Қолданбалы есептерді шешу
Қолданбалы есептерді шешу

#1 слайд
ЫНТЫҚМАҚТАСТЫҚ АТМОСФЕРАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Үш тілде
амандасу, жақсы
көңіл-күй
сыйлау
1 слайд
ЫНТЫҚМАҚТАСТЫҚ АТМОСФЕРАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ Үш тілде амандасу, жақсы көңіл-күй сыйлау
#2 слайд
КОНФЕТТІҢ ТҮРЛЕРІ АРҚЫЛЫ 3-
ТОПҚА БӨЛІНЕМІЗ
1-топ “Формула”
2-топ “Функция”
3-топ
“Электрондық
кесте”
2 слайд
КОНФЕТТІҢ ТҮРЛЕРІ АРҚЫЛЫ 3- ТОПҚА БӨЛІНЕМІЗ 1-топ “Формула” 2-топ “Функция” 3-топ “Электрондық кесте”
#3 слайд
Жеке жұмыс
Жұлдызша түрлері арқылы бағаланады.
Жасыл жұлдыз- Excellent (тамаша)
Сары жұлдыз- good (жақсы)
Қызыл жұлдыз- revise (қайтала)
“Learning apps” программасы арқылы функция түрлерін
атауларымен топтастырып, анықтамасын
түсіндіру керек.
Функция түрлері орыс және ағылшын тілінде беріледі.
Қазақ тілінде мағынасын түсіндіріп беру керек.
3 слайд
Жеке жұмыс Жұлдызша түрлері арқылы бағаланады. Жасыл жұлдыз- Excellent (тамаша) Сары жұлдыз- good (жақсы) Қызыл жұлдыз- revise (қайтала) “Learning apps” программасы арқылы функция түрлерін атауларымен топтастырып, анықтамасын түсіндіру керек. Функция түрлері орыс және ағылшын тілінде беріледі. Қазақ тілінде мағынасын түсіндіріп беру керек.
#4 слайд
•Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және
қандай мағынада кездестіріп едіңдер?
•Қалай? Осы атауларды қолданудың мысалдарын
келтіре аласыңдар ма?
•Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай
қолданыста болады деп ойлайсыңдар?
“Атаулар мен терминдер туралы
үш сұрақ” әдісі
“Формула Функция, Электрондық кесте”
4 слайд
•Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңдер? •Қалай? Осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыңдар ма? •Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыңдар? “Атаулар мен терминдер туралы үш сұрақ” әдісі “Формула Функция, Электрондық кесте”
#5 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Қолданбалы есептерді
шешу
5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қолданбалы есептерді шешу
#6 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ
Электрондық кестелерде кіріктірілген
функцияларды, формулаларды қолдана
отырып есептер шығару.
6 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ Электрондық кестелерде кіріктірілген функцияларды, формулаларды қолдана отырып есептер шығару.
#7 слайд
«Санды зерттеу» практикалық тапсырма
647 санын әр түрлі функция түрлерін
қолдана отырып, санды зерттеу керек.
(жеке жұмыс)
1 Берілген санның түбірін табу
2 Санның квадратын табу
3 Санның цифрларының қосындысын табу
4 Сан цифрларының арасынан ең кішісін анықтау
5 Санның цифрларының арифметикалық ортасын табу
6 Санның цифрларының ішінен санның ақиқат немесе
жалған екендігін анықтау
Осы берілген функция түрлерін
3 тілде атап беру қажет.
4 минут уақыт беріледі.
7 слайд
«Санды зерттеу» практикалық тапсырма 647 санын әр түрлі функция түрлерін қолдана отырып, санды зерттеу керек. (жеке жұмыс) 1 Берілген санның түбірін табу 2 Санның квадратын табу 3 Санның цифрларының қосындысын табу 4 Сан цифрларының арасынан ең кішісін анықтау 5 Санның цифрларының арифметикалық ортасын табу 6 Санның цифрларының ішінен санның ақиқат немесе жалған екендігін анықтау Осы берілген функция түрлерін 3 тілде атап беру қажет. 4 минут уақыт беріледі.
#8 слайд
Дескриптор арқылы бағалау
1.Берілген санды зерттеу үшін әр түрлі амалдарды
қолданады.
2.Функцияның түрлерін ажыратады.
3. Үш тілде функцияның атауларын айтады.
3-плюс алған оқушыға күн белгісін;
2 -плюс алған оқушыға бұлт белгісін;
1 -плюс алған оқушыға ай белгісін беріледі.
8 слайд
Дескриптор арқылы бағалау 1.Берілген санды зерттеу үшін әр түрлі амалдарды қолданады. 2.Функцияның түрлерін ажыратады. 3. Үш тілде функцияның атауларын айтады. 3-плюс алған оқушыға күн белгісін; 2 -плюс алған оқушыға бұлт белгісін; 1 -плюс алған оқушыға ай белгісін беріледі.
#9 слайд
Қолданбалы есептерді шешуде физика, алгебра және
геометрияның есептерін электрондық кесте Microsoft Excel
программасында функцияларды, формулаларды қолданып
есептер шығару.
1-топ Алгебра пәнінен есеп шығарады.
2-топ Физика пәнінен есеп шығарады.
3-топ Геометрия пәнінен есеп шығарады.
“Кім жылдам” жұптық жұмыс
5 минут
9 слайд
Қолданбалы есептерді шешуде физика, алгебра және геометрияның есептерін электрондық кесте Microsoft Excel программасында функцияларды, формулаларды қолданып есептер шығару. 1-топ Алгебра пәнінен есеп шығарады. 2-топ Физика пәнінен есеп шығарады. 3-топ Геометрия пәнінен есеп шығарады. “Кім жылдам” жұптық жұмыс 5 минут
#10 слайд
СЫЗЫҚТ
Алгебра пәнінен есеп
1-топ
y=2 х +1, y=2 х+5
А деңгей: Сызықтық функцияны есептеп табу
керек;
В деңгей: Электрондық кестеге салып, жазады
С деңгей:Мәндерін тауып болған соң, графигін
сызу керек.
10 слайд
СЫЗЫҚТ Алгебра пәнінен есеп 1-топ y=2 х +1, y=2 х+5 А деңгей: Сызықтық функцияны есептеп табу керек; В деңгей: Электрондық кестеге салып, жазады С деңгей:Мәндерін тауып болған соң, графигін сызу керек.
#11 слайд
ЖҰПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР
ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ
БАҒАЛАЙДЫ
(+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды.
+ (түсінікті болғанын айтады)
- (қиын болған кезді айтады)
Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады)
•Есептің шартын түсінеді, есептейді.
•Х –ке мән бере отырып, функцияның мәнін дұрыс
таба біледі.
•Табылған мәндері бойынша функцияның графигін
салады.
11 слайд
ЖҰПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінікті болғанын айтады) - (қиын болған кезді айтады) Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады) •Есептің шартын түсінеді, есептейді. •Х –ке мән бере отырып, функцияның мәнін дұрыс таба біледі. •Табылған мәндері бойынша функцияның графигін салады.
#12 слайд
СЫЗЫҚТ
Физика пәнінен есеп
2-топ
А деңгей. Тұрақты 8 м/с жылдамдықпен қозғалатын
дененің жүріп өткен жолының уақытқа тәуелділігін
табу керек.
Уақыт t= 0…20 секунд аралығында
2 с қадаммен өзгереді.
В деңгей. S (жүріп өткен жол мен) (t) уақыттың
графигін салу керек
С деңгей. Дененің жүріп өткен жолының
қосындысын есептейді.
12 слайд
СЫЗЫҚТ Физика пәнінен есеп 2-топ А деңгей. Тұрақты 8 м/с жылдамдықпен қозғалатын дененің жүріп өткен жолының уақытқа тәуелділігін табу керек. Уақыт t= 0…20 секунд аралығында 2 с қадаммен өзгереді. В деңгей. S (жүріп өткен жол мен) (t) уақыттың графигін салу керек С деңгей. Дененің жүріп өткен жолының қосындысын есептейді.
#13 слайд
ЖҰПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР
ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ
БАҒАЛАЙДЫ
(+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды.
+ (түсінікті болғанын айтады)
- (қиын болған кезді айтады)
Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады)
•Есептің шартын түсінеді, есептейді.
•Дененің жүріп өткен жолын табады
•Табылған мәндері бойынша графигін сызады.
13 слайд
ЖҰПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінікті болғанын айтады) - (қиын болған кезді айтады) Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады) •Есептің шартын түсінеді, есептейді. •Дененің жүріп өткен жолын табады •Табылған мәндері бойынша графигін сызады.
#14 слайд
ГЕОМЕТРИЯ ПӘНІНЕН ЕСЕП
3-ТОП
Үшбұрыштың қабырғалары
Жарты периметрі
Үшбұрыш ауданын
есептеу
Үшбұрыш
№ а b c
1 5 7 9
2 6 7 8
3 11 9 7
4 15 8 11
5 8 6 9
6 7 10 12
7 4 7 9
8 5 9 12
9 3 4 5
10 4 5 7
А деңгей Бірнеше үшбұрыштың барлық қабырғаларының ұзындығы берілген.
Жарты периметрін табу керек.
В деңгей. Герон формуласын қолданып, осы ұшбұрыштардың ауданын
есептеу керек
С деңгей. Үшбұрыштардың ең үлкен және ең кіші аудандарын анықта?
14 слайд
ГЕОМЕТРИЯ ПӘНІНЕН ЕСЕП 3-ТОП Үшбұрыштың қабырғалары Жарты периметрі Үшбұрыш ауданын есептеу Үшбұрыш № а b c 1 5 7 9 2 6 7 8 3 11 9 7 4 15 8 11 5 8 6 9 6 7 10 12 7 4 7 9 8 5 9 12 9 3 4 5 10 4 5 7 А деңгей Бірнеше үшбұрыштың барлық қабырғаларының ұзындығы берілген. Жарты периметрін табу керек. В деңгей. Герон формуласын қолданып, осы ұшбұрыштардың ауданын есептеу керек С деңгей. Үшбұрыштардың ең үлкен және ең кіші аудандарын анықта?
#15 слайд
ЖҰПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР
ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ
БАҒАЛАЙДЫ
(+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды.
+ (түсінікті болғанын айтады)
- (қиын болған кезді айтады)
Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады)
•Үшбұрыштың жарты периметрін табады
•Формуланы қолданып, үшбұрыштың ауданын
есептейді
•Үшбұрыштардың ең үлкен және ең кіші аудандарын
анықтайды.
15 слайд
ЖҰПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАЙДЫ (+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды. + (түсінікті болғанын айтады) - (қиын болған кезді айтады) Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады) •Үшбұрыштың жарты периметрін табады •Формуланы қолданып, үшбұрыштың ауданын есептейді •Үшбұрыштардың ең үлкен және ең кіші аудандарын анықтайды.
#16 слайд
«Фрайер» әдісі
(топтық жұмыс) - 1 топ. (5 минут)
Мазмұны Мысал келтіру
Ерекшелігі
Математикалық
функция
Программада
орындалуы
16 слайд
«Фрайер» әдісі (топтық жұмыс) - 1 топ. (5 минут) Мазмұны Мысал келтіру Ерекшелігі Математикалық функция Программада орындалуы
#17 слайд
«Фрайер» әдісі
(топтық жұмыс) - 2 топ
Мазмұны Мысал келтіру
Ерекшелігі
Статистикалық
функция
Программада
орындалуы
17 слайд
«Фрайер» әдісі (топтық жұмыс) - 2 топ Мазмұны Мысал келтіру Ерекшелігі Статистикалық функция Программада орындалуы
#18 слайд
«Фрайер» әдісі
(топтық жұмыс) – 3 топ
Мазмұны Мысал келтіру
Ерекшелігі
Логикалық
функция
Программада
орындалуы
18 слайд
«Фрайер» әдісі (топтық жұмыс) – 3 топ Мазмұны Мысал келтіру Ерекшелігі Логикалық функция Программада орындалуы
#19 слайд
ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ
БАҒАЛАУ
Функцияға анықтама бере отырып, түрлерін
ажырата алады.
Мысалдар келтіріп, программада орындалуын
көрсете біледі.
Ерекшелігін салыстырады.
2 жұлдыз, 1 тілек кері байланысы
арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.
19 слайд
ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ БАҒАЛАУ Функцияға анықтама бере отырып, түрлерін ажырата алады. Мысалдар келтіріп, программада орындалуын көрсете біледі. Ерекшелігін салыстырады. 2 жұлдыз, 1 тілек кері байланысы арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.
#20 слайд
Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір
Бүгінгі сабақ
несімен ерекше
болды?
Алған біліміңді
қолдана аласың
ба?
Саған қиындық
тудырған
түсініктер
Өз ойларыңды «1 сөйлеммен түйіндеу» әдісі бойынша
ойларыңды стикерге 1-сөйлеммен түйіндеп жазып, берілген
қорапшаға салу керек.
20 слайд
Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір Бүгінгі сабақ несімен ерекше болды? Алған біліміңді қолдана аласың ба? Саған қиындық тудырған түсініктер Өз ойларыңды «1 сөйлеммен түйіндеу» әдісі бойынша ойларыңды стикерге 1-сөйлеммен түйіндеп жазып, берілген қорапшаға салу керек.
шағым қалдыра аласыз













