Қолданбалы есептерді шешу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қолданбалы есептерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар электрондық кестенің көмегімен функция, формулаларды қолдана отырып, алгебра, геометрия, физиканың есептерін шығару
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ЫНТЫҚМАҚТАСТЫҚ АТМОСФЕРАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ Үш тілде амандасу, жақсы көңіл-күй сыйлау

#1 слайд
ЫНТЫҚМАҚТАСТЫҚ АТМОСФЕРАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ Үш тілде амандасу, жақсы көңіл-күй сыйлау

1 слайд

ЫНТЫҚМАҚТАСТЫҚ АТМОСФЕРАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ Үш тілде амандасу, жақсы көңіл-күй сыйлау

КОНФЕТТІҢ ТҮРЛЕРІ АРҚЫЛЫ 3- ТОПҚА БӨЛІНЕМІЗ 1-топ “Формула” 2-топ “Функция” 3-топ “Электрондық кесте”

#2 слайд
КОНФЕТТІҢ ТҮРЛЕРІ АРҚЫЛЫ 3- ТОПҚА БӨЛІНЕМІЗ 1-топ “Формула” 2-топ “Функция” 3-топ “Электрондық кесте”

2 слайд

КОНФЕТТІҢ ТҮРЛЕРІ АРҚЫЛЫ 3- ТОПҚА БӨЛІНЕМІЗ 1-топ “Формула” 2-топ “Функция” 3-топ “Электрондық кесте”

Жеке жұмыс Жұлдызша түрлері арқылы бағаланады. Жасыл жұлдыз- Excellent (тамаша) Сары жұлдыз- good (жақсы) Қызыл жұлдыз- revi

#3 слайд
Жеке жұмыс Жұлдызша түрлері арқылы бағаланады. Жасыл жұлдыз- Excellent (тамаша) Сары жұлдыз- good (жақсы) Қызыл жұлдыз- revise (қайтала) “Learning apps” программасы арқылы функция түрлерін атауларымен топтастырып, анықтамасын түсіндіру керек. Функция түрлері орыс және ағылшын тілінде беріледі. Қазақ тілінде мағынасын түсіндіріп беру керек.

3 слайд

Жеке жұмыс Жұлдызша түрлері арқылы бағаланады. Жасыл жұлдыз- Excellent (тамаша) Сары жұлдыз- good (жақсы) Қызыл жұлдыз- revise (қайтала) “Learning apps” программасы арқылы функция түрлерін атауларымен топтастырып, анықтамасын түсіндіру керек. Функция түрлері орыс және ағылшын тілінде беріледі. Қазақ тілінде мағынасын түсіндіріп беру керек.

•Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңдер? •Қалай? Осы атауларды қолданудың

#4 слайд
•Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңдер? •Қалай? Осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыңдар ма? •Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыңдар? “Атаулар мен терминдер туралы үш сұрақ” әдісі “Формула Функция, Электрондық кесте”

4 слайд

•Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңдер? •Қалай? Осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыңдар ма? •Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыңдар? “Атаулар мен терминдер туралы үш сұрақ” әдісі “Формула Функция, Электрондық кесте”

Сабақтың тақырыбы: Қолданбалы есептерді шешу

#5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қолданбалы есептерді шешу

5 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қолданбалы есептерді шешу

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ Электрондық кестелерде кіріктірілген функцияларды, формулаларды қолдана отырып есептер шығару.

#6 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ Электрондық кестелерде кіріктірілген функцияларды, формулаларды қолдана отырып есептер шығару.

6 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ Электрондық кестелерде кіріктірілген функцияларды, формулаларды қолдана отырып есептер шығару.

«Санды зерттеу» практикалық тапсырма 647 санын әр түрлі функция түрлерін қолдана отырып, санды зерттеу керек. (жеке жұмыс

#7 слайд
«Санды зерттеу» практикалық тапсырма 647 санын әр түрлі функция түрлерін қолдана отырып, санды зерттеу керек. (жеке жұмыс) 1 Берілген санның түбірін табу 2 Санның квадратын табу 3 Санның цифрларының қосындысын табу 4 Сан цифрларының арасынан ең кішісін анықтау 5 Санның цифрларының арифметикалық ортасын табу 6 Санның цифрларының ішінен санның ақиқат немесе жалған екендігін анықтау Осы берілген функция түрлерін 3 тілде атап беру қажет. 4 минут уақыт беріледі.

7 слайд

«Санды зерттеу» практикалық тапсырма 647 санын әр түрлі функция түрлерін қолдана отырып, санды зерттеу керек. (жеке жұмыс) 1 Берілген санның түбірін табу 2 Санның квадратын табу 3 Санның цифрларының қосындысын табу 4 Сан цифрларының арасынан ең кішісін анықтау 5 Санның цифрларының арифметикалық ортасын табу 6 Санның цифрларының ішінен санның ақиқат немесе жалған екендігін анықтау Осы берілген функция түрлерін 3 тілде атап беру қажет. 4 минут уақыт беріледі.

Дескриптор арқылы бағалау 1.Берілген санды зерттеу үшін әр түрлі амалдарды қолданады. 2.Функцияның түрлерін ажыратады

#8 слайд
Дескриптор арқылы бағалау 1.Берілген санды зерттеу үшін әр түрлі амалдарды қолданады. 2.Функцияның түрлерін ажыратады. 3. Үш тілде функцияның атауларын айтады.   3-плюс алған оқушыға күн белгісін; 2 -плюс алған оқушыға бұлт белгісін; 1 -плюс алған оқушыға ай белгісін беріледі.

8 слайд

Дескриптор арқылы бағалау 1.Берілген санды зерттеу үшін әр түрлі амалдарды қолданады. 2.Функцияның түрлерін ажыратады. 3. Үш тілде функцияның атауларын айтады.   3-плюс алған оқушыға күн белгісін; 2 -плюс алған оқушыға бұлт белгісін; 1 -плюс алған оқушыға ай белгісін беріледі.

Қолданбалы есептерді шешуде физика, алгебра және геометрияның есептерін электрондық кесте Microsoft Excel программасында

#9 слайд
Қолданбалы есептерді шешуде физика, алгебра және геометрияның есептерін электрондық кесте Microsoft Excel программасында функцияларды, формулаларды қолданып есептер шығару. 1-топ Алгебра пәнінен есеп шығарады. 2-топ Физика пәнінен есеп шығарады. 3-топ Геометрия пәнінен есеп шығарады. “Кім жылдам” жұптық жұмыс 5 минут

9 слайд

Қолданбалы есептерді шешуде физика, алгебра және геометрияның есептерін электрондық кесте Microsoft Excel программасында функцияларды, формулаларды қолданып есептер шығару. 1-топ Алгебра пәнінен есеп шығарады. 2-топ Физика пәнінен есеп шығарады. 3-топ Геометрия пәнінен есеп шығарады. “Кім жылдам” жұптық жұмыс 5 минут

СЫЗЫҚТ Алгебра пәнінен есеп 1-топ y=2 х +1, y=2 х+5 А деңгей: Сызықтық функцияны есептеп табу керек; В деңгей: Электро

#10 слайд
СЫЗЫҚТ Алгебра пәнінен есеп 1-топ y=2 х +1, y=2 х+5 А деңгей: Сызықтық функцияны есептеп табу керек; В деңгей: Электрондық кестеге салып, жазады С деңгей:Мәндерін тауып болған соң, графигін сызу керек.

10 слайд

СЫЗЫҚТ Алгебра пәнінен есеп 1-топ y=2 х +1, y=2 х+5 А деңгей: Сызықтық функцияны есептеп табу керек; В деңгей: Электрондық кестеге салып, жазады С деңгей:Мәндерін тауып болған соң, графигін сызу керек.

ЖҰПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінік

#11 слайд
ЖҰПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінікті болғанын айтады) - (қиын болған кезді айтады) Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады) •Есептің шартын түсінеді, есептейді. •Х –ке мән бере отырып, функцияның мәнін дұрыс таба біледі. •Табылған мәндері бойынша функцияның графигін салады.

11 слайд

ЖҰПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінікті болғанын айтады) - (қиын болған кезді айтады) Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады) •Есептің шартын түсінеді, есептейді. •Х –ке мән бере отырып, функцияның мәнін дұрыс таба біледі. •Табылған мәндері бойынша функцияның графигін салады.

СЫЗЫҚТ Физика пәнінен есеп 2-топ А деңгей. Тұрақты 8 м/с жылдамдықпен қозғалатын дененің жүріп өткен жолының уақытқа тәуел

#12 слайд
СЫЗЫҚТ Физика пәнінен есеп 2-топ А деңгей. Тұрақты 8 м/с жылдамдықпен қозғалатын дененің жүріп өткен жолының уақытқа тәуелділігін табу керек. Уақыт t= 0…20 секунд аралығында 2 с қадаммен өзгереді. В деңгей. S (жүріп өткен жол мен) (t) уақыттың графигін салу керек С деңгей. Дененің жүріп өткен жолының қосындысын есептейді.

12 слайд

СЫЗЫҚТ Физика пәнінен есеп 2-топ А деңгей. Тұрақты 8 м/с жылдамдықпен қозғалатын дененің жүріп өткен жолының уақытқа тәуелділігін табу керек. Уақыт t= 0…20 секунд аралығында 2 с қадаммен өзгереді. В деңгей. S (жүріп өткен жол мен) (t) уақыттың графигін салу керек С деңгей. Дененің жүріп өткен жолының қосындысын есептейді.

ЖҰПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінік

#13 слайд
ЖҰПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінікті болғанын айтады) - (қиын болған кезді айтады) Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады) •Есептің шартын түсінеді, есептейді. •Дененің жүріп өткен жолын табады •Табылған мәндері бойынша графигін сызады.

13 слайд

ЖҰПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінікті болғанын айтады) - (қиын болған кезді айтады) Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады) •Есептің шартын түсінеді, есептейді. •Дененің жүріп өткен жолын табады •Табылған мәндері бойынша графигін сызады.

ГЕОМЕТРИЯ ПӘНІНЕН ЕСЕП 3-ТОП Үшбұрыштың қабырғалары Жарты периметрі Үшбұрыш ауданын есептеу Үшбұрыш № а b c 1 5 7 9 2 6

#14 слайд
ГЕОМЕТРИЯ ПӘНІНЕН ЕСЕП 3-ТОП   Үшбұрыштың қабырғалары Жарты периметрі Үшбұрыш ауданын есептеу Үшбұрыш № а b c 1 5 7 9 2 6 7 8 3 11 9 7 4 15 8 11 5 8 6 9 6 7 10 12 7 4 7 9 8 5 9 12 9 3 4 5 10 4 5 7 А деңгей Бірнеше үшбұрыштың барлық қабырғаларының ұзындығы берілген. Жарты периметрін табу керек. В деңгей. Герон формуласын қолданып, осы ұшбұрыштардың ауданын есептеу керек С деңгей. Үшбұрыштардың ең үлкен және ең кіші аудандарын анықта?

14 слайд

ГЕОМЕТРИЯ ПӘНІНЕН ЕСЕП 3-ТОП   Үшбұрыштың қабырғалары Жарты периметрі Үшбұрыш ауданын есептеу Үшбұрыш № а b c 1 5 7 9 2 6 7 8 3 11 9 7 4 15 8 11 5 8 6 9 6 7 10 12 7 4 7 9 8 5 9 12 9 3 4 5 10 4 5 7 А деңгей Бірнеше үшбұрыштың барлық қабырғаларының ұзындығы берілген. Жарты периметрін табу керек. В деңгей. Герон формуласын қолданып, осы ұшбұрыштардың ауданын есептеу керек С деңгей. Үшбұрыштардың ең үлкен және ең кіші аудандарын анықта?

ЖҰПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінік

#15 слайд
ЖҰПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінікті болғанын айтады) - (қиын болған кезді айтады) Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады) •Үшбұрыштың жарты периметрін табады •Формуланы қолданып, үшбұрыштың ауданын есептейді •Үшбұрыштардың ең үлкен және ең кіші аудандарын анықтайды.

15 слайд

ЖҰПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінікті болғанын айтады) - (қиын болған кезді айтады) Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады) •Үшбұрыштың жарты периметрін табады •Формуланы қолданып, үшбұрыштың ауданын есептейді •Үшбұрыштардың ең үлкен және ең кіші аудандарын анықтайды.

«Фрайер» әдісі (топтық жұмыс) - 1 топ. (5 минут) Мазмұны Мысал келтіру Ерекшелігі Математикалық функция Программада ор

#16 слайд
«Фрайер» әдісі (топтық жұмыс) - 1 топ. (5 минут) Мазмұны Мысал келтіру Ерекшелігі Математикалық функция Программада орындалуы

16 слайд

«Фрайер» әдісі (топтық жұмыс) - 1 топ. (5 минут) Мазмұны Мысал келтіру Ерекшелігі Математикалық функция Программада орындалуы

«Фрайер» әдісі (топтық жұмыс) - 2 топ Мазмұны Мысал келтіру Ерекшелігі Статистикалық функция Программада орындалуы

#17 слайд
«Фрайер» әдісі (топтық жұмыс) - 2 топ Мазмұны Мысал келтіру Ерекшелігі Статистикалық функция Программада орындалуы

17 слайд

«Фрайер» әдісі (топтық жұмыс) - 2 топ Мазмұны Мысал келтіру Ерекшелігі Статистикалық функция Программада орындалуы

«Фрайер» әдісі (топтық жұмыс) – 3 топ Мазмұны Мысал келтіру Ерекшелігі Логикалық функция Программада орындалуы

#18 слайд
«Фрайер» әдісі (топтық жұмыс) – 3 топ Мазмұны Мысал келтіру Ерекшелігі Логикалық функция Программада орындалуы

18 слайд

«Фрайер» әдісі (топтық жұмыс) – 3 топ Мазмұны Мысал келтіру Ерекшелігі Логикалық функция Программада орындалуы

ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАУ Функцияға анықтама бере отырып, түрлерін ажырата алады. Мысалдар келтіріп, программада орында

#19 слайд
ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАУ Функцияға анықтама бере отырып, түрлерін ажырата алады. Мысалдар келтіріп, программада орындалуын көрсете біледі. Ерекшелігін салыстырады. 2 жұлдыз, 1 тілек кері байланысы арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

19 слайд

ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАУ Функцияға анықтама бере отырып, түрлерін ажырата алады. Мысалдар келтіріп, программада орындалуын көрсете біледі. Ерекшелігін салыстырады. 2 жұлдыз, 1 тілек кері байланысы арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір Бүгінгі сабақ несімен ерекше болды? Алған біліміңді қолдана аласың ба? Саған қиын

#20 слайд
Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір Бүгінгі сабақ несімен ерекше болды? Алған біліміңді қолдана аласың ба? Саған қиындық тудырған түсініктер Өз ойларыңды «1 сөйлеммен түйіндеу» әдісі бойынша ойларыңды стикерге 1-сөйлеммен түйіндеп жазып, берілген қорапшаға салу керек.

20 слайд

Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір Бүгінгі сабақ несімен ерекше болды? Алған біліміңді қолдана аласың ба? Саған қиындық тудырған түсініктер Өз ойларыңды «1 сөйлеммен түйіндеу» әдісі бойынша ойларыңды стикерге 1-сөйлеммен түйіндеп жазып, берілген қорапшаға салу керек.

Файл форматы:
pptx
31.01.2019
2311
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі