Материалдар / Қорытындылаушы ойындар сабағының презентациясы
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Қорытындылаушы ойындар сабағының презентациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
8 класс Қорытындылаушы ойындар
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ тақырыбы: Спорттық ойын(баскетбол). Қорытындылаушы ойындар мен ойын жағдайлары

1 слайд
Сабақ тақырыбы: Спорттық ойын(баскетбол). Қорытындылаушы ойындар мен ойын жағдайлары

1 слайд

Сабақ тақырыбы: Спорттық ойын(баскетбол). Қорытындылаушы ойындар мен ойын жағдайлары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 8.2.8.1 –түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді көрсету және салыстыра б

2 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 8.2.8.1 –түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді көрсету және салыстыра білу Сабақ мақсаты: - Түрлі қимыл-қозғалыстар кезіндегі мүмкін қауіп-қатерлерден хабардар болу; - Түрлі қимыл-қозғалыстар кезіндегі әртүрлі жаттығулар реттілігінде түрлі комбинацияларды орындауды түсіне алу; - Қимыл-қозғалыстарға негізделген жаттығулар реттілігін орындай отырып, көшбасшылық дағдыларын көрсете білу

2 слайд

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 8.2.8.1 –түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді көрсету және салыстыра білу Сабақ мақсаты: - Түрлі қимыл-қозғалыстар кезіндегі мүмкін қауіп-қатерлерден хабардар болу; - Түрлі қимыл-қозғалыстар кезіндегі әртүрлі жаттығулар реттілігінде түрлі комбинацияларды орындауды түсіне алу; - Қимыл-қозғалыстарға негізделген жаттығулар реттілігін орындай отырып, көшбасшылық дағдыларын көрсете білу

Топтастыру ҚБ Жарайсың !!!  Жақсы !!!  Керемет!!! 

3 слайд
Топтастыру ҚБ Жарайсың !!!   Жақсы !!!   Керемет!!!  

3 слайд

Топтастыру ҚБ Жарайсың !!!   Жақсы !!!   Керемет!!!  

Баскетбол туралы мағлұмат жинақтау Баскетбол ойыны осыдан 100 жыл бұрын АҚШ-та пайда болған. Олар бірінші допты корзинаға лақт

4 слайд
Баскетбол туралы мағлұмат жинақтау Баскетбол ойыны осыдан 100 жыл бұрын АҚШ-та пайда болған. Олар бірінші допты корзинаға лақтырып, үйренген. Содан келе допты себетке тастады. «Баскет» дегеніміз «корзин», ал «бол» дегеніміз «доп»дегенді білдіреді. ҚБ: қошемет сөздер

4 слайд

Баскетбол туралы мағлұмат жинақтау Баскетбол ойыны осыдан 100 жыл бұрын АҚШ-та пайда болған. Олар бірінші допты корзинаға лақтырып, үйренген. Содан келе допты себетке тастады. «Баскет» дегеніміз «корзин», ал «бол» дегеніміз «доп»дегенді білдіреді. ҚБ: қошемет сөздер

? Кімжылдам ҚБ: бір-бірін бағалау «Шапалақ» әдісімен бағалау - Белгіленген кедергілер арасынан баскетбол добын алдау әдісіне с

5 слайд
? Кімжылдам ҚБ: бір-бірін бағалау «Шапалақ» әдісімен бағалау - Белгіленген кедергілер арасынан баскетбол добын алдау әдісіне сай алып өту. -Топ мүшелері кезектесе отырып, баскетбол добын ережеге сай алып жүріп, баскетбол сеткасына өткізу. -Қатардағы тұрған оқушылар допты жоғарыдан артқа беріп,артындағы оқушы доппен алдына келіп бір біріне береді, соңғы оқушы кері бұрылып қатар басындағы оқушыға доп жеткенше қайталайды.

5 слайд

? Кімжылдам ҚБ: бір-бірін бағалау «Шапалақ» әдісімен бағалау - Белгіленген кедергілер арасынан баскетбол добын алдау әдісіне сай алып өту. -Топ мүшелері кезектесе отырып, баскетбол добын ережеге сай алып жүріп, баскетбол сеткасына өткізу. -Қатардағы тұрған оқушылар допты жоғарыдан артқа беріп,артындағы оқушы доппен алдына келіп бір біріне береді, соңғы оқушы кері бұрылып қатар басындағы оқушыға доп жеткенше қайталайды.

Дескриптор: - ойын қимыл-қозғалыс әрекеттерін меңгереді; - жаттығуларды орындау кезінде қауіпсіздік ережелерін ұстанады; - ж

6 слайд
Дескриптор: - ойын қимыл-қозғалыс әрекеттерін меңгереді; - жаттығуларды орындау кезінде қауіпсіздік ережелерін ұстанады; - жаттығуларды орындау реттілігін сақтайды; Алаңның бір-біріне қарама-қарсы бұрыштарына қатарға сапқа тұрады. Бірінші тұрған оқушылар алаңның шеткі бұрыштарын қолдарын допты алып дайын тұрады. Қалған оқушылар алаң шетінде орналасады. Белгі берілісімен бірінші оқушылар допты алып жүру арқылы қарсы беттегі баскетбол қалқанына қарсы қозғала бастайды. Жеткен сәтте допты себетке лақтырады, түскен допты қағып ала өз орнына қозғала бастайды. Өз алаңындағы айып добы лақтыру нүктесіне жете бере өз тобындағы екінші ойыншыға допты ережемен алып береді. Қорытындылаушы ойын ҚБ: «2+1» әдісі Оқушылар өздерінің жұптарына жүгірудегі 2 жақсы жағын және жетілдіруді талап ететін 1 сәтті айтады

6 слайд

Дескриптор: - ойын қимыл-қозғалыс әрекеттерін меңгереді; - жаттығуларды орындау кезінде қауіпсіздік ережелерін ұстанады; - жаттығуларды орындау реттілігін сақтайды; Алаңның бір-біріне қарама-қарсы бұрыштарына қатарға сапқа тұрады. Бірінші тұрған оқушылар алаңның шеткі бұрыштарын қолдарын допты алып дайын тұрады. Қалған оқушылар алаң шетінде орналасады. Белгі берілісімен бірінші оқушылар допты алып жүру арқылы қарсы беттегі баскетбол қалқанына қарсы қозғала бастайды. Жеткен сәтте допты себетке лақтырады, түскен допты қағып ала өз орнына қозғала бастайды. Өз алаңындағы айып добы лақтыру нүктесіне жете бере өз тобындағы екінші ойыншыға допты ережемен алып береді. Қорытындылаушы ойын ҚБ: «2+1» әдісі Оқушылар өздерінің жұптарына жүгірудегі 2 жақсы жағын және жетілдіруді талап ететін 1 сәтті айтады

Министірлікпен келісілген курстар тізімі