Құсбегілік- ұлттық өнер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Желтоқсанның жетісі
Сынып жұмысы
Сабақтың тақырыбы: Құсбегілік- ұлттық өнер
Сабақтың мақсаты:
11.3.1.1 мәтіннен детальді ақпараттарды, факті
мен көзқарасты анықтау, берілген ақпараттың
оқырманға әсерін және автор позициясын
талқылау:
11.5.1.4 мәтін құрауда есімдіктердің мағыналық
түрлерін стильдік ерекшеліктеріне сай қолдану
1 слайд
Желтоқсанның жетісі Сынып жұмысы Сабақтың тақырыбы: Құсбегілік- ұлттық өнер Сабақтың мақсаты: 11.3.1.1 мәтіннен детальді ақпараттарды, факті мен көзқарасты анықтау, берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позициясын талқылау: 11.5.1.4 мәтін құрауда есімдіктердің мағыналық түрлерін стильдік ерекшеліктеріне сай қолдану
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Оқылым.130б., 4 тап
1 тапсырма . Мәтінді оқыңдар: -1 абзац; 2 абзац;3
- абзац. Мәтіннен детальды ақпарат, факт және
көзқарас тауып жазыңдар.
Дескриптор-3 ұпай. Әр абзацтан детальды
ақпарат-1 ұпай , факт-1 ұпай және көзқарасты - 1
ұпай тауып жазады.
КБ- өзін-өзі тексеру
3 слайд
Оқылым.130б., 4 тап 1 тапсырма . Мәтінді оқыңдар: -1 абзац; 2 абзац;3 - абзац. Мәтіннен детальды ақпарат, факт және көзқарас тауып жазыңдар. Дескриптор-3 ұпай. Әр абзацтан детальды ақпарат-1 ұпай , факт-1 ұпай және көзқарасты - 1 ұпай тауып жазады. КБ- өзін-өзі тексеру
4 слайд
Абзац Детальды ақпарат Факт Көзқарас
1 Аңшылық
Саятшылық
Дәстүр Аңшылық-
шынығудың
жарқын үлгісі Саятшылық-
күнкөрістік және
шынығу
2 Құсбегі
Аң
ҚҰс
бүркіт Құс не аңды
көргенде
томағасын тартып,
бүркітші ұшырады Құсбегілік
адамдарды бір
мақсатқа біріктіреді
3 Саятшылық
Өнер
бүркіт
Тыныс-тіршілік Абылайхан өзі 500
жуық бүркіт ұстаған Құсбегілік танымал
адамдарды
қызықтырады
4 слайд
Абзац Детальды ақпарат Факт Көзқарас 1 Аңшылық Саятшылық Дәстүр Аңшылық- шынығудың жарқын үлгісі Саятшылық- күнкөрістік және шынығу 2 Құсбегі Аң ҚҰс бүркіт Құс не аңды көргенде томағасын тартып, бүркітші ұшырады Құсбегілік адамдарды бір мақсатқа біріктіреді 3 Саятшылық Өнер бүркіт Тыныс-тіршілік Абылайхан өзі 500 жуық бүркіт ұстаған Құсбегілік танымал адамдарды қызықтырады
5 слайд
Тыңдалым.
2 тапсырма. Бейнематериалмен
танысыңдар. Берілген ақпараттың
оқырманға әсерін және автор
позицициясын анықтаңдар
Дескриптор-2 ұпай. Берілген ақпараттың
оқырманға әсерін және автор
позицициясын анықтайды
5 слайд
Тыңдалым. 2 тапсырма. Бейнематериалмен танысыңдар. Берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позицициясын анықтаңдар Дескриптор-2 ұпай. Берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позицициясын анықтайды
6 слайд
1. Оқырманға әсері: Құсбегілік-өнер,
болашақ бренд, текті өнер
2. Автор позициясы: құсбегілікті
насихаттау
КБ. Бірін-бірі тексереді
6 слайд
1. Оқырманға әсері: Құсбегілік-өнер, болашақ бренд, текті өнер 2. Автор позициясы: құсбегілікті насихаттау КБ. Бірін-бірі тексереді
7 слайд
3 тапсырма. «Құсбегілік- қазақтың бренді» деп
айтуға болады ма?«ПОПС» формуласы арқылы
есімдіктерді қолданып, ойларыңды айтыңдар.
Дескриптор-4 ұпай. «ПОПС» формуласы арқылы
есімдіктерді қолданып, ойларын айтады.
Бірінші сөйлем. Менің ойымша, ...
Екінші сөйлем. Себебі мен оны ... түсіндіремін .
Үшінші сөйлем. Оны мен ...деген мысалдармен
дәлелдей аламын.
Төртінші сөйлем. Осыған байланысты мен ...
деген түйін жасадым.
КБ. «Ашық микрофон»
7 слайд
3 тапсырма. «Құсбегілік- қазақтың бренді» деп айтуға болады ма?«ПОПС» формуласы арқылы есімдіктерді қолданып, ойларыңды айтыңдар. Дескриптор-4 ұпай. «ПОПС» формуласы арқылы есімдіктерді қолданып, ойларын айтады. Бірінші сөйлем. Менің ойымша, ... Екінші сөйлем. Себебі мен оны ... түсіндіремін . Үшінші сөйлем. Оны мен ...деген мысалдармен дәлелдей аламын. Төртінші сөйлем. Осыған байланысты мен ... деген түйін жасадым. КБ. «Ашық микрофон»
8 слайд
4 тапсырма. Тест орындаңдар
Дескриптор-1 ұпай. Есімдіктер бойынша тест
орындайды (4-5 жауап дұрыс болса-1ұпай)
БАҒАЛАУ:
8 слайд
4 тапсырма. Тест орындаңдар Дескриптор-1 ұпай. Есімдіктер бойынша тест орындайды (4-5 жауап дұрыс болса-1ұпай) БАҒАЛАУ:
9 слайд
.Рефлексия
Плюс Минус Қызықты
9 слайд
.Рефлексия Плюс Минус Қызықты
10 слайд
Үйге тап-ма:
Бүгінгі сабақтың тақырыбы бойынша репортаж
немесе мақала жазыңдар
10 слайд
Үйге тап-ма: Бүгінгі сабақтың тақырыбы бойынша репортаж немесе мақала жазыңдар