С. Мұратбеков «Жусан иісі» хикаяты презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

С. Мұратбеков «Жусан иісі» хикаяты презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ мақсатына сай тапсырмалар құрастырылған
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Хикаят не себепті «Жусан иісі» деп аталады? «Болжау» әдісі

#1 слайд
Хикаят не себепті «Жусан иісі» деп аталады? «Болжау» әдісі

1 слайд

Хикаят не себепті «Жусан иісі» деп аталады? «Болжау» әдісі

Сабақтың тақырыбы: С. Мұратбеков «Жусан иісі» хикаяты Мақсаты: Әдеби шы

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: С. Мұратбеков «Жусан иісі» хикаяты Мақсаты: Әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау. Жанр Сюжет Фабула

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: С. Мұратбеков «Жусан иісі» хикаяты Мақсаты: Әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау. Жанр Сюжет Фабула

Қызығушылықты ояту Хикаят не себепті «Жусан иісі» деп аталады? Жусан дегеніміз не? Жусанның иісі қандай болады?

#3 слайд
Қызығушылықты ояту Хикаят не себепті «Жусан иісі» деп аталады? Жусан дегеніміз не? Жусанның иісі қандай болады?

3 слайд

Қызығушылықты ояту Хикаят не себепті «Жусан иісі» деп аталады? Жусан дегеніміз не? Жусанның иісі қандай болады?

 «Алыста қалған балалық шағым...» – деп басталады «Жусан иісі» әңгімесі. «Біздің ауыл Ешкіөлмес деген кішкене қоңыр тау

#4 слайд
 «Алыста қалған балалық шағым...» – деп басталады «Жусан иісі» әңгімесі. «Біздің ауыл Ешкіөлмес деген кішкене қоңыр таудың дәл етегінде еді. Ұзыннан-ұзақ бір көше боп жоғарыдан төмен қарай созылып жататын», – деп жалғасады.  Демек әңгіменің авторға қатысы бар деп ойлайсыңдар ма? «Ойымнан жарғақ сары тоны қаудыраған, тобығы тайған сол аяғын сүйрете жүгіретін, шілбиген арық, ақсақ қара бала бір кетпейді.» Әңгіме кім туралы деп ойлайсыңдар? Мағынаны тану

4 слайд

 «Алыста қалған балалық шағым...» – деп басталады «Жусан иісі» әңгімесі. «Біздің ауыл Ешкіөлмес деген кішкене қоңыр таудың дәл етегінде еді. Ұзыннан-ұзақ бір көше боп жоғарыдан төмен қарай созылып жататын», – деп жалғасады.  Демек әңгіменің авторға қатысы бар деп ойлайсыңдар ма? «Ойымнан жарғақ сары тоны қаудыраған, тобығы тайған сол аяғын сүйрете жүгіретін, шілбиген арық, ақсақ қара бала бір кетпейді.» Әңгіме кім туралы деп ойлайсыңдар? Мағынаны тану

1- топ. «Кластер» әдісі 2-топ. «Ойлан, ізден» әдісі 3- топ. «Хикаят картасы» әдісі

#5 слайд
1- топ. «Кластер» әдісі 2-топ. «Ойлан, ізден» әдісі 3- топ. «Хикаят картасы» әдісі

5 слайд

1- топ. «Кластер» әдісі 2-топ. «Ойлан, ізден» әдісі 3- топ. «Хикаят картасы» әдісі

Бүгінгі күнде Аян қайда? Әңгімелеуші кейіпкер хикаятты Аянға деген сағынышымен аяқтайды. Аянның прототипі Науқан Керімов қа

#6 слайд
Бүгінгі күнде Аян қайда? Әңгімелеуші кейіпкер хикаятты Аянға деген сағынышымен аяқтайды. Аянның прототипі Науқан Керімов қазіргі кезде Ескелді ауданында Ақын Сара ауылында тұрады. 1937 жылы дүниеге келген. Еңбек ардагері, құрметті зейнеткер. Отбасында он бес бала бар. Өмірлік қосағы Тыматай апа. Кезінде ауыл балаларын ертегілерімен тамсандырған Науқан бүгінде өз немерелеріне ертегі айтып, сүйікті ата атанып отыр.

6 слайд

Бүгінгі күнде Аян қайда? Әңгімелеуші кейіпкер хикаятты Аянға деген сағынышымен аяқтайды. Аянның прототипі Науқан Керімов қазіргі кезде Ескелді ауданында Ақын Сара ауылында тұрады. 1937 жылы дүниеге келген. Еңбек ардагері, құрметті зейнеткер. Отбасында он бес бала бар. Өмірлік қосағы Тыматай апа. Кезінде ауыл балаларын ертегілерімен тамсандырған Науқан бүгінде өз немерелеріне ертегі айтып, сүйікті ата атанып отыр.

Кері байланыс: “МЕНІҢ ОЛЖАМ немесе ӘТТЕГЕН -АЙ!” “МЕНІҢ ОЛЖАМ ӘТТЕГЕН-АЙ!”

#7 слайд
Кері байланыс: “МЕНІҢ ОЛЖАМ немесе ӘТТЕГЕН -АЙ!” “МЕНІҢ ОЛЖАМ ӘТТЕГЕН-АЙ!”

7 слайд

Кері байланыс: “МЕНІҢ ОЛЖАМ немесе ӘТТЕГЕН -АЙ!” “МЕНІҢ ОЛЖАМ ӘТТЕГЕН-АЙ!”

Файл форматы:
pptx
23.12.2024
231
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі