Материалдар / Құрастыру сызбасы (графикалық жобалау)

Құрастыру сызбасы (графикалық жобалау)

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сынып Графика және жобалау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қазан 2020
903
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Техникалық сәулет құрылыс және ақпараттық графика элеметтері Күні: 14.06.2019Сабақтың тақырыбы:

1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Техникалық сәулет құрылыс және ақпараттық графика элеметтері Күні: 14.06.2019Сабақтың тақырыбы: Құрастыру сызбасы (графикалық жобалау) Оқу мақсаттары Сабақтың мақсаттары • Құрастыру сызбасы туралы ақпараттарды, шартты белгілердің ережелерін, кескіндеуді түсіндіру; • Құрастыру сызбасына қажетті өлшемдері, масштабтары мен құрамы туралы мағлұмат беру. • Сызбада бұйымның тетіктерін құрастыруды орындай біледі . Критериалды Бағалау • Құрастыру сызбасы туралы түсінік қалыптасады; • Сызбаның орындалу және безендіру ережесін меңгереді; • Бұйымды бөлшектеуді, нобайын орындауды үйренеді; Тілдік мақсат: Пәнге тән лексика және терминология: Бөлшектер – детали – the details Сыртқы өлшем – габаритные – overall size Фаскаль – фаскаль – fascal Қабілеті, жасампаз – Инженер – Ingenium Техниканың озық маманы – конструктор – konstrwktor Үлгіқалып, өлшем, үлгі, өлшегіш – стандарт - standard Құндылықтарды дарыту • Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық қабілетін арттыру, өзара ынтымақтастыққа, топпен жұмыс жасауға тәрбиелеу; • Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуде құрастыру сызбысы арқылы машина жасау саласының атқаратын ролін түсіндіру Сабаққа негізделген оқу мақсаттары 10.6.2.2 Құрастырмалы сызбаны орындау және безендіру ережелерін білу 10.6.2.3 Құрастыру сызбасын бөлшектеуді білу және нобайын орындау Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Құрастыру сызбасындағы бөлшектердің ролі қандай? 2. Құрастыру сызбасында сыртқы өлшемнің қою ережесі қандай? 3. Стандарттың құрастыру сызбасындағы маңызы қандай? Пәнаралық байланысАлматы қаласы № 200 мектеп - гимназия Графика және жобалау Нурпеисова Гульмира

1 слайд

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Техникалық сәулет құрылыс және ақпараттық графика элеметтері Күні: 14.06.2019Сабақтың тақырыбы: Құрастыру сызбасы (графикалық жобалау) Оқу мақсаттары Сабақтың мақсаттары • Құрастыру сызбасы туралы ақпараттарды, шартты белгілердің ережелерін, кескіндеуді түсіндіру; • Құрастыру сызбасына қажетті өлшемдері, масштабтары мен құрамы туралы мағлұмат беру. • Сызбада бұйымның тетіктерін құрастыруды орындай біледі . Критериалды Бағалау • Құрастыру сызбасы туралы түсінік қалыптасады; • Сызбаның орындалу және безендіру ережесін меңгереді; • Бұйымды бөлшектеуді, нобайын орындауды үйренеді; Тілдік мақсат: Пәнге тән лексика және терминология: Бөлшектер – детали – the details Сыртқы өлшем – габаритные – overall size Фаскаль – фаскаль – fascal Қабілеті, жасампаз – Инженер – Ingenium Техниканың озық маманы – конструктор – konstrwktor Үлгіқалып, өлшем, үлгі, өлшегіш – стандарт - standard Құндылықтарды дарыту • Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық қабілетін арттыру, өзара ынтымақтастыққа, топпен жұмыс жасауға тәрбиелеу; • Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуде құрастыру сызбысы арқылы машина жасау саласының атқаратын ролін түсіндіру Сабаққа негізделген оқу мақсаттары 10.6.2.2 Құрастырмалы сызбаны орындау және безендіру ережелерін білу 10.6.2.3 Құрастыру сызбасын бөлшектеуді білу және нобайын орындау Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Құрастыру сызбасындағы бөлшектердің ролі қандай? 2. Құрастыру сызбасында сыртқы өлшемнің қою ережесі қандай? 3. Стандарттың құрастыру сызбасындағы маңызы қандай? Пәнаралық байланысАлматы қаласы № 200 мектеп - гимназия Графика және жобалау Нурпеисова Гульмира

Басы Ұйымдастыру кезеңі (5 минут) Психологиялық ахуал туғызамын Оқушы назарын сабақ барысына аударамын, Оқушыларды ж

2 слайд
Басы Ұйымдастыру кезеңі (5 минут) Психологиялық ахуал туғызамын Оқушы назарын сабақ барысына аударамын, Оқушыларды жаңа білім алуға және белсенді оқу іс-әрекетіне бағыттаймын; Белсенді оқу Жаңа сабақ 5 минут Құрастыру сызбасы (графикалық жобалау Машиналардың немесе басқа бұйымдардың біріктірілген кескіндері (көріністері, тіліктері, қималары)және оларды тексеруге қажетті мәліметтер көрсетілген құжаттарды құрастыру сызбалары деп атайды. Құрастыру сызбасында кескінделген тетікбөлшектер біріктірілген қалпында көрсетіледі. Біріктірлген тетікбөлшектер бұрандамен немесе пісіріп біріктіріледі . Құрастырылған бұйымға кіретін тетікбөлшектерді нөмерлейді. Оларды  тіркеу ретінің нөмірлері деп атайды, өлшем түсіру құрастыру сызбасында тек сырқы негізгі өлшемдерімен анықталып қойылады .  «Атынды тап» тәсілі арқылытопқа бөлу Оқушылар қолдарына берілген сызба немесе суреттер арқылы өздерінің топтарының атауын табады және өткен тақырыпқа қысқыша шолу жасау арқылы тақырыпты қайталап еске түсіреді. «Ажыратқаштар» «Ажрамайтын» «Конструктор» «Инженер»

2 слайд

Басы Ұйымдастыру кезеңі (5 минут) Психологиялық ахуал туғызамын Оқушы назарын сабақ барысына аударамын, Оқушыларды жаңа білім алуға және белсенді оқу іс-әрекетіне бағыттаймын; Белсенді оқу Жаңа сабақ 5 минут Құрастыру сызбасы (графикалық жобалау Машиналардың немесе басқа бұйымдардың біріктірілген кескіндері (көріністері, тіліктері, қималары)және оларды тексеруге қажетті мәліметтер көрсетілген құжаттарды құрастыру сызбалары деп атайды. Құрастыру сызбасында кескінделген тетікбөлшектер біріктірілген қалпында көрсетіледі. Біріктірлген тетікбөлшектер бұрандамен немесе пісіріп біріктіріледі . Құрастырылған бұйымға кіретін тетікбөлшектерді нөмерлейді. Оларды  тіркеу ретінің нөмірлері деп атайды, өлшем түсіру құрастыру сызбасында тек сырқы негізгі өлшемдерімен анықталып қойылады .  «Атынды тап» тәсілі арқылытопқа бөлу Оқушылар қолдарына берілген сызба немесе суреттер арқылы өздерінің топтарының атауын табады және өткен тақырыпқа қысқыша шолу жасау арқылы тақырыпты қайталап еске түсіреді. «Ажыратқаштар» «Ажрамайтын» «Конструктор» «Инженер»

Дескриптор Суретте берілген заттың бөлшектерін анықтайды. Шашылған бөлшектерден қажетті бөлшектерді табады. Берілген бұйым қанд

3 слайд
Дескриптор Суретте берілген заттың бөлшектерін анықтайды. Шашылған бөлшектерден қажетті бөлшектерді табады. Берілген бұйым қандай тетіктерден тұратынын анықтайды. Тіліктерде қандай тетіктер тілінбей көрсетілгенін табады және санын анықтайды . Берілген сызбадағы өлшемдерді тауып,түрлерін анықтайды. Сызбадағы шығару сызықтарының сөрелерінің орналасуын біледі. Тіркеу нөмірімен өлшем сандары қарпінің өлшемін анықтайды.«Құрақ құрау» әдісі 10 минут Қазаз бетіне сызылған құрастыру сызбасынның бөлшектелген қиындыларын бөлшек пішініне қарай құрастырады. Құрастырылған сызбаның алдынғы сабақта орындалаған сызбадан айырмашылығын талдап , түсіндіреді. Бағалау критерилері • - өз жұмысында құрастыру сызбасының мәнін түсінеді, алдынғы сабақтардағы сызба жұмысынның құрастыру сызбасынан ерекшелігін ажратады; • - шартты белгілерін меңгереді; ҚБ

3 слайд

Дескриптор Суретте берілген заттың бөлшектерін анықтайды. Шашылған бөлшектерден қажетті бөлшектерді табады. Берілген бұйым қандай тетіктерден тұратынын анықтайды. Тіліктерде қандай тетіктер тілінбей көрсетілгенін табады және санын анықтайды . Берілген сызбадағы өлшемдерді тауып,түрлерін анықтайды. Сызбадағы шығару сызықтарының сөрелерінің орналасуын біледі. Тіркеу нөмірімен өлшем сандары қарпінің өлшемін анықтайды.«Құрақ құрау» әдісі 10 минут Қазаз бетіне сызылған құрастыру сызбасынның бөлшектелген қиындыларын бөлшек пішініне қарай құрастырады. Құрастырылған сызбаның алдынғы сабақта орындалаған сызбадан айырмашылығын талдап , түсіндіреді. Бағалау критерилері • - өз жұмысында құрастыру сызбасының мәнін түсінеді, алдынғы сабақтардағы сызба жұмысынның құрастыру сызбасынан ерекшелігін ажратады; • - шартты белгілерін меңгереді; ҚБ

• Дескриптор • Сызбаны оқи алады • Құрастыру сызбасын орындай алады. • Сызбаға өлшем түсіреді. • Сызбада бұйымның пішінін ж

4 слайд
• Дескриптор • Сызбаны оқи алады • Құрастыру сызбасын орындай алады. • Сызбаға өлшем түсіреді. • Сызбада бұйымның пішінін және жұмысын түсінеді. • Сызбада техникалық мінездеме жасай алады. • Техникалық мінездеме бойынша бұйымның қалай және қандай мақсатта қолданылатыны туралы түсінік қалыптасады «Стандарт» әдісі 15 минутОй қозғау «Қызықты құрастыру» Неше ромб,неше шаршы, неше үш бұрыш,неше 8 бұрыш бар? Б тобы Бер ілген тетікбөлшектердің ажыратады және бұрандалы қосылыстардың ішкі, сырқы сызбысының нобайын сызады С тобы Бер ілген тетікбөлшектерді ажыратады күнделікті өмірде кездесетіні туралы мәліметтерді жинақтайдыА тобы Бер ілген тетікбөлшектердің құрастыру сызбасын сызады, Өлшемін түсіреді, бөлшек сандарын қояды Саралау

4 слайд

• Дескриптор • Сызбаны оқи алады • Құрастыру сызбасын орындай алады. • Сызбаға өлшем түсіреді. • Сызбада бұйымның пішінін және жұмысын түсінеді. • Сызбада техникалық мінездеме жасай алады. • Техникалық мінездеме бойынша бұйымның қалай және қандай мақсатта қолданылатыны туралы түсінік қалыптасады «Стандарт» әдісі 15 минутОй қозғау «Қызықты құрастыру» Неше ромб,неше шаршы, неше үш бұрыш,неше 8 бұрыш бар? Б тобы Бер ілген тетікбөлшектердің ажыратады және бұрандалы қосылыстардың ішкі, сырқы сызбысының нобайын сызады С тобы Бер ілген тетікбөлшектерді ажыратады күнделікті өмірде кездесетіні туралы мәліметтерді жинақтайдыА тобы Бер ілген тетікбөлшектердің құрастыру сызбасын сызады, Өлшемін түсіреді, бөлшек сандарын қояды Саралау

Критериалды бағалау ҚБ Кері байланыс 5 минут А3 форматында кескінделген құрастыру сызбасы сызылған ( төрт бөлшекті, үш бө

5 слайд
Критериалды бағалау ҚБ Кері байланыс 5 минут А3 форматында кескінделген құрастыру сызбасы сызылған ( төрт бөлшекті, үш бөлшекті, екі бөлшекті ) қағазға стикерді ілу арқылы кері байланыс жүргіледі. Төрт бөлшек – түсіндім Үш бөлшек – кей бір нәрсе түсініксіз болды, Екі бөлшек – білгім келеді кей бір нәрсе түсініксіз, болды білгім келеді түсіндім «Мен айтамын» әдісі Бағалау критерилері - өз жұмысында құрастыру сызбасының мәнін түсінеді, алдынғы сабақтардағы сызба жұмысынның құрастыру сызбасынан ерекшелігін ажыратады; - шартты белгілерін меңгереді; Дескриптор

5 слайд

Критериалды бағалау ҚБ Кері байланыс 5 минут А3 форматында кескінделген құрастыру сызбасы сызылған ( төрт бөлшекті, үш бөлшекті, екі бөлшекті ) қағазға стикерді ілу арқылы кері байланыс жүргіледі. Төрт бөлшек – түсіндім Үш бөлшек – кей бір нәрсе түсініксіз болды, Екі бөлшек – білгім келеді кей бір нәрсе түсініксіз, болды білгім келеді түсіндім «Мен айтамын» әдісі Бағалау критерилері - өз жұмысында құрастыру сызбасының мәнін түсінеді, алдынғы сабақтардағы сызба жұмысынның құрастыру сызбасынан ерекшелігін ажыратады; - шартты белгілерін меңгереді; Дескриптор

Назарларыңызға рахмет

6 слайд
Назарларыңызға рахмет

6 слайд

Назарларыңызға рахмет

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ