2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Қ.Қайсенов "Жау тылындағы бала"

Қ.Қайсенов "Жау тылындағы бала"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қ.Қайсенов "Жау тылындағы бала" тақырыбында ашық сабақтан мұғалімге көмек.,
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
05 Наурыз 2025
97
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
https://quizizz.com/join?gc=511212

1 слайд
https://quizizz.com/join?gc=511212

1 слайд

https://quizizz.com/join?gc=511212

ҚБ

2 слайд
ҚБ

2 слайд

ҚБ

Ойтүрткі

3 слайд
Ойтүрткі

3 слайд

Ойтүрткі

37 Частных детских сада 43 Мини-центра ҚАЗАҚ әдебиеті 7-СЫНЫП Бөлім тақырыбы: Балалар мен үлкендер Сабақтың тақырыбы:

4 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра ҚАЗАҚ әдебиеті 7-СЫНЫП Бөлім тақырыбы: Балалар мен үлкендер Сабақтың тақырыбы:

4 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини-центра ҚАЗАҚ әдебиеті 7-СЫНЫП Бөлім тақырыбы: Балалар мен үлкендер Сабақтың тақырыбы:

37 Частных детских сада 43 Мини-центра Оқу мақсаты: 7.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау; 7.3.2.1 әдеби

5 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра Оқу мақсаты: 7.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау; 7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру; Бүгінгі сабақта: - Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайсыздар. - Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға бересіздер;

5 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини-центра Оқу мақсаты: 7.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау; 7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру; Бүгінгі сабақта: - Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайсыздар. - Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға бересіздер;

ТоптастыруТоптастыру Соғыс

6 слайд
ТоптастыруТоптастыру Соғыс

6 слайд

ТоптастыруТоптастыру Соғыс

ТоптастыруТоптастыру Соғыс жауыздық Қан-майдан Қару-жарақ Адам шығыны,өлім Батырлық ЖАУАП ҮЛГІСІ

7 слайд
ТоптастыруТоптастыру Соғыс жауыздық Қан-майдан Қару-жарақ Адам шығыны,өлім Батырлық ЖАУАП ҮЛГІСІ

7 слайд

ТоптастыруТоптастыру Соғыс жауыздық Қан-майдан Қару-жарақ Адам шығыны,өлім Батырлық ЖАУАП ҮЛГІСІ

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

Қасым Қайсеновтің естелігі

11 слайд
Қасым Қайсеновтің естелігі

11 слайд

Қасым Қайсеновтің естелігі

https://yandex.kz/video/preview/5798242094291464819?text=Жау%20тылындағы %20бала&path=yandex_search&parent-reqid=173890553880349

12 слайд
https://yandex.kz/video/preview/5798242094291464819?text=Жау%20тылындағы %20бала&path=yandex_search&parent-reqid=1738905538803493-5506511461561277947-balancer-term-kz-yp-vla- 4-BAL&from_type=vast

12 слайд

https://yandex.kz/video/preview/5798242094291464819?text=Жау%20тылындағы %20бала&path=yandex_search&parent-reqid=1738905538803493-5506511461561277947-balancer-term-kz-yp-vla- 4-BAL&from_type=vast

«Шығарма кестесі» толтырыңыз. •1.Шығарма аты- •2.Авторы- •3.Оқиға болған уақыт, кезең- •4.Оқиға болған жер- •5.Негізгі кейіп

13 слайд
«Шығарма кестесі» толтырыңыз. •1.Шығарма аты- •2.Авторы- •3.Оқиға болған уақыт, кезең- •4.Оқиға болған жер- •5.Негізгі кейіпкерлер- •6.Қосалқы кейіпкерлер- •7.Негізгі ой- •8.Шығарманың идеясы- Дескриптор: Шығарма мазмұнына байланысты кестені толтырады. ТАПСЫРМА

13 слайд

«Шығарма кестесі» толтырыңыз. •1.Шығарма аты- •2.Авторы- •3.Оқиға болған уақыт, кезең- •4.Оқиға болған жер- •5.Негізгі кейіпкерлер- •6.Қосалқы кейіпкерлер- •7.Негізгі ой- •8.Шығарманың идеясы- Дескриптор: Шығарма мазмұнына байланысты кестені толтырады. ТАПСЫРМА

•1.Шығарма аты- •2.Авторы- •3.Оқиға болған уақыт, кезең- •4.Оқиға болған жер- •5.Негізгі кейіпкерлер- •6.Қосалқы кейіпкерлер

14 слайд
•1.Шығарма аты- •2.Авторы- •3.Оқиға болған уақыт, кезең- •4.Оқиға болған жер- •5.Негізгі кейіпкерлер- •6.Қосалқы кейіпкерлер- •7.Негізгі ой- •8.Шығарманың идеясы- «Жау тылындағы бала». Қасым Қайсенов. ҰОС жылдары, 1941-1945жж. Украина жері. Серік, Анна Ивановна, Борис. Жомарт, Тамара. Балалардың тағдыры және ерлігі. Сұм соғыстың адамзатқа тигізетін зардабы.Бейбіт өмірді аңсау. Дескриптор: Шығарма мазмұнына байланысты кестені толтырады. Жауабыңызды тексеріңіз

14 слайд

•1.Шығарма аты- •2.Авторы- •3.Оқиға болған уақыт, кезең- •4.Оқиға болған жер- •5.Негізгі кейіпкерлер- •6.Қосалқы кейіпкерлер- •7.Негізгі ой- •8.Шығарманың идеясы- «Жау тылындағы бала». Қасым Қайсенов. ҰОС жылдары, 1941-1945жж. Украина жері. Серік, Анна Ивановна, Борис. Жомарт, Тамара. Балалардың тағдыры және ерлігі. Сұм соғыстың адамзатқа тигізетін зардабы.Бейбіт өмірді аңсау. Дескриптор: Шығарма мазмұнына байланысты кестені толтырады. Жауабыңызды тексеріңіз

Ой шақыру 37 Частных детских сада 43 Мини-центра Сюжет

15 слайд
Ой шақыру 37 Частных детских сада 43 Мини-центра                                                                         Сюжет дегеніміз не?

15 слайд

Ой шақыру 37 Частных детских сада 43 Мини-центра                                                                         Сюжет дегеніміз не?

37 Частных детских сада 43 Мини-центра Сюжет (фр. sujet

16 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра                                                                         Сюжет (фр. sujet - зат) - өзара жалғасқан оқиғалардың тізбегі, біртұтас желісі. Құрамдас бөлшектері: 1.Басталуы. 2.Байланысы. 3.Дамуы. 4.Шиеленісуі. 5.Шарықтау шегі. 6.Шешімі.

16 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини-центра                                                                         Сюжет (фр. sujet - зат) - өзара жалғасқан оқиғалардың тізбегі, біртұтас желісі. Құрамдас бөлшектері: 1.Басталуы. 2.Байланысы. 3.Дамуы. 4.Шиеленісуі. 5.Шарықтау шегі. 6.Шешімі.

17 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін сәйкестендіріңіздер. 1.Басталуы: Ауылды жау қолынан құтқару

17 слайд
17 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін сәйкестендіріңіздер. 1.Басталуы: Ауылды жау қолынан құтқаруы және әкесімен кездесуі. 2.Байланысы: Сатқын Тамараның жауыздығы 3.Дамуы: Соғыстың басталуы 4.Шиеленісуі: Анна Ивановнаның әкесінің үйіне баруы 5.Шарықтау шегі: Жас партизандар соғыстың ауыр тағдырын өз көзерімен көріп, бостандық үшін аянбай ерлік көрсетуі 6.Шешімі: Анасынан айырылып қалуы. ТОПТЫҚ ТАПСЫРМА Дескриптор: - үлгі бойынша оқиғаның сюжеттік жоспарын құрады

17 слайд

17 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін сәйкестендіріңіздер. 1.Басталуы: Ауылды жау қолынан құтқаруы және әкесімен кездесуі. 2.Байланысы: Сатқын Тамараның жауыздығы 3.Дамуы: Соғыстың басталуы 4.Шиеленісуі: Анна Ивановнаның әкесінің үйіне баруы 5.Шарықтау шегі: Жас партизандар соғыстың ауыр тағдырын өз көзерімен көріп, бостандық үшін аянбай ерлік көрсетуі 6.Шешімі: Анасынан айырылып қалуы. ТОПТЫҚ ТАПСЫРМА Дескриптор: - үлгі бойынша оқиғаның сюжеттік жоспарын құрады

18 Жауабыңызды тексеріңіз Басталуы: Соғыстың басталуы. Байланысы: Анасынан айырылып қалуы. Дамуы:

18 слайд
18 Жауабыңызды тексеріңіз Басталуы: Соғыстың басталуы. Байланысы: Анасынан айырылып қалуы. Дамуы: Анна Ивановнаның әкесінің үйіне баруы Шиеленісі: Сатқын Тамараның жауыздығы Шарықтау шегі: Жас партизандар соғыстың ауыр тағдырын өз көзерімен көріп, бостандық үшін аянбай ерлік көрсетуі Шешімі: Ауылды жау қолынан құтқаруы және әкесімен кездесуі.

18 слайд

18 Жауабыңызды тексеріңіз Басталуы: Соғыстың басталуы. Байланысы: Анасынан айырылып қалуы. Дамуы: Анна Ивановнаның әкесінің үйіне баруы Шиеленісі: Сатқын Тамараның жауыздығы Шарықтау шегі: Жас партизандар соғыстың ауыр тағдырын өз көзерімен көріп, бостандық үшін аянбай ерлік көрсетуі Шешімі: Ауылды жау қолынан құтқаруы және әкесімен кездесуі.

Соғыс уақытындағы балалар тағдырын , бүгінгі балалардың өмірімен салыстырып

19 слайд
Соғыс уақытындағы балалар тағдырын , бүгінгі балалардың өмірімен салыстырып ,заманауи тұрғыдан баға бер. ЖҰПТЫҚ ТАПСЫРМА Соғыс кезіндегі балалар Бүгінгі балалар Ұқсастығы Айырмашылығы Дескриптор: -Балалар тағдырының ұқсастығы мен айырмашылығын табады; -Заманауи тұрғыда баға беріп, кестені толтырады.

19 слайд

Соғыс уақытындағы балалар тағдырын , бүгінгі балалардың өмірімен салыстырып ,заманауи тұрғыдан баға бер. ЖҰПТЫҚ ТАПСЫРМА Соғыс кезіндегі балалар Бүгінгі балалар Ұқсастығы Айырмашылығы Дескриптор: -Балалар тағдырының ұқсастығы мен айырмашылығын табады; -Заманауи тұрғыда баға беріп, кестені толтырады.

20 Соғыс кезіндегі балалар Бүгінгі балалар Ұқсастығы Отанды сүйеді,құрметтейді. Мемлекетіміздің болашағы. Айырмашылығы -Балалар

20 слайд
20 Соғыс кезіндегі балалар Бүгінгі балалар Ұқсастығы Отанды сүйеді,құрметтейді. Мемлекетіміздің болашағы. Айырмашылығы -Балалар ерте есейді. -Еркін өмір сүре алмады, -Үнемі саналарында қорқыныш сезімі болды. -Балалар уайымсыз, бейбіт өмір сүруде. -Мемлекеттен балаларға қамқорлық жасалуда. Жауабыңызды тексеріңіз

20 слайд

20 Соғыс кезіндегі балалар Бүгінгі балалар Ұқсастығы Отанды сүйеді,құрметтейді. Мемлекетіміздің болашағы. Айырмашылығы -Балалар ерте есейді. -Еркін өмір сүре алмады, -Үнемі саналарында қорқыныш сезімі болды. -Балалар уайымсыз, бейбіт өмір сүруде. -Мемлекеттен балаларға қамқорлық жасалуда. Жауабыңызды тексеріңіз

Тұжырымдардың шығарма мазмұны бойынша ақиқат/жалған екендігін анықтаңдар. Бекіту Дескриптор: Тұжырымдарды түсініп оқиды; Ақи

21 слайд
Тұжырымдардың шығарма мазмұны бойынша ақиқат/жалған екендігін анықтаңдар. Бекіту Дескриптор: Тұжырымдарды түсініп оқиды; Ақиқат, жалған екенін белгілейді; Жауабын нақтылап, дәлелдейді.

21 слайд

Тұжырымдардың шығарма мазмұны бойынша ақиқат/жалған екендігін анықтаңдар. Бекіту Дескриптор: Тұжырымдарды түсініп оқиды; Ақиқат, жалған екенін белгілейді; Жауабын нақтылап, дәлелдейді.

22 слайд

22 слайд

Тұжырым Ақиқат Жалған Автор шығармада ұлт жанашыры ретінде суреттелген + Шығармадағы Серіктің прототипі- автордың өзі + Авт

23 слайд
Тұжырым Ақиқат Жалған Автор шығармада ұлт жанашыры ретінде суреттелген + Шығармадағы Серіктің прототипі- автордың өзі + Автор шығарманы тарихи оқиғаға сүйеніп жазған + Шығармада Ұлы Отан соғысы кезіндегі оқиға бейнеленген + Повесте автор орыс баласының тағдырын жазған + Автор соғыс қиыншылығын оқушыға түсіндіргісі келген +

23 слайд

Тұжырым Ақиқат Жалған Автор шығармада ұлт жанашыры ретінде суреттелген + Шығармадағы Серіктің прототипі- автордың өзі + Автор шығарманы тарихи оқиғаға сүйеніп жазған + Шығармада Ұлы Отан соғысы кезіндегі оқиға бейнеленген + Повесте автор орыс баласының тағдырын жазған + Автор соғыс қиыншылығын оқушыға түсіндіргісі келген +

24 слайд

24 слайд

25 слайд

25 слайд

26 слайд

26 слайд

27 слайд

27 слайд

28 слайд

28 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі