Материалдар / Қыпшақ хандығы 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қыпшақ хандығы 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған бағдарлама бойынша ұстаздарға ашық сабақта қолдануға болатын сабақ үлгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Маусым 2019
514
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
7.3.2.4 –қыпшақтардың Еуразияи тарихындағы орны анықтау Қыпшақ хандығының құрылуын,мемлекеттердің дамуын түсініп,айырмаш

1 слайд
7.3.2.4 –қыпшақтардың Еуразияи тарихындағы орны анықтау Қыпшақ хандығының құрылуын,мемлекеттердің дамуын түсініп,айырмашылықтарын зертейді.Оқу мақсаттары Сабақ мақсаттары Алтайдан Еділге дейінгі жерлердін «Депшті қыпшақ» даласындағы орынының маңыздылығын бағалайды. Хғ-ХІІІғ.басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін анықтайды. Қыпшақ хандығының құрылуын түсінеді.Барлық оқушылар : Оқушылардың басым бөлігі: Кейбір оқушылар: Бұланды орта мектеб Біржан сал ауданы Дюсенбаева Шолпан Мұхамедиевна Қыпшақ хандығы Сабақтың тақырыбы :

1 слайд

7.3.2.4 –қыпшақтардың Еуразияи тарихындағы орны анықтау Қыпшақ хандығының құрылуын,мемлекеттердің дамуын түсініп,айырмашылықтарын зертейді.Оқу мақсаттары Сабақ мақсаттары Алтайдан Еділге дейінгі жерлердін «Депшті қыпшақ» даласындағы орынының маңыздылығын бағалайды. Хғ-ХІІІғ.басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін анықтайды. Қыпшақ хандығының құрылуын түсінеді.Барлық оқушылар : Оқушылардың басым бөлігі: Кейбір оқушылар: Бұланды орта мектеб Біржан сал ауданы Дюсенбаева Шолпан Мұхамедиевна Қыпшақ хандығы Сабақтың тақырыбы :

Бағалау критерийі : - Оқулықта берілген тапсырмаларды орындай отырып мемлекеттің дамуын түсінеді. -мемлекеттердің ұқсастықтары

2 слайд
Бағалау критерийі : - Оқулықта берілген тапсырмаларды орындай отырып мемлекеттің дамуын түсінеді. -мемлекеттердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажырата алады. -қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре отырыпмаңыздылығына баға береді.

2 слайд

Бағалау критерийі : - Оқулықта берілген тапсырмаларды орындай отырып мемлекеттің дамуын түсінеді. -мемлекеттердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажырата алады. -қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре отырыпмаңыздылығына баға береді.

Белсенді оқу әдістері «Жариялау» әдісі «Попс» - әдісі Әдісі: «Венн диаграммасы»

3 слайд
Белсенді оқу әдістері «Жариялау» әдісі «Попс» - әдісі Әдісі: «Венн диаграммасы»

3 слайд

Белсенді оқу әдістері «Жариялау» әдісі «Попс» - әдісі Әдісі: «Венн диаграммасы»

Саралап оқыту Сабақтың форматтағы мақсаты Дескриптор арқылы Деңгейлік тапсырма 1.1-2 ұқсастығы мен айырмашылығын келтіре

4 слайд
Саралап оқыту Сабақтың форматтағы мақсаты Дескриптор арқылы Деңгейлік тапсырма 1.1-2 ұқсастығы мен айырмашылығын келтіреді 2.3-4 ұқсастығы мен айырмашылығын келтіреді Қыпшақтар Найман,керей, жалайырларСалыстыу 2-тапсырма: Жұптық жұмыс. Әдісі: «Венн диаграммасы»

4 слайд

Саралап оқыту Сабақтың форматтағы мақсаты Дескриптор арқылы Деңгейлік тапсырма 1.1-2 ұқсастығы мен айырмашылығын келтіреді 2.3-4 ұқсастығы мен айырмашылығын келтіреді Қыпшақтар Найман,керей, жалайырларСалыстыу 2-тапсырма: Жұптық жұмыс. Әдісі: «Венн диаграммасы»

Критериалды бағалау ҚБ: Мұғалім бағалауы «Сәттілік ағашы»ҚБ: Бірін-бірі бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек »ҚБ: « Желкенді

5 слайд
Критериалды бағалау ҚБ: Мұғалім бағалауы «Сәттілік ағашы»ҚБ: Бірін-бірі бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек »ҚБ: « Желкенді қайық » әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.   Рефлексия.  

5 слайд

Критериалды бағалау ҚБ: Мұғалім бағалауы «Сәттілік ағашы»ҚБ: Бірін-бірі бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек »ҚБ: « Желкенді қайық » әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.   Рефлексия.