Материалдар / Қыста. Дауысты және дауыссыз дыбыстар.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қыста. Дауысты және дауыссыз дыбыстар.

Материал туралы қысқаша түсінік
1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану 1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және сету, есте сақтау арқылы жазу; 1.1.7.1. сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2023
458
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Дауысты және дауыссыз дыбыстар Ана тілі 1- сынып

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Дауысты және дауыссыз дыбыстар Ана тілі 1- сынып

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Дауысты және дауыссыз дыбыстар Ана тілі 1- сынып

- Ө леңді тұтас оқу, мазмұнын әңгімелеу - Сурет бойынша мәтін құрау - Өлеңді көшіріп жазу, дауысты , дауыссыз дыбыстардың асты

2 слайд
- Ө леңді тұтас оқу, мазмұнын әңгімелеу - Сурет бойынша мәтін құрау - Өлеңді көшіріп жазу, дауысты , дауыссыз дыбыстардың астын сызу С а б ақтың мақсаты:

2 слайд

- Ө леңді тұтас оқу, мазмұнын әңгімелеу - Сурет бойынша мәтін құрау - Өлеңді көшіріп жазу, дауысты , дауыссыз дыбыстардың астын сызу С а б ақтың мақсаты:

Топқа бөлу Қызыл ,көк дөңгелекшелер арқылы оқушылар екі топқа бөлінеді Ұ йымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. Біз б

3 слайд
Топқа бөлу Қызыл ,көк дөңгелекшелер арқылы оқушылар екі топқа бөлінеді Ұ йымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз

3 слайд

Топқа бөлу Қызыл ,көк дөңгелекшелер арқылы оқушылар екі топқа бөлінеді Ұ йымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз

Үй тапсырмасы «WordWall тақта» әдісі 8–сабақ ,1-жаттығуды түсініп оқу

4 слайд
Үй тапсырмасы «WordWall тақта» әдісі 8–сабақ ,1-жаттығуды түсініп оқу

4 слайд

Үй тапсырмасы «WordWall тақта» әдісі 8–сабақ ,1-жаттығуды түсініп оқу

«Құмыра»әдісі Дауысты,дауыссыз әріптерді бөліп ажырату « Қолғаптар» әдісі Сөздерді оқы Дыбыстық талдау жаса Сабақтың тақырыб

5 слайд
«Құмыра»әдісі Дауысты,дауыссыз әріптерді бөліп ажырату « Қолғаптар» әдісі Сөздерді оқы Дыбыстық талдау жаса Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

5 слайд

«Құмыра»әдісі Дауысты,дауыссыз әріптерді бөліп ажырату « Қолғаптар» әдісі Сөздерді оқы Дыбыстық талдау жаса Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Ұжымдық жұмыс Оқулықпен жұмыс 1-жаттығу ауызша орындалады. Өлеңнің авторы жайлы қысқаша мағлұмат беріледі. Ескен Елубай

6 слайд
Ұжымдық жұмыс Оқулықпен жұмыс 1-жаттығу ауызша орындалады. Өлеңнің авторы жайлы қысқаша мағлұмат беріледі. Ескен Елубай 1942 жылы 18 ақпанда Жамбыл облысы Қордай ауданындағы Отар стансасында туған. 1966 жылдан бастап балаларға арналған «Қазақстан пионері» (қазіргі «Ұлан») газетінде,«Балдырған» журналының бас редакторының орынбасары болып қызмет істеген. Қырықтан астам кітаптары қазақ және орыс тілдерінде жарық көрген. Алдымен мұғалім өлеңді өзі оқып береді. Мұнда мұғалім түсінбеген сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын бірден түсіндіріп өтпейді

6 слайд

Ұжымдық жұмыс Оқулықпен жұмыс 1-жаттығу ауызша орындалады. Өлеңнің авторы жайлы қысқаша мағлұмат беріледі. Ескен Елубай 1942 жылы 18 ақпанда Жамбыл облысы Қордай ауданындағы Отар стансасында туған. 1966 жылдан бастап балаларға арналған «Қазақстан пионері» (қазіргі «Ұлан») газетінде,«Балдырған» журналының бас редакторының орынбасары болып қызмет істеген. Қырықтан астам кітаптары қазақ және орыс тілдерінде жарық көрген. Алдымен мұғалім өлеңді өзі оқып береді. Мұнда мұғалім түсінбеген сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын бірден түсіндіріп өтпейді

https:// alashainasy. kz/omir/esken- elubaev--49297/

7 слайд
https:// alashainasy. kz/omir/esken- elubaev--49297/

7 слайд

https:// alashainasy. kz/omir/esken- elubaev--49297/

Сөздік жұмысы – Құлақтарды үсітті дегенді қалай түсінесіңдер? Қыста табиғатта қандай өзгерістер болады? Қыс несімен қызықты

8 слайд
Сөздік жұмысы – Құлақтарды үсітті дегенді қалай түсінесіңдер? Қыста табиғатта қандай өзгерістер болады? Қыс несімен қызықты?

8 слайд

Сөздік жұмысы – Құлақтарды үсітті дегенді қалай түсінесіңдер? Қыста табиғатта қандай өзгерістер болады? Қыс несімен қызықты?

« Спиральді оқу» әдісі - Өлеңді оқы. - Ө лең не туралы? - Сұрақтарға жауап айт. Дескриптор: -өлеңді тұтас оқиды -өлеңнің мазмұ

9 слайд
« Спиральді оқу» әдісі - Өлеңді оқы. - Ө лең не туралы? - Сұрақтарға жауап айт. Дескриптор: -өлеңді тұтас оқиды -өлеңнің мазмұын айтады -бірінші сұраққа жауап береді. - екінші сұраққа жауап береді .

9 слайд

« Спиральді оқу» әдісі - Өлеңді оқы. - Ө лең не туралы? - Сұрақтарға жауап айт. Дескриптор: -өлеңді тұтас оқиды -өлеңнің мазмұын айтады -бірінші сұраққа жауап береді. - екінші сұраққа жауап береді .

10 слайд

10 слайд

Дәптермен жұмыс (жеке) - Сөздің басында, ортасында келгенімен, сөздің соңында кездеспейді. Көркем жазу Ё Ё Ё Ё Ё Ё ё ё ё ё ё ё

11 слайд
Дәптермен жұмыс (жеке) - Сөздің басында, ортасында келгенімен, сөздің соңында кездеспейді. Көркем жазу Ё Ё Ё Ё Ё Ё ё ё ё ё ё ё «Анықта» әдісі - Өлеңді көшіріп жаз. - Қарамен берілген сөздердегі дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырат . Дескриптор: - өлеңді көркем жазады -бірінші сөздегі дауысты,дауыссыз дыбыстардың астын сызады -екінші сөздегі дауысты,дауыссыз дыбыстардың астын сызады

11 слайд

Дәптермен жұмыс (жеке) - Сөздің басында, ортасында келгенімен, сөздің соңында кездеспейді. Көркем жазу Ё Ё Ё Ё Ё Ё ё ё ё ё ё ё «Анықта» әдісі - Өлеңді көшіріп жаз. - Қарамен берілген сөздердегі дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырат . Дескриптор: - өлеңді көркем жазады -бірінші сөздегі дауысты,дауыссыз дыбыстардың астын сызады -екінші сөздегі дауысты,дауыссыз дыбыстардың астын сызады

Сергіту сәті «Көңілді би»

12 слайд
  Сергіту сәті «Көңілді би»

12 слайд

  Сергіту сәті «Көңілді би»

Жұптық жұмыс «Құрастыр» әдісі - Суреттер бойынша мәтін құра. Дескриптор: - суретке сәйкес сөйлемдер құрайды -сөйлемдер мағын

13 слайд
Жұптық жұмыс «Құрастыр» әдісі - Суреттер бойынша мәтін құра. Дескриптор: - суретке сәйкес сөйлемдер құрайды -сөйлемдер мағынасы жағынан бір –бірімен байланысады -тірек сөздерді пайдаланады  

13 слайд

Жұптық жұмыс «Құрастыр» әдісі - Суреттер бойынша мәтін құра. Дескриптор: - суретке сәйкес сөйлемдер құрайды -сөйлемдер мағынасы жағынан бір –бірімен байланысады -тірек сөздерді пайдаланады  

Кері байланыс «Қар» әдісі Дыбыстар нешеге бөлінеді? Дауысты дыбыстарды атай аласың ба? Дауыссыз дыбыстарды атай аласың ба?

14 слайд
Кері байланыс «Қар» әдісі Дыбыстар нешеге бөлінеді? Дауысты дыбыстарды атай аласың ба? Дауыссыз дыбыстарды атай аласың ба?  

14 слайд

Кері байланыс «Қар» әдісі Дыбыстар нешеге бөлінеді? Дауысты дыбыстарды атай аласың ба? Дауыссыз дыбыстарды атай аласың ба?  

Рефлексия « Тик-ток » ә дісі - Бүгінгі сабақты толық түсінсе жүрекше таңдап,жібереді. - Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағы

15 слайд
Рефлексия « Тик-ток » ә дісі - Бүгінгі сабақты толық түсінсе жүрекше таңдап,жібереді. - Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар болса хабарлама таңдайды. - Бүгінгі сабақты досыммен бөлісемін.

15 слайд

Рефлексия « Тик-ток » ә дісі - Бүгінгі сабақты толық түсінсе жүрекше таңдап,жібереді. - Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар болса хабарлама таңдайды. - Бүгінгі сабақты досыммен бөлісемін.