ҚМЖ 3 сынып толық




1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
3-сынып
6-бөлім: Командалық ойындар.
Ортақ тақырып: Атақты
тұлғалар.
Дәлдік пен мергендікті дамытатын
ойындар.
Сабақ №1
1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып 6-бөлім: Командалық ойындар. Ортақ тақырып: Атақты тұлғалар. Дәлдік пен мергендікті дамытатын ойындар. Сабақ №1

2 слайд
3.2.1.1 Қозғалыс қызметінде рөлдер мен міндеттерді
қолдану.
3.1.2.1 Жүйелі жаттығулар жинағын жақсарту және
орындау.
2 слайд
3.2.1.1 Қозғалыс қызметінде рөлдер мен міндеттерді қолдану. 3.1.2.1 Жүйелі жаттығулар жинағын жақсарту және орындау.

3 слайд
Ұйымдастыру сәті
Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. Бір орында
оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары
көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен
жүру. Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды
иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп
алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы
шынығу жаттығуларын жасау.
3 слайд
Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау.

4 слайд
Футбол - Білім алушыларды бір
қатарға тұрғызып допты алып жүру
әдістерін көрсетіп түсіндіремін.
Оқушыларды екі топқа бөліп :
Аяқтың сыртқы қырымен допты
алып жүру жаттығуларын
орындатамын.
Допты жалаушалар арасымен алып
жүру
4 слайд
Футбол - Білім алушыларды бір қатарға тұрғызып допты алып жүру әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Оқушыларды екі топқа бөліп : Аяқтың сыртқы қырымен допты алып жүру жаттығуларын орындатамын. Допты жалаушалар арасымен алып жүру

5 слайд
Екі оқушы ауысу арқылы допты
алып жүру
Оқушыларды екі командаға
бөліп ықшамдалған ережемен
футбол ойының ойнатам.
Демді қалыпқа келтіру
жаттығулары
5 слайд
Екі оқушы ауысу арқылы допты алып жүру Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. Демді қалыпқа келтіру жаттығулары

6 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия
Екі жұлдыз,бір тілек-бұл өз-өзіне немесе сыныптасына
құрылымдастырылған кері байланыс ұсынуды қамтамасыз
ететін тәсіл.Өзін-өзі бағалау үшін қолданылатын кезде бұл
тәсіл оқушылардың қажеттіліктерін анықтауға да мүмкіндік
береді,соның негізінде мұғалім оқушылардың қажеттіліктерін
қанағаттандыру үшін өзінің жоспарларын өзгертіп бейімдей
алады.Барлық оқушыларды өздерінің оқу үдерісіне қатыстыру
үшін бұл тәсілді бүкіл сыныпқа қолдануға болады.
6 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия Екі жұлдыз,бір тілек-бұл өз-өзіне немесе сыныптасына құрылымдастырылған кері байланыс ұсынуды қамтамасыз ететін тәсіл.Өзін-өзі бағалау үшін қолданылатын кезде бұл тәсіл оқушылардың қажеттіліктерін анықтауға да мүмкіндік береді,соның негізінде мұғалім оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін өзінің жоспарларын өзгертіп бейімдей алады.Барлық оқушыларды өздерінің оқу үдерісіне қатыстыру үшін бұл тәсілді бүкіл сыныпқа қолдануға болады.

7 слайд
7 слайд

8 слайд
Назарларыңызға рақмет!
8 слайд
Назарларыңызға рақмет!

9 слайд
9 слайд

10 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
3-сынып
7-бөлім – Командалық ойындардағы
әлеуметтік дағдылар
Топта шығармашылықты дамытуға
арналған ойындар
Сабақ №2
10 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып 7-бөлім – Командалық ойындардағы әлеуметтік дағдылар Топта шығармашылықты дамытуға арналған ойындар Сабақ №2

11 слайд
3.1.4.1 Ширатуда және қалпына келтіруде жаттығуларды
орындау реттелігін анықтау
11 слайд
3.1.4.1 Ширатуда және қалпына келтіруде жаттығуларды орындау реттелігін анықтау

12 слайд
Ұйымдастыру сәті
Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Шаттық
шеңбері» әдісі! Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу
құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр
оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен
3 топқа бірігеді.
1 топ: Кітап
2 топ: Дәптер
3 топ: Қаламсап
12 слайд
Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Шаттық шеңбері» әдісі! Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. 1 топ: Кітап 2 топ: Дәптер 3 топ: Қаламсап

13 слайд
Бір қатарға тұрғызып допты тебу және тоқтату
әдістерін көрсетіп түсіндіремін.
Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін.
Оқушыларды екі топқа бөліп :
13 слайд
Бір қатарға тұрғызып допты тебу және тоқтату әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :

14 слайд
Аяқтың жоғарғы
сыртқы қырымен
допты тебу
Допты орында тоқтату.
(он және сол аяқпен)
2.Допты аяқтың
жоғарғы ішкі қырымен
тебу
Ауадағы допты
қозғалыста аяқтың ішкі
қырымен тоқтату (он
және сол аяқпен)
3.Допты аяқтын
жоғарғы жағымен тебу
Қозғалыста допты
кеудемен тоқтату және
аяқтын жоғарғы
жағымен тебу
Әр түрлі әдістермен
допты қақпаға тебу
жаттығуларын
орындатамын
Оқушыларды екі
командаға бөліп
ықшамдалған
ережемен футбол
ойының ойнатам.
14 слайд
Аяқтың жоғарғы сыртқы қырымен допты тебу Допты орында тоқтату. (он және сол аяқпен) 2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі қырымен тебу Ауадағы допты қозғалыста аяқтың ішкі қырымен тоқтату (он және сол аяқпен) 3.Допты аяқтын жоғарғы жағымен тебу Қозғалыста допты кеудемен тоқтату және аяқтын жоғарғы жағымен тебу Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу жаттығуларын орындатамын Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам.

15 слайд
Рефлексиялық сұрақтарға
жауап береді:
1.Салфеткаға арналған
сақинаны қалай
жасағаныңды айтып бер.
2.Бұл бөлімнен не білдің
және не үйрендің?
3.Анаңа дастарқан жаюға
көмектесе аласың ба?
15 слайд
Рефлексиялық сұрақтарға жауап береді: 1.Салфеткаға арналған сақинаны қалай жасағаныңды айтып бер. 2.Бұл бөлімнен не білдің және не үйрендің? 3.Анаңа дастарқан жаюға көмектесе аласың ба?

16 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия
«Еркін микрофон»
әдісі
Мұғалім
оқушыларды
«Жапондық бағалау»
әдісі арқылы
бағалайды.
16 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия «Еркін микрофон» әдісі Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.

17 слайд
17 слайд

18 слайд
Назарларыңызға рақмет!
18 слайд
Назарларыңызға рақмет!

19 слайд
19 слайд

20 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
3-сынып
7-бөлім – Командалық ойындардағы
әлеуметтік дағдылар
Қауіпсіздік техникасы
Дене белсенділігі және төзімділік
Сабақ №3
20 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып 7-бөлім – Командалық ойындардағы әлеуметтік дағдылар Қауіпсіздік техникасы Дене белсенділігі және төзімділік Сабақ №3

21 слайд
3.1.5.1 Дене жаттығуларын орындау кезінде
қиындықтарды және қауіп-қатерлерді анықтау
21 слайд
3.1.5.1 Дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтарды және қауіп-қатерлерді анықтау

22 слайд
Ұйымдастыру сәті
Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Өрмекшінің
торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы
тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.
ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру.
б). Топтастыру.
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу
арқылы екі топқа бірігеді.
І-топ:
ІІ-топ
22 слайд
Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру. Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ

23 слайд
Дайындық
бөлімі.
Білім
алушыларды
қатарға
тұрғызу
сәлемдесу,
сабақ
мақсаттарыме
н таныстыру.
Бір орында
оңға,солға,
кері бұрылу
алаң шетімен
қолды жоғары
көтеріп, аяқ
ұшымен және
қолды белге
қойып
өкшемен жүру.
Аяққа толық
отырып,қарапа
йым жүріс
және қолды
иық тұсынан
айналдырып
отыру.
Жүруден
жүгіріске өтіп
алаң шетімен
жүгіру.
Қосарланып
жасау арқылы
жалпы шынығу
жаттығуларын
жасау.
23 слайд
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарыме н таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапа йым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру. Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау.

24 слайд
(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу
және тоқтату әдістерін көрсетіп
түсіндіремін.
Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді
көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :
24 слайд
(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу және тоқтату әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :

25 слайд
1.Аяқтың жоғарғы
сыртқы қырымен
допты тебу
Допты орында тоқтату. (он
және сол аяқпен)
2.Допты аяқтың
жоғарғы ішкі
қырымен тебу
Ауадағы допты
қозғалыста аяқтың
ішкі қырымен
тоқтату (он және
сол аяқпен)3.Допты аяқтын жоғарғы
жағымен тебу
Қозғалыста допты кеудемен тоқтату және
аяқтын жоғарғы жағымен тебу
25 слайд
1.Аяқтың жоғарғы сыртқы қырымен допты тебу Допты орында тоқтату. (он және сол аяқпен) 2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі қырымен тебу Ауадағы допты қозғалыста аяқтың ішкі қырымен тоқтату (он және сол аяқпен)3.Допты аяқтын жоғарғы жағымен тебу Қозғалыста допты кеудемен тоқтату және аяқтын жоғарғы жағымен тебу

26 слайд
Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу
жаттығуларын орындатамын
Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған
ережемен футбол ойының ойнатам.
26 слайд
Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу жаттығуларын орындатамын Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам.

27 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия
«Бір ауыз сөз» әдісі.
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ
туралы өз ойларын түсіндіріп
береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты
бағалайтын келесі сөздерді айтуға
болады ұнады, пайдалы, қажет,
білдім, үйрендім, қызықтым,
ұмтылдым, есте сақтадым, жасай
аламын. т.б.
27 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия «Бір ауыз сөз» әдісі. Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

28 слайд
Үй жұмысы:
28 слайд
Үй жұмысы:

29 слайд
Назарларыңызға рақмет!
29 слайд
Назарларыңызға рақмет!

30 слайд
30 слайд

31 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
3-сынып
7-бөлім
Ойындардағы коммуникативтік
дағдылар
Сабақ №4
31 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып 7-бөлім Ойындардағы коммуникативтік дағдылар Сабақ №4

32 слайд
3.2.2.1 Бірлескен жұмыста көшбасшылық дағдыларды
қолдану
32 слайд
3.2.2.1 Бірлескен жұмыста көшбасшылық дағдыларды қолдану

33 слайд
Ұйымдастыру сәті
Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. “Гүлмен тілек”
әдісі
33 слайд
Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. “Гүлмен тілек” әдісі

34 слайд
Ұйымдастыру сәті
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:
Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.
I – Үшбұрыштар тобы
II – Дөңгелектер тобы
III – Төртбұрыштар тобы
34 слайд
Ұйымдастыру сәті Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I – Үшбұрыштар тобы II – Дөңгелектер тобы III – Төртбұрыштар тобы

35 слайд
Дайындық
бөлімі.
Білім
алушыларды
қатарға
тұрғызу
сәлемдесу,
сабақ
мақсаттарыме
н таныстыру.
Бір орында
оңға,солға,
кері бұрылу
алаң шетімен
қолды жоғары
көтеріп, аяқ
ұшымен және
қолды белге
қойып
өкшемен жүру.
Аяққа толық
отырып,қарапа
йым жүріс
және қолды
иық тұсынан
айналдырып
отыру.
Жүруден
жүгіріске өтіп
алаң шетімен
жүгіру.
Қосарланып
жасау арқылы
жалпы шынығу
жаттығуларын
жасау.
35 слайд
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарыме н таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапа йым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру. Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау.

36 слайд
(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу
әдістерін көрсетіп түсіндіремін.
Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді
көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :
36 слайд
(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :

37 слайд
1.Аяқтың жоғарғы сыртқы қырымен
допты тебу
2.Допты аяқтың
жоғарғы ішкі қырымен
тебу
3.Ауадағы допты
тебу.
4.Допты
аяқтын
жоғарғы
жағымен
тебу
Қозғалыста допты
тебу.
37 слайд
1.Аяқтың жоғарғы сыртқы қырымен допты тебу 2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі қырымен тебу 3.Ауадағы допты тебу. 4.Допты аяқтын жоғарғы жағымен тебу Қозғалыста допты тебу.

38 слайд
Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу
жаттығуларын орындатамын
Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған
ережемен футбол ойының ойнатам.
38 слайд
Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу жаттығуларын орындатамын Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам.

39 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ»
әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
39 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия «Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!

40 слайд
Үй жұмысы:
40 слайд
Үй жұмысы:

41 слайд
Назарларыңызға рақмет!
41 слайд
Назарларыңызға рақмет!

42 слайд
42 слайд

43 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
3-сынып
Бөлім 8. Денсаулық және физикалық
қасиеттер
Секіру және лақтырау элементтері бар
ойындар.
Сабақ №5
43 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып Бөлім 8. Денсаулық және физикалық қасиеттер Секіру және лақтырау элементтері бар ойындар. Сабақ №5

44 слайд
3.1.3.1. Жаттығуларды орындау кезінде дене қасиеттерді
анықтау және орындау.
44 слайд
3.1.3.1. Жаттығуларды орындау кезінде дене қасиеттерді анықтау және орындау.

45 слайд
Ұйымдастыру сәті
Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. “Гүлмен тілек”
әдісі
Ұйымдастыру сәті
Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Өрмекшінің
торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы
тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.
ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру.
б). Топтастыру.
45 слайд
Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. “Гүлмен тілек” әдісі Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру.

46 слайд
Ұйымдастыру сәті
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу
арқылы екі топқа бірігеді.
І-топ:
ІІ-топ
Топтың ережесі:
ТҚЕ сақтау.
Топ басшысына бағыну.
Белсенді болу.
Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен
ашық бөлісу, басқалардың пікіріне
құрметпен қарау.
Уақыт шегінде жұмыс жасау.
46 слайд
Ұйымдастыру сәті Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі: ТҚЕ сақтау. Топ басшысына бағыну. Белсенді болу. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау. Уақыт шегінде жұмыс жасау.

47 слайд
Дайындық
бөлімі.
Білім
алушыларды
қатарға
тұрғызу
сәлемдесу,
сабақ
мақсаттарыме
н таныстыру.
Бір орында
оңға,солға,
кері бұрылу
алаң шетімен
қолды жоғары
көтеріп, аяқ
ұшымен және
қолды белге
қойып
өкшемен жүру.
Аяққа толық
отырып,қарапа
йым жүріс
және қолды
иық тұсынан
айналдырып
отыру.
Жүруден
жүгіріске өтіп
алаң шетімен
жүгіру.
Қосарланып
жасау арқылы
жалпы шынығу
жаттығуларын
жасау.
47 слайд
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарыме н таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапа йым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру. Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау.

48 слайд
(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу
әдістерін көрсетіп түсіндіремін.
Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді
көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :
48 слайд
(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :

49 слайд
(Футбол) Оқушыларды екі топқа бөліп :
1.Аяқтың сыртқы және ішкі
қырымен қырымен допты түзу
сызық бойымен алып жүру
уақытқа
2.Жерге сегіздік сызып, сол
сызықтың сыртымен алғашқы
да оң аяқтың сыртымен, кейін
қарама-қарсы бағытқа сол
аяқтың сыртымен алып жүру
уақытқа
3. Қорғаушының баяу
қарсыласуымен
допты алып
жүру
әдістерін
орындатам
ын
4.Оқушыларды
екі командаға
бөліп
ықшамдалған
ережемен
футбол ойының
ойнатам.
5.Демді қалыпқа келтіру
жаттығулары
49 слайд
(Футбол) Оқушыларды екі топқа бөліп : 1.Аяқтың сыртқы және ішкі қырымен қырымен допты түзу сызық бойымен алып жүру уақытқа 2.Жерге сегіздік сызып, сол сызықтың сыртымен алғашқы да оң аяқтың сыртымен, кейін қарама-қарсы бағытқа сол аяқтың сыртымен алып жүру уақытқа 3. Қорғаушының баяу қарсыласуымен допты алып жүру әдістерін орындатам ын 4.Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. 5.Демді қалыпқа келтіру жаттығулары

50 слайд
Сабақты бекіту. РефлексияСабақты бекіту. Рефлексия
«Еркін микрофон»
әдісі
Мұғалім
оқушыларды
«Жапондық бағалау»
әдісі арқылы
бағалайды.
50 слайд
Сабақты бекіту. РефлексияСабақты бекіту. Рефлексия «Еркін микрофон» әдісі Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.

51 слайд
Үй жұмысы:
51 слайд
Үй жұмысы:

52 слайд
Назарларыңызға рақмет!
52 слайд
Назарларыңызға рақмет!

53 слайд
53 слайд

54 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
3-сынып
Секіру және лақтырау элементтері бар
ойындар.
Сабақ №6
54 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып Секіру және лақтырау элементтері бар ойындар. Сабақ №6

55 слайд
3.1.3.1. Жаттығуларды орындау кезінде дене қасиеттерді
анықтау және орындау.
55 слайд
3.1.3.1. Жаттығуларды орындау кезінде дене қасиеттерді анықтау және орындау.

56 слайд
Ұйымдастыру сәті
Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. “Гүлмен тілек”
әдісі
Ұйымдастыру сәті
Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Шаттық
шеңбері» әдісі! Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға
тапсырма: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол
шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет.
Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!
3.Оқушыларды топтарға біріктіру.
Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді. Оқушыларға 2 түрлі
конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып
топтасады.
56 слайд
Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. “Гүлмен тілек” әдісі Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Шаттық шеңбері» әдісі! Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! 3.Оқушыларды топтарға біріктіру. Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді. Оқушыларға 2 түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып топтасады.

57 слайд
Ұйымдастыру сәті
57 слайд
Ұйымдастыру сәті

58 слайд
Дайындық
бөлімі.
Білім
алушыларды
қатарға
тұрғызу
сәлемдесу,
сабақ
мақсаттарыме
н таныстыру.
Бір орында
оңға,солға,
кері бұрылу
алаң шетімен
қолды жоғары
көтеріп, аяқ
ұшымен және
қолды белге
қойып
өкшемен жүру.
Аяққа толық
отырып,қарапа
йым жүріс
және қолды
иық тұсынан
айналдырып
отыру.
Жүруден
жүгіріске өтіп
алаң шетімен
жүгіру.
Қосарланып
жасау арқылы
жалпы шынығу
жаттығуларын
жасау.
58 слайд
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарыме н таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапа йым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру. Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау.

59 слайд
(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу
әдістерін көрсетіп түсіндіремін.
Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді
көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :
59 слайд
(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :

60 слайд
(Футбол) Оқушыларды екі топқа бөліп :
1.Аяқтың сыртқы және ішкі
қырымен қырымен допты түзу
сызық бойымен алып жүру
уақытқа
2.Жерге сегіздік сызып, сол
сызықтың сыртымен алғашқы
да оң аяқтың сыртымен, кейін
қарама-қарсы бағытқа сол
аяқтың сыртымен алып жүру
уақытқа
3. Қорғаушының баяу
қарсыласуымен
допты алып
жүру
әдістерін
орындатам
ын
4.Оқушыларды
екі командаға
бөліп
ықшамдалған
ережемен
футбол ойының
ойнатам.
5.Демді қалыпқа келтіру
жаттығулары
60 слайд
(Футбол) Оқушыларды екі топқа бөліп : 1.Аяқтың сыртқы және ішкі қырымен қырымен допты түзу сызық бойымен алып жүру уақытқа 2.Жерге сегіздік сызып, сол сызықтың сыртымен алғашқы да оң аяқтың сыртымен, кейін қарама-қарсы бағытқа сол аяқтың сыртымен алып жүру уақытқа 3. Қорғаушының баяу қарсыласуымен допты алып жүру әдістерін орындатам ын 4.Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. 5.Демді қалыпқа келтіру жаттығулары

61 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия
«Бір ауыз сөз» әдісі.
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ
туралы өз ойларын түсіндіріп
береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты
бағалайтын келесі сөздерді айтуға
болады ұнады, пайдалы, қажет,
білдім, үйрендім, қызықтым,
ұмтылдым, есте сақтадым, жасай
аламын. т.б.
61 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия «Бір ауыз сөз» әдісі. Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

62 слайд
Үй жұмысы:
62 слайд
Үй жұмысы:

63 слайд
Назарларыңызға рақмет!
63 слайд
Назарларыңызға рақмет!

64 слайд
64 слайд

65 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
3-сынып
Жүгіру және оның денсаулыққа әсері.
Сабақ №6
65 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып Жүгіру және оның денсаулыққа әсері. Сабақ №6

66 слайд
3.1.1.1. Негізгі дене жаттығуларын орындауда негізгі
қозғалыс дағдыларын жақсарту.
66 слайд
3.1.1.1. Негізгі дене жаттығуларын орындауда негізгі қозғалыс дағдыларын жақсарту.

67 слайд
Ұйымдастыру сәті
Амандасу. Психологиял...
67 слайд
Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиял...