Материалдар / Рационал сандарды бөлу

Рационал сандарды бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация сабақта қолдануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Мамыр 2019
471
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
06.12.2013 . Сынып ж ұ мысы Рационал сандарды бөлу

1 слайд
06.12.2013 . Сынып ж ұ мысы Рационал сандарды бөлу

1 слайд

06.12.2013 . Сынып ж ұ мысы Рационал сандарды бөлу

I . Үй тапсырмасын тексеру

2 слайд
I . Үй тапсырмасын тексеру

2 слайд

I . Үй тапсырмасын тексеру

№ 566 (1-6) 1) 3 2) -7 3) -31 6) 0,55) -8,9 4) -0,4 № 568 (3) 3) 7,6 № ?

3 слайд
№ 566 (1-6) 1) 3 2) -7 3) -31 6) 0,55) -8,9 4) -0,4 № 568 (3) 3) 7,6 № ?

3 слайд

№ 566 (1-6) 1) 3 2) -7 3) -31 6) 0,55) -8,9 4) -0,4 № 568 (3) 3) 7,6 № ?

II. Сұрақ- жауап ойыны

4 слайд
II. Сұрақ- жауап ойыны

4 слайд

II. Сұрақ- жауап ойыны

Кез-келген теріс сан оң саннан кіші тең үлкен

5 слайд
Кез-келген теріс сан оң саннан кіші тең үлкен

5 слайд

Кез-келген теріс сан оң саннан кіші тең үлкен

а кез - келген теріс сан. нөльден а > 0 a < 0 a = 0

6 слайд
а кез - келген теріс сан. нөльден а > 0 a < 0 a = 0

6 слайд

а кез - келген теріс сан. нөльден а > 0 a < 0 a = 0

Координаталық түзу бойында -3,2 саны -3 тің Оң жағында Қарама- қарсы Сол жағында

7 слайд
Координаталық түзу бойында -3,2 саны -3 тің Оң жағында Қарама- қарсы Сол жағында

7 слайд

Координаталық түзу бойында -3,2 саны -3 тің Оң жағында Қарама- қарсы Сол жағында

Қарама – қарсы сандардың қосындысы 0-ге тең 1- ге тең -1 -ге тең

8 слайд
Қарама – қарсы сандардың қосындысы 0-ге тең 1- ге тең -1 -ге тең

8 слайд

Қарама – қарсы сандардың қосындысы 0-ге тең 1- ге тең -1 -ге тең

Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары бірдей болса, бөлінді қандай сан болады? Оң сан Теріс сан

9 слайд
Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары бірдей болса, бөлінді қандай сан болады? Оң сан Теріс сан

9 слайд

Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары бірдей болса, бөлінді қандай сан болады? Оң сан Теріс сан

Таңбалары әр түрлі сандарды бөлсе, бөлінді қандай сан болады? Оң сан Теріс сан

10 слайд
Таңбалары әр түрлі сандарды бөлсе, бөлінді қандай сан болады? Оң сан Теріс сан

10 слайд

Таңбалары әр түрлі сандарды бөлсе, бөлінді қандай сан болады? Оң сан Теріс сан

11 слайд

11 слайд

1. 0 мен теріс санды салыстыр?. 2. 0 мен оң санды салыстыр? 3. Екі теріс санның қайсысы үлкен болады? 4. Екі те

12 слайд
1. 0 мен теріс санды салыстыр?. 2. 0 мен оң санды салыстыр? 3. Екі теріс санның қайсысы үлкен болады? 4. Екі теріс санды қалай қосады? 5. Таңбалары әртүрлі ,модульдері тең емес сандарды қалай қосады? 6. Рационал сандарды қалай азайтады? 7. Таңбалары әр түрлі екі санды қалай көбейтеміз? 8. Таңбалары бірдей екі санды қалай көбейтеміз? 9. Таңбалары әр түрлі екі санды қалай бөлеміз? 10. Таңбалары бірдей екі санды қалай бөлеміз?

12 слайд

1. 0 мен теріс санды салыстыр?. 2. 0 мен оң санды салыстыр? 3. Екі теріс санның қайсысы үлкен болады? 4. Екі теріс санды қалай қосады? 5. Таңбалары әртүрлі ,модульдері тең емес сандарды қалай қосады? 6. Рационал сандарды қалай азайтады? 7. Таңбалары әр түрлі екі санды қалай көбейтеміз? 8. Таңбалары бірдей екі санды қалай көбейтеміз? 9. Таңбалары әр түрлі екі санды қалай бөлеміз? 10. Таңбалары бірдей екі санды қалай бөлеміз?

13 слайд

13 слайд

1) -5:(-1) 1) 28:(-7) 0:(-2) 25:(-5) 2) -0,5:0,1

14 слайд
1) -5:(-1) 1) 28:(-7) 0:(-2) 25:(-5) 2) -0,5:0,1 2) 55:(-11) -6,3:3 46: (-2) 3) -105 :( -21) 3) -68: (-34) -42 : (-3) 72 : (-3)

14 слайд

1) -5:(-1) 1) 28:(-7) 0:(-2) 25:(-5) 2) -0,5:0,1 2) 55:(-11) -6,3:3 46: (-2) 3) -105 :( -21) 3) -68: (-34) -42 : (-3) 72 : (-3)

15 слайд

15 слайд

7 , 1 : 5 , 8  ) 8 , 1 ( : 9  ) 12 8 ( : ) 17 9 (       6 5, 0 8 : 32     5, 9 2, 15  4 , 6 32 , 8  -1,2

16 слайд
7 , 1 : 5 , 8  ) 8 , 1 ( : 9  ) 12 8 ( : ) 17 9 (       6 5, 0 8 : 32     5, 9 2, 15  4 , 6 32 , 8  -1,22·х=6,1 -8,9 ·(-х)=11,57 9,6· (-у)=-43,2

16 слайд

7 , 1 : 5 , 8  ) 8 , 1 ( : 9  ) 12 8 ( : ) 17 9 (       6 5, 0 8 : 32     5, 9 2, 15  4 , 6 32 , 8  -1,22·х=6,1 -8,9 ·(-х)=11,57 9,6· (-у)=-43,2

5 7 , 1 : 5 , 8    5 ) 8 , 1 ( : 9    2 ) 4 ( : 8 ) 12 8 ( : ) 17 9 (           1 ) 3 ( 4 6 5 , 0 8 : 32  

17 слайд
5 7 , 1 : 5 , 8    5 ) 8 , 1 ( : 9    2 ) 4 ( : 8 ) 12 8 ( : ) 17 9 (           1 ) 3 ( 4 6 5 , 0 8 : 32          

17 слайд

5 7 , 1 : 5 , 8    5 ) 8 , 1 ( : 9    2 ) 4 ( : 8 ) 12 8 ( : ) 17 9 (           1 ) 3 ( 4 6 5 , 0 8 : 32          

3 , 1 4 , 6 32 , 8    6 , 1 5 , 9 2 , 15    -1,22·х=6,1 -8,9 ·(-х)=11,57 х=6,1 : (-1,22) -х=11,57: (-8,9)

18 слайд
3 , 1 4 , 6 32 , 8    6 , 1 5 , 9 2 , 15    -1,22·х=6,1 -8,9 ·(-х)=11,57 х=6,1 : (-1,22) -х=11,57: (-8,9) х=-5 -х=-1,3 х=1,3  9,6· (-у)=-43,2 -у=-43,2:9,6 -у=-4,5 у=4,5

18 слайд

3 , 1 4 , 6 32 , 8    6 , 1 5 , 9 2 , 15    -1,22·х=6,1 -8,9 ·(-х)=11,57 х=6,1 : (-1,22) -х=11,57: (-8,9) х=-5 -х=-1,3 х=1,3  9,6· (-у)=-43,2 -у=-43,2:9,6 -у=-4,5 у=4,5

А № 558 (1-3) VI. Оқулықпен жұмыс (Деңгейлік тапсырмалар) B № 570(1-3 ) C № 581(1 )

19 слайд
А № 558 (1-3) VI. Оқулықпен жұмыс (Деңгейлік тапсырмалар) B № 570(1-3 ) C № 581(1 )

19 слайд

А № 558 (1-3) VI. Оқулықпен жұмыс (Деңгейлік тапсырмалар) B № 570(1-3 ) C № 581(1 )

1. 6,3 : (-0,9) = A) - 7 B) 7 C) - 7 00 2. -5,4 : (-3) = А) -18 В) 1,8 С) -1,8

20 слайд
1. 6,3 : (-0,9) = A) - 7 B) 7 C) - 7 00 2. -5,4 : (-3) = А) -18 В) 1,8 С) -1,8 3. 3,6: (-4) = А) -0,9 В)9 С -9 4. -8 : (-1,6) = А) 0,5 В) 5 С) -5 5. 9: (-5) = А ) 1,8 В)-1,08 С) -1,8

20 слайд

1. 6,3 : (-0,9) = A) - 7 B) 7 C) - 7 00 2. -5,4 : (-3) = А) -18 В) 1,8 С) -1,8 3. 3,6: (-4) = А) -0,9 В)9 С -9 4. -8 : (-1,6) = А) 0,5 В) 5 С) -5 5. 9: (-5) = А ) 1,8 В)-1,08 С) -1,8

1. 6,3 : (-0,9) = A) - 7 B) 7 C) - 7 00 2. -5,4 : (-3) = А) -18 В) 1,8 С) -

21 слайд
1. 6,3 : (-0,9) = A) - 7 B) 7 C) - 7 00 2. -5,4 : (-3) = А) -18 В) 1,8 С) -1,8 3. 3,6: (-4) = А) -0,9 В)9 С -9 4. -8 : (-1,6) = А) 0,5 В) 5 С) -5 5. 9: (-5) = А ) 1,8 В)-1,08 С) -1,8«Тест жауабы"

21 слайд

1. 6,3 : (-0,9) = A) - 7 B) 7 C) - 7 00 2. -5,4 : (-3) = А) -18 В) 1,8 С) -1,8 3. 3,6: (-4) = А) -0,9 В)9 С -9 4. -8 : (-1,6) = А) 0,5 В) 5 С) -5 5. 9: (-5) = А ) 1,8 В)-1,08 С) -1,8«Тест жауабы"

VIII. . Сергіту сәті. Сабақты қорытындылау “ Мысық пен күшік” ойыны

22 слайд
VIII. . Сергіту сәті. Сабақты қорытындылау “ Мысық пен күшік” ойыны

22 слайд

VIII. . Сергіту сәті. Сабақты қорытындылау “ Мысық пен күшік” ойыны

23 слайд

23 слайд

Теңдеуді шешіңдер:    0 1, 13 8 , 16 2 , 1      õ     0 6 , 19 6 , 3 5 , 4     õ

24 слайд
Теңдеуді шешіңдер:    0 1, 13 8 , 16 2 , 1      õ     0 6 , 19 6 , 3 5 , 4     õ

24 слайд

Теңдеуді шешіңдер:    0 1, 13 8 , 16 2 , 1      õ     0 6 , 19 6 , 3 5 , 4     õ

Есепті теңдеу құру арқылы шығарыңдар. Меруерт ойлаған санын-7 –ге көбейтіп,нәтижесіне 15,7 санын қосқанда қосынды -11,6 -,а т

25 слайд
Есепті теңдеу құру арқылы шығарыңдар. Меруерт ойлаған санын-7 –ге көбейтіп,нәтижесіне 15,7 санын қосқанда қосынды -11,6 -,а тең болды.Меруерт қандай санды ойлады?

25 слайд

Есепті теңдеу құру арқылы шығарыңдар. Меруерт ойлаған санын-7 –ге көбейтіп,нәтижесіне 15,7 санын қосқанда қосынды -11,6 -,а тең болды.Меруерт қандай санды ойлады?

26 слайд

26 слайд

27 слайд

27 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ