Материалдар / Сабак Презентация

Сабак Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Ісікке қарсы иммунитет, Жалпы иммунология
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
МЕДИЦИНАЛЫҚ ДЕОНТОЛОГИЯ-ДӘРІГЕР МЕН ПАЦИЕНТТІҢ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАСЫНЫҢ ТҮСІНІГІ, ҒЫЛЫМИ ЖӘНЕ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЭТИКА, ТҮСІНІГІ, НЕГІЗГІ

1 слайд
МЕДИЦИНАЛЫҚ ДЕОНТОЛОГИЯ-ДӘРІГЕР МЕН ПАЦИЕНТТІҢ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАСЫНЫҢ ТҮСІНІГІ, ҒЫЛЫМИ ЖӘНЕ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЭТИКА, ТҮСІНІГІ, НЕГІЗГІ МӘСЕЛЕЛЕРІ ОРЫНДАҒАН:YESIL MARAL ҚАБЫЛДАҒАН: РАУШАН «Астана медицина университеті» АҚ «Қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау»Биоэтика   Астана 2024

1 слайд

МЕДИЦИНАЛЫҚ ДЕОНТОЛОГИЯ-ДӘРІГЕР МЕН ПАЦИЕНТТІҢ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАСЫНЫҢ ТҮСІНІГІ, ҒЫЛЫМИ ЖӘНЕ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЭТИКА, ТҮСІНІГІ, НЕГІЗГІ МӘСЕЛЕЛЕРІ ОРЫНДАҒАН:YESIL MARAL ҚАБЫЛДАҒАН: РАУШАН «Астана медицина университеті» АҚ «Қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау»Биоэтика   Астана 2024

ЖОСПАРЫ: І. КІРІСПЕ. ІІ. НЕГІЗГІ БӨЛІМ: 1. МЕДИЦИНАЛЫҚ ДЕОНТОЛОГИЯ-ДӘРІГЕР МЕН ПАЦИЕНТТІҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫНЫҢ ТҮСІНІГІ 2.

2 слайд
ЖОСПАРЫ: І. КІРІСПЕ. ІІ. НЕГІЗГІ БӨЛІМ: 1. МЕДИЦИНАЛЫҚ ДЕОНТОЛОГИЯ-ДӘРІГЕР МЕН ПАЦИЕНТТІҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫНЫҢ ТҮСІНІГІ 2. ДОЕНТОЛОГИЯ МОДЕЛЬДЕРДІ 3. ҒЫЛЫМИ ЖӘНЕ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЭТИКА, ТҮСІНІГІ 4. ҒЫЛЫМИ ЖӘНЕ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЭТИКАНЫҢ НЕГІЗГІ МӘСЕЛЕЛЕРІ ІІІ. ҚОРЫТЫНДЫ. І V . ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР.

2 слайд

ЖОСПАРЫ: І. КІРІСПЕ. ІІ. НЕГІЗГІ БӨЛІМ: 1. МЕДИЦИНАЛЫҚ ДЕОНТОЛОГИЯ-ДӘРІГЕР МЕН ПАЦИЕНТТІҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫНЫҢ ТҮСІНІГІ 2. ДОЕНТОЛОГИЯ МОДЕЛЬДЕРДІ 3. ҒЫЛЫМИ ЖӘНЕ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЭТИКА, ТҮСІНІГІ 4. ҒЫЛЫМИ ЖӘНЕ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЭТИКАНЫҢ НЕГІЗГІ МӘСЕЛЕЛЕРІ ІІІ. ҚОРЫТЫНДЫ. І V . ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР.

ДЕОНТОЛОГИЯ • МЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКАНЫҢ ҚҰРАМДАС БѲЛІГІ ДЕОНТОЛОГИЯ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. БҰЛ ЖАҢА ҒЫЛЫМ САЛАСЫ XIX ҒАСЫРДЫҢ БАСЫНДА ПАЙД

3 слайд
ДЕОНТОЛОГИЯ • МЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКАНЫҢ ҚҰРАМДАС БѲЛІГІ ДЕОНТОЛОГИЯ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. БҰЛ ЖАҢА ҒЫЛЫМ САЛАСЫ XIX ҒАСЫРДЫҢ БАСЫНДА ПАЙДА БОЛДЫ (ГРЕКШЕ D ЕО N ТИІСТІ; L О G О S - ҒЫЛЫМ, ІЛІМ). ДЕОНТОЛОГИЯ ТЕРМИНІ ҚОЛДАНЫСҚА ЕНГЕНІНЕ АСА КѲП БОЛТАН ЖОҚ: ӨТКЕН ҒАСЫРДЫҢ БАСЫНДА АҒЫЛШЫН ФИЛОСОФЫ И. БЕНТАМ ОНЫ АДАМНЫҢ КӘСІБИ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫ ТУРАЛЫ ҒЫЛЫМНЫҢ АТАУЫ РЕТІНДЕ АУЫЗҒА АЛҒАН

3 слайд

ДЕОНТОЛОГИЯ • МЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКАНЫҢ ҚҰРАМДАС БѲЛІГІ ДЕОНТОЛОГИЯ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. БҰЛ ЖАҢА ҒЫЛЫМ САЛАСЫ XIX ҒАСЫРДЫҢ БАСЫНДА ПАЙДА БОЛДЫ (ГРЕКШЕ D ЕО N ТИІСТІ; L О G О S - ҒЫЛЫМ, ІЛІМ). ДЕОНТОЛОГИЯ ТЕРМИНІ ҚОЛДАНЫСҚА ЕНГЕНІНЕ АСА КѲП БОЛТАН ЖОҚ: ӨТКЕН ҒАСЫРДЫҢ БАСЫНДА АҒЫЛШЫН ФИЛОСОФЫ И. БЕНТАМ ОНЫ АДАМНЫҢ КӘСІБИ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫ ТУРАЛЫ ҒЫЛЫМНЫҢ АТАУЫ РЕТІНДЕ АУЫЗҒА АЛҒАН

МЕДИЦИНАЛЫҚ ДЕОНТОЛОГИЯ • МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІ ҚЫЗМЕТІНІҢ МОРАЛЬДІ-ЭТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІН, ОЛАРДЫҢ РУХАНИ ЖӘНЕ ЖЕКЕ ҚАСИЕТТЕР

4 слайд
МЕДИЦИНАЛЫҚ ДЕОНТОЛОГИЯ • МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІ ҚЫЗМЕТІНІҢ МОРАЛЬДІ-ЭТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІН, ОЛАРДЫҢ РУХАНИ ЖӘНЕ ЖЕКЕ ҚАСИЕТТЕРІНЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАРЫН, ҚОҒАМ МЕН ХАЛЫҚ АЛДЫНДАҒЫ ЖАУАПКЕРШІЛІКТЕРІН, НАУҚАСТАРМЕН, ОЛАРДЫҢ ТУЫСТАРЫМЕН, ӘРІПТЕСТЕРІМЕН ӨЗАРА ҚАРЫМҚАТЫСТАРЫН ҚАМТИДЫ. БУҒАН ДӘРІГЕРДІҢ КӘСІБИ ТҰРҒЫДАН ӨСУ, НАУҚАСТАРДЫҢ ТІЛЕК ТАЛАПТАРЫН МЕЙЛІНШЕ ҚАНАҒАТТАНДЫРУ МАҚСАТЫМЕН ЕМДЕУ, АУРУДЫҢ АЛДЫН-АЛУ МЕКЕМЕЛЕРІНІҢ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖАТАДЫ

4 слайд

МЕДИЦИНАЛЫҚ ДЕОНТОЛОГИЯ • МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІ ҚЫЗМЕТІНІҢ МОРАЛЬДІ-ЭТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІН, ОЛАРДЫҢ РУХАНИ ЖӘНЕ ЖЕКЕ ҚАСИЕТТЕРІНЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАРЫН, ҚОҒАМ МЕН ХАЛЫҚ АЛДЫНДАҒЫ ЖАУАПКЕРШІЛІКТЕРІН, НАУҚАСТАРМЕН, ОЛАРДЫҢ ТУЫСТАРЫМЕН, ӘРІПТЕСТЕРІМЕН ӨЗАРА ҚАРЫМҚАТЫСТАРЫН ҚАМТИДЫ. БУҒАН ДӘРІГЕРДІҢ КӘСІБИ ТҰРҒЫДАН ӨСУ, НАУҚАСТАРДЫҢ ТІЛЕК ТАЛАПТАРЫН МЕЙЛІНШЕ ҚАНАҒАТТАНДЫРУ МАҚСАТЫМЕН ЕМДЕУ, АУРУДЫҢ АЛДЫН-АЛУ МЕКЕМЕЛЕРІНІҢ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖАТАДЫ

ДЕОНТОЛОГИЯ ПРИНЦИПТЕРІ • 1.ӨЗ ЕҢБЕГІНЕ СҮЙІСПЕНШІЛІК; • 2.ПАРЫЗ; • 3.БІЛІМГЕ ҰМТЫЛУ; МЕДИЦИНАЛЫҚ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ МОРАЛЬДЫҚ ПА

5 слайд
ДЕОНТОЛОГИЯ ПРИНЦИПТЕРІ • 1.ӨЗ ЕҢБЕГІНЕ СҮЙІСПЕНШІЛІК; • 2.ПАРЫЗ; • 3.БІЛІМГЕ ҰМТЫЛУ; МЕДИЦИНАЛЫҚ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ МОРАЛЬДЫҚ ПАРЫЗЫГУМАНИЗМ, ӘРҚАШАН НАУҚАСТАРҒА КӨМЕК КӨРСЕТУ,НАУҚАСТЫҢ ӨМІРІ ҮШІН КҮРЕСІП,АЗАБЫН ЖЕҢІЛДЕТУ ҚАЖЕТ.МЕДИЦИНА –ӨТЕ ЕЖЕЛГІ МАМАНДЫҚТАРДЫҢ БІРІ.«ДӘРІГЕР,ЕГЕР ЖҮЗІ ЖЫЛЫ ЖӘНЕ ШЫМЫР,ӨЗІН-ӨЗІ ЖАҚСЫ,ТАЗА ҰСТАСА,ЖАҚСЫ ЕМІ БОЛСА.МЕЙІЛІНШЕ ТАМАША,МЫРЗА,МӘНІ ЖӘНЕ АДАМ СҮЙГІШ БОЛСЫН »-ДЕП ЖАЗДЫ.ОРТА ҒАСЫРЛЫҚ ДӘУІРДЕ МЕДИЦИНАЛЫҚ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНА ФИЛОСОФ ӘРІ ҒЫЛЫМ АВИЦЕНА- ИБН СИНА –КӨП НАЗАР АУДАРДЫ.ОНЫҢ АЙТУЫНША ,ДӘРІГЕР ҚЫРАН КӨЗ,МАМЫҚ ҚОЛДЫ ,ЖЫЛАНДАЙ САБЫРЛЫ,АРЫСТАН ЖҮРЕКТІ БОЛУ КЕРЕК.

5 слайд

ДЕОНТОЛОГИЯ ПРИНЦИПТЕРІ • 1.ӨЗ ЕҢБЕГІНЕ СҮЙІСПЕНШІЛІК; • 2.ПАРЫЗ; • 3.БІЛІМГЕ ҰМТЫЛУ; МЕДИЦИНАЛЫҚ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ МОРАЛЬДЫҚ ПАРЫЗЫГУМАНИЗМ, ӘРҚАШАН НАУҚАСТАРҒА КӨМЕК КӨРСЕТУ,НАУҚАСТЫҢ ӨМІРІ ҮШІН КҮРЕСІП,АЗАБЫН ЖЕҢІЛДЕТУ ҚАЖЕТ.МЕДИЦИНА –ӨТЕ ЕЖЕЛГІ МАМАНДЫҚТАРДЫҢ БІРІ.«ДӘРІГЕР,ЕГЕР ЖҮЗІ ЖЫЛЫ ЖӘНЕ ШЫМЫР,ӨЗІН-ӨЗІ ЖАҚСЫ,ТАЗА ҰСТАСА,ЖАҚСЫ ЕМІ БОЛСА.МЕЙІЛІНШЕ ТАМАША,МЫРЗА,МӘНІ ЖӘНЕ АДАМ СҮЙГІШ БОЛСЫН »-ДЕП ЖАЗДЫ.ОРТА ҒАСЫРЛЫҚ ДӘУІРДЕ МЕДИЦИНАЛЫҚ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНА ФИЛОСОФ ӘРІ ҒЫЛЫМ АВИЦЕНА- ИБН СИНА –КӨП НАЗАР АУДАРДЫ.ОНЫҢ АЙТУЫНША ,ДӘРІГЕР ҚЫРАН КӨЗ,МАМЫҚ ҚОЛДЫ ,ЖЫЛАНДАЙ САБЫРЛЫ,АРЫСТАН ЖҮРЕКТІ БОЛУ КЕРЕК.

МЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКА • МЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКА ( ЛАТ. Е THICA, ГРЕК ТІЛІНЕН АЛҒАНДА ETHICE - АДАМГЕРШІЛІКТІ ЗЕРДЕЛЕУ), НЕМЕСЕ МЕДИЦИНА

6 слайд
МЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКА • МЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКА ( ЛАТ. Е THICA, ГРЕК ТІЛІНЕН АЛҒАНДА ETHICE - АДАМГЕРШІЛІКТІ ЗЕРДЕЛЕУ), НЕМЕСЕ МЕДИЦИНАЛЫҚ ДЕОНТОЛОГИЯ ( ГРЕК DEON- ПАРЫЗ; ТЕРМИН «ДЕОНТОЛОГИЯ» СОҢҒЫ ЖЫЛДАРДАҒЫ ОТАНДЫҚ ӘДЕБИЕТТЕ КЕҢІНЕН ҚОЛДАНЫЛУДА), - МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ ӨЗ КӘСІБИ МІНДЕТТЕРІН ОРЫНДАУ БАРЫСЫНДАҒЫ ҚАҒИДАЛАР МЕН ЭТИКАЛЫҚ НОРМАЛАР ЖИЫНТЫҒЫ.

6 слайд

МЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКА • МЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКА ( ЛАТ. Е THICA, ГРЕК ТІЛІНЕН АЛҒАНДА ETHICE - АДАМГЕРШІЛІКТІ ЗЕРДЕЛЕУ), НЕМЕСЕ МЕДИЦИНАЛЫҚ ДЕОНТОЛОГИЯ ( ГРЕК DEON- ПАРЫЗ; ТЕРМИН «ДЕОНТОЛОГИЯ» СОҢҒЫ ЖЫЛДАРДАҒЫ ОТАНДЫҚ ӘДЕБИЕТТЕ КЕҢІНЕН ҚОЛДАНЫЛУДА), - МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ ӨЗ КӘСІБИ МІНДЕТТЕРІН ОРЫНДАУ БАРЫСЫНДАҒЫ ҚАҒИДАЛАР МЕН ЭТИКАЛЫҚ НОРМАЛАР ЖИЫНТЫҒЫ.

ДӘРІГЕРЛЕРДІҢ НЕГІЗГІ РУХАНИ, АДАМГЕРШІЛК ҚАСИЕТТЕРІ РЕТІНДЕ ӨЗГЕГЕ ЖАҢАШЫРЛЫҚ, ТІЛЕКТЕСТІК, ТӨЗІМДІЛІК, ҰСТАМДЫЛЫҚ СИЯҚТЫ СИПА

7 слайд
ДӘРІГЕРЛЕРДІҢ НЕГІЗГІ РУХАНИ, АДАМГЕРШІЛК ҚАСИЕТТЕРІ РЕТІНДЕ ӨЗГЕГЕ ЖАҢАШЫРЛЫҚ, ТІЛЕКТЕСТІК, ТӨЗІМДІЛІК, ҰСТАМДЫЛЫҚ СИЯҚТЫ СИПАТТАР КӨРСЕ-ТІЛГЕН. ДӘРІГЕРЛЕРДІҢ ЕҢ БАСТЫ МІНДЕТІ АУРУ АДАМНЫҢ ӨМІРДЕН ҮМІТІН ҮЗБЕУ, СЫРҚАТТАН АЙЫҒЫП КЕТЕТІНЕ КҮМӘНСІЗ СЕНДІРУ ДЕП КӨРСЕТІЛГЕН. БҰЛАЙ БОЛУЫ ЗАҢДЫ ДА.

7 слайд

ДӘРІГЕРЛЕРДІҢ НЕГІЗГІ РУХАНИ, АДАМГЕРШІЛК ҚАСИЕТТЕРІ РЕТІНДЕ ӨЗГЕГЕ ЖАҢАШЫРЛЫҚ, ТІЛЕКТЕСТІК, ТӨЗІМДІЛІК, ҰСТАМДЫЛЫҚ СИЯҚТЫ СИПАТТАР КӨРСЕ-ТІЛГЕН. ДӘРІГЕРЛЕРДІҢ ЕҢ БАСТЫ МІНДЕТІ АУРУ АДАМНЫҢ ӨМІРДЕН ҮМІТІН ҮЗБЕУ, СЫРҚАТТАН АЙЫҒЫП КЕТЕТІНЕ КҮМӘНСІЗ СЕНДІРУ ДЕП КӨРСЕТІЛГЕН. БҰЛАЙ БОЛУЫ ЗАҢДЫ ДА.

• ҚАЗІРГІ КЕЗДЕ МЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКАНЫҢ ПРИНЦИПТЕРІ БИОМЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКА ТҮСІНІГІНДЕ ТҰРАҚТАЛҒАН. ОЛ МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ ЖЕКЕ

8 слайд
• ҚАЗІРГІ КЕЗДЕ МЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКАНЫҢ ПРИНЦИПТЕРІ БИОМЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКА ТҮСІНІГІНДЕ ТҰРАҚТАЛҒАН. ОЛ МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ФУНКЦИЯСЫН ҚОРҒАЙДЫ. ҚАЗІРГІ ТАҢДА «БИОМЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКА» ҮШ ТҮРДЕ НЕМЕСЕ МОДЕЛЬДЕ БЕРІЛЕДІ: 1. ГИППОКРАТ МОДЕЛЬІ. БҰЛ МОДЕЛЬДІҢ НЕГІЗГІ ПРИНЦПІ – «ЗИЯН КЕЛТІРМЕ». ДӘРІГЕР ПАЦИЕНТТІҢ ӘЛЕУМЕТТІК СЕНІМІН ЖЕҢЕДІ. МЕДИЦИНА АТАСЫ ГИППОКРАТПЕН ТҰРАҚТАНҒАН ДӘРІГЕРЛІК ПРИНЦПІ (460-377ЖЖ.), ҚАЗІРГІ ТАҢДА БЕЛГІЛІ «АНТТА» КӨРСЕТІЛГЕН. 2. ПАРАЦЕЛЬС МОДЕЛЬЛІ (1493-1541 ЖЖ.) – «ҚАЙЫРЫМДЫЛЫҚ ЖАСАУ», ОРТА ҒАСЫРЛАРДА ПАЙДА БОЛҒАН. ОНЫҢ НЕГІЗГІ МАҒЫНАСЫ ЕМДЕУДІҢ БАРЛЫҚ ПРОЦЕССІН ҚҰРАЙТЫН ДӘРІГЕРДІҢ ПАЦИЕНТПЕН КОНТАКТІСІ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. 3. ДЕОНТОЛОГИЛЫҚ МОДЕЛЬ НЕМЕСЕ ДӘРІГЕРЛІК ЭТИКА, 1840 Ж ҚҰРЫЛҒАН. (АВТОРЫ ПЕТРОВ). НЕГІЗГІ ПРИНЦПІ «МІНДЕТТІ ОРЫНДАУ». 4. БИОЭТИКА – ДӘСТҮРЛІ МЕДИЦИНАНЫҢ ЗАМАНАУИ ТҮРІ, НЕГІЗГІ ПРИНЦПІ «АДАМНЫҢ ҚҰҚЫҒЫН ЖӘНЕ МӘРТЕБЕСІН СЫЙЛАУ».

8 слайд

• ҚАЗІРГІ КЕЗДЕ МЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКАНЫҢ ПРИНЦИПТЕРІ БИОМЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКА ТҮСІНІГІНДЕ ТҰРАҚТАЛҒАН. ОЛ МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ФУНКЦИЯСЫН ҚОРҒАЙДЫ. ҚАЗІРГІ ТАҢДА «БИОМЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКА» ҮШ ТҮРДЕ НЕМЕСЕ МОДЕЛЬДЕ БЕРІЛЕДІ: 1. ГИППОКРАТ МОДЕЛЬІ. БҰЛ МОДЕЛЬДІҢ НЕГІЗГІ ПРИНЦПІ – «ЗИЯН КЕЛТІРМЕ». ДӘРІГЕР ПАЦИЕНТТІҢ ӘЛЕУМЕТТІК СЕНІМІН ЖЕҢЕДІ. МЕДИЦИНА АТАСЫ ГИППОКРАТПЕН ТҰРАҚТАНҒАН ДӘРІГЕРЛІК ПРИНЦПІ (460-377ЖЖ.), ҚАЗІРГІ ТАҢДА БЕЛГІЛІ «АНТТА» КӨРСЕТІЛГЕН. 2. ПАРАЦЕЛЬС МОДЕЛЬЛІ (1493-1541 ЖЖ.) – «ҚАЙЫРЫМДЫЛЫҚ ЖАСАУ», ОРТА ҒАСЫРЛАРДА ПАЙДА БОЛҒАН. ОНЫҢ НЕГІЗГІ МАҒЫНАСЫ ЕМДЕУДІҢ БАРЛЫҚ ПРОЦЕССІН ҚҰРАЙТЫН ДӘРІГЕРДІҢ ПАЦИЕНТПЕН КОНТАКТІСІ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. 3. ДЕОНТОЛОГИЛЫҚ МОДЕЛЬ НЕМЕСЕ ДӘРІГЕРЛІК ЭТИКА, 1840 Ж ҚҰРЫЛҒАН. (АВТОРЫ ПЕТРОВ). НЕГІЗГІ ПРИНЦПІ «МІНДЕТТІ ОРЫНДАУ». 4. БИОЭТИКА – ДӘСТҮРЛІ МЕДИЦИНАНЫҢ ЗАМАНАУИ ТҮРІ, НЕГІЗГІ ПРИНЦПІ «АДАМНЫҢ ҚҰҚЫҒЫН ЖӘНЕ МӘРТЕБЕСІН СЫЙЛАУ».

МЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКАНЫҢ ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ЕРЕЖЕСІ: • • СТАЦИОНАРДА ЖӘНЕ БӨЛІМДЕ ЖҰМЫС ТӘРТІПТІ БОЛУ КЕРЕК. • СУБОРДИНАЦИЯНЫ, ЯҒНИ

9 слайд
МЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКАНЫҢ ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ЕРЕЖЕСІ: • • СТАЦИОНАРДА ЖӘНЕ БӨЛІМДЕ ЖҰМЫС ТӘРТІПТІ БОЛУ КЕРЕК. • СУБОРДИНАЦИЯНЫ, ЯҒНИ КІШІ МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРІНІҢ ЖОҒАРҒЫ МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРІНЕ ДЕГЕН ҚАТЫНАСЫН САҚТАУ КЕРЕК. • МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРІ НАУҚАСҚА ДЕГЕН ҚАТЫНАСЫ ТҰРАҚТЫ БОЛУ ҚАЖЕТ

9 слайд

МЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКАНЫҢ ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ЕРЕЖЕСІ: • • СТАЦИОНАРДА ЖӘНЕ БӨЛІМДЕ ЖҰМЫС ТӘРТІПТІ БОЛУ КЕРЕК. • СУБОРДИНАЦИЯНЫ, ЯҒНИ КІШІ МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРІНІҢ ЖОҒАРҒЫ МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРІНЕ ДЕГЕН ҚАТЫНАСЫН САҚТАУ КЕРЕК. • МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРІ НАУҚАСҚА ДЕГЕН ҚАТЫНАСЫ ТҰРАҚТЫ БОЛУ ҚАЖЕТ

• ДӘРІГЕР ЖОҒАРҒЫ БІЛІКТІ МАМАН БОЛУЫ ҚАЖЕТ. НАУҚАСТЫҢ ҚАТЫСУЫМЕН БАСҚА МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ ҚАТЕЛІКТЕРІН АЙТПАУЫ ТИІС. ДӘРІ

10 слайд
• ДӘРІГЕР ЖОҒАРҒЫ БІЛІКТІ МАМАН БОЛУЫ ҚАЖЕТ. НАУҚАСТЫҢ ҚАТЫСУЫМЕН БАСҚА МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ ҚАТЕЛІКТЕРІН АЙТПАУЫ ТИІС. ДӘРІГЕР ДИАГНОЗДЫ, ЕМДІК ШАРАЛАРДЫҢ КӨРСЕТКІШІ МЕН ҚАРСЫ КӨРСЕТКІШТЕРІН ЕСКЕРЕ ОТЫРЫП, ҚАЖЕТТІ ОПЕРАЦИЯ ЖАСАЛУЫН БАСҚА ДӘРІГЕРМЕН КЕҢЕСЕ ОТЫРЫП ІСКЕ АСЫРУЫ ҚАЖЕТ • ОРТА ЖӘНЕ КІШІ МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІМЕН ҚАРЫМ ҚАТЫНАС ЖАҚСЫ БОЛУЫ ҚАЖЕТ. ДӘРІГЕР ТАКТИКАСЫН НАУҚАСТЫҢ МІНЕЗІНЕ, ОНЫҢ МӘДЕНИЕТ ДЕҢГЕЙІНЕ, АУРУ САТЫСЫНА, ПСИХИКА ЕРЕКШЕЛІГІНЕ ҚАРАЙ ЖҮРГІЗІЛУІ ТИІС. • ДӘРІГЕР НАУҚАСТЫҢ ТУЫСТАРЫМЕН БАЯЗЫ БОЛУЫ КЕРЕК, ДӘРІГЕРЛІК ҚҰПИЯНЫ САҚТАУЫ ТИІС. ЕГЕР ДЕ АУРУДЫҢ АСҚЫНҒАН ТҮРЛЕРІ БОЛҒАНДА ЖАҚЫН ТУЫСТАРЫМЕН АШЫҚ ӘҢГІМЕЛЕСУІНЕ БОЛАДЫ

10 слайд

• ДӘРІГЕР ЖОҒАРҒЫ БІЛІКТІ МАМАН БОЛУЫ ҚАЖЕТ. НАУҚАСТЫҢ ҚАТЫСУЫМЕН БАСҚА МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ ҚАТЕЛІКТЕРІН АЙТПАУЫ ТИІС. ДӘРІГЕР ДИАГНОЗДЫ, ЕМДІК ШАРАЛАРДЫҢ КӨРСЕТКІШІ МЕН ҚАРСЫ КӨРСЕТКІШТЕРІН ЕСКЕРЕ ОТЫРЫП, ҚАЖЕТТІ ОПЕРАЦИЯ ЖАСАЛУЫН БАСҚА ДӘРІГЕРМЕН КЕҢЕСЕ ОТЫРЫП ІСКЕ АСЫРУЫ ҚАЖЕТ • ОРТА ЖӘНЕ КІШІ МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІМЕН ҚАРЫМ ҚАТЫНАС ЖАҚСЫ БОЛУЫ ҚАЖЕТ. ДӘРІГЕР ТАКТИКАСЫН НАУҚАСТЫҢ МІНЕЗІНЕ, ОНЫҢ МӘДЕНИЕТ ДЕҢГЕЙІНЕ, АУРУ САТЫСЫНА, ПСИХИКА ЕРЕКШЕЛІГІНЕ ҚАРАЙ ЖҮРГІЗІЛУІ ТИІС. • ДӘРІГЕР НАУҚАСТЫҢ ТУЫСТАРЫМЕН БАЯЗЫ БОЛУЫ КЕРЕК, ДӘРІГЕРЛІК ҚҰПИЯНЫ САҚТАУЫ ТИІС. ЕГЕР ДЕ АУРУДЫҢ АСҚЫНҒАН ТҮРЛЕРІ БОЛҒАНДА ЖАҚЫН ТУЫСТАРЫМЕН АШЫҚ ӘҢГІМЕЛЕСУІНЕ БОЛАДЫ

МЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКА ҮШ НЕГІЗГІ БАҒЫТ БОЙЫНША ҚАРЫМ- ҚАТЫНАСТАРДЫҢ ӘРТҮРЛІ МӘСЕЛЕЛЕРІН ЗЕРТТЕЙДІ ЖӘНЕ ШЕШЕДІ:

11 слайд
МЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКА ҮШ НЕГІЗГІ БАҒЫТ БОЙЫНША ҚАРЫМ- ҚАТЫНАСТАРДЫҢ ӘРТҮРЛІ МӘСЕЛЕЛЕРІН ЗЕРТТЕЙДІ ЖӘНЕ ШЕШЕДІ:

11 слайд

МЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКА ҮШ НЕГІЗГІ БАҒЫТ БОЙЫНША ҚАРЫМ- ҚАТЫНАСТАРДЫҢ ӘРТҮРЛІ МӘСЕЛЕЛЕРІН ЗЕРТТЕЙДІ ЖӘНЕ ШЕШЕДІ:

М едициналық қызметкер – Е мделуші, М едициналық қызметкер – Е мделушінің туысқандары, М едициналық қызметкер – М едициналық

12 слайд
М едициналық қызметкер – Е мделуші, М едициналық қызметкер – Е мделушінің туысқандары, М едициналық қызметкер – М едициналық қызметкер

12 слайд

М едициналық қызметкер – Е мделуші, М едициналық қызметкер – Е мделушінің туысқандары, М едициналық қызметкер – М едициналық қызметкер

ДӘРІГЕР МЕН НАУҚАС • ЕМДЕУ ЖҰМЫСТАРЫ БАРЫСЫНДАҒЫ ДӘРІГЕР МЕН НАУҚАСТЫН ӨЗАРА ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫНЫҢ МОРАЛЬДІ-ЭТИКАЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ ДЕ

13 слайд
ДӘРІГЕР МЕН НАУҚАС • ЕМДЕУ ЖҰМЫСТАРЫ БАРЫСЫНДАҒЫ ДӘРІГЕР МЕН НАУҚАСТЫН ӨЗАРА ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫНЫҢ МОРАЛЬДІ-ЭТИКАЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ ДЕОНТОЛОГИЯНЫҢ МАҢЫЗДЫ ТАРМАҒЫ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. ЕМДЕУ МЕКЕМЕСІ ТУРАЛЫ АЛҒАШКЫ ӘСЕРДІҢ ЖАҒЫМДЫ, НЕ ЖАҒЫМСЫЗ БОЛУЫ МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРІНЕ, ОСЫ ЖЕРДЕГІ ЖҰМЫС ТӘРТІБІ МЕН ЖАЙ-АХУАЛҒА БАЙЛАНЫСТЫ ҚАЛЫПТАСАДЫ. ЕМДЕУ МЕКЕМЕСІНДЕГІ ОРТА МЕН АХУАЛ НАУҚАСТАРДЫҢ КӨҢІЛ-КҮЙІНЕ, САЙЫП КЕЛГЕНДЕ, ЕМДЕУ ІСІНЕ ЗОР ЫҚПАЛЫН ТИГІЗЕДІ

13 слайд

ДӘРІГЕР МЕН НАУҚАС • ЕМДЕУ ЖҰМЫСТАРЫ БАРЫСЫНДАҒЫ ДӘРІГЕР МЕН НАУҚАСТЫН ӨЗАРА ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫНЫҢ МОРАЛЬДІ-ЭТИКАЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ ДЕОНТОЛОГИЯНЫҢ МАҢЫЗДЫ ТАРМАҒЫ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. ЕМДЕУ МЕКЕМЕСІ ТУРАЛЫ АЛҒАШКЫ ӘСЕРДІҢ ЖАҒЫМДЫ, НЕ ЖАҒЫМСЫЗ БОЛУЫ МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРІНЕ, ОСЫ ЖЕРДЕГІ ЖҰМЫС ТӘРТІБІ МЕН ЖАЙ-АХУАЛҒА БАЙЛАНЫСТЫ ҚАЛЫПТАСАДЫ. ЕМДЕУ МЕКЕМЕСІНДЕГІ ОРТА МЕН АХУАЛ НАУҚАСТАРДЫҢ КӨҢІЛ-КҮЙІНЕ, САЙЫП КЕЛГЕНДЕ, ЕМДЕУ ІСІНЕ ЗОР ЫҚПАЛЫН ТИГІЗЕДІ

ДӘРІГЕР- ПАЦИЕНТ МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРІ ПАЦИЕНТТЕРГЕ КӨРСЕТІЛЕТІН МЕДИЦИНАЛЫҚ КӨМЕКТІҢ САПАЛЫҒЫНА ЖАУАП БЕРЕДІ. ӨЗ ҚЫЗМЕТІНДЕ О

14 слайд
ДӘРІГЕР- ПАЦИЕНТ   МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРІ ПАЦИЕНТТЕРГЕ КӨРСЕТІЛЕТІН МЕДИЦИНАЛЫҚ КӨМЕКТІҢ САПАЛЫҒЫНА ЖАУАП БЕРЕДІ. ӨЗ ҚЫЗМЕТІНДЕ ОЛ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЗАҢДАРЫН, ҚОЛДАНЫСТАҒЫ НОРМАТИВТІК ҚҰЖАТТАРДЫ (МЕДИЦИНАЛЫҚ СТАНДАРТТАРДЫ) БАСШЫЛЫҚҚА АЛУҒА МІНДЕТТІ, БІРАҚ, ОСЫ НҰСҚАМАНЫҢ ТАРАПТАРЫНДА, АУРУШАҢДЫҚТАРДЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІН ЕСКЕРЕ ОТЫРЫП, НАУҚАСТЫҢ МҮДДЕСІН БАСШЫЛЫҚҚА АЛУ АРҚЫЛЫ ӘР НАҚТЫ ЖАҒДАЙДА АСА ТИІМДІ БОЛЫП ТАБЫЛАТЫН ПРОФИЛАКТИКАЛАУ, ДИАГНОСТИКАЛАУ ЖӘНЕ ЕМДЕУ ӘДІСТЕРІ ТАҢДАЛУЫ ҚАЖЕТ. ҚАЖЕТ БОЛҒАН ЖАҒДАЙДА МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРІ ӨЗДЕРІНІҢ ӘРІПТЕСТЕРІНЕН КӨМЕК АЛУҒА ТИІС. МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРІ ПАЦИЕНТТІ ҚИСЫНСЫЗ ҚАУІПКЕ ҰШЫРАТПАУЫ ТИІС, ЖӘНЕ ДЕ ӨЗ БІЛІМДЕРІН ІЗГІЛІКТІ МАҚСАТТА ҚОЛДАНУҒА БОЛМАЙДЫ. ЕМДЕУДІҢ ӘР ӘДІСІН ТАҢДАҒАН КЕЗДЕ МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРІ ЕҢ АЛДЫМЕН «ЗИЯН ТИГІЗІП ҚОЙМА» ТАЛАБЫНА СҮЙЕНУІ ТИІС.

14 слайд

ДӘРІГЕР- ПАЦИЕНТ   МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРІ ПАЦИЕНТТЕРГЕ КӨРСЕТІЛЕТІН МЕДИЦИНАЛЫҚ КӨМЕКТІҢ САПАЛЫҒЫНА ЖАУАП БЕРЕДІ. ӨЗ ҚЫЗМЕТІНДЕ ОЛ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЗАҢДАРЫН, ҚОЛДАНЫСТАҒЫ НОРМАТИВТІК ҚҰЖАТТАРДЫ (МЕДИЦИНАЛЫҚ СТАНДАРТТАРДЫ) БАСШЫЛЫҚҚА АЛУҒА МІНДЕТТІ, БІРАҚ, ОСЫ НҰСҚАМАНЫҢ ТАРАПТАРЫНДА, АУРУШАҢДЫҚТАРДЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІН ЕСКЕРЕ ОТЫРЫП, НАУҚАСТЫҢ МҮДДЕСІН БАСШЫЛЫҚҚА АЛУ АРҚЫЛЫ ӘР НАҚТЫ ЖАҒДАЙДА АСА ТИІМДІ БОЛЫП ТАБЫЛАТЫН ПРОФИЛАКТИКАЛАУ, ДИАГНОСТИКАЛАУ ЖӘНЕ ЕМДЕУ ӘДІСТЕРІ ТАҢДАЛУЫ ҚАЖЕТ. ҚАЖЕТ БОЛҒАН ЖАҒДАЙДА МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРІ ӨЗДЕРІНІҢ ӘРІПТЕСТЕРІНЕН КӨМЕК АЛУҒА ТИІС. МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРІ ПАЦИЕНТТІ ҚИСЫНСЫЗ ҚАУІПКЕ ҰШЫРАТПАУЫ ТИІС, ЖӘНЕ ДЕ ӨЗ БІЛІМДЕРІН ІЗГІЛІКТІ МАҚСАТТА ҚОЛДАНУҒА БОЛМАЙДЫ. ЕМДЕУДІҢ ӘР ӘДІСІН ТАҢДАҒАН КЕЗДЕ МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРІ ЕҢ АЛДЫМЕН «ЗИЯН ТИГІЗІП ҚОЙМА» ТАЛАБЫНА СҮЙЕНУІ ТИІС.

ҚОРЫТЫНДЫ ЖАЛПЫ ЭТИКА ДЕГЕНІМІЗ МЕНІҢ ОЙЫМША АДАМГЕРШІЛІК ТУРАЛЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК МӘНІ ТУРАЛЫ ІЛІМ. МЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКА - МЕ

15 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ ЖАЛПЫ ЭТИКА ДЕГЕНІМІЗ МЕНІҢ ОЙЫМША АДАМГЕРШІЛІК ТУРАЛЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК МӘНІ ТУРАЛЫ ІЛІМ. МЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКА - МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ АДАМГЕРШІЛІК ҚАСИЕТТЕРІНДЕ КѲРІНІС ТАБУДА. ОЛ МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ МЕН ҚОҒАМДА АЛАТЫН ОРНЫНА БАЙЛАНЫСТЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ НОРМАЛАРЫН РЕТТЕЙТІН ҚАГИДАЛАР ЖИЫНТЫҒЫН ҚАМТЫП, ДӘРІГЕРДІҢ НАУҚАСТАРМЕН ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ТУЫСТАРЫМЕН ӨЗАРА ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫН, ТӘН ЖӘНЕ ЖАН ТАЗАЛЫҒЫН ҚАРАСТЫРАДЫ.

15 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ ЖАЛПЫ ЭТИКА ДЕГЕНІМІЗ МЕНІҢ ОЙЫМША АДАМГЕРШІЛІК ТУРАЛЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК МӘНІ ТУРАЛЫ ІЛІМ. МЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКА - МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ АДАМГЕРШІЛІК ҚАСИЕТТЕРІНДЕ КѲРІНІС ТАБУДА. ОЛ МЕДИЦИНА ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ МЕН ҚОҒАМДА АЛАТЫН ОРНЫНА БАЙЛАНЫСТЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ НОРМАЛАРЫН РЕТТЕЙТІН ҚАГИДАЛАР ЖИЫНТЫҒЫН ҚАМТЫП, ДӘРІГЕРДІҢ НАУҚАСТАРМЕН ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ТУЫСТАРЫМЕН ӨЗАРА ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫН, ТӘН ЖӘНЕ ЖАН ТАЗАЛЫҒЫН ҚАРАСТЫРАДЫ.

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР: • БИОЭТИКА Т.А.АСИМОВА,А.С .САГАДИЕВ • HTTPS://IPHRAS.RU/UPLFILE/ETHICS/BIBLIO/TISH_BIOETH .HTML • HT

16 слайд
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР: • БИОЭТИКА Т.А.АСИМОВА,А.С .САГАДИЕВ • HTTPS://IPHRAS.RU/UPLFILE/ETHICS/BIBLIO/TISH_BIOETH .HTML • HTTPS://CYBERLENINKA.RU/ARTICLE/N/BIOETIKA-KAK-SO VREMENNAYA-PRIKLADNAYA-ETIKA

16 слайд

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР: • БИОЭТИКА Т.А.АСИМОВА,А.С .САГАДИЕВ • HTTPS://IPHRAS.RU/UPLFILE/ETHICS/BIBLIO/TISH_BIOETH .HTML • HTTPS://CYBERLENINKA.RU/ARTICLE/N/BIOETIKA-KAK-SO VREMENNAYA-PRIKLADNAYA-ETIKA

Жариялаған:
Есилқызы Марал
03 Сәуір 2024
312
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі