2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / ҚМЖ 3 сынып толық

ҚМЖ 3 сынып толық

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж 3 сынып толық жыл
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Жариялаған:
Қанатбек Нұрым
09 Желтоқсан 2024
123
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып 6-бөлім: Командалық ойындар. Ортақ тақырып: Атақты тұлғала

1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып 6-бөлім: Командалық ойындар. Ортақ тақырып: Атақты тұлғалар. Дәлдік пен мергендікті дамытатын ойындар. Сабақ №1

1 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып 6-бөлім: Командалық ойындар. Ортақ тақырып: Атақты тұлғалар. Дәлдік пен мергендікті дамытатын ойындар. Сабақ №1

3.2.1.1 Қозғалыс қызметінде рөлдер мен міндеттерді қолдану. 3.1.2.1 Жүйелі жаттығулар жинағын жақсарту және орындау.

2 слайд
3.2.1.1 Қозғалыс қызметінде рөлдер мен міндеттерді қолдану. 3.1.2.1 Жүйелі жаттығулар жинағын жақсарту және орындау.

2 слайд

3.2.1.1 Қозғалыс қызметінде рөлдер мен міндеттерді қолдану. 3.1.2.1 Жүйелі жаттығулар жинағын жақсарту және орындау.

Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп,

3 слайд
Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау.

3 слайд

Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау.

Футбол - Білім алушыларды бір қатарға тұрғызып допты алып жүру әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Оқушыларды екі топқа бөліп :

4 слайд
Футбол - Білім алушыларды бір қатарға тұрғызып допты алып жүру әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Оқушыларды екі топқа бөліп : Аяқтың сыртқы қырымен допты алып жүру жаттығуларын орындатамын. Допты жалаушалар арасымен алып жүру

4 слайд

Футбол - Білім алушыларды бір қатарға тұрғызып допты алып жүру әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Оқушыларды екі топқа бөліп : Аяқтың сыртқы қырымен допты алып жүру жаттығуларын орындатамын. Допты жалаушалар арасымен алып жүру

Екі оқушы ауысу арқылы допты алып жүру Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. Демді қалы

5 слайд
Екі оқушы ауысу арқылы допты алып жүру Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. Демді қалыпқа келтіру жаттығулары

5 слайд

Екі оқушы ауысу арқылы допты алып жүру Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. Демді қалыпқа келтіру жаттығулары

Сабақты бекіту. Рефлексия Екі жұлдыз,бір тілек-бұл өз-өзіне немесе сыныптасына құрылымдастырылған кері байланыс ұсынуды қамтама

6 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия Екі жұлдыз,бір тілек-бұл өз-өзіне немесе сыныптасына құрылымдастырылған кері байланыс ұсынуды қамтамасыз ететін тәсіл.Өзін-өзі бағалау үшін қолданылатын кезде бұл тәсіл оқушылардың қажеттіліктерін анықтауға да мүмкіндік береді,соның негізінде мұғалім оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін өзінің жоспарларын өзгертіп бейімдей алады.Барлық оқушыларды өздерінің оқу үдерісіне қатыстыру үшін бұл тәсілді бүкіл сыныпқа қолдануға болады.

6 слайд

Сабақты бекіту. Рефлексия Екі жұлдыз,бір тілек-бұл өз-өзіне немесе сыныптасына құрылымдастырылған кері байланыс ұсынуды қамтамасыз ететін тәсіл.Өзін-өзі бағалау үшін қолданылатын кезде бұл тәсіл оқушылардың қажеттіліктерін анықтауға да мүмкіндік береді,соның негізінде мұғалім оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін өзінің жоспарларын өзгертіп бейімдей алады.Барлық оқушыларды өздерінің оқу үдерісіне қатыстыру үшін бұл тәсілді бүкіл сыныпқа қолдануға болады.

7 слайд

7 слайд

Назарларыңызға рақмет!

8 слайд
Назарларыңызға рақмет!

8 слайд

Назарларыңызға рақмет!

9 слайд

9 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып 7-бөлім – Командалық ойындардағы әлеуметтік дағдылар Топта шығармашылықты дамытуға арналған ойында

10 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып 7-бөлім – Командалық ойындардағы әлеуметтік дағдылар Топта шығармашылықты дамытуға арналған ойындар Сабақ №2

10 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып 7-бөлім – Командалық ойындардағы әлеуметтік дағдылар Топта шығармашылықты дамытуға арналған ойындар Сабақ №2

3.1.4.1 Ширатуда және қалпына келтіруде жаттығуларды орындау реттелігін анықтау

11 слайд
3.1.4.1 Ширатуда және қалпына келтіруде жаттығуларды орындау реттелігін анықтау

11 слайд

3.1.4.1 Ширатуда және қалпына келтіруде жаттығуларды орындау реттелігін анықтау

Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Шаттық шеңбері» әдісі! Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдар

12 слайд
Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Шаттық шеңбері» әдісі! Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. 1 топ: Кітап 2 топ: Дәптер 3 топ: Қаламсап

12 слайд

Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Шаттық шеңбері» әдісі! Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. 1 топ: Кітап 2 топ: Дәптер 3 топ: Қаламсап

Бір қатарға тұрғызып допты тебу және тоқтату әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсете

13 слайд
Бір қатарға тұрғызып допты тебу және тоқтату әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :

13 слайд

Бір қатарға тұрғызып допты тебу және тоқтату әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :

Аяқтың жоғарғы сыртқы қырымен допты тебу Допты орында тоқтату. (он және сол аяқпен) 2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі қырымен

14 слайд
Аяқтың жоғарғы сыртқы қырымен допты тебу Допты орында тоқтату. (он және сол аяқпен) 2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі қырымен тебу Ауадағы допты қозғалыста аяқтың ішкі қырымен тоқтату (он және сол аяқпен) 3.Допты аяқтын жоғарғы жағымен тебу Қозғалыста допты кеудемен тоқтату және аяқтын жоғарғы жағымен тебу Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу жаттығуларын орындатамын Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам.

14 слайд

Аяқтың жоғарғы сыртқы қырымен допты тебу Допты орында тоқтату. (он және сол аяқпен) 2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі қырымен тебу Ауадағы допты қозғалыста аяқтың ішкі қырымен тоқтату (он және сол аяқпен) 3.Допты аяқтын жоғарғы жағымен тебу Қозғалыста допты кеудемен тоқтату және аяқтын жоғарғы жағымен тебу Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу жаттығуларын орындатамын Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам.

Рефлексиялық сұрақтарға жауап береді: 1.Салфеткаға арналған сақинаны қалай жасағаныңды айтып бер. 2.Бұл бөлімнен не білдің ж

15 слайд
Рефлексиялық сұрақтарға жауап береді: 1.Салфеткаға арналған сақинаны қалай жасағаныңды айтып бер. 2.Бұл бөлімнен не білдің және не үйрендің? 3.Анаңа дастарқан жаюға көмектесе аласың ба?

15 слайд

Рефлексиялық сұрақтарға жауап береді: 1.Салфеткаға арналған сақинаны қалай жасағаныңды айтып бер. 2.Бұл бөлімнен не білдің және не үйрендің? 3.Анаңа дастарқан жаюға көмектесе аласың ба?

Сабақты бекіту. Рефлексия «Еркін микрофон» әдісі Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.

16 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия «Еркін микрофон» әдісі Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.

16 слайд

Сабақты бекіту. Рефлексия «Еркін микрофон» әдісі Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.

17 слайд

17 слайд

Назарларыңызға рақмет!

18 слайд
Назарларыңызға рақмет!

18 слайд

Назарларыңызға рақмет!

19 слайд

19 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып 7-бөлім – Командалық ойындардағы әлеуметтік дағдылар Қауіпсіздік техникасы Дене белсенділігі және т

20 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып 7-бөлім – Командалық ойындардағы әлеуметтік дағдылар Қауіпсіздік техникасы Дене белсенділігі және төзімділік Сабақ №3

20 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып 7-бөлім – Командалық ойындардағы әлеуметтік дағдылар Қауіпсіздік техникасы Дене белсенділігі және төзімділік Сабақ №3

3.1.5.1 Дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтарды және қауіп-қатерлерді анықтау

21 слайд
3.1.5.1 Дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтарды және қауіп-қатерлерді анықтау

21 слайд

3.1.5.1 Дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтарды және қауіп-қатерлерді анықтау

Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілект

22 слайд
Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру. Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ

22 слайд

Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру. Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ

Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарыме н таныстыру. Бір орында оңға,солға, к

23 слайд
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарыме н таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапа йым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру. Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау.

23 слайд

Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарыме н таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапа йым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру. Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау.

(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу және тоқтату әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуд

24 слайд
(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу және тоқтату әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :

24 слайд

(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу және тоқтату әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :

1.Аяқтың жоғарғы сыртқы қырымен допты тебу Допты орында тоқтату. (он және сол аяқпен) 2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі қырыме

25 слайд
1.Аяқтың жоғарғы сыртқы қырымен допты тебу Допты орында тоқтату. (он және сол аяқпен) 2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі қырымен тебу Ауадағы допты қозғалыста аяқтың ішкі қырымен тоқтату (он және сол аяқпен)3.Допты аяқтын жоғарғы жағымен тебу Қозғалыста допты кеудемен тоқтату және аяқтын жоғарғы жағымен тебу

25 слайд

1.Аяқтың жоғарғы сыртқы қырымен допты тебу Допты орында тоқтату. (он және сол аяқпен) 2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі қырымен тебу Ауадағы допты қозғалыста аяқтың ішкі қырымен тоқтату (он және сол аяқпен)3.Допты аяқтын жоғарғы жағымен тебу Қозғалыста допты кеудемен тоқтату және аяқтын жоғарғы жағымен тебу

Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу жаттығуларын орындатамын Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол

26 слайд
Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу жаттығуларын орындатамын Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам.

26 слайд

Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу жаттығуларын орындатамын Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам.

Сабақты бекіту. Рефлексия «Бір ауыз сөз» әдісі. Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп беред

27 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия «Бір ауыз сөз» әдісі. Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

27 слайд

Сабақты бекіту. Рефлексия «Бір ауыз сөз» әдісі. Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Үй жұмысы:

28 слайд
Үй жұмысы:

28 слайд

Үй жұмысы:

Назарларыңызға рақмет!

29 слайд
Назарларыңызға рақмет!

29 слайд

Назарларыңызға рақмет!

30 слайд

30 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып 7-бөлім Ойындардағы коммуникативтік дағдылар Сабақ №4

31 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып 7-бөлім Ойындардағы коммуникативтік дағдылар Сабақ №4

31 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып 7-бөлім Ойындардағы коммуникативтік дағдылар Сабақ №4

3.2.2.1 Бірлескен жұмыста көшбасшылық дағдыларды қолдану

32 слайд
3.2.2.1 Бірлескен жұмыста көшбасшылық дағдыларды қолдану

32 слайд

3.2.2.1 Бірлескен жұмыста көшбасшылық дағдыларды қолдану

Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. “Гүлмен тілек” әдісі

33 слайд
Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. “Гүлмен тілек” әдісі

33 слайд

Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. “Гүлмен тілек” әдісі

Ұйымдастыру сәті Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I – Үшбұрышт

34 слайд
Ұйымдастыру сәті Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I – Үшбұрыштар тобы II – Дөңгелектер тобы III – Төртбұрыштар тобы

34 слайд

Ұйымдастыру сәті Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I – Үшбұрыштар тобы II – Дөңгелектер тобы III – Төртбұрыштар тобы

Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарыме н таныстыру. Бір орында оңға,солға, к

35 слайд
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарыме н таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапа йым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру. Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау.

35 слайд

Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарыме н таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапа йым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру. Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау.

(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін

36 слайд
(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :

36 слайд

(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :

1.Аяқтың жоғарғы сыртқы қырымен допты тебу 2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі қырымен тебу 3.Ауадағы допты тебу. 4.Допты аяқтын

37 слайд
1.Аяқтың жоғарғы сыртқы қырымен допты тебу 2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі қырымен тебу 3.Ауадағы допты тебу. 4.Допты аяқтын жоғарғы жағымен тебу Қозғалыста допты тебу.

37 слайд

1.Аяқтың жоғарғы сыртқы қырымен допты тебу 2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі қырымен тебу 3.Ауадағы допты тебу. 4.Допты аяқтын жоғарғы жағымен тебу Қозғалыста допты тебу.

Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу жаттығуларын орындатамын Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол

38 слайд
Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу жаттығуларын орындатамын Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам.

38 слайд

Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу жаттығуларын орындатамын Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам.

Сабақты бекіту. Рефлексия «Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жа

39 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия «Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!

39 слайд

Сабақты бекіту. Рефлексия «Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!

Үй жұмысы:

40 слайд
Үй жұмысы:

40 слайд

Үй жұмысы:

Назарларыңызға рақмет!

41 слайд
Назарларыңызға рақмет!

41 слайд

Назарларыңызға рақмет!

42 слайд

42 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып Бөлім 8. Денсаулық және физикалық қасиеттер Секіру және лақтырау элементтері бар ойындар. Сабақ №

43 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып Бөлім 8. Денсаулық және физикалық қасиеттер Секіру және лақтырау элементтері бар ойындар. Сабақ №5

43 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып Бөлім 8. Денсаулық және физикалық қасиеттер Секіру және лақтырау элементтері бар ойындар. Сабақ №5

3.1.3.1. Жаттығуларды орындау кезінде дене қасиеттерді анықтау және орындау.

44 слайд
3.1.3.1. Жаттығуларды орындау кезінде дене қасиеттерді анықтау және орындау.

44 слайд

3.1.3.1. Жаттығуларды орындау кезінде дене қасиеттерді анықтау және орындау.

Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. “Гүлмен тілек” әдісі Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал т

45 слайд
Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. “Гүлмен тілек” әдісі Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру.

45 слайд

Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. “Гүлмен тілек” әдісі Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру.

Ұйымдастыру сәті Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі:

46 слайд
Ұйымдастыру сәті Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі:  ТҚЕ сақтау.  Топ басшысына бағыну.  Белсенді болу.  Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.  Уақыт шегінде жұмыс жасау.

46 слайд

Ұйымдастыру сәті Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі:  ТҚЕ сақтау.  Топ басшысына бағыну.  Белсенді болу.  Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.  Уақыт шегінде жұмыс жасау.

Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарыме н таныстыру. Бір орында оңға,солға, к

47 слайд
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарыме н таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапа йым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру. Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау.

47 слайд

Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарыме н таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапа йым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру. Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау.

(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін

48 слайд
(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :

48 слайд

(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :

(Футбол) Оқушыларды екі топқа бөліп : 1.Аяқтың сыртқы және ішкі қырымен қырымен допты түзу сызық бойымен алып жүру уақытқа 2.

49 слайд
(Футбол) Оқушыларды екі топқа бөліп : 1.Аяқтың сыртқы және ішкі қырымен қырымен допты түзу сызық бойымен алып жүру уақытқа 2.Жерге сегіздік сызып, сол сызықтың сыртымен алғашқы да оң аяқтың сыртымен, кейін қарама-қарсы бағытқа сол аяқтың сыртымен алып жүру уақытқа 3. Қорғаушының баяу қарсыласуымен допты алып жүру әдістерін орындатам ын 4.Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. 5.Демді қалыпқа келтіру жаттығулары

49 слайд

(Футбол) Оқушыларды екі топқа бөліп : 1.Аяқтың сыртқы және ішкі қырымен қырымен допты түзу сызық бойымен алып жүру уақытқа 2.Жерге сегіздік сызып, сол сызықтың сыртымен алғашқы да оң аяқтың сыртымен, кейін қарама-қарсы бағытқа сол аяқтың сыртымен алып жүру уақытқа 3. Қорғаушының баяу қарсыласуымен допты алып жүру әдістерін орындатам ын 4.Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. 5.Демді қалыпқа келтіру жаттығулары

Сабақты бекіту. РефлексияСабақты бекіту. Рефлексия «Еркін микрофон» әдісі Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі ар

50 слайд
Сабақты бекіту. РефлексияСабақты бекіту. Рефлексия «Еркін микрофон» әдісі Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.

50 слайд

Сабақты бекіту. РефлексияСабақты бекіту. Рефлексия «Еркін микрофон» әдісі Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.

Үй жұмысы:

51 слайд
Үй жұмысы:

51 слайд

Үй жұмысы:

Назарларыңызға рақмет!

52 слайд
Назарларыңызға рақмет!

52 слайд

Назарларыңызға рақмет!

53 слайд

53 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып Секіру және лақтырау элементтері бар ойындар. Сабақ №6

54 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып Секіру және лақтырау элементтері бар ойындар. Сабақ №6

54 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып Секіру және лақтырау элементтері бар ойындар. Сабақ №6

3.1.3.1. Жаттығуларды орындау кезінде дене қасиеттерді анықтау және орындау.

55 слайд
3.1.3.1. Жаттығуларды орындау кезінде дене қасиеттерді анықтау және орындау.

55 слайд

3.1.3.1. Жаттығуларды орындау кезінде дене қасиеттерді анықтау және орындау.

Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. “Гүлмен тілек” әдісі Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал т

56 слайд
Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. “Гүлмен тілек” әдісі Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Шаттық шеңбері» әдісі! Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! 3.Оқушыларды топтарға біріктіру. Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді. Оқушыларға 2 түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып топтасады.

56 слайд

Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. “Гүлмен тілек” әдісі Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Шаттық шеңбері» әдісі! Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! 3.Оқушыларды топтарға біріктіру. Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді. Оқушыларға 2 түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып топтасады.

Ұйымдастыру сәті

57 слайд
Ұйымдастыру сәті

57 слайд

Ұйымдастыру сәті

Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарыме н таныстыру. Бір орында оңға,солға, к

58 слайд
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарыме н таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапа йым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру. Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау.

58 слайд

Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарыме н таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапа йым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру. Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау.

(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін

59 слайд
(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :

59 слайд

(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :

(Футбол) Оқушыларды екі топқа бөліп : 1.Аяқтың сыртқы және ішкі қырымен қырымен допты түзу сызық бойымен алып жүру уақытқа 2.

60 слайд
(Футбол) Оқушыларды екі топқа бөліп : 1.Аяқтың сыртқы және ішкі қырымен қырымен допты түзу сызық бойымен алып жүру уақытқа 2.Жерге сегіздік сызып, сол сызықтың сыртымен алғашқы да оң аяқтың сыртымен, кейін қарама-қарсы бағытқа сол аяқтың сыртымен алып жүру уақытқа 3. Қорғаушының баяу қарсыласуымен допты алып жүру әдістерін орындатам ын 4.Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. 5.Демді қалыпқа келтіру жаттығулары

60 слайд

(Футбол) Оқушыларды екі топқа бөліп : 1.Аяқтың сыртқы және ішкі қырымен қырымен допты түзу сызық бойымен алып жүру уақытқа 2.Жерге сегіздік сызып, сол сызықтың сыртымен алғашқы да оң аяқтың сыртымен, кейін қарама-қарсы бағытқа сол аяқтың сыртымен алып жүру уақытқа 3. Қорғаушының баяу қарсыласуымен допты алып жүру әдістерін орындатам ын 4.Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. 5.Демді қалыпқа келтіру жаттығулары

Сабақты бекіту. Рефлексия «Бір ауыз сөз» әдісі. Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп беред

61 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия «Бір ауыз сөз» әдісі. Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

61 слайд

Сабақты бекіту. Рефлексия «Бір ауыз сөз» әдісі. Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Үй жұмысы:

62 слайд
Үй жұмысы:

62 слайд

Үй жұмысы:

Назарларыңызға рақмет!

63 слайд
Назарларыңызға рақмет!

63 слайд

Назарларыңызға рақмет!

64 слайд

64 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып Жүгіру және оның денсаулыққа әсері. Сабақ №6

65 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып Жүгіру және оның денсаулыққа әсері. Сабақ №6

65 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 3-сынып Жүгіру және оның денсаулыққа әсері. Сабақ №6

3.1.1.1. Негізгі дене жаттығуларын орындауда негізгі қозғалыс дағдыларын жақсарту.

66 слайд
3.1.1.1. Негізгі дене жаттығуларын орындауда негізгі қозғалыс дағдыларын жақсарту.

66 слайд

3.1.1.1. Негізгі дене жаттығуларын орындауда негізгі қозғалыс дағдыларын жақсарту.

Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиял...

67 слайд
Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиял...

67 слайд

Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиял...

Министірлікпен келісілген курстар тізімі