Материалдар / Ромбтың ауданы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ромбтың ауданы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ауданның қасиеті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Сәуір 2019
1301
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1. Параллелограмның ауданы 2,4м 2 . Қабырғасы 1,5м болса, биіктігі неге тең? A. 1,6 B. 1,5 C. 1,2 D. 1,3

1 слайд
1. Параллелограмның ауданы 2,4м 2 . Қабырғасы 1,5м болса, биіктігі неге тең? A. 1,6 B. 1,5 C. 1,2 D. 1,3

1 слайд

1. Параллелограмның ауданы 2,4м 2 . Қабырғасы 1,5м болса, биіктігі неге тең? A. 1,6 B. 1,5 C. 1,2 D. 1,3

2. Параллелограмның қабырғалары 24см және 18см, ал олардың арасындағы бұрышы 30градус. Ауданы неге тең? A. 216

2 слайд
2. Параллелограмның қабырғалары 24см және 18см, ал олардың арасындағы бұрышы 30градус. Ауданы неге тең? A. 216 B. 214 C. 200 D. 116

2 слайд

2. Параллелограмның қабырғалары 24см және 18см, ал олардың арасындағы бұрышы 30градус. Ауданы неге тең? A. 216 B. 214 C. 200 D. 116

3. Параллелограмның қабырғасы 4,5дм, ал оның осы қабырғаға түсірілген биіктігі 2,6дм. Оның ауданын табыңдар? A. 14,2 B

3 слайд
3. Параллелограмның қабырғасы 4,5дм, ал оның осы қабырғаға түсірілген биіктігі 2,6дм. Оның ауданын табыңдар? A. 14,2 B. 13,5 C. 11,7 D. 11

3 слайд

3. Параллелограмның қабырғасы 4,5дм, ал оның осы қабырғаға түсірілген биіктігі 2,6дм. Оның ауданын табыңдар? A. 14,2 B. 13,5 C. 11,7 D. 11

4. Қабырғасы 4см квадраттың ауданы неге тең? A. 20 B. 16 C. 18 D. 22

4 слайд
4. Қабырғасы 4см квадраттың ауданы неге тең? A. 20 B. 16 C. 18 D. 22

4 слайд

4. Қабырғасы 4см квадраттың ауданы неге тең? A. 20 B. 16 C. 18 D. 22

5. Қабырғалары 13см және 5см болатын тік төртбұрыштың ауданын табыңдар? A. 18 B. 36 C. 65 D. 45

5 слайд
5. Қабырғалары 13см және 5см болатын тік төртбұрыштың ауданын табыңдар? A. 18 B. 36 C. 65 D. 45

5 слайд

5. Қабырғалары 13см және 5см болатын тік төртбұрыштың ауданын табыңдар? A. 18 B. 36 C. 65 D. 45

6. Тік төртбұрыштың қабырғалары 12см және 5см. Диагоналын табыңдар? A. 13 B. 17 C. 15 D. 12

6 слайд
6. Тік төртбұрыштың қабырғалары 12см және 5см. Диагоналын табыңдар? A. 13 B. 17 C. 15 D. 12

6 слайд

6. Тік төртбұрыштың қабырғалары 12см және 5см. Диагоналын табыңдар? A. 13 B. 17 C. 15 D. 12

7. Ромбының қабырғасы 6,5дм. Периметрін табыңдар? A. 13 B. 17 C. 25 D. 26

7 слайд
7. Ромбының қабырғасы 6,5дм. Периметрін табыңдар? A. 13 B. 17 C. 25 D. 26

7 слайд

7. Ромбының қабырғасы 6,5дм. Периметрін табыңдар? A. 13 B. 17 C. 25 D. 26

8. Тік төртбұрыштың қабырғалары 8,5см және 4,5см. Периметрін табыңдар? A. 20 B. 25 C. 26 D. 27

8 слайд
8. Тік төртбұрыштың қабырғалары 8,5см және 4,5см. Периметрін табыңдар? A. 20 B. 25 C. 26 D. 27

8 слайд

8. Тік төртбұрыштың қабырғалары 8,5см және 4,5см. Периметрін табыңдар? A. 20 B. 25 C. 26 D. 27

9. Тік бұрышты үшбұрыштың катеттері 6см және 8см. Гипотенузасын табыңдар? A. 10 B. 12 C. 14 D. 11

9 слайд
9. Тік бұрышты үшбұрыштың катеттері 6см және 8см. Гипотенузасын табыңдар? A. 10 B. 12 C. 14 D. 11

9 слайд

9. Тік бұрышты үшбұрыштың катеттері 6см және 8см. Гипотенузасын табыңдар? A. 10 B. 12 C. 14 D. 11

Рефлексия « Қосу, Алу, Қызықты » «Қосу» – оң әсер еткен фактілерді,алған,білімдері жайлы жа

10 слайд
Рефлексия « Қосу, Алу, Қызықты » «Қосу» – оң әсер еткен фактілерді,алған,білімдері жайлы жазады. «Алу» - қолымнан келмей жатыр немесе түсініксіз болып тұр деген ойларын жазады. «Қызықты» - деген бағанаға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі келеді, соны жазады.

10 слайд

Рефлексия « Қосу, Алу, Қызықты » «Қосу» – оң әсер еткен фактілерді,алған,білімдері жайлы жазады. «Алу» - қолымнан келмей жатыр немесе түсініксіз болып тұр деген ойларын жазады. «Қызықты» - деген бағанаға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі келеді, соны жазады.