат есімнің мағыналық түрлерін қолдан.

Жеке жұмыс: 3-тапсырма: Өнер және табиғат тақырыбында Бен Хейн негізін салған жаңа өнер түрі туралы мәнмәтін жазыңдар. Мәнмә

10 слайд
Жеке жұмыс: 3-тапсырма: Өнер және табиғат тақырыбында Бен Хейн негізін салған жаңа өнер түрі туралы мәнмәтін жазыңдар. Мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолданыңдар.

10 слайд

Жеке жұмыс: 3-тапсырма: Өнер және табиғат тақырыбында Бен Хейн негізін салған жаңа өнер түрі туралы мәнмәтін жазыңдар. Мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолданыңдар.

Сергіту сәті:

11 слайд
Сергіту сәті:

11 слайд

Сергіту сәті:

4-тапсырма: Мына сөздер мен сөз тіркестерін кірістіріп, шағын әңгіме жаз: теңіз жағасы, балық аулау, терең ой, ғажайып көріні

12 слайд
4-тапсырма: Мына сөздер мен сөз тіркестерін кірістіріп, шағын әңгіме жаз: теңіз жағасы, балық аулау, терең ой, ғажайып көрініс, үлкен олжа. Жазған мәтін бойынша Бен Хейн үлгісімен сурет сал.

12 слайд

4-тапсырма: Мына сөздер мен сөз тіркестерін кірістіріп, шағын әңгіме жаз: теңіз жағасы, балық аулау, терең ой, ғажайып көрініс, үлкен олжа. Жазған мәтін бойынша Бен Хейн үлгісімен сурет сал.

Карточкадағы терминдер әдісі Тапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы сұрақтарға жауап беріп, өзге топтардағы оқушыларға түсіндірі

13 слайд
Карточкадағы терминдер әдісі Тапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы сұрақтарға жауап беріп, өзге топтардағы оқушыларға түсіндіріп береді.

13 слайд

Карточкадағы терминдер әдісі Тапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы сұрақтарға жауап беріп, өзге топтардағы оқушыларға түсіндіріп береді.

Рефлексиялық эссе Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді. Алдымен біз былай деп ойл

14 слайд
Рефлексиялық эссе Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді. Алдымен біз былай деп ойладық... Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық... Проблеманы шешу үшін...жасадық. Бұдан біз..................көрдік. Демек, бұл мынаны білдіреді. Сонымен біз............ Деген шешімге келдік.

14 слайд

Рефлексиялық эссе Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді. Алдымен біз былай деп ойладық... Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық... Проблеманы шешу үшін...жасадық. Бұдан біз..................көрдік. Демек, бұл мынаны білдіреді. Сонымен біз............ Деген шешімге келдік.

Рахмет!!!

15 слайд
Рахмет!!!

15 слайд

Рахмет!!!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі