Қожа Ахмет Яссауи

Тақырып бойынша 23 материал табылды

Қожа Ахмет Яссауи

Материал туралы қысқаша түсінік
Қ.А.Яссауи
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Өткен сабақты қайталау ФБ-5 балл •1.Сопылық поэзия деген не?-1б •2.Хикмет сөзі қандай мағына білдіреді?-1б •3.Сопылық поэзия

#1 слайд
Өткен сабақты қайталау ФБ-5 балл •1.Сопылық поэзия деген не?-1б •2.Хикмет сөзі қандай мағына білдіреді?-1б •3.Сопылық поэзия негізін салған кім? Қашан,қайда дүниеге келген? Кім болғанын сипаттап айтыңыз -1б •4.Қожа Ахмет Ясаудің “Диуани хикмет”еңбегі не туралы? Қысқаша мазмұндап, өлең жолдарынан дәлел келтіре сөйлеу -2б

1 слайд

Өткен сабақты қайталау ФБ-5 балл •1.Сопылық поэзия деген не?-1б •2.Хикмет сөзі қандай мағына білдіреді?-1б •3.Сопылық поэзия негізін салған кім? Қашан,қайда дүниеге келген? Кім болғанын сипаттап айтыңыз -1б •4.Қожа Ахмет Ясаудің “Диуани хикмет”еңбегі не туралы? Қысқаша мазмұндап, өлең жолдарынан дәлел келтіре сөйлеу -2б

#2 слайд

2 слайд

#3 слайд

3 слайд

Бұл кім? Қожа Ахмет Ясауи Абай Құнанбайұлы Қандай ұқсастық,үндестік бар деп ойлайсыз?

#4 слайд
Бұл кім? Қожа Ахмет Ясауи Абай Құнанбайұлы Қандай ұқсастық,үндестік бар деп ойлайсыз?

4 слайд

Бұл кім? Қожа Ахмет Ясауи Абай Құнанбайұлы Қандай ұқсастық,үндестік бар деп ойлайсыз?

Сабақтың тақырыбы. А.Ясауи мен А.Құнанбаев мұрасындағы идеялық үндестік. Кемел адам образы

#5 слайд
Сабақтың тақырыбы. А.Ясауи мен А.Құнанбаев мұрасындағы идеялық үндестік. Кемел адам образы

5 слайд

Сабақтың тақырыбы. А.Ясауи мен А.Құнанбаев мұрасындағы идеялық үндестік. Кемел адам образы

Сабақтың мақсаты: •Екі ақынның идеялық үндестігін анықтау, салыстыра талдау, тарихи-көркемдік құндылығын бағалау.

#6 слайд
Сабақтың мақсаты: •Екі ақынның идеялық үндестігін анықтау, салыстыра талдау, тарихи-көркемдік құндылығын бағалау.

6 слайд

Сабақтың мақсаты: •Екі ақынның идеялық үндестігін анықтау, салыстыра талдау, тарихи-көркемдік құндылығын бағалау.

Кемел сөзінің мағынасы қандай ? -Араб тілінен енген. Толық,кең деген мағына. -Кемшіліксіз -Жан-жақты жетілген -Ақыл –ойы толыс

#7 слайд
Кемел сөзінің мағынасы қандай ? -Араб тілінен енген. Толық,кең деген мағына. -Кемшіліксіз -Жан-жақты жетілген -Ақыл –ойы толысқан

7 слайд

Кемел сөзінің мағынасы қандай ? -Араб тілінен енген. Толық,кең деген мағына. -Кемшіліксіз -Жан-жақты жетілген -Ақыл –ойы толысқан

1-тапсырма. Өлең үзіндісін оқып, мазмұнымен танысыңыз. Не туралы айтылып тұрғанын түсініп, талдаңыз. •Қожа Ахмет Ясауи.

#8 слайд
1-тапсырма.  Өлең үзіндісін оқып, мазмұнымен танысыңыз.  Не туралы айтылып тұрғанын түсініп, талдаңыз. •Қожа Ахмет Ясауи.   «Даналық кітабы» Алланың ақ жолын мойындамаудан қашық бол. Өз көркіңе өзің мәз бола берме,    Өзіңе - өзің сұқтанғаның сәрі жөн бе?                                     Алланы айтып тәубе қылғын, жөнге кел де,                                      Түн ұйқыңды төрт бөліп алдыңды ойла. *** Менмен, тәкаппар болма: Менмен болсаң, тамұқ күтіп алар алда, Тәкаппардың халі ауыр, дозақ ол да. *** Дүние мүлік үшін арыңды сатпа: Дүние - мүлікке құмартып, жан малын жиғандар, Құзғын жемін жегендер арамға әбден батпақшы. **** Арамдықтан аулақ бол: Арам жеген әкімдер, құныққандар параға, Өз бармағын тістелеп, өкініш отқа жанбақшы. *** Еріншек болмай оқуға, алыңдар білім кеңінен´ Жоққа әрине, дауа жоқ, бардың жолын табыңдар. *** Нәпсің тыйып,көңілің тойса қанағатқа, Саған разы болар бүкіл жамағат та, Жақсыларға қызмет қып, ие бол адал атқа. *** Нағыз ғалым тас төсекке байланыр, Жиһанға ілім жайса, көңілім жайланар. *** Кірмес миға, кімнің болса кір іші.

8 слайд

1-тапсырма.  Өлең үзіндісін оқып, мазмұнымен танысыңыз.  Не туралы айтылып тұрғанын түсініп, талдаңыз. •Қожа Ахмет Ясауи.   «Даналық кітабы» Алланың ақ жолын мойындамаудан қашық бол. Өз көркіңе өзің мәз бола берме,    Өзіңе - өзің сұқтанғаның сәрі жөн бе?                                     Алланы айтып тәубе қылғын, жөнге кел де,                                      Түн ұйқыңды төрт бөліп алдыңды ойла. *** Менмен, тәкаппар болма: Менмен болсаң, тамұқ күтіп алар алда, Тәкаппардың халі ауыр, дозақ ол да. *** Дүние мүлік үшін арыңды сатпа: Дүние - мүлікке құмартып, жан малын жиғандар, Құзғын жемін жегендер арамға әбден батпақшы. **** Арамдықтан аулақ бол: Арам жеген әкімдер, құныққандар параға, Өз бармағын тістелеп, өкініш отқа жанбақшы. *** Еріншек болмай оқуға, алыңдар білім кеңінен´ Жоққа әрине, дауа жоқ, бардың жолын табыңдар. *** Нәпсің тыйып,көңілің тойса қанағатқа, Саған разы болар бүкіл жамағат та, Жақсыларға қызмет қып, ие бол адал атқа. *** Нағыз ғалым тас төсекке байланыр, Жиһанға ілім жайса, көңілім жайланар. *** Кірмес миға, кімнің болса кір іші.

2-тапсырма. Қожа Ахмет Ясауи айтқан 5 қасиетті автор айтқан ретпен орналастырыңыз •Еріншек болма. •Ақиқатты мойындама

#9 слайд
2-тапсырма. Қожа Ахмет Ясауи  айтқан 5 қасиетті   автор айтқан ретпен  орналастырыңыз   •Еріншек болма. •Ақиқатты мойындамаудан қашық болу; •Менмен, тәкаппар болма; •Дүние-мүлік үшін арыңды сатпа; •Арамдықтан аулақ бол; Дұрыс жауап: 1.Ақиқатты мойындамаудан қашық болу; 2.Менмен, тәкаппар болма; 3.Дүние-мүлік үшін арыңды сатпа; 4.Арамдықтан аулақ бол; 5.Еріншек болма. Дескриптор: Қатесіз болса- 2б 1- қате -1 б

9 слайд

2-тапсырма. Қожа Ахмет Ясауи  айтқан 5 қасиетті   автор айтқан ретпен  орналастырыңыз   •Еріншек болма. •Ақиқатты мойындамаудан қашық болу; •Менмен, тәкаппар болма; •Дүние-мүлік үшін арыңды сатпа; •Арамдықтан аулақ бол; Дұрыс жауап: 1.Ақиқатты мойындамаудан қашық болу; 2.Менмен, тәкаппар болма; 3.Дүние-мүлік үшін арыңды сатпа; 4.Арамдықтан аулақ бол; 5.Еріншек болма. Дескриптор: Қатесіз болса- 2б 1- қате -1 б

3-тапсырма. Қожа ахмет Ясауи айтқан жаман қасиеттерге қарсы жақсы қасиеттерді анықтаңыз. Жаман қасиет • Еріншектік – • Ақиқат

#10 слайд
3-тапсырма. Қожа ахмет Ясауи айтқан жаман қасиеттерге қарсы жақсы қасиеттерді анықтаңыз. Жаман қасиет • Еріншектік – • Ақиқатты мойындамау • Менмен, тәкаппар • Арсыздық • Дүниеқоңыздық • Арамдық Жақсы қасиет Еңбекқор Иманды, әділ Кішіпейіл, қамқор Арлы, ұятты Қанағатшыл, жомарт Рухани таза, адамгершілікті Осындай жақсы қасиетке ие адам қандай адам?

10 слайд

3-тапсырма. Қожа ахмет Ясауи айтқан жаман қасиеттерге қарсы жақсы қасиеттерді анықтаңыз. Жаман қасиет • Еріншектік – • Ақиқатты мойындамау • Менмен, тәкаппар • Арсыздық • Дүниеқоңыздық • Арамдық Жақсы қасиет Еңбекқор Иманды, әділ Кішіпейіл, қамқор Арлы, ұятты Қанағатшыл, жомарт Рухани таза, адамгершілікті Осындай жақсы қасиетке ие адам қандай адам?

3-тапсырма. Абай Құнанбайұлы Өлең үзіндісін оқып, мазмұнымен танысыңыз. Не туралы айтылып тұрғанын түсініп, талдаңыз. “Ғыл

#11 слайд
3-тапсырма. Абай Құнанбайұлы Өлең үзіндісін оқып, мазмұнымен танысыңыз.  Не туралы айтылып тұрғанын түсініп, талдаңыз. “Ғылым таппай мақтанба ” … Бес нәрседен қашық бол, Бес нәрсеге асық бол, Адам болам десеңіз. Өсек, өтірік, мақтаншақ, Еріншек, бекер мал шашпақ – Бес дұшпаның, білсеңіз. Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым, ойлап қой – Бес асыл іс, көнсеңіз. *** Үш-ақ нәрсе адамның қасиеті: ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек. *** Ақыл, қайрат, жүректі бірдей ұста, Сонда толық боласың елден бөлек Т О Л Ы Қ А Д А М Осындай қасиетке ие адам қандай адам? «Малға достың мұңы жоқ малдан басқа» өлеңі «Әуелде бір суық мұз – ақыл зерек» өлеңі

11 слайд

3-тапсырма. Абай Құнанбайұлы Өлең үзіндісін оқып, мазмұнымен танысыңыз.  Не туралы айтылып тұрғанын түсініп, талдаңыз. “Ғылым таппай мақтанба ” … Бес нәрседен қашық бол, Бес нәрсеге асық бол, Адам болам десеңіз. Өсек, өтірік, мақтаншақ, Еріншек, бекер мал шашпақ – Бес дұшпаның, білсеңіз. Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым, ойлап қой – Бес асыл іс, көнсеңіз. *** Үш-ақ нәрсе адамның қасиеті: ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек. *** Ақыл, қайрат, жүректі бірдей ұста, Сонда толық боласың елден бөлек Т О Л Ы Қ А Д А М Осындай қасиетке ие адам қандай адам? «Малға достың мұңы жоқ малдан басқа» өлеңі «Әуелде бір суық мұз – ақыл зерек» өлеңі

#12 слайд

12 слайд

“Концептуальді кесте” әдісі. Төменде берілген кестені толтырыңыз. ФБ-8 балл Дескриптор: 1. Абай Құнанбайұлының айтуындағы "Т

#13 слайд
“Концептуальді кесте” әдісі. Төменде берілген кестені толтырыңыз. ФБ-8 балл Дескриптор: 1. Абай Құнанбайұлының айтуындағы  "Толық адам"  бейнесін ашып жазады- 2б 2. Қожа Ахмет Ясауидің айтуындағы «Кемел адам» бейнесін ашып жазады-2б 3.Екі ақынның идеясындағы үндестікті анықтайды-2б 4.Сіз бүгінгі таңда "Кемел адам" қандай болу керек деп ойлайсыз- 2балл Абай Құнанбайұлы ның айтуында   "Толық адам"   Қожа Ахмет Ясауидің айтуындағы "Кемел адам" Үндестік Сіз бүгінгі таңда "Кемел адам" қандай болу керек деп ойлайсыз

13 слайд

“Концептуальді кесте” әдісі. Төменде берілген кестені толтырыңыз. ФБ-8 балл Дескриптор: 1. Абай Құнанбайұлының айтуындағы  "Толық адам"  бейнесін ашып жазады- 2б 2. Қожа Ахмет Ясауидің айтуындағы «Кемел адам» бейнесін ашып жазады-2б 3.Екі ақынның идеясындағы үндестікті анықтайды-2б 4.Сіз бүгінгі таңда "Кемел адам" қандай болу керек деп ойлайсыз- 2балл Абай Құнанбайұлы ның айтуында   "Толық адам"   Қожа Ахмет Ясауидің айтуындағы "Кемел адам" Үндестік Сіз бүгінгі таңда "Кемел адам" қандай болу керек деп ойлайсыз

“Концептуальді кесте “ әдісі Абай Құнанбайұлының айтуында "Толық адам" Қожа Ахмет Ясауидің айтуындағы "Кемел адам" Үн

#14 слайд
“Концептуальді кесте “ әдісі Абай Құнанбайұлының айтуында  "Толық адам"  Қожа Ахмет Ясауидің айтуындағы "Кемел адам" Үндестік Сіз бүгінгі таңда "Кемел адам" қандай болу керек деп ойлайсыз .  Жүрегі жылы, қайрат, ақылын жақсылыққа, ғылым жолын үйренуге  жұмсайтын Жүрегі таза, адал, шыншыл,әділетті адам. Алланы ойлап, нәпсісін тыйған, ақиқатты мойындап, қанағат етіп, ілім- ғылым үйреніп жақсылыққа қызмет еткен, жан дүниесі таза, иманды, рухани бай адам. Жан дүниесі рухани бай, таза болу; Жақсылыққа ынтазар, адал,әділетті, иманды болу.

14 слайд

“Концептуальді кесте “ әдісі Абай Құнанбайұлының айтуында  "Толық адам"  Қожа Ахмет Ясауидің айтуындағы "Кемел адам" Үндестік Сіз бүгінгі таңда "Кемел адам" қандай болу керек деп ойлайсыз .  Жүрегі жылы, қайрат, ақылын жақсылыққа, ғылым жолын үйренуге  жұмсайтын Жүрегі таза, адал, шыншыл,әділетті адам. Алланы ойлап, нәпсісін тыйған, ақиқатты мойындап, қанағат етіп, ілім- ғылым үйреніп жақсылыққа қызмет еткен, жан дүниесі таза, иманды, рухани бай адам. Жан дүниесі рухани бай, таза болу; Жақсылыққа ынтазар, адал,әділетті, иманды болу.

Қорытынды

#15 слайд
Қорытынды

15 слайд

Қорытынды

Үй жұмысы.1.Көркемдегіш құралға мысал теру. (5) 2. Түсіндіру. Қожа Ахмет Ясауи: "Білімің-шырақ, халің-пілте, көз жасың жағаты

#16 слайд
Үй жұмысы.1.Көркемдегіш құралға мысал теру. (5) 2. Түсіндіру. Қожа Ахмет Ясауи: "Білімің-шырақ, халің-пілте, көз жасың жағатын май болсын».

16 слайд

Үй жұмысы.1.Көркемдегіш құралға мысал теру. (5) 2. Түсіндіру. Қожа Ахмет Ясауи: "Білімің-шырақ, халің-пілте, көз жасың жағатын май болсын».

Үй жұмысы •27-бет. Кері байланыс “ой сүзгі”толтыру. •Ясауи сөзінің бүгінгі күнгі құндылығы туралы өз пікіріңізді жазыңыз. (10-

#17 слайд
Үй жұмысы •27-бет. Кері байланыс “ой сүзгі”толтыру. •Ясауи сөзінің бүгінгі күнгі құндылығы туралы өз пікіріңізді жазыңыз. (10-15 сөйлем).

17 слайд

Үй жұмысы •27-бет. Кері байланыс “ой сүзгі”толтыру. •Ясауи сөзінің бүгінгі күнгі құндылығы туралы өз пікіріңізді жазыңыз. (10-15 сөйлем).

1-тапсырма. Сандық диктант. "Диуани хикмет"шығармасында айтылған мәліметтерді сан бойынша жазыңыз 1. Адамдарды имандылы

#18 слайд
1-тапсырма.  Сандық диктант. "Диуани хикмет"шығармасында  айтылған мәліметтерді сан бойынша жазыңыз 1. Адамдарды имандылыққа уағыздайды   2.Қазақ жеріне мешіттер салу туралы айтады 3.Адамдарды ізгілікке,адамгершілікке шақырады   4.Адамдарға өз нәпсісімен күресуді айтады   5.Барлық адамдар "Құранды " жатқа білу  керктігін айтады    6.Адамдарға "Құранның"  мағынасын ұғындырады   7.Ұстазы Арыстанбабтың  Мұхамед Пайғамбардың   аманат етіп берген құрмасын  табыс еткенін айтады  8.Барлық адамдар тегіс Меккеге бару керектігін айтады 9.Адамдардың рухани жетілуі, рухын таза сақтау керектігі туралы айтады. ЖАУАП: 1-1 2-3 3-4 4-6 5-7 9 Дескриптор: Қатесіз болса- 4б 1-2 қате -3 б

18 слайд

1-тапсырма.  Сандық диктант. "Диуани хикмет"шығармасында  айтылған мәліметтерді сан бойынша жазыңыз 1. Адамдарды имандылыққа уағыздайды   2.Қазақ жеріне мешіттер салу туралы айтады 3.Адамдарды ізгілікке,адамгершілікке шақырады   4.Адамдарға өз нәпсісімен күресуді айтады   5.Барлық адамдар "Құранды " жатқа білу  керктігін айтады    6.Адамдарға "Құранның"  мағынасын ұғындырады   7.Ұстазы Арыстанбабтың  Мұхамед Пайғамбардың   аманат етіп берген құрмасын  табыс еткенін айтады  8.Барлық адамдар тегіс Меккеге бару керектігін айтады 9.Адамдардың рухани жетілуі, рухын таза сақтау керектігі туралы айтады. ЖАУАП: 1-1 2-3 3-4 4-6 5-7 9 Дескриптор: Қатесіз болса- 4б 1-2 қате -3 б

Файл форматы:
pptx
07.11.2025
36
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі