2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану

Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
25 Қараша 2024
146
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: РАЦИОНАЛ САНДАРҒА АРИФМЕТИКАЛЫҚ АМАЛДАР ҚОЛДАНУ

1 слайд
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: РАЦИОНАЛ САНДАРҒА АРИФМЕТИКАЛЫҚ АМАЛДАР ҚОЛДАНУ

1 слайд

САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: РАЦИОНАЛ САНДАРҒА АРИФМЕТИКАЛЫҚ АМАЛДАР ҚОЛДАНУ

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ 6.1.2.22 рационал сандармен арифметикалық амалдарды орындау

2 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ 6.1.2.22 рационал сандармен арифметикалық амалдарды орындау

2 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ 6.1.2.22 рационал сандармен арифметикалық амалдарды орындау

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ №616, 620

3 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ №616, 620

3 слайд

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ №616, 620

ӨТКЕН САБАҚТЫ ПЫСЫҚТАУ ЕРЕЖЕ! Екі теріс рационал санды қосу үшін: 1) қосылғыштардың

4 слайд
ӨТКЕН САБАҚТЫ ПЫСЫҚТАУ ЕРЕЖЕ! Екі теріс рационал санды қосу үшін: 1) қосылғыштардың модульдері қосылады. 2) шыққан санның алдына «-» таңбасы қойылады. Таңбалары әр түрлі екі санды қосу үшін: 1) үлкен модульден кіші модуль алынады; 2) шыққан нәтиженің алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасы қойылады

4 слайд

ӨТКЕН САБАҚТЫ ПЫСЫҚТАУ ЕРЕЖЕ! Екі теріс рационал санды қосу үшін: 1) қосылғыштардың модульдері қосылады. 2) шыққан санның алдына «-» таңбасы қойылады. Таңбалары әр түрлі екі санды қосу үшін: 1) үлкен модульден кіші модуль алынады; 2) шыққан нәтиженің алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасы қойылады

Көбейту Екі теріс рационал санды көбейту үшін:

5 слайд
Көбейту Екі теріс рационал санды көбейту үшін: Екі теріс рационал санның көбейтіндісінің мәнінің модулі көбейткіштердің модульдерінің көбейтіндісіне тең оң санды береді. Таңбалары әр түрлі екі рационал санды көбейту үшін: 1) көбейткіштердің модулін көбейту керек 2)шыққан санның алдына «-» таңбасын қою керек.

5 слайд

Көбейту Екі теріс рационал санды көбейту үшін: Екі теріс рационал санның көбейтіндісінің мәнінің модулі көбейткіштердің модульдерінің көбейтіндісіне тең оң санды береді. Таңбалары әр түрлі екі рационал санды көбейту үшін: 1) көбейткіштердің модулін көбейту керек 2)шыққан санның алдына «-» таңбасын қою керек.

Бөлу Теріс рационал сандардың бөліндісінің мәнін табу үшін бөлгіштің модуліне бөледі Таңбала

6 слайд
Бөлу Теріс рационал сандардың бөліндісінің мәнін табу үшін бөлгіштің модуліне бөледі Таңбалары әр түрлі рационал сандардың бөліндісінің мәні теріс сан болып табылады. .

6 слайд

Бөлу Теріс рационал сандардың бөліндісінің мәнін табу үшін бөлгіштің модуліне бөледі Таңбалары әр түрлі рационал сандардың бөліндісінің мәні теріс сан болып табылады. .

Рационал сандарға амалдар қолдану үшін әр оқушы мынаны есте ұстауы керек: 1) Арифметикалық амалдардың орындалу ретін білу; 2)

7 слайд
Рационал сандарға амалдар қолдану үшін әр оқушы мынаны есте ұстауы керек: 1) Арифметикалық амалдардың орындалу ретін білу; 2) Рационал сандарға амалдар қолдануға берілген есептерді шешу әдістерін білу; 3) Тиімді әдісті таңдай білу және есептің шешуін математикалық тұрғыдан сауатты жаза білу; .

7 слайд

Рационал сандарға амалдар қолдану үшін әр оқушы мынаны есте ұстауы керек: 1) Арифметикалық амалдардың орындалу ретін білу; 2) Рационал сандарға амалдар қолдануға берілген есептерді шешу әдістерін білу; 3) Тиімді әдісті таңдай білу және есептің шешуін математикалық тұрғыдан сауатты жаза білу; .

Эстафета « Кім жылдам?» 1-қатар 2-қатар 3-қатар 1) -19+(-1) 1)-1

8 слайд
Эстафета « Кім жылдам?» 1-қатар 2-қатар 3-қатар 1) -19+(-1) 1)-17+(-2) 1)-9+(-7) 2)6(-3) 2)7(-5) 2) 3 (-5) 3)-7-(-2) 3)-6-(-4) 3)-5-(-15) 4)10(-5) 4)16(-4) 4)20 (-5) 5)25+(-35) 5)45+(-55) 5)15+(-45)  

8 слайд

Эстафета « Кім жылдам?» 1-қатар 2-қатар 3-қатар 1) -19+(-1) 1)-17+(-2) 1)-9+(-7) 2)6(-3) 2)7(-5) 2) 3 (-5) 3)-7-(-2) 3)-6-(-4) 3)-5-(-15) 4)10(-5) 4)16(-4) 4)20 (-5) 5)25+(-35) 5)45+(-55) 5)15+(-45)  

Тест 1. Тізімдегі сандардың ең үлкені мен ең кішісінің ай

9 слайд
Тест 1. Тізімдегі сандардың ең үлкені мен ең кішісінің айырмасын табыңдар: 14,1; -8,06; -23,4; 0; 0,176 А) -37,5 В) -23,4 С) 37,5 Д) -31,46 2. Барлық сандардың қосындысын табыңдар: -19,3; -4,2; 6,15 а) -17,35 в) -29,65 с) 29,65 д) -8,95 3. -4,8 санын бірдей екі қосылғыштың қосындысы түрінде жаз: а) -2,4+2,4 в) 2,4+2,4 с) -4,8+0 д) -2,4-2,4 4. егер а=-4,2 в=-1,89 болса, а-в өрнегінің мәнін табыңдар. а) -3,96 в) -2,31 с) 3,96 д) -8,22 5.Өрнекті ықшамдаңдар: 23а-7b-4a+10b а) 27а+3в в) 19а+3в с) 13а-11в д)16а-14в 6. Есептеңдер:(-21):(-3)-9= а) -2 в) -16 с) 63 д) 15  

9 слайд

Тест 1. Тізімдегі сандардың ең үлкені мен ең кішісінің айырмасын табыңдар: 14,1; -8,06; -23,4; 0; 0,176 А) -37,5 В) -23,4 С) 37,5 Д) -31,46 2. Барлық сандардың қосындысын табыңдар: -19,3; -4,2; 6,15 а) -17,35 в) -29,65 с) 29,65 д) -8,95 3. -4,8 санын бірдей екі қосылғыштың қосындысы түрінде жаз: а) -2,4+2,4 в) 2,4+2,4 с) -4,8+0 д) -2,4-2,4 4. егер а=-4,2 в=-1,89 болса, а-в өрнегінің мәнін табыңдар. а) -3,96 в) -2,31 с) 3,96 д) -8,22 5.Өрнекті ықшамдаңдар: 23а-7b-4a+10b а) 27а+3в в) 19а+3в с) 13а-11в д)16а-14в 6. Есептеңдер:(-21):(-3)-9= а) -2 в) -16 с) 63 д) 15  

ТЕСТ ЖАУАПТАРЫ: 1.С 2.А 3.Д 4.В 5.В 6.А

10 слайд
ТЕСТ ЖАУАПТАРЫ: 1.С 2.А 3.Д 4.В 5.В 6.А

10 слайд

ТЕСТ ЖАУАПТАРЫ: 1.С 2.А 3.Д 4.В 5.В 6.А

ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС Деңгейлік тапсырмалар: І деңгей: №617 ІІ деңгей: №622 ІІІ деңгей: №615

11 слайд
ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС Деңгейлік тапсырмалар: І деңгей: №617 ІІ деңгей: №622 ІІІ деңгей: №615

11 слайд

ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС Деңгейлік тапсырмалар: І деңгей: №617 ІІ деңгей: №622 ІІІ деңгей: №615

БЕКІТУ Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары әр түрлі болса, бөліндінің мәні………. Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары бірдей болса,

12 слайд
БЕКІТУ Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары әр түрлі болса, бөліндінің мәні………. Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары бірдей болса, бөлінді .......... Қосылғыштардың таңбалары әртүрлі болса, қосындының таңбасы ........ Теріс санды теріс санға қосқанда қосындының таңбасы ..............

12 слайд

БЕКІТУ Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары әр түрлі болса, бөліндінің мәні………. Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары бірдей болса, бөлінді .......... Қосылғыштардың таңбалары әртүрлі болса, қосындының таңбасы ........ Теріс санды теріс санға қосқанда қосындының таңбасы ..............

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: №623

13 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: №623

13 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: №623

Министірлікпен келісілген курстар тізімі