Материалдар / «Қыз жібек» жыры
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Қыз жібек» жыры

Материал туралы қысқаша түсінік
« Қыз Жібек»жырының ерекшеліктері туралы әңгімелей алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2019
341
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
““ Достық” жалпы орта мектебіДостық” жалпы орта мектебі 7-7- сыныпсынып Тақырыбы «Қыз жібек» жырыТақырыбы «Қыз жібек» жыры

1 слайд
““ Достық” жалпы орта мектебіДостық” жалпы орта мектебі 7-7- сыныпсынып Тақырыбы «Қыз жібек» жырыТақырыбы «Қыз жібек» жыры

1 слайд

““ Достық” жалпы орта мектебіДостық” жалпы орта мектебі 7-7- сыныпсынып Тақырыбы «Қыз жібек» жырыТақырыбы «Қыз жібек» жыры

Осы сабақ арқылы жүзеге асыратын оқу Осы сабақ арқылы жүзеге асыратын оқу мақсаттары:мақсаттары: 7Т/Ж 1. Әде

2 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асыратын оқу Осы сабақ арқылы жүзеге асыратын оқу мақсаттары:мақсаттары: 7Т/Ж 1. Әдеби шығарма7Т/Ж 1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау .талдау . 7А/И 1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру7А/И 1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 7Б/С 1.Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік 7Б/С 1.Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.құндылығына баға беру. Бағалау критериі Бағалау критериі 1.Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды.1.Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды. 2. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады2. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады .. 3.Кейіпкерлер бейнесін ашу арқылы автор берген 3.Кейіпкерлер бейнесін ашу арқылы автор берген мінездемені бір-бірімен салыстырады,тарихи және мінездемені бір-бірімен салыстырады,тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.көркемдік құндылығына баға береді.

2 слайд

Осы сабақ арқылы жүзеге асыратын оқу Осы сабақ арқылы жүзеге асыратын оқу мақсаттары:мақсаттары: 7Т/Ж 1. Әдеби шығарма7Т/Ж 1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау .талдау . 7А/И 1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру7А/И 1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 7Б/С 1.Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік 7Б/С 1.Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.құндылығына баға беру. Бағалау критериі Бағалау критериі 1.Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды.1.Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды. 2. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады2. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады .. 3.Кейіпкерлер бейнесін ашу арқылы автор берген 3.Кейіпкерлер бейнесін ашу арқылы автор берген мінездемені бір-бірімен салыстырады,тарихи және мінездемені бір-бірімен салыстырады,тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.көркемдік құндылығына баға береді.

Сабақ мақсаттары Сабақ мақсаттары  Барлық оқушылар орындай алады: Барлық оқушылар орындай алады: 1. Жыр мәтінін оқып,

3 слайд
Сабақ мақсаттары Сабақ мақсаттары  Барлық оқушылар орындай алады: Барлық оқушылар орындай алады: 1. Жыр мәтінін оқып, мазмұнын игереді.1. Жыр мәтінін оқып, мазмұнын игереді. 2. Тұлғалық болмысты анықтайды, кейіпкер бейнесін талдайды2. Тұлғалық болмысты анықтайды, кейіпкер бейнесін талдайды 3. « Қыз Жібек»жырының ерекшеліктері туралы әңгімелей алады.3. « Қыз Жібек»жырының ерекшеліктері туралы әңгімелей алады.  Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Оқушылардың көпшілігі орындай алады: 1.Жырдың құрамдас бөлшектеріне талдау жасай алады. 1.Жырдың құрамдас бөлшектеріне талдау жасай алады. 2.«Қыз Жібек» жырындағы портреттік сипаттамаға 2.«Қыз Жібек» жырындағы портреттік сипаттамаға тоқталады.тоқталады. 3.Жырдың тақырыбы мен идеясы туралы ой бөліседі3.Жырдың тақырыбы мен идеясы туралы ой бөліседі  Кейбір оқушылар орындай алады:Кейбір оқушылар орындай алады: 1.Жырдағы эпизодтар мен кейіпкерлер іс-әрекетін ажыратып, 1.Жырдағы эпизодтар мен кейіпкерлер іс-әрекетін ажыратып, салыстыра алады.салыстыра алады. 2.Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдайды,«Қыз 2.Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдайды,«Қыз Жібек» жырында бейнеленген қазақ халқының салт-дәстүрлері Жібек» жырында бейнеленген қазақ халқының салт-дәстүрлері туралы айтып береді.туралы айтып береді.

3 слайд

Сабақ мақсаттары Сабақ мақсаттары  Барлық оқушылар орындай алады: Барлық оқушылар орындай алады: 1. Жыр мәтінін оқып, мазмұнын игереді.1. Жыр мәтінін оқып, мазмұнын игереді. 2. Тұлғалық болмысты анықтайды, кейіпкер бейнесін талдайды2. Тұлғалық болмысты анықтайды, кейіпкер бейнесін талдайды 3. « Қыз Жібек»жырының ерекшеліктері туралы әңгімелей алады.3. « Қыз Жібек»жырының ерекшеліктері туралы әңгімелей алады.  Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Оқушылардың көпшілігі орындай алады: 1.Жырдың құрамдас бөлшектеріне талдау жасай алады. 1.Жырдың құрамдас бөлшектеріне талдау жасай алады. 2.«Қыз Жібек» жырындағы портреттік сипаттамаға 2.«Қыз Жібек» жырындағы портреттік сипаттамаға тоқталады.тоқталады. 3.Жырдың тақырыбы мен идеясы туралы ой бөліседі3.Жырдың тақырыбы мен идеясы туралы ой бөліседі  Кейбір оқушылар орындай алады:Кейбір оқушылар орындай алады: 1.Жырдағы эпизодтар мен кейіпкерлер іс-әрекетін ажыратып, 1.Жырдағы эпизодтар мен кейіпкерлер іс-әрекетін ажыратып, салыстыра алады.салыстыра алады. 2.Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдайды,«Қыз 2.Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдайды,«Қыз Жібек» жырында бейнеленген қазақ халқының салт-дәстүрлері Жібек» жырында бейнеленген қазақ халқының салт-дәстүрлері туралы айтып береді.туралы айтып береді.

Тілдік мақсат Тілдік мақсат  Оқушылар орындай алады: Оқушылар орындай алады: 1.Сабақта не түсінгендерін айта алады.1.Са

4 слайд
Тілдік мақсат Тілдік мақсат  Оқушылар орындай алады: Оқушылар орындай алады: 1.Сабақта не түсінгендерін айта алады.1.Сабақта не түсінгендерін айта алады. 2.Өтілген тақырып жайында өз пікірін білдіреді.2.Өтілген тақырып жайында өз пікірін білдіреді. 33 .. Бір-бірлерімен жыр жайында сұхбаттасып,ақпарат алмасып пікірлеседі.Бір-бірлерімен жыр жайында сұхбаттасып,ақпарат алмасып пікірлеседі. 4.Берілген сұрақтарға жауап бере алады.4.Берілген сұрақтарға жауап бере алады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:  Шытырма көйлек- етегі күміс әбзелдермен зерленген көйлек.Шытырма көйлек- етегі күміс әбзелдермен зерленген көйлек.  Дүр -маржан, інжуДүр -маржан, інжу  Қорамсақ-жебе салып жүруге арналған арнайы қалта.Қорамсақ-жебе салып жүруге арналған арнайы қалта.  Қияқ-құстың қанаты, қанат қауырсыны.Қияқ-құстың қанаты, қанат қауырсыны.  Лирика-(грек lyra-ежелгі гректер үніне қосылып ән салған музыка аспабы).Лирика-(грек lyra-ежелгі гректер үніне қосылып ән салған музыка аспабы).  Эпос(грек-баяндау әңгімелеу).Эпос(грек-баяндау әңгімелеу). Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: 1. 1. Әке мен бала арасындағы диалог(Базарбай мен Төлеген)Әке мен бала арасындағы диалог(Базарбай мен Төлеген) ...Нешемилләт жол жүріп, еліне келеді.Сау-сәлемметтікпен ата-анасымен ...Нешемилләт жол жүріп, еліне келеді.Сау-сәлемметтікпен ата-анасымен қосылып той жасады,тойдың үстінде Базарбай баласынан: ...қосылып той жасады,тойдың үстінде Базарбай баласынан: ... 2. Төлеген мен алты қаздың арасындағы диалог:2. Төлеген мен алты қаздың арасындағы диалог: Әуелеп ұшқан алты қаз,Әуелеп ұшқан алты қаз, Жерге неге қонбайсың?...Жерге неге қонбайсың?... 3.Төлеген мен тұлпар аты арасындағы диалог:3.Төлеген мен тұлпар аты арасындағы диалог: Тілсіз мақұлық жануар,Тілсіз мақұлық жануар, Бірге келген жолдасым, Бірге келген жолдасым, Қасыма неге келмейсің? ...Қасыма неге келмейсің? ...

4 слайд

Тілдік мақсат Тілдік мақсат  Оқушылар орындай алады: Оқушылар орындай алады: 1.Сабақта не түсінгендерін айта алады.1.Сабақта не түсінгендерін айта алады. 2.Өтілген тақырып жайында өз пікірін білдіреді.2.Өтілген тақырып жайында өз пікірін білдіреді. 33 .. Бір-бірлерімен жыр жайында сұхбаттасып,ақпарат алмасып пікірлеседі.Бір-бірлерімен жыр жайында сұхбаттасып,ақпарат алмасып пікірлеседі. 4.Берілген сұрақтарға жауап бере алады.4.Берілген сұрақтарға жауап бере алады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:  Шытырма көйлек- етегі күміс әбзелдермен зерленген көйлек.Шытырма көйлек- етегі күміс әбзелдермен зерленген көйлек.  Дүр -маржан, інжуДүр -маржан, інжу  Қорамсақ-жебе салып жүруге арналған арнайы қалта.Қорамсақ-жебе салып жүруге арналған арнайы қалта.  Қияқ-құстың қанаты, қанат қауырсыны.Қияқ-құстың қанаты, қанат қауырсыны.  Лирика-(грек lyra-ежелгі гректер үніне қосылып ән салған музыка аспабы).Лирика-(грек lyra-ежелгі гректер үніне қосылып ән салған музыка аспабы).  Эпос(грек-баяндау әңгімелеу).Эпос(грек-баяндау әңгімелеу). Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: 1. 1. Әке мен бала арасындағы диалог(Базарбай мен Төлеген)Әке мен бала арасындағы диалог(Базарбай мен Төлеген) ...Нешемилләт жол жүріп, еліне келеді.Сау-сәлемметтікпен ата-анасымен ...Нешемилләт жол жүріп, еліне келеді.Сау-сәлемметтікпен ата-анасымен қосылып той жасады,тойдың үстінде Базарбай баласынан: ...қосылып той жасады,тойдың үстінде Базарбай баласынан: ... 2. Төлеген мен алты қаздың арасындағы диалог:2. Төлеген мен алты қаздың арасындағы диалог: Әуелеп ұшқан алты қаз,Әуелеп ұшқан алты қаз, Жерге неге қонбайсың?...Жерге неге қонбайсың?... 3.Төлеген мен тұлпар аты арасындағы диалог:3.Төлеген мен тұлпар аты арасындағы диалог: Тілсіз мақұлық жануар,Тілсіз мақұлық жануар, Бірге келген жолдасым, Бірге келген жолдасым, Қасыма неге келмейсің? ...Қасыма неге келмейсің? ...

Жаңа сабақ Жаңа сабақ Үн таспаны тыңдату арқылы Үн таспаны тыңдату арқылы жаңа сабақты бастау.жаңа сабақты бастау. «Саз әлем

5 слайд
Жаңа сабақ Жаңа сабақ Үн таспаны тыңдату арқылы Үн таспаны тыңдату арқылы жаңа сабақты бастау.жаңа сабақты бастау. «Саз әлеміне саяхат» «Саз әлеміне саяхат» «Аққу»«Аққу» күйін тыңдату.күйін тыңдату.

5 слайд

Жаңа сабақ Жаңа сабақ Үн таспаны тыңдату арқылы Үн таспаны тыңдату арқылы жаңа сабақты бастау.жаңа сабақты бастау. «Саз әлеміне саяхат» «Саз әлеміне саяхат» «Аққу»«Аққу» күйін тыңдату.күйін тыңдату.

1-тапсырма: 1-тапсырма: Жырды оқып ,әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдаңыз.Жырды оқып ,әдеби шығарма сюжетінің қ

6 слайд
1-тапсырма: 1-тапсырма: Жырды оқып ,әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдаңыз.Жырды оқып ,әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдаңыз. Дескриптор:Дескриптор: Жырды оқып мазмұнын түсінеді.Жырды оқып мазмұнын түсінеді. Әдеби шығармадағы сюжеттің құрамдас бөлшектерін табады. Әдеби шығармадағы сюжеттің құрамдас бөлшектерін табады. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды. 2-тапсырма2-тапсырма : : Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырыңыз.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырыңыз. ДескрипторДескриптор :: 1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді табады.1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді табады. 2.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады.2.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады. 3-тапсырма.3-тапсырма. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беріңіз.беріңіз. ДескрипторДескриптор :: 1.Кейіпкерлердің іс –әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырады.1.Кейіпкерлердің іс –әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырады. 2.Шығарманың тарихи құндылығына баға береді.2.Шығарманың тарихи құндылығына баға береді.

6 слайд

1-тапсырма: 1-тапсырма: Жырды оқып ,әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдаңыз.Жырды оқып ,әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдаңыз. Дескриптор:Дескриптор: Жырды оқып мазмұнын түсінеді.Жырды оқып мазмұнын түсінеді. Әдеби шығармадағы сюжеттің құрамдас бөлшектерін табады. Әдеби шығармадағы сюжеттің құрамдас бөлшектерін табады. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды. 2-тапсырма2-тапсырма : : Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырыңыз.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырыңыз. ДескрипторДескриптор :: 1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді табады.1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді табады. 2.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады.2.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады. 3-тапсырма.3-тапсырма. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беріңіз.беріңіз. ДескрипторДескриптор :: 1.Кейіпкерлердің іс –әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырады.1.Кейіпкерлердің іс –әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырады. 2.Шығарманың тарихи құндылығына баға береді.2.Шығарманың тарихи құндылығына баға береді.

РефлексияРефлексия «Қ» қағидасы«Қ» қағидасы  «Қызық»«Қызық»  «Құнды»«Құнды»  «Қиын»«Қиын»

7 слайд
РефлексияРефлексия «Қ» қағидасы«Қ» қағидасы  «Қызық»«Қызық»  «Құнды»«Құнды»  «Қиын»«Қиын»

7 слайд

РефлексияРефлексия «Қ» қағидасы«Қ» қағидасы  «Қызық»«Қызық»  «Құнды»«Құнды»  «Қиын»«Қиын»