Материалдар / Қысқаша көбейту формулалары тарауын қайталау 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқаша көбейту формулалары тарауын қайталау 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып Қысқаша көбейту формулалары тарауын қайталау сабағына презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
812
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ тақырыбы: Алгебра. 7 сынып.

1 слайд
Сабақ тақырыбы: Алгебра. 7 сынып.

1 слайд

Сабақ тақырыбы: Алгебра. 7 сынып.

Сабақ мақсаты: Оқушылардың қысқаша көбейту формулаларын бүтін өрнектерді түрлендіруде , көпмүшелерді көбейтуде және көбейтк

2 слайд
Сабақ мақсаты: Оқушылардың қысқаша көбейту формулаларын бүтін өрнектерді түрлендіруде , көпмүшелерді көбейтуде және көбейткіштерге жіктеуде қолдана білу бейімділігін қалыптастыру.

2 слайд

Сабақ мақсаты: Оқушылардың қысқаша көбейту формулаларын бүтін өрнектерді түрлендіруде , көпмүшелерді көбейтуде және көбейткіштерге жіктеуде қолдана білу бейімділігін қалыптастыру.

Сабақтың міндеттері:  Есептер шығару барысында қысқаша көбейту формулаларын пайдаланудың тиімді тәсілдерін қарастыру;  Бұрын

3 слайд
Сабақтың міндеттері:  Есептер шығару барысында қысқаша көбейту формулаларын пайдаланудың тиімді тәсілдерін қарастыру;  Бұрынғы алынған білім-білік дағдыларды пайдалана отырып есептеу дағдысымен жұмыс;  Математикалық танымды кеңейту;

3 слайд

Сабақтың міндеттері:  Есептер шығару барысында қысқаша көбейту формулаларын пайдаланудың тиімді тәсілдерін қарастыру;  Бұрынғы алынған білім-білік дағдыларды пайдалана отырып есептеу дағдысымен жұмыс;  Математикалық танымды кеңейту;

Сабақтын жоспары: І. «Қызығушылықты ояту» бөлімі: Топқа бөлу № 1 Үй тапсырмасын те

4 слайд
Сабақтын жоспары: І. «Қызығушылықты ояту» бөлімі: Топқа бөлу № 1 Үй тапсырмасын тексеру „ Қайталау айнасы“ Сұрақ-жауап ІІ. Мағынаны тану бөлімі: № 2 Тақырыптық есептерді шығару „Кім жылдам“ № 3 Деңгейлік тапсырма № 4 Өзіңді тексер № 5 Сергіту сәті: І ІІ . Тол ғ аныс № 6 Тест Рефлексия. Үйге тапсырма беру: Бағалау

4 слайд

Сабақтын жоспары: І. «Қызығушылықты ояту» бөлімі: Топқа бөлу № 1 Үй тапсырмасын тексеру „ Қайталау айнасы“ Сұрақ-жауап ІІ. Мағынаны тану бөлімі: № 2 Тақырыптық есептерді шығару „Кім жылдам“ № 3 Деңгейлік тапсырма № 4 Өзіңді тексер № 5 Сергіту сәті: І ІІ . Тол ғ аныс № 6 Тест Рефлексия. Үйге тапсырма беру: Бағалау

І.Топтастыру: Оқушылар 3 топқа бөлінген. 1 1 12 2 2 3 3 3

5 слайд
І.Топтастыру: Оқушылар 3 топқа бөлінген. 1 1 12 2 2 3 3 3

5 слайд

І.Топтастыру: Оқушылар 3 топқа бөлінген. 1 1 12 2 2 3 3 3

№ 186 1) ж:3 2) ж:1 3) ж:4,5 4) -30 71 № 187 1) ж:-10 2) ж:3 3) ж:-2 4) 0,5

6 слайд
№ 186 1) ж:3 2) ж:1 3) ж:4,5 4) -30 71 № 187 1) ж:-10 2) ж:3 3) ж:-2 4) 0,5

6 слайд

№ 186 1) ж:3 2) ж:1 3) ж:4,5 4) -30 71 № 187 1) ж:-10 2) ж:3 3) ж:-2 4) 0,5

СҰРАҚ-ЖАУАП

7 слайд
СҰРАҚ-ЖАУАП

7 слайд

СҰРАҚ-ЖАУАП

                    2 2 3 3 2 2 3 3 3 2 2 3 3 3 2 2 3 3 2 2 2 2 2 2 2 2 3 3 3 3 2 2 в ав а в

8 слайд
                    2 2 3 3 2 2 3 3 3 2 2 3 3 3 2 2 3 3 2 2 2 2 2 2 2 2 3 3 3 3 2 2 в ав а в а в а в ав а в а в а в ав в а а в а в ав в а а в а в ав а в а в ав а в а в а в а в а                                

8 слайд

                    2 2 3 3 2 2 3 3 3 2 2 3 3 3 2 2 3 3 2 2 2 2 2 2 2 2 3 3 3 3 2 2 в ав а в а в а в ав а в а в а в ав в а а в а в ав в а а в а в ав а в а в ав а в а в а в а в а                                

Оқулықпен жұмыс: 1-топ №190(1), №192(2) 2-топ №190(2), № 192(1) 3- топ №190(4), № 192(4)

9 слайд
Оқулықпен жұмыс: 1-топ №190(1), №192(2) 2-топ №190(2), № 192(1) 3- топ №190(4), № 192(4)

9 слайд

Оқулықпен жұмыс: 1-топ №190(1), №192(2) 2-топ №190(2), № 192(1) 3- топ №190(4), № 192(4)

А деңгей- 1. Тепе-теңдікті дәлелдеңдер: ( х – 1)( х +1)( х 2 +1)( х 4 +1)= х 8 -1 2 . Амалдарды орындаңда

10 слайд
А деңгей- 1. Тепе-теңдікті дәлелдеңдер: ( х – 1)( х +1)( х 2 +1)( х 4 +1)= х 8 -1 2 . Амалдарды орындаңдар : 3. Теңдеуді шешіңдер: 4х 2 -9 = 0 В деңгей 1.Санды өрнектің мәнін табыңдар: (2 – 1)(2+1)(2 2 +1)(2 4 +1)(2 8 +1)–2 16 2. Бос орындарды толтырыңдар: (*+*) 2 =*+84x 2 y 3 +49y 6 3.Көбейткіштерге жіктеңдер : 64 a 6 -125 b 9 С деңгей 1. Тиімді тәсілмен есептеңдер: 2961 2 - 2953∙2969 2. Өрнекті ықшамдаңдар: ( х +1) 3 -3( х +1) 2 +3( х +1)-1 3. Бос орындарды толтырыңдар: (3х 5 +*) 3 =*+108 x 10 y 2 +*+*

10 слайд

А деңгей- 1. Тепе-теңдікті дәлелдеңдер: ( х – 1)( х +1)( х 2 +1)( х 4 +1)= х 8 -1 2 . Амалдарды орындаңдар : 3. Теңдеуді шешіңдер: 4х 2 -9 = 0 В деңгей 1.Санды өрнектің мәнін табыңдар: (2 – 1)(2+1)(2 2 +1)(2 4 +1)(2 8 +1)–2 16 2. Бос орындарды толтырыңдар: (*+*) 2 =*+84x 2 y 3 +49y 6 3.Көбейткіштерге жіктеңдер : 64 a 6 -125 b 9 С деңгей 1. Тиімді тәсілмен есептеңдер: 2961 2 - 2953∙2969 2. Өрнекті ықшамдаңдар: ( х +1) 3 -3( х +1) 2 +3( х +1)-1 3. Бос орындарды толтырыңдар: (3х 5 +*) 3 =*+108 x 10 y 2 +*+*

11 слайд

11 слайд

А деңгей- 1.Тепе-теңдікті дәлелдеңдер: ( х –1)( х +1)( х 2 +1)( х 4 +1)= х 8 -1 Дәлелдеуі: ( х 2 – 1)( х 2 +

12 слайд
А деңгей- 1.Тепе-теңдікті дәлелдеңдер: ( х –1)( х +1)( х 2 +1)( х 4 +1)= х 8 -1 Дәлелдеуі: ( х 2 – 1)( х 2 +1 )( х 4 +1)= ( х 4 – 1)( х 4 +1)= х 8 -1 х 8 -1= х 8 -1∎ 2 . Амалдарды орындаңдар. Шешуі: 3.Теңдеуді шешіңдер: 4х 2 -9 = 0 Шешуі: 4х 2 -9 = 0 (2х-3)(2х+3) =0 2х-3 =0 2х+3 =0 2х = 3 2х =- 3 x =1 ,5 х = -1,5 Жауабы: x 1 =1 ,5, х 2 = -1,5

12 слайд

А деңгей- 1.Тепе-теңдікті дәлелдеңдер: ( х –1)( х +1)( х 2 +1)( х 4 +1)= х 8 -1 Дәлелдеуі: ( х 2 – 1)( х 2 +1 )( х 4 +1)= ( х 4 – 1)( х 4 +1)= х 8 -1 х 8 -1= х 8 -1∎ 2 . Амалдарды орындаңдар. Шешуі: 3.Теңдеуді шешіңдер: 4х 2 -9 = 0 Шешуі: 4х 2 -9 = 0 (2х-3)(2х+3) =0 2х-3 =0 2х+3 =0 2х = 3 2х =- 3 x =1 ,5 х = -1,5 Жауабы: x 1 =1 ,5, х 2 = -1,5

В деңгей (2 – 1)(2+1)(2 2 +1)(2 4 +1)(2 8 +1)–2 16 Шешуі: (2–1)(2+1)(2 2 +1)(2 4 +1)(2 8 +1)–2 16 = = (2 2 –1)(2 2 +1)(2

13 слайд
В деңгей (2 – 1)(2+1)(2 2 +1)(2 4 +1)(2 8 +1)–2 16 Шешуі: (2–1)(2+1)(2 2 +1)(2 4 +1)(2 8 +1)–2 16 = = (2 2 –1)(2 2 +1)(2 4 +1)(2 8 +1)–2 16 =2 16 -1–2 16 = –1 Жауабы: -1 2. Бос орындарды толтырыңдар : (*+*) 2 =*+84x 2 y 3 +49y 6 Шешуі: (6х 2 +7у 3 ) 2 = 36х 4 +84 x 2 y 3 +49 y 6 3.Көбейткіштерге жіктеңдер : 64 a 6 -125 b 9 Шешуі: 64a 6 -125b 9 = ( 4a 2 -5b 3 )(1 6 a 4 + 2 0 a 2 b 3 +2 5 b 6 )

13 слайд

В деңгей (2 – 1)(2+1)(2 2 +1)(2 4 +1)(2 8 +1)–2 16 Шешуі: (2–1)(2+1)(2 2 +1)(2 4 +1)(2 8 +1)–2 16 = = (2 2 –1)(2 2 +1)(2 4 +1)(2 8 +1)–2 16 =2 16 -1–2 16 = –1 Жауабы: -1 2. Бос орындарды толтырыңдар : (*+*) 2 =*+84x 2 y 3 +49y 6 Шешуі: (6х 2 +7у 3 ) 2 = 36х 4 +84 x 2 y 3 +49 y 6 3.Көбейткіштерге жіктеңдер : 64 a 6 -125 b 9 Шешуі: 64a 6 -125b 9 = ( 4a 2 -5b 3 )(1 6 a 4 + 2 0 a 2 b 3 +2 5 b 6 )

С деңгей 1. Тиімді тәсілмен есептеңдер: 2961 2 - 2953∙2969 Шешуі: 2961 2 - 29 53 ∙296 9= = 2961 2 - (2961-8)∙(2961 + 8) =

14 слайд
С деңгей 1. Тиімді тәсілмен есептеңдер: 2961 2 - 2953∙2969 Шешуі: 2961 2 - 29 53 ∙296 9= = 2961 2 - (2961-8)∙(2961 + 8) = = 2961 2 - ( 2961 2 - 64)= 2961 2 -2961 2 +64=64 Жауабы: 64 2. Өрнекті ықшамдаңдар: ( х +1) 3 -3( х +1) 2 +3( х +1)-1 Шешуі: ( х +1) 3 -3( х +1) 2 +3( х +1)-1=( х +1-1) 3 = х 3 Жауабы: х 3 3. Бос орындарды толтырыңдар: (3х 5 +*) 3 =*+108 x 10 y 2 +*+* Шешуі: (3х 5 +4у 2 ) 3 = 27х 15 +108 x 10 y 2 + 144х 5 у 4 + 64у 6

14 слайд

С деңгей 1. Тиімді тәсілмен есептеңдер: 2961 2 - 2953∙2969 Шешуі: 2961 2 - 29 53 ∙296 9= = 2961 2 - (2961-8)∙(2961 + 8) = = 2961 2 - ( 2961 2 - 64)= 2961 2 -2961 2 +64=64 Жауабы: 64 2. Өрнекті ықшамдаңдар: ( х +1) 3 -3( х +1) 2 +3( х +1)-1 Шешуі: ( х +1) 3 -3( х +1) 2 +3( х +1)-1=( х +1-1) 3 = х 3 Жауабы: х 3 3. Бос орындарды толтырыңдар: (3х 5 +*) 3 =*+108 x 10 y 2 +*+* Шешуі: (3х 5 +4у 2 ) 3 = 27х 15 +108 x 10 y 2 + 144х 5 у 4 + 64у 6

15 слайд

15 слайд

:

16 слайд
:

16 слайд

:

1)А 1 ұпай 2)В 1 ұпай 3)Д 1 ұпай 4)Д 1 ұп

17 слайд
1)А 1 ұпай 2)В 1 ұпай 3)Д 1 ұпай 4)Д 1 ұпай 5)В 1 ұпай 6)С 1 ұпай 6 ұпай 4-5 2-3 0-1ұпай “ 5” “4” “3” “2”

17 слайд

1)А 1 ұпай 2)В 1 ұпай 3)Д 1 ұпай 4)Д 1 ұпай 5)В 1 ұпай 6)С 1 ұпай 6 ұпай 4-5 2-3 0-1ұпай “ 5” “4” “3” “2”

- Мен білдім… - Шығаруға талпындым… - Қиын болды … - Жолдасымнан сұрадым… - Мен үйрендім… - Мен шығара алдым… - Көшіріп алдым…

18 слайд
- Мен білдім… - Шығаруға талпындым… - Қиын болды … - Жолдасымнан сұрадым… - Мен үйрендім… - Мен шығара алдым… - Көшіріп алдым…

18 слайд

- Мен білдім… - Шығаруға талпындым… - Қиын болды … - Жолдасымнан сұрадым… - Мен үйрендім… - Мен шығара алдым… - Көшіріп алдым…

Бағалау. Оқушы аты- жөні Қайталау жаттығула ры Үй тапсырмасы Топпен,жеке жұмыс Тест Қорытынды ұпай саны. рефлек сия

19 слайд
Бағалау. Оқушы аты- жөні Қайталау жаттығула ры Үй тапсырмасы Топпен,жеке жұмыс Тест Қорытынды ұпай саны. рефлек сия         Сумативті критерийлері : Жалпы: 10 – 18 ұпай: қанағаттанарлық 19 - 21 ұпай: жақсы 22 - 25 ұпай: өте жақсы

19 слайд

Бағалау. Оқушы аты- жөні Қайталау жаттығула ры Үй тапсырмасы Топпен,жеке жұмыс Тест Қорытынды ұпай саны. рефлек сия         Сумативті критерийлері : Жалпы: 10 – 18 ұпай: қанағаттанарлық 19 - 21 ұпай: жақсы 22 - 25 ұпай: өте жақсы

20 слайд

20 слайд