Материалдар / Құсбегілік- ұлттық өнер

Құсбегілік- ұлттық өнер

Материал туралы қысқаша түсінік
мәтіннен детальді ақпараттарды, факті мен көзқарасты анықтау, берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позициясын талқылау:
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Желтоқсанның жетісі Сынып жұмысы Сабақтың тақырыбы: Құсбегілік- ұлттық өне

1 слайд
Желтоқсанның жетісі Сынып жұмысы Сабақтың тақырыбы: Құсбегілік- ұлттық өнер Сабақтың мақсаты: 11.3.1.1 мәтіннен детальді ақпараттарды, факті мен көзқарасты анықтау, берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позициясын талқылау: 11.5.1.4 мәтін құрауда есімдіктердің мағыналық түрлерін стильдік ерекшеліктеріне сай қолдану

1 слайд

Желтоқсанның жетісі Сынып жұмысы Сабақтың тақырыбы: Құсбегілік- ұлттық өнер Сабақтың мақсаты: 11.3.1.1 мәтіннен детальді ақпараттарды, факті мен көзқарасты анықтау, берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позициясын талқылау: 11.5.1.4 мәтін құрауда есімдіктердің мағыналық түрлерін стильдік ерекшеліктеріне сай қолдану

2 слайд

2 слайд

Оқылым.130б., 4 тап 1 тапсырма . Мәтінді оқыңдар: -1 абзац; 2 абзац;3 - абзац. Мәтіннен детальды ақпарат, факт және көзқарас т

3 слайд
Оқылым.130б., 4 тап 1 тапсырма . Мәтінді оқыңдар: -1 абзац; 2 абзац;3 - абзац. Мәтіннен детальды ақпарат, факт және көзқарас тауып жазыңдар. Дескриптор-3 ұпай. Әр абзацтан детальды ақпарат-1 ұпай , факт-1 ұпай және көзқарасты - 1 ұпай тауып жазады. КБ- өзін-өзі тексеру

3 слайд

Оқылым.130б., 4 тап 1 тапсырма . Мәтінді оқыңдар: -1 абзац; 2 абзац;3 - абзац. Мәтіннен детальды ақпарат, факт және көзқарас тауып жазыңдар. Дескриптор-3 ұпай. Әр абзацтан детальды ақпарат-1 ұпай , факт-1 ұпай және көзқарасты - 1 ұпай тауып жазады. КБ- өзін-өзі тексеру

Абзац Детальды ақпарат Факт Көзқарас 1 Аңшылық Саятшылық Дәстүр Аңшылық- шынығудың жарқын үлгісі Саятшыл

4 слайд
Абзац Детальды ақпарат Факт Көзқарас 1 Аңшылық Саятшылық Дәстүр Аңшылық- шынығудың жарқын үлгісі Саятшылық- күнкөрістік және шынығу 2 Құсбегі Аң ҚҰс бүркіт Құс не аңды көргенде томағасын тартып, бүркітші ұшырады Құсбегілік адамдарды бір мақсатқа біріктіреді 3 Саятшылық Өнер бүркіт Тыныс-тіршілік Абылайхан өзі 500 жуық бүркіт ұстаған Құсбегілік танымал адамдарды қызықтырады

4 слайд

Абзац Детальды ақпарат Факт Көзқарас 1 Аңшылық Саятшылық Дәстүр Аңшылық- шынығудың жарқын үлгісі Саятшылық- күнкөрістік және шынығу 2 Құсбегі Аң ҚҰс бүркіт Құс не аңды көргенде томағасын тартып, бүркітші ұшырады Құсбегілік адамдарды бір мақсатқа біріктіреді 3 Саятшылық Өнер бүркіт Тыныс-тіршілік Абылайхан өзі 500 жуық бүркіт ұстаған Құсбегілік танымал адамдарды қызықтырады

Тыңдалым. 2 тапсырма. Бейнематериалмен танысыңдар. Берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позицициясын анықтаңдар

5 слайд
Тыңдалым. 2 тапсырма. Бейнематериалмен танысыңдар. Берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позицициясын анықтаңдар Дескриптор-2 ұпай. Берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позицициясын анықтайды

5 слайд

Тыңдалым. 2 тапсырма. Бейнематериалмен танысыңдар. Берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позицициясын анықтаңдар Дескриптор-2 ұпай. Берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позицициясын анықтайды

1. Оқырманға әсері: Құсбегілік-өнер, болашақ бренд, текті өнер 2. Автор позициясы: құсбегілікті насихаттау КБ. Бір

6 слайд
1. Оқырманға әсері: Құсбегілік-өнер, болашақ бренд, текті өнер 2. Автор позициясы: құсбегілікті насихаттау КБ. Бірін-бірі тексереді

6 слайд

1. Оқырманға әсері: Құсбегілік-өнер, болашақ бренд, текті өнер 2. Автор позициясы: құсбегілікті насихаттау КБ. Бірін-бірі тексереді

3 тапсырма. «Құсбегілік- қазақтың бренді» деп айтуға болады ма?«ПОПС» формуласы арқылы есімдіктерді қолданып, ойларыңды айтың

7 слайд
3 тапсырма. «Құсбегілік- қазақтың бренді» деп айтуға болады ма?«ПОПС» формуласы арқылы есімдіктерді қолданып, ойларыңды айтыңдар. Дескриптор-4 ұпай. «ПОПС» формуласы арқылы есімдіктерді қолданып, ойларын айтады. Бірінші сөйлем. Менің ойымша, ... Екінші сөйлем. Себебі мен оны ... түсіндіремін . Үшінші сөйлем. Оны мен ...деген мысалдармен дәлелдей аламын. Төртінші сөйлем. Осыған байланысты мен ... деген түйін жасадым. КБ. «Ашық микрофон»

7 слайд

3 тапсырма. «Құсбегілік- қазақтың бренді» деп айтуға болады ма?«ПОПС» формуласы арқылы есімдіктерді қолданып, ойларыңды айтыңдар. Дескриптор-4 ұпай. «ПОПС» формуласы арқылы есімдіктерді қолданып, ойларын айтады. Бірінші сөйлем. Менің ойымша, ... Екінші сөйлем. Себебі мен оны ... түсіндіремін . Үшінші сөйлем. Оны мен ...деген мысалдармен дәлелдей аламын. Төртінші сөйлем. Осыған байланысты мен ... деген түйін жасадым. КБ. «Ашық микрофон»

4 тапсырма. Тест орындаңдар Дескриптор-1 ұпай. Есімдіктер бойынша тест орындайды (4-5 жауап дұрыс болса-1ұпай) БАҒАЛАУ:

8 слайд
4 тапсырма. Тест орындаңдар Дескриптор-1 ұпай. Есімдіктер бойынша тест орындайды (4-5 жауап дұрыс болса-1ұпай) БАҒАЛАУ:

8 слайд

4 тапсырма. Тест орындаңдар Дескриптор-1 ұпай. Есімдіктер бойынша тест орындайды (4-5 жауап дұрыс болса-1ұпай) БАҒАЛАУ:

.Рефлексия Плюс Минус Қызықты

9 слайд
.Рефлексия Плюс Минус Қызықты

9 слайд

.Рефлексия Плюс Минус Қызықты

Үйге тап-ма: Бүгінгі сабақтың тақырыбы бойынша репортаж немесе мақала жазыңдар

10 слайд
Үйге тап-ма: Бүгінгі сабақтың тақырыбы бойынша репортаж немесе мақала жазыңдар

10 слайд

Үйге тап-ма: Бүгінгі сабақтың тақырыбы бойынша репортаж немесе мақала жазыңдар

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ