Материалдар / Қысқаша көбейту формулалары 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқаша көбейту формулалары 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалда мұғалімдерге қажет мағлұматтар бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2019
381
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: «Қысқаша көбейту формулалары» Шежін орта мектебі Математика пәнінің мұғалімі: Нұрғожаева А.Т

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: «Қысқаша көбейту формулалары» Шежін орта мектебі Математика пәнінің мұғалімі: Нұрғожаева А.Т

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: «Қысқаша көбейту формулалары» Шежін орта мектебі Математика пәнінің мұғалімі: Нұрғожаева А.Т

1) Қысқаша көбейту формулаларын есептер шығаруға қолдана білу; өтілген теориялық материалға есептер шығару барысында

2 слайд
1) Қысқаша көбейту формулаларын есептер шығаруға қолдана білу; өтілген теориялық материалға есептер шығару барысында қайталау; 2) Оқушылардың есептеу қабілетін арттыру; 3)Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, жауапкершілікті сезіне білуге, ұқыптылыққа үйрету. Сабақтың мақсаты:

2 слайд

1) Қысқаша көбейту формулаларын есептер шығаруға қолдана білу; өтілген теориялық материалға есептер шығару барысында қайталау; 2) Оқушылардың есептеу қабілетін арттыру; 3)Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, жауапкершілікті сезіне білуге, ұқыптылыққа үйрету. Сабақтың мақсаты:

Топтарға бөлінейік (мозайка арқылы) 1 топ 2 топ

3 слайд
Топтарға бөлінейік (мозайка арқылы) 1 топ 2 топ

3 слайд

Топтарға бөлінейік (мозайка арқылы) 1 топ 2 топ

а) Ауызша сұрақтар 1. Өрнекті оқыңыз: ІІ. Өткен сабақты пысықтау. «Ой қозғау»

4 слайд
а) Ауызша сұрақтар 1. Өрнекті оқыңыз:  ІІ. Өткен сабақты пысықтау. «Ой қозғау»

4 слайд

а) Ауызша сұрақтар 1. Өрнекті оқыңыз:  ІІ. Өткен сабақты пысықтау. «Ой қозғау»

2. Бірмүшенің квадраты түріне келтіріңдер: 16а 2 0,25х 2 9х 4 х 10

5 слайд
2. Бірмүшенің квадраты түріне келтіріңдер: 16а 2 0,25х 2 9х 4 х 10

5 слайд

2. Бірмүшенің квадраты түріне келтіріңдер: 16а 2 0,25х 2 9х 4 х 10

Әрбір тапсырмаға дұрыс жауап тауып, оған сәйкес әріптерден сөз құрастыр. ІІІ. «Ой толғаныс кезеңі» № Тапсырмалар Жауаптар Әріп

6 слайд
Әрбір тапсырмаға дұрыс жауап тауып, оған сәйкес әріптерден сөз құрастыр. ІІІ. «Ой толғаныс кезеңі»  № Тапсырмалар Жауаптар Әріптер   1 А 2 Т 3 Қ 4 З 5 Қ 6 А 7 С 8 Н 9 А  2 3 2 у х  16 8 2   x x  2 4  х   1 1   a a   у х у х 3 2 3 2   2 2 9 12 4 y xy x     2 5  m 2 2 9 4 y x  2 2 y x     y x y x   2 2 25 9 n m  25 10 2   m m 1 2  a   n m n m 5 3 5 3     2 2 5 y x  4 12 9 2   x x   2 2 3  x 2 2 4 20 25 y xy x  

6 слайд

Әрбір тапсырмаға дұрыс жауап тауып, оған сәйкес әріптерден сөз құрастыр. ІІІ. «Ой толғаныс кезеңі»  № Тапсырмалар Жауаптар Әріптер   1 А 2 Т 3 Қ 4 З 5 Қ 6 А 7 С 8 Н 9 А  2 3 2 у х  16 8 2   x x  2 4  х   1 1   a a   у х у х 3 2 3 2   2 2 9 12 4 y xy x     2 5  m 2 2 9 4 y x  2 2 y x     y x y x   2 2 25 9 n m  25 10 2   m m 1 2  a   n m n m 5 3 5 3     2 2 5 y x  4 12 9 2   x x   2 2 3  x 2 2 4 20 25 y xy x  

№ 1 № 2 № 3 № 4 № 5 № 6 № 7 № 8 № 9 Қ А З А Қ С Т А НЖауабы:

7 слайд
№ 1 № 2 № 3 № 4 № 5 № 6 № 7 № 8 № 9   Қ А З А Қ С Т А НЖауабы:

7 слайд

№ 1 № 2 № 3 № 4 № 5 № 6 № 7 № 8 № 9   Қ А З А Қ С Т А НЖауабы:

Кітаппен жұмыс

8 слайд
Кітаппен жұмыс

8 слайд

Кітаппен жұмыс

    2 b a   2 2 b a     2 b a1) IV. Өз бетімен жұмыс №1 2) 3)

9 слайд
    2 b a   2 2 b a     2 b a1) IV. Өз бетімен жұмыс №1 2) 3)

9 слайд

    2 b a   2 2 b a     2 b a1) IV. Өз бетімен жұмыс №1 2) 3)

Өз бетімен жұмыс №2 1) (20-1) (20+1)= 2) 47 2 – 37 2 = 3) 55 2 – 45 2 = 4) 41 2 – 31 2 = Есептеңдер

10 слайд
Өз бетімен жұмыс №2 1) (20-1) (20+1)= 2) 47 2 – 37 2 = 3) 55 2 – 45 2 = 4) 41 2 – 31 2 = Есептеңдер

10 слайд

Өз бетімен жұмыс №2 1) (20-1) (20+1)= 2) 47 2 – 37 2 = 3) 55 2 – 45 2 = 4) 41 2 – 31 2 = Есептеңдер

Өз бетімен жұмыс №3 Дұрыс теңдік шығатындай етіп, бос орынды толтырыңыз: 1. (m + … ) 2 = m 2 +6m+9 2. (… - 2a) 2 = 16 -

11 слайд
Өз бетімен жұмыс №3 Дұрыс теңдік шығатындай етіп, бос орынды толтырыңыз: 1. (m + … ) 2 = m 2 +6m+9 2. (… - 2a) 2 = 16 - … +4a 2 3. (a - … ) 2 = a 2 + … +9 4. (6x + … ) 2 = … + … +25 5. (3x - … )(3x + … )= 9x 2 -16y 23 5 16a 6a 36x 2 60x 4y4y4 3

11 слайд

Өз бетімен жұмыс №3 Дұрыс теңдік шығатындай етіп, бос орынды толтырыңыз: 1. (m + … ) 2 = m 2 +6m+9 2. (… - 2a) 2 = 16 - … +4a 2 3. (a - … ) 2 = a 2 + … +9 4. (6x + … ) 2 = … + … +25 5. (3x - … )(3x + … )= 9x 2 -16y 23 5 16a 6a 36x 2 60x 4y4y4 3

Сөзжұмбақ C ергіту сәті: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Т Е Ң Д Е У Т Ү Б І Р С Ы З Ы Қ Т ҚЫ К Ө П М Ү Ш Е Ф У Н К Ц И Я А Р Г У М Е ТН Т

12 слайд
Сөзжұмбақ C ергіту сәті: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Т Е Ң Д Е У Т Ү Б І Р С Ы З Ы Қ Т ҚЫ К Ө П М Ү Ш Е Ф У Н К Ц И Я А Р Г У М Е ТН Т Ү З У

12 слайд

Сөзжұмбақ C ергіту сәті: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Т Е Ң Д Е У Т Ү Б І Р С Ы З Ы Қ Т ҚЫ К Ө П М Ү Ш Е Ф У Н К Ц И Я А Р Г У М Е ТН Т Ү З У

1.Көпмүше түрінде жаз: (5x-4) (5x+4) A. 25x-16 B. 25x 2 -16 C. 16 - 25x 2 D. 25x 2 – 4 2 .Көпмүше түрінде жаз: 85d 2 – 64c

13 слайд
1.Көпмүше түрінде жаз: (5x-4) (5x+4) A. 25x-16 B. 25x 2 -16 C. 16 - 25x 2 D. 25x 2 – 4  2 .Көпмүше түрінде жаз: 85d 2 – 64c 2 A. (9d – 8c) (9d + 8c) B. (8c – 9d) (8c + 9d) C. 8c 2 -8dc + 46d 2 D. (9d+8c) (-9d – 8c) 2 3 . Екімүшенің квадратын көпмүше түрінде жаз: (x+9) 2 A. (x+9) (x-9) B. x 2 -18x +81 C. x 2 +18x + 81 D. x 2 - 81 -18x 4. Үшмүшені екімүшенің квадраты түрінде жаз: в 2 + 2в +1 A. ( в-1 ) ( в+1 ) B. (в-1) 2 C. в 2 -1 D. (в+1) 2 5. Көпмүше түрінде жаз: x 2 – y 2 A. (x-y)(x+y) B. (y-x)(x+y) C. y 2 -2xy +xy D. (x+2y)(x-y) ТЕСТ А В C D А

13 слайд

1.Көпмүше түрінде жаз: (5x-4) (5x+4) A. 25x-16 B. 25x 2 -16 C. 16 - 25x 2 D. 25x 2 – 4  2 .Көпмүше түрінде жаз: 85d 2 – 64c 2 A. (9d – 8c) (9d + 8c) B. (8c – 9d) (8c + 9d) C. 8c 2 -8dc + 46d 2 D. (9d+8c) (-9d – 8c) 2 3 . Екімүшенің квадратын көпмүше түрінде жаз: (x+9) 2 A. (x+9) (x-9) B. x 2 -18x +81 C. x 2 +18x + 81 D. x 2 - 81 -18x 4. Үшмүшені екімүшенің квадраты түрінде жаз: в 2 + 2в +1 A. ( в-1 ) ( в+1 ) B. (в-1) 2 C. в 2 -1 D. (в+1) 2 5. Көпмүше түрінде жаз: x 2 – y 2 A. (x-y)(x+y) B. (y-x)(x+y) C. y 2 -2xy +xy D. (x+2y)(x-y) ТЕСТ А В C D А

Үйге тапсырма: № 370 , 94 б № 392, 98 б

14 слайд
Үйге тапсырма: № 370 , 94 б № 392, 98 б

14 слайд

Үйге тапсырма: № 370 , 94 б № 392, 98 б

Сабақ жақсы, бірақ біраз мәліметті түсінбедім Сабақ өте жақсы өтті, сабақты түсіндім Сабақты мүлде түсінбедім

15 слайд
Сабақ жақсы, бірақ біраз мәліметті түсінбедім             Сабақ өте жақсы өтті, сабақты түсіндім Сабақты мүлде түсінбедім                Рефлексия

15 слайд

Сабақ жақсы, бірақ біраз мәліметті түсінбедім             Сабақ өте жақсы өтті, сабақты түсіндім Сабақты мүлде түсінбедім                Рефлексия