Қызметкерлерді басқару

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қызметкерлерді басқару

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл презентацияда қызметкерлерді басқару туралы айтылған
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ТАҚЫРЫБЫ: КӘСІПКЕРЛІК ҰЙЫМДАРДЫ КАДРЛЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ

#1 слайд
ТАҚЫРЫБЫ: КӘСІПКЕРЛІК ҰЙЫМДАРДЫ КАДРЛЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ

1 слайд

ТАҚЫРЫБЫ: КӘСІПКЕРЛІК ҰЙЫМДАРДЫ КАДРЛЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ

Дәріс мақсаты: Студенттерге осы тақырып бойынша теориялық білім беру және де оны тәжірибеде қолдануды үйрету.

#2 слайд
Дәріс мақсаты: Студенттерге осы тақырып бойынша теориялық білім беру және де оны тәжірибеде қолдануды үйрету.

2 слайд

Дәріс мақсаты: Студенттерге осы тақырып бойынша теориялық білім беру және де оны тәжірибеде қолдануды үйрету.

• Кәсіпкерліктегі еңбекті ұйымдастыру өз кәсіпорнының кадрлық персоналы көмегімен табысқа жетуін қамтамасыз

#3 слайд
• Кәсіпкерліктегі еңбекті ұйымдастыру өз кәсіпорнының кадрлық персоналы көмегімен табысқа жетуін қамтамасыз ету. • Қазақстан Республикасының нарықтық экономикаға көшуімен байланысты «кәсіпкер» және «менеджер» терминдері тек қана экономика саласында емес, сонымен қатар, әлеуметтік-саяси қатынастар аясында маңыздылыққа ие болуда. Қазіргі кезде, кәсіпкерліктегі басқарушылықты қазіргі заманғы менеджмент тұрғысынан жан-жақты қарастыру қажет.

3 слайд

• Кәсіпкерліктегі еңбекті ұйымдастыру өз кәсіпорнының кадрлық персоналы көмегімен табысқа жетуін қамтамасыз ету. • Қазақстан Республикасының нарықтық экономикаға көшуімен байланысты «кәсіпкер» және «менеджер» терминдері тек қана экономика саласында емес, сонымен қатар, әлеуметтік-саяси қатынастар аясында маңыздылыққа ие болуда. Қазіргі кезде, кәсіпкерліктегі басқарушылықты қазіргі заманғы менеджмент тұрғысынан жан-жақты қарастыру қажет.

Жаңа кәсіпорындағы кәсіпкерлік басқару келесілерді талап етеді: нарықта зейінділік таныту қаржылық білім болу

#4 слайд
Жаңа кәсіпорындағы кәсіпкерлік басқару келесілерді талап етеді: нарықта зейінділік таныту қаржылық білім болу нарықтың өзгеруші факторларына икемді басқарушылық буынды құра білу   өзінің мүмкіншілігі мен қабілеттерін тиімді, ұтымды қолдана алатын қызмет етуші салаларды айқындай білу

4 слайд

Жаңа кәсіпорындағы кәсіпкерлік басқару келесілерді талап етеді: нарықта зейінділік таныту қаржылық білім болу нарықтың өзгеруші факторларына икемді басқарушылық буынды құра білу   өзінің мүмкіншілігі мен қабілеттерін тиімді, ұтымды қолдана алатын қызмет етуші салаларды айқындай білу

Өмірлік циклдің әр кезеңдерінде қызметкерлерді басқарудың ерекшеліктеріне байланысты төмендегі маңыздылықтарға назар

#5 слайд
Өмірлік циклдің әр кезеңдерінде қызметкерлерді басқарудың ерекшеліктеріне байланысты төмендегі маңыздылықтарға назар аударып, яғни қызметкерлерді басқарғанда келесі тізбекті ұстанған жөн:  қызметкерлерді таңдау критерийлері;  кадрларды таңдау мен оқыту;  жұмысқа қабілетті топтарды қалыптастыру;  қызметкерлерді тиімді басқару қағидалары;  қызметкерлердің жұмыс нәтижелерін бағалау.

5 слайд

Өмірлік циклдің әр кезеңдерінде қызметкерлерді басқарудың ерекшеліктеріне байланысты төмендегі маңыздылықтарға назар аударып, яғни қызметкерлерді басқарғанда келесі тізбекті ұстанған жөн:  қызметкерлерді таңдау критерийлері;  кадрларды таңдау мен оқыту;  жұмысқа қабілетті топтарды қалыптастыру;  қызметкерлерді тиімді басқару қағидалары;  қызметкерлердің жұмыс нәтижелерін бағалау.

Еңбекті ұйымдастырудағы маңызды фактор – еңбек ресурстары. • ЕҢБЕК РЕСУРСТАРЫ ДЕГЕНІМІЗ белгілі бір материалдық

#6 слайд
Еңбекті ұйымдастырудағы маңызды фактор – еңбек ресурстары. • ЕҢБЕК РЕСУРСТАРЫ ДЕГЕНІМІЗ белгілі бір материалдық құндылықты өндіруге немесе қызметті орындауға физикалық, интелектілік мүмкіншілігі бар, яғни, еңбекке жарамды ел тұрғындарының бір бөлігі. Ұлттық экономикада еңбек ресурстары экономикалық белсенді және экономикалық енжар тобы болып бөлінеді.

6 слайд

Еңбекті ұйымдастырудағы маңызды фактор – еңбек ресурстары. • ЕҢБЕК РЕСУРСТАРЫ ДЕГЕНІМІЗ белгілі бір материалдық құндылықты өндіруге немесе қызметті орындауға физикалық, интелектілік мүмкіншілігі бар, яғни, еңбекке жарамды ел тұрғындарының бір бөлігі. Ұлттық экономикада еңбек ресурстары экономикалық белсенді және экономикалық енжар тобы болып бөлінеді.

• ҚР-ның Еңбек және Әлеуметті Қорғау Министрлігінің мәліметі бойынша Қазақстанда экономикалық белсенділер саны

#7 слайд
• ҚР-ның Еңбек және Әлеуметті Қорғау Министрлігінің мәліметі бойынша Қазақстанда экономикалық белсенділер саны 9,1млн адамды қамтиды және халықтың 71,5 пайызын құрайды. Жұмыссыздар саны 469,2 мың адам, жұмыссыздық деңгейі 5,2 пайызды құрайды. Соның ішінде, жоғары және орта кәсіби білімді адамдар саны 5,7 млн.адам, ол 66,2 пайызды көрсетеді.

7 слайд

• ҚР-ның Еңбек және Әлеуметті Қорғау Министрлігінің мәліметі бойынша Қазақстанда экономикалық белсенділер саны 9,1млн адамды қамтиды және халықтың 71,5 пайызын құрайды. Жұмыссыздар саны 469,2 мың адам, жұмыссыздық деңгейі 5,2 пайызды құрайды. Соның ішінде, жоғары және орта кәсіби білімді адамдар саны 5,7 млн.адам, ол 66,2 пайызды көрсетеді.

Қызметкерлерді ұйымдастыру • ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ – басшының ең қызықты, сонымен қатар, ең ауыр міндеттерінің бірі.

#8 слайд
Қызметкерлерді ұйымдастыру • ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ – басшының ең қызықты, сонымен қатар, ең ауыр міндеттерінің бірі. • Кадрлық персоналды басқару –бұл персоналға әсер етуге мақсатты бағытталған қағидалар, әдістер мен құралдар жиынтығы. Ол кәсіпорынды керек уақытта, қажетті мөлшерде және талап етілетін сапада кадрлармен қамтамасыз ету, оларды дұрыс орналастыру және ынталандыру мәселесін қарастырады. • Персоналды басқарудың негізгі мақсаты жалпы кәсіпорынның игілігі мен жұмыскерлердің жеке мүдделерін ескере отырып әрекет ететін еңбекке қабілетті ұжымды қалыптастыру болып табылады.

8 слайд

Қызметкерлерді ұйымдастыру • ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ – басшының ең қызықты, сонымен қатар, ең ауыр міндеттерінің бірі. • Кадрлық персоналды басқару –бұл персоналға әсер етуге мақсатты бағытталған қағидалар, әдістер мен құралдар жиынтығы. Ол кәсіпорынды керек уақытта, қажетті мөлшерде және талап етілетін сапада кадрлармен қамтамасыз ету, оларды дұрыс орналастыру және ынталандыру мәселесін қарастырады. • Персоналды басқарудың негізгі мақсаты жалпы кәсіпорынның игілігі мен жұмыскерлердің жеке мүдделерін ескере отырып әрекет ететін еңбекке қабілетті ұжымды қалыптастыру болып табылады.

ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ БАСҚАРУ ірікт еу бағала у мотивация лауоқыт убейімде у

#9 слайд
ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ БАСҚАРУ ірікт еу бағала у мотивация лауоқыт убейімде у

9 слайд

ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ БАСҚАРУ ірікт еу бағала у мотивация лауоқыт убейімде у

Қызметкерлерді іріктеу. Барынша маңызды бағытқа қызметкерлерді сауатты түрде іріктеу жатады. Басшы жұмысқа алып ж

#10 слайд
Қызметкерлерді іріктеу. Барынша маңызды бағытқа қызметкерлерді сауатты түрде іріктеу жатады. Басшы жұмысқа алып жатқан адамдарға оның бизнесінің тағдыры байланысты болады.

10 слайд

Қызметкерлерді іріктеу. Барынша маңызды бағытқа қызметкерлерді сауатты түрде іріктеу жатады. Басшы жұмысқа алып жатқан адамдарға оның бизнесінің тағдыры байланысты болады.

БИЗНЕСКЕ ҚАНДАЙ АДАМДАР ҚАЖЕТ? • Бұл компанияның даму циклына байланысты. Бизнестің «шоғырлану» деп аталатын ба

#11 слайд
БИЗНЕСКЕ ҚАНДАЙ АДАМДАР ҚАЖЕТ? • Бұл компанияның даму циклына байланысты. Бизнестің «шоғырлану» деп аталатын бастапқы даму циклында тәуекелге баруға әзір, күйзеліске берілмейтін және әртүрлі жұмысты орындай алатын адамдарды таңдап алу өте маңызды. Яғни, арнайы бір салада ғана жұмыс істейтін мамандар емес, кең салада жұмыс істейтін мамандар тиімді.Барлығы жаңа қызметкердің орындауы тиіс болатын жұмыстарды суреттеуден басталады. Әдетте, мұндай суреттеме лауазымдық нұсқаулықта көрсетіледі.

11 слайд

БИЗНЕСКЕ ҚАНДАЙ АДАМДАР ҚАЖЕТ? • Бұл компанияның даму циклына байланысты. Бизнестің «шоғырлану» деп аталатын бастапқы даму циклында тәуекелге баруға әзір, күйзеліске берілмейтін және әртүрлі жұмысты орындай алатын адамдарды таңдап алу өте маңызды. Яғни, арнайы бір салада ғана жұмыс істейтін мамандар емес, кең салада жұмыс істейтін мамандар тиімді.Барлығы жаңа қызметкердің орындауы тиіс болатын жұмыстарды суреттеуден басталады. Әдетте, мұндай суреттеме лауазымдық нұсқаулықта көрсетіледі.

БИЗНЕСКЕ ҚАНДАЙ АДАМДАР ҚАЖЕТ? • Бұл компанияның даму ына байланысты. Бизнестің «шоғырлану» деп аталатын бастапқы

#12 слайд
БИЗНЕСКЕ ҚАНДАЙ АДАМДАР ҚАЖЕТ? • Бұл компанияның даму ына байланысты. Бизнестің «шоғырлану» деп аталатын бастапқы дамуында тәуекелге баруға әзір, күйзеліске берілмейтін және әртүрлі жұмысты орындай алатын адамдарды таңдап алу өте маңызды. Яғни, арнайы бір салада ғана жұмыс істейтін мамандар емес, кең салада жұмыс істейтін мамандар тиімді.Барлығы жаңа қызметкердің орындауы тиіс болатын жұмыстарды суреттеуден басталады. Әдетте, мұндай суреттеме лауазымдық нұсқаулықта көрсетіледі.

12 слайд

БИЗНЕСКЕ ҚАНДАЙ АДАМДАР ҚАЖЕТ? • Бұл компанияның даму ына байланысты. Бизнестің «шоғырлану» деп аталатын бастапқы дамуында тәуекелге баруға әзір, күйзеліске берілмейтін және әртүрлі жұмысты орындай алатын адамдарды таңдап алу өте маңызды. Яғни, арнайы бір салада ғана жұмыс істейтін мамандар емес, кең салада жұмыс істейтін мамандар тиімді.Барлығы жаңа қызметкердің орындауы тиіс болатын жұмыстарды суреттеуден басталады. Әдетте, мұндай суреттеме лауазымдық нұсқаулықта көрсетіледі.

#13 слайд

13 слайд

Бейімдеу. • Қызметкерлерді іріктеу мен жұмысқа алудан кейін қызметкердің жұмысқа жылдам кірісіп және тиімді болғаны

#14 слайд
Бейімдеу. • Қызметкерлерді іріктеу мен жұмысқа алудан кейін қызметкердің жұмысқа жылдам кірісіп және тиімді болғаны өте маңызды. Ол үшін жаңа қызметкерді бейімдеу жұмысын ұйымдастыру қажет, оған одан ненің талап етілетінін, оның жұмысты қалай орындауы, кіммен өзара әрекеттесіп отыруы тиіс екендігін түсінуге көмектесу керек.

14 слайд

Бейімдеу. • Қызметкерлерді іріктеу мен жұмысқа алудан кейін қызметкердің жұмысқа жылдам кірісіп және тиімді болғаны өте маңызды. Ол үшін жаңа қызметкерді бейімдеу жұмысын ұйымдастыру қажет, оған одан ненің талап етілетінін, оның жұмысты қалай орындауы, кіммен өзара әрекеттесіп отыруы тиіс екендігін түсінуге көмектесу керек.

Мотивациялау • Мотивациялау – бұл қызметкерлердің жұмыс істеуге ниеті болу үшін не істеу керек екендігі туралы ғылым.

#15 слайд
Мотивациялау • Мотивациялау – бұл қызметкерлердің жұмыс істеуге ниеті болу үшін не істеу керек екендігі туралы ғылым. Қызметкерді мәжбүрлеп емес, ынталандырып отыру туралы мәселені зерттейді. Ынталандырылған қызметкер – бұл өз жұмысын сапалы және барған сайын бұрынғыдан да жақсы орындауға тырысып отыратын қызметкер. • Бөтен адамның мотивациясын басқаруға бола ма?

15 слайд

Мотивациялау • Мотивациялау – бұл қызметкерлердің жұмыс істеуге ниеті болу үшін не істеу керек екендігі туралы ғылым. Қызметкерді мәжбүрлеп емес, ынталандырып отыру туралы мәселені зерттейді. Ынталандырылған қызметкер – бұл өз жұмысын сапалы және барған сайын бұрынғыдан да жақсы орындауға тырысып отыратын қызметкер. • Бөтен адамның мотивациясын басқаруға бола ма?

• https:// atameken.kz/kk/ pages/542- profstandart

#16 слайд
• https:// atameken.kz/kk/ pages/542- profstandart

16 слайд

• https:// atameken.kz/kk/ pages/542- profstandart

Деңгейді басқару моделі Басқару процесі байланысты - ұйымдық иерархиядағы басшылардың лауазымдары, - өмірлік цикл

#17 слайд
Деңгейді басқару моделі Басқару процесі байланысты - ұйымдық иерархиядағы басшылардың лауазымдары, - өмірлік цикл кезеңдері; - кәсіпорынның орталықтандырыл у дәрежесі. Модель басқарушылық құзіреттілік тепе- теңдігі (кәсіби, әлеуметтік және әдістемелік) позициясынан әртүрлі процестерді сипаттайды.

17 слайд

Деңгейді басқару моделі Басқару процесі байланысты - ұйымдық иерархиядағы басшылардың лауазымдары, - өмірлік цикл кезеңдері; - кәсіпорынның орталықтандырыл у дәрежесі. Модель басқарушылық құзіреттілік тепе- теңдігі (кәсіби, әлеуметтік және әдістемелік) позициясынан әртүрлі процестерді сипаттайды.

Стратегиялық мақсаттарды жүзеге асыру:  менеджерлердің міндеті – жоғары басшылық жасаған дайын тұжырымдамал

#18 слайд
Стратегиялық мақсаттарды жүзеге асыру:  менеджерлердің міндеті – жоғары басшылық жасаған дайын тұжырымдамалар мен нұсқауларды жүзеге асыру емес, өз бөлімшелері үшін стратегиялық мақсаттарды бейімдеу және олардың жеке инновациялық идеялары мен шешімдері негізінде жүзеге асырылуын қамтамасыз ету;  Дұрыс стратегиялық шешімдер қабылдау үшін менеджерлер ұзақ мерзімді және тұжырымдамалық мақсаттарды талдауы керек. Осыған байланысты олардың бөлімдерінің құрылымы үнемі жаңа талаптарға және ағымдағы жағдайға бейімделуі керек;  Менеджер келесі қасиеттерге ие болуы керек: - жеке белсенділік - шығармашылық, - процестерді басқару мүмкіндіг і - стратегиялық ойлау, - шешім қабылдау қабілеті.

18 слайд

Стратегиялық мақсаттарды жүзеге асыру:  менеджерлердің міндеті – жоғары басшылық жасаған дайын тұжырымдамалар мен нұсқауларды жүзеге асыру емес, өз бөлімшелері үшін стратегиялық мақсаттарды бейімдеу және олардың жеке инновациялық идеялары мен шешімдері негізінде жүзеге асырылуын қамтамасыз ету;  Дұрыс стратегиялық шешімдер қабылдау үшін менеджерлер ұзақ мерзімді және тұжырымдамалық мақсаттарды талдауы керек. Осыған байланысты олардың бөлімдерінің құрылымы үнемі жаңа талаптарға және ағымдағы жағдайға бейімделуі керек;  Менеджер келесі қасиеттерге ие болуы керек: - жеке белсенділік - шығармашылық, - процестерді басқару мүмкіндіг і - стратегиялық ойлау, - шешім қабылдау қабілеті.

Қызметкерлерді басқару:  басшылардың міндеті – қызметкерлерге тек нұсқау түрінде ғана емес, олармен жеке

#19 слайд
Қызметкерлерді басқару:  басшылардың міндеті – қызметкерлерге тек нұсқау түрінде ғана емес, олармен жеке байланыс орнату және ынталандыру, шығармашылық өзін- өзі жүзеге асыруға мүмкіндіктер беру және эмоционалдық қолдау көрсету негізінде бағыттау;  Менеджердің келесі қасиеттері маңызды; - көшбасшылық стилі - Ынталандыру және сендіру қабілеті, - эмоционалды қолдау.

19 слайд

Қызметкерлерді басқару:  басшылардың міндеті – қызметкерлерге тек нұсқау түрінде ғана емес, олармен жеке байланыс орнату және ынталандыру, шығармашылық өзін- өзі жүзеге асыруға мүмкіндіктер беру және эмоционалдық қолдау көрсету негізінде бағыттау;  Менеджердің келесі қасиеттері маңызды; - көшбасшылық стилі - Ынталандыру және сендіру қабілеті, - эмоционалды қолдау.

ӨЗГЕРІСТЕРДІ БАСҚАРУ  МЕНЕДЖЕРЛЕРДІҢ МІНДЕТІ – ұйымдағы тұрақтылық пен өзгерістер арасындағы тепе- теңдікті

#20 слайд
ӨЗГЕРІСТЕРДІ БАСҚАРУ  МЕНЕДЖЕРЛЕРДІҢ МІНДЕТІ – ұйымдағы тұрақтылық пен өзгерістер арасындағы тепе- теңдікті табу;  Менеджерлерге қойылатын талаптар: – қажетті өзгерістерді қабылдау және жүзеге асыру ғана емес, сонымен қатар өзгерістердің қызметкерлер мен ұйым үшін төзгісіз ауыртпалық болмайтынын бақылау; – қақтығыстарды шешуге сындарлы көзқарасы  Менеджер келесі қасиеттерге ие болуы керек: - ұйымдағы тұрақтылық пен өзгерістер арасындағы тепе- теңдікті сақтау қабілеті; - қақтығыстарды шешу қабілеті.

20 слайд

ӨЗГЕРІСТЕРДІ БАСҚАРУ  МЕНЕДЖЕРЛЕРДІҢ МІНДЕТІ – ұйымдағы тұрақтылық пен өзгерістер арасындағы тепе- теңдікті табу;  Менеджерлерге қойылатын талаптар: – қажетті өзгерістерді қабылдау және жүзеге асыру ғана емес, сонымен қатар өзгерістердің қызметкерлер мен ұйым үшін төзгісіз ауыртпалық болмайтынын бақылау; – қақтығыстарды шешуге сындарлы көзқарасы  Менеджер келесі қасиеттерге ие болуы керек: - ұйымдағы тұрақтылық пен өзгерістер арасындағы тепе- теңдікті сақтау қабілеті; - қақтығыстарды шешу қабілеті.

Топтық жұмыс  менеджерлердің міндеті – бейресми ақпарат ағындарын алу, әріптестермен келісімге келу және

#21 слайд
Топтық жұмыс  менеджерлердің міндеті – бейресми ақпарат ағындарын алу, әріптестермен келісімге келу және өз пікірлері мен қорытындыларын жоғары басшылыққа ашық жеткізу;  менеджер – ұйымның басқару және коммуникация жүйесінің бөлігі;  Менеджердің келесі қасиеттері маңызды: - келісімдерге қол жеткізу - қарым- қатынасты басқару, - Жоғары басшылық үшін серіктес.

21 слайд

Топтық жұмыс  менеджерлердің міндеті – бейресми ақпарат ағындарын алу, әріптестермен келісімге келу және өз пікірлері мен қорытындыларын жоғары басшылыққа ашық жеткізу;  менеджер – ұйымның басқару және коммуникация жүйесінің бөлігі;  Менеджердің келесі қасиеттері маңызды: - келісімдерге қол жеткізу - қарым- қатынасты басқару, - Жоғары басшылық үшін серіктес.

Көшбасшы тұлғасы менеджерлердің міндеті – ұйымды басқаруда олардың өкілеттіктері мен функциялары жағдайында ба

#22 слайд
Көшбасшы тұлғасы менеджерлердің міндеті – ұйымды басқаруда олардың өкілеттіктері мен функциялары жағдайында басқару құрылымында байланыстырушы позицияны қамтамасыз ету; шиеленісті, даулы және эмоционалды жұмыс атмосфера менеджерден жұмыста тәуелсіздік пен икемділікті талап етеді; Менеджердің келесі қасиеттері маңызды: - автономия, - өз- өзіне сену, - интроспекция.

22 слайд

Көшбасшы тұлғасы менеджерлердің міндеті – ұйымды басқаруда олардың өкілеттіктері мен функциялары жағдайында басқару құрылымында байланыстырушы позицияны қамтамасыз ету; шиеленісті, даулы және эмоционалды жұмыс атмосфера менеджерден жұмыста тәуелсіздік пен икемділікті талап етеді; Менеджердің келесі қасиеттері маңызды: - автономия, - өз- өзіне сену, - интроспекция.

Сәтт і басқа ру Басқару теориясын білу Теориян ы практика да қолдана білу Табыст ы басқару ға ұмтылуБасқару үшін энер

#23 слайд
Сәтт і басқа ру Басқару теориясын білу Теориян ы практика да қолдана білу Табыст ы басқару ға ұмтылуБасқару үшін энергия, табандыл ық Басқару міндеттері: – ұйымның тұрақты және тиімді жұмысын қамтамасыз етуге арналған ғылыми тәсілдерді әзірлеу және сынақтан өткізу: өнімділікті бақылау, Бөлімдердің жұмысын үйлестіруді қамтамасыз ету, жаңа нарықтарды талдау, іздеу және дамыту; даму мақсаттарын қалыптастыру, даму стратегиясын әзірлеу, қажетті ресурстар мен олардың көздерін анықтау. Басқару функциялары: өндірісті басқару, экономикалық және қаржылық менеджмент; маркетингті басқару, персоналды басқару, логистиканы басқару, техникалық саясат және инновациял ық менеджмен т.Координац ия Жоспарл ау Бақыл ауМотивац ия

23 слайд

Сәтт і басқа ру Басқару теориясын білу Теориян ы практика да қолдана білу Табыст ы басқару ға ұмтылуБасқару үшін энергия, табандыл ық Басқару міндеттері: – ұйымның тұрақты және тиімді жұмысын қамтамасыз етуге арналған ғылыми тәсілдерді әзірлеу және сынақтан өткізу: өнімділікті бақылау, Бөлімдердің жұмысын үйлестіруді қамтамасыз ету, жаңа нарықтарды талдау, іздеу және дамыту; даму мақсаттарын қалыптастыру, даму стратегиясын әзірлеу, қажетті ресурстар мен олардың көздерін анықтау. Басқару функциялары: өндірісті басқару, экономикалық және қаржылық менеджмент; маркетингті басқару, персоналды басқару, логистиканы басқару, техникалық саясат және инновациял ық менеджмен т.Координац ия Жоспарл ау Бақыл ауМотивац ия

БАСҚАРУ ӘДІСТЕРІ БАСҚАРУ ӘДІСТЕРІ – басқару субъектісінің басқарылатын объектіге әсер ету әдістері: 1. Ұйымд

#24 слайд
БАСҚАРУ ӘДІСТЕРІ БАСҚАРУ ӘДІСТЕРІ – басқару субъектісінің басқарылатын объектіге әсер ету әдістері: 1. Ұйымдастырушылық - ұйымдық құрылым, жарғы, бөлімшелер туралы ереже, ішкі еңбек тәртібі, лауазымдық нұсқаулықтар, штат кестесі, ұжымдық шарт. 2. Әлеуметтік- психологиялық - ұжымдағы бейімделу, қақтығыстар, психологиялық үйлесімділік, моральдық- психологиялық климат, корпоративтік мәдениет, қарым- қатынас, көшбасшылық. 3. Әкімшілік - бұйрықтар, өкімдер, нұсқаулар, жоспарлау, еңбекті реттеу, жұмысты үйлестіру, бақылау, тәртіптік жауапкершілік. 4. Экономикалық - жалақы, сыйлықақылар, үстеме ақылар, жәрдемақылар, әлеуметтік пакет, жеңілдіктер

24 слайд

БАСҚАРУ ӘДІСТЕРІ БАСҚАРУ ӘДІСТЕРІ – басқару субъектісінің басқарылатын объектіге әсер ету әдістері: 1. Ұйымдастырушылық - ұйымдық құрылым, жарғы, бөлімшелер туралы ереже, ішкі еңбек тәртібі, лауазымдық нұсқаулықтар, штат кестесі, ұжымдық шарт. 2. Әлеуметтік- психологиялық - ұжымдағы бейімделу, қақтығыстар, психологиялық үйлесімділік, моральдық- психологиялық климат, корпоративтік мәдениет, қарым- қатынас, көшбасшылық. 3. Әкімшілік - бұйрықтар, өкімдер, нұсқаулар, жоспарлау, еңбекті реттеу, жұмысты үйлестіру, бақылау, тәртіптік жауапкершілік. 4. Экономикалық - жалақы, сыйлықақылар, үстеме ақылар, жәрдемақылар, әлеуметтік пакет, жеңілдіктер

КӘСІПОРЫН ИМИДЖІ

#25 слайд
КӘСІПОРЫН ИМИДЖІ

25 слайд

КӘСІПОРЫН ИМИДЖІ

жарнаманың заманауи және өзекті түрінің бірі. Көптеген зерттеуші оны маркетингтік коммуникацияның ерекше түрі деп қарас

#26 слайд
жарнаманың заманауи және өзекті түрінің бірі. Көптеген зерттеуші оны маркетингтік коммуникацияның ерекше түрі деп қарастырады. Фирмалық стильде түстердің жиынтығы, графикалық және басқа да тұрақты элементтері тауардың (қызметтің) көріністік және мағыналық бірлігін құрайды, фирма жайлы ақпаратты береді. Фирмал ық стиль

26 слайд

жарнаманың заманауи және өзекті түрінің бірі. Көптеген зерттеуші оны маркетингтік коммуникацияның ерекше түрі деп қарастырады. Фирмалық стильде түстердің жиынтығы, графикалық және басқа да тұрақты элементтері тауардың (қызметтің) көріністік және мағыналық бірлігін құрайды, фирма жайлы ақпаратты береді. Фирмал ық стиль

1. Имидж дік қызмет . Беделі мен абыройын арттырудағы компанияны дамыту мен қолдау. Фирманың мұндай түсінігі бүкіл аудито

#27 слайд
1. Имидж дік қызмет .   Беделі мен абыройын арттырудағы компанияны дамыту мен қолдау.  Фирманың мұндай түсінігі бүкіл аудиториямен қатар оның тауарларына да әсер етеді. Көптеген адам тауар сапасын танымал тауар белгісіне қарай бағалайды әрі баска тауарларға қарағанда бұлар үшін көп ақша төлеуге де дайын.   2. Теңдестіру қызмет. Фирмалық белгі тауарлар мен жарнаманы теңдестіріп, олармен фирма арасындағы байланысты анықтайды.  3 . Сараланған қызмет. Жалпы қаржыдан фирманың тауарлар мен жарнамаларына бөлінген көзі. Ол тауарлар ағыны мен жарнамаға бағытталған нақты «ақпарат тасымалы» болып табылады. Фирмалық стиль ұйым өмірінде мынадай маңызды қызметтер атқарады: 

27 слайд

1. Имидж дік қызмет .   Беделі мен абыройын арттырудағы компанияны дамыту мен қолдау.  Фирманың мұндай түсінігі бүкіл аудиториямен қатар оның тауарларына да әсер етеді. Көптеген адам тауар сапасын танымал тауар белгісіне қарай бағалайды әрі баска тауарларға қарағанда бұлар үшін көп ақша төлеуге де дайын.   2. Теңдестіру қызмет. Фирмалық белгі тауарлар мен жарнаманы теңдестіріп, олармен фирма арасындағы байланысты анықтайды.  3 . Сараланған қызмет. Жалпы қаржыдан фирманың тауарлар мен жарнамаларына бөлінген көзі. Ол тауарлар ағыны мен жарнамаға бағытталған нақты «ақпарат тасымалы» болып табылады. Фирмалық стиль ұйым өмірінде мынадай маңызды қызметтер атқарады: 

. Фирмалық стильдердің жүйесіне мынадай негізгі элементтер жатады:  т ауарлық белгі ;  логотип;  фирм алық блок;  фирм

#28 слайд
. Фирмалық стильдердің жүйесіне мынадай негізгі элементтер жатады:  т ауарлық белгі ;   логотип;   фирм алық  блок;   фирм алық  лозунг (слоган);   фирм алық түс гаммасы ;   фирм алық қаріп жиынтығы ;   басқа да фирмалық константалар . Фирмалық стиль

28 слайд

. Фирмалық стильдердің жүйесіне мынадай негізгі элементтер жатады:  т ауарлық белгі ;   логотип;   фирм алық  блок;   фирм алық  лозунг (слоган);   фирм алық түс гаммасы ;   фирм алық қаріп жиынтығы ;   басқа да фирмалық константалар . Фирмалық стиль

• Фирмалық стиль – бұл даралықты айырықша көрсететін тұрақты бейнелеуші, көзбен шолу, ақпараттық тәсілдер жиынтығы.

#29 слайд
• Фирмалық стиль – бұл даралықты айырықша көрсететін тұрақты бейнелеуші, көзбен шолу, ақпараттық тәсілдер жиынтығы. Ол ұсынылған қызметтерді дайындауда  жарнама ретінде қолданылады.

29 слайд

• Фирмалық стиль – бұл даралықты айырықша көрсететін тұрақты бейнелеуші, көзбен шолу, ақпараттық тәсілдер жиынтығы. Ол ұсынылған қызметтерді дайындауда  жарнама ретінде қолданылады.

Логотип дегеніміз не? • фирманың немесе фирма тауарының атауының толық немесе қысқартылған бейнелеуінің өзіндік кеск

#30 слайд
Логотип дегеніміз не? • фирманың немесе фирма тауарының атауының толық немесе қысқартылған бейнелеуінің өзіндік кескіні. Логотип мемлекеттік мекемеге, фирмаға көңіл аудару үшін жасалады. • Басқаша айтқанда, бұл графикалық және түрлі-түсті шешім, авторлық шрифт және өзіне ғана тән ой үйлесетін фирмалық стильдың негізі. • Логотипті әзірлеу – бұл мекеменің фирмалық стилін дайындаудағы өте жауапты кезең.

30 слайд

Логотип дегеніміз не? • фирманың немесе фирма тауарының атауының толық немесе қысқартылған бейнелеуінің өзіндік кескіні. Логотип мемлекеттік мекемеге, фирмаға көңіл аудару үшін жасалады. • Басқаша айтқанда, бұл графикалық және түрлі-түсті шешім, авторлық шрифт және өзіне ғана тән ой үйлесетін фирмалық стильдың негізі. • Логотипті әзірлеу – бұл мекеменің фирмалық стилін дайындаудағы өте жауапты кезең.

Логотип дегеніміз не? •

#31 слайд
Логотип дегеніміз не? •

31 слайд

Логотип дегеніміз не? •

фирм алық түс гаммасы т ауарлық белгі логотип фирм алық л озунг фирм алық қаріп жиынтығы

#32 слайд
фирм алық түс гаммасы т ауарлық белгі логотип фирм алық  л озунг фирм алық қаріп жиынтығы

32 слайд

фирм алық түс гаммасы т ауарлық белгі логотип фирм алық  л озунг фирм алық қаріп жиынтығы

Тауарлық белгі. Логотип — бұл тауарлық белгінің ең көп тараған түрі (тауарлық белгінің 80%-ға дейінгісі ауызша бел

#33 слайд
Тауарлық белгі. Логотип — бұл тауарлық белгінің ең көп тараған түрі (тауарлық белгінің 80%-ға дейінгісі ауызша белгіде болса, шамамен тіркелген бес тауарлық белгінің төртеуі логотип түрінде болып келеді). Бейнелі тауарлық белгіде фирманың эмблемасы, бірегей суреті болады. Кез келген пішіннің бейнесі, табиғи басқа да нысандар бейнеленеді. Логотип (басқа грек тілінен Λόγος - сөз + τύπος - таңба) - қоғамда хабардарлықты және танымалдылықты арттыру үшін аумақтық бөлімшелер, коммерциялық кәсіпорындар, ұйымдар және жеке тұлғалар қолданатын графикалық белгі, эмблема немесе белгі.

33 слайд

Тауарлық белгі. Логотип — бұл тауарлық белгінің ең көп тараған түрі (тауарлық белгінің 80%-ға дейінгісі ауызша белгіде болса, шамамен тіркелген бес тауарлық белгінің төртеуі логотип түрінде болып келеді). Бейнелі тауарлық белгіде фирманың эмблемасы, бірегей суреті болады. Кез келген пішіннің бейнесі, табиғи басқа да нысандар бейнеленеді. Логотип (басқа грек тілінен Λόγος - сөз + τύπος - таңба) - қоғамда хабардарлықты және танымалдылықты арттыру үшін аумақтық бөлімшелер, коммерциялық кәсіпорындар, ұйымдар және жеке тұлғалар қолданатын графикалық белгі, эмблема немесе белгі.

Тауарлық белгі. Көлемді белгіде – нысан, кескін, аралас сызықтар болады. Ереже бойынша ең көп тараған көлемді бе

#34 слайд
Тауарлық белгі.   Көлемді белгіде – нысан, кескін, аралас сызықтар болады. Ереже бойынша ең көп тараған көлемді белгілерге түрлі қаптамадағы тауарлар жатады: бөтелке, флакон, қораптар сондай-ақ арнайы бір қалып (мысалға: шоколад, сабын қалыбы).   Дыбысты тауарлық белгі  —  мұнда мелодия, шум, дыбыс болады. Ол радио және телеарналарға арналған.   Аралас тауарлық белгі, көбінесе, сөздер мен бейнелердің аралас келуі.  

34 слайд

Тауарлық белгі.   Көлемді белгіде – нысан, кескін, аралас сызықтар болады. Ереже бойынша ең көп тараған көлемді белгілерге түрлі қаптамадағы тауарлар жатады: бөтелке, флакон, қораптар сондай-ақ арнайы бір қалып (мысалға: шоколад, сабын қалыбы).   Дыбысты тауарлық белгі  —  мұнда мелодия, шум, дыбыс болады. Ол радио және телеарналарға арналған.   Аралас тауарлық белгі, көбінесе, сөздер мен бейнелердің аралас келуі.  

Фирмалық блок. Екі немесе одан көп элементтердің үйлесуі. Бұл элементтерге көбіне фирмалық лозунгты да қосады. Кейде фирм

#35 слайд
  Фирмалық блок. Екі немесе одан көп элементтердің үйлесуі. Бұл элементтерге көбіне фирмалық лозунгты да қосады.  Кейде фирмалық блокқа компанияның ресми атауы, пошталық ме...

35 слайд

  Фирмалық блок. Екі немесе одан көп элементтердің үйлесуі. Бұл элементтерге көбіне фирмалық лозунгты да қосады.  Кейде фирмалық блокқа компанияның ресми атауы, пошталық ме...

Файл форматы:
pptx
22.11.2023
352
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі