Қорытындылаушы ойындар сабағының презентациясы




1 слайд
Сабақ тақырыбы:
Спорттық
ойын(баскетбол).
Қорытындылаушы ойындар
мен ойын жағдайлары
1 слайд
Сабақ тақырыбы: Спорттық ойын(баскетбол). Қорытындылаушы ойындар мен ойын жағдайлары

2 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
8.2.8.1 –түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді көрсету және салыстыра білу
Сабақ мақсаты:
- Түрлі қимыл-қозғалыстар кезіндегі мүмкін қауіп-қатерлерден хабардар болу;
- Түрлі қимыл-қозғалыстар кезіндегі әртүрлі жаттығулар реттілігінде түрлі комбинацияларды орындауды түсіне
алу;
- Қимыл-қозғалыстарға негізделген жаттығулар реттілігін орындай отырып, көшбасшылық дағдыларын көрсете
білу
2 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 8.2.8.1 –түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді көрсету және салыстыра білу Сабақ мақсаты: - Түрлі қимыл-қозғалыстар кезіндегі мүмкін қауіп-қатерлерден хабардар болу; - Түрлі қимыл-қозғалыстар кезіндегі әртүрлі жаттығулар реттілігінде түрлі комбинацияларды орындауды түсіне алу; - Қимыл-қозғалыстарға негізделген жаттығулар реттілігін орындай отырып, көшбасшылық дағдыларын көрсете білу

3 слайд
Топтастыру
ҚБ
Жарайсың !!!
Жақсы !!!
Керемет!!!
3 слайд
Топтастыру ҚБ Жарайсың !!! Жақсы !!! Керемет!!!

4 слайд
Баскетбол туралы мағлұмат жинақтау
Баскетбол ойыны осыдан 100 жыл
бұрын АҚШ-та пайда болған. Олар
бірінші допты корзинаға лақтырып,
үйренген. Содан келе допты себетке
тастады. «Баскет» дегеніміз «корзин», ал
«бол» дегеніміз «доп»дегенді білдіреді.
ҚБ: қошемет сөздер
4 слайд
Баскетбол туралы мағлұмат жинақтау Баскетбол ойыны осыдан 100 жыл бұрын АҚШ-та пайда болған. Олар бірінші допты корзинаға лақтырып, үйренген. Содан келе допты себетке тастады. «Баскет» дегеніміз «корзин», ал «бол» дегеніміз «доп»дегенді білдіреді. ҚБ: қошемет сөздер

5 слайд
?
Кімжылдам
ҚБ: бір-бірін бағалау
«Шапалақ» әдісімен
бағалау
- Белгіленген кедергілер арасынан баскетбол добын алдау әдісіне сай
алып өту.
-Топ мүшелері кезектесе отырып, баскетбол добын ережеге сай алып
жүріп, баскетбол сеткасына өткізу.
-Қатардағы тұрған оқушылар допты жоғарыдан артқа
беріп,артындағы оқушы доппен алдына келіп бір біріне береді, соңғы
оқушы кері бұрылып қатар басындағы оқушыға доп жеткенше
қайталайды.
5 слайд
? Кімжылдам ҚБ: бір-бірін бағалау «Шапалақ» әдісімен бағалау - Белгіленген кедергілер арасынан баскетбол добын алдау әдісіне сай алып өту. -Топ мүшелері кезектесе отырып, баскетбол добын ережеге сай алып жүріп, баскетбол сеткасына өткізу. -Қатардағы тұрған оқушылар допты жоғарыдан артқа беріп,артындағы оқушы доппен алдына келіп бір біріне береді, соңғы оқушы кері бұрылып қатар басындағы оқушыға доп жеткенше қайталайды.

6 слайд
Дескриптор:
- ойын қимыл-қозғалыс әрекеттерін
меңгереді;
- жаттығуларды орындау кезінде қауіпсіздік
ережелерін ұстанады;
- жаттығуларды орындау реттілігін сақтайды;
Алаңның бір-біріне қарама-қарсы бұрыштарына қатарға сапқа
тұрады. Бірінші тұрған оқушылар алаңның шеткі бұрыштарын
қолдарын допты алып дайын тұрады. Қалған оқушылар алаң
шетінде орналасады. Белгі берілісімен бірінші оқушылар
допты алып жүру арқылы қарсы беттегі баскетбол қалқанына
қарсы қозғала бастайды. Жеткен сәтте допты себетке
лақтырады, түскен допты қағып ала өз орнына қозғала
бастайды. Өз алаңындағы айып добы лақтыру нүктесіне жете
бере өз тобындағы екінші ойыншыға допты ережемен алып
береді.
Қорытындылаушы ойын
ҚБ: «2+1» әдісі
Оқушылар өздерінің
жұптарына жүгірудегі 2
жақсы жағын және
жетілдіруді талап
ететін 1 сәтті айтады
6 слайд
Дескриптор: - ойын қимыл-қозғалыс әрекеттерін меңгереді; - жаттығуларды орындау кезінде қауіпсіздік ережелерін ұстанады; - жаттығуларды орындау реттілігін сақтайды; Алаңның бір-біріне қарама-қарсы бұрыштарына қатарға сапқа тұрады. Бірінші тұрған оқушылар алаңның шеткі бұрыштарын қолдарын допты алып дайын тұрады. Қалған оқушылар алаң шетінде орналасады. Белгі берілісімен бірінші оқушылар допты алып жүру арқылы қарсы беттегі баскетбол қалқанына қарсы қозғала бастайды. Жеткен сәтте допты себетке лақтырады, түскен допты қағып ала өз орнына қозғала бастайды. Өз алаңындағы айып добы лақтыру нүктесіне жете бере өз тобындағы екінші ойыншыға допты ережемен алып береді. Қорытындылаушы ойын ҚБ: «2+1» әдісі Оқушылар өздерінің жұптарына жүгірудегі 2 жақсы жағын және жетілдіруді талап ететін 1 сәтті айтады