"Қыпшақ Сейітқұл" еңбек адамы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
М ұғалім:Мажитов Сағдат Саматұлы
Мектеп: “Андреевка орта мектебі” КММ
Сабақтың тақырыбы: «Қыпшақ Сейітқұл» Сейітқұл – еңбек адамы
Оқу мақсаты
Сабақ мақсаты
Тілдік мақсат Т/Ж2. Әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын анықтау
Барлық оқушылар орындай алады:
Сейітқұлдың еңбекқор адам екенін ашатын
сипаттамаларды мәтіннен таба алады
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Мәтіннің идеясын, тақырыбын ашады
Кейбір оқушылар орындай алады :
Сейітқұлдың іс-әрекетін бүгінгі күн
тұрғысынан бағалайды
Пәнге қатысты терминдер мен сөз тіркестері :
Арық, кетпен, бидай, тары, арпа, жұрт,
кәсіп, көшпелі халық, жарлы, барымта
Талқылауға арналған сұрақтар
•
Мәтіндегі басты кейіпкер кім?
•
Кейіпкердің негізгі кәсібі қандай ? S
M
A
R
T
1 слайд
М ұғалім:Мажитов Сағдат Саматұлы Мектеп: “Андреевка орта мектебі” КММ Сабақтың тақырыбы: «Қыпшақ Сейітқұл» Сейітқұл – еңбек адамы Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Тілдік мақсат Т/Ж2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау Барлық оқушылар орындай алады: Сейітқұлдың еңбекқор адам екенін ашатын сипаттамаларды мәтіннен таба алады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтіннің идеясын, тақырыбын ашады Кейбір оқушылар орындай алады : Сейітқұлдың іс-әрекетін бүгінгі күн тұрғысынан бағалайды Пәнге қатысты терминдер мен сөз тіркестері : Арық, кетпен, бидай, тары, арпа, жұрт, кәсіп, көшпелі халық, жарлы, барымта Талқылауға арналған сұрақтар • Мәтіндегі басты кейіпкер кім? • Кейіпкердің негізгі кәсібі қандай ? S M A R T
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ
«Біреуі – үйде,
қалғаны –
қонақта» «Кубизм» «Соңғы сөзді
мен айтайын» «Оқиға
тізбегі»
- мәтінмен өз
бетінше жұмыс
жасау дағдысын
дамыту;
- қарым-
қатынас
шеберлігі;
- өз оқуына
жауапты болу - тақырыпты
жан-жақты
қарау;
- әртүрлі ойлау
дағдыларын
жүзеге асыру;
- өз көзқарасын
жеткізе білу . - ұсынылған
ақпарат
бойынша өз
елестетуін
жеткізе алу;
- әр алуан
түсіндірулерді
көре алу. - оқығанын
саналы
түсінуге
бейімдейді;
ЖЕКЕ, ЖҰПТЫҚ, ТОПТЫҚ
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ «Біреуі – үйде, қалғаны – қонақта» «Кубизм» «Соңғы сөзді мен айтайын» «Оқиға тізбегі» - мәтінмен өз бетінше жұмыс жасау дағдысын дамыту; - қарым- қатынас шеберлігі; - өз оқуына жауапты болу - тақырыпты жан-жақты қарау; - әртүрлі ойлау дағдыларын жүзеге асыру; - өз көзқарасын жеткізе білу . - ұсынылған ақпарат бойынша өз елестетуін жеткізе алу; - әр алуан түсіндірулерді көре алу. - оқығанын саналы түсінуге бейімдейді; ЖЕКЕ, ЖҰПТЫҚ, ТОПТЫҚ
3 слайд
САРАЛАУ ЖҰМЫСТАРЫ
Төмен деңгейлі
оқушылар:
кейіпкердің портретін
мәтіннен табады,
қарапайым сұрақтарға
жауап береді.
Орта деңгейлі
оқушылар:
сөйлем мен суреттерді
ретімен орналастырады,
негізгі ойды анықтайды
Жоғарғы деңгейлі
оқушылар:
тақырыпты
қорытындылап, өмірмен
байланыстырады Жұмыс түрлерін жүргізуге
түсініктеме беремін, тірек
сөздер ұсынып, жетекші
сұрақтар қоямын.
Талдау үлгісін ұсынамын,
ойды анықтау үшін
сөйлемдер беремін
Қосымша дереккөз ретінде
автор шығармаларын
ұсынамын
3 слайд
САРАЛАУ ЖҰМЫСТАРЫ Төмен деңгейлі оқушылар: кейіпкердің портретін мәтіннен табады, қарапайым сұрақтарға жауап береді. Орта деңгейлі оқушылар: сөйлем мен суреттерді ретімен орналастырады, негізгі ойды анықтайды Жоғарғы деңгейлі оқушылар: тақырыпты қорытындылап, өмірмен байланыстырады Жұмыс түрлерін жүргізуге түсініктеме беремін, тірек сөздер ұсынып, жетекші сұрақтар қоямын. Талдау үлгісін ұсынамын, ойды анықтау үшін сөйлемдер беремін Қосымша дереккөз ретінде автор шығармаларын ұсынамын
4 слайд
БАҒАЛАУ
«Үлдірленген
критерийлер»
сабаққа
қызығушылығы
артады;
сенімділік пайда
болады «Білім ағашы»
Еркін жауап
беруге
дағдыланады
«3, 2, 1»
активаторы
Нәтижеге қол
жеткізуге деген
талпыныс пайда
болады «Критериалды
бағалау»
Ойлау
деңгейі Критерийлер Дескрипторлар
Қолдану Мәтіннің идеясына
қатысты тақырып
ұсыну 1. Түсініп оқиды
2. Сөздер мен
сөйлемдерді
құрастырады.
Талдау Мәтін мазмұнына
талдау жасай
отырып, идеясын
ашу 1. Мәтін мазмұнын
талдайды.
2. Қосымша ресурстар
пайдаланады.
3. Бүгінгі өмірмен
байланыстырады.
4 слайд
БАҒАЛАУ «Үлдірленген критерийлер» сабаққа қызығушылығы артады; сенімділік пайда болады «Білім ағашы» Еркін жауап беруге дағдыланады «3, 2, 1» активаторы Нәтижеге қол жеткізуге деген талпыныс пайда болады «Критериалды бағалау» Ойлау деңгейі Критерийлер Дескрипторлар Қолдану Мәтіннің идеясына қатысты тақырып ұсыну 1. Түсініп оқиды 2. Сөздер мен сөйлемдерді құрастырады. Талдау Мәтін мазмұнына талдау жасай отырып, идеясын ашу 1. Мәтін мазмұнын талдайды. 2. Қосымша ресурстар пайдаланады. 3. Бүгінгі өмірмен байланыстырады.
5 слайд
Белсенді оқу
әдістерін
тиімді қолдану
Бағалау
критерийлеріне
сәйкес
тапсырмалар
құрастыруОқушыларға
тиімді кері
байланыс беруЖаттығуға
арналған
қосымша
ресурс
пайдалануОқушыларға
қолдау көрсету Оқушылардың
жас
ерекшеліктерін
ескеру
Қалыптастыру
шы бағалау
әдістерін дұрыс
таңдау
5 слайд
Белсенді оқу әдістерін тиімді қолдану Бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар құрастыруОқушыларға тиімді кері байланыс беруЖаттығуға арналған қосымша ресурс пайдалануОқушыларға қолдау көрсету Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру Қалыптастыру шы бағалау әдістерін дұрыс таңдау