Материалдар / Сабақ жоспары "Тәулік"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "Тәулік"

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділік. бір тәулікте неше сағат болатынын туралы түсіндіру,  Дамытушылық: оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Тапсырмаларды орындата отырып, ой-өрісін, қиялын, зейінін дамыту, анық айтуға, математикалық тілде сөйлеуге үйрету, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру. Тәрбиелігі: ұйымшылдыққа, тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Тәулік.

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Тәулік.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Тәулік.

 Білімділік. бір тәулікте неше сағат болатынын туралы түсіндіру,  Дамытушылық: оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттер

2 слайд
 Білімділік. бір тәулікте неше сағат болатынын туралы түсіндіру,    Дамытушылық: оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Тапсырмаларды орындата отырып, ой-өрісін, қиялын, зейінін дамыту, анық айтуға, математикалық тілде сөйлеуге үйрету, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.  Тәрбиелігі: ұйымшылдыққа, тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.   

2 слайд

 Білімділік. бір тәулікте неше сағат болатынын туралы түсіндіру,    Дамытушылық: оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Тапсырмаларды орындата отырып, ой-өрісін, қиялын, зейінін дамыту, анық айтуға, математикалық тілде сөйлеуге үйрету, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.  Тәрбиелігі: ұйымшылдыққа, тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.   

Ал қанекей балалар  Бері қарай қарайық.  Қажет құрал, кітапты,  Алдымызға алайық.  Алаңдамай басқаға,  Сабаққа назар са

3 слайд
  Ал қанекей балалар  Бері қарай қарайық.  Қажет құрал, кітапты,  Алдымызға алайық.  Алаңдамай басқаға,  Сабаққа назар салайық.  Дұрыс жауап шешімін,  Мұқиятпен табайық

3 слайд

  Ал қанекей балалар  Бері қарай қарайық.  Қажет құрал, кітапты,  Алдымызға алайық.  Алаңдамай басқаға,  Сабаққа назар салайық.  Дұрыс жауап шешімін,  Мұқиятпен табайық

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

ЖОЛБАРЫС – жыртқыш аң. Бұл — өзiне тән тектiлiгiмен, бұлалығымен, алғырлығымен жасқануды бiлмейтiн тәкаппарлығымен, батылдығ

6 слайд
ЖОЛБАРЫС – жыртқыш аң. Бұл — өзiне тән тектiлiгiмен, бұлалығымен, алғырлығымен жасқануды бiлмейтiн тәкаппарлығымен, батылдығымен, айлалығымен дараланатын жануар. Әр елдiң өзiнiң символы iспеттес жануар түрi болады. Қазақстан үшiн мұндай жануардың барыс екенi белгiлi. Жолбарыстың тапсырмасы: 4 тапсырма “Жеті ұл” жаттау 1. Сағат және мектеп деген екі сөзді талдау.

6 слайд

ЖОЛБАРЫС – жыртқыш аң. Бұл — өзiне тән тектiлiгiмен, бұлалығымен, алғырлығымен жасқануды бiлмейтiн тәкаппарлығымен, батылдығымен, айлалығымен дараланатын жануар. Әр елдiң өзiнiң символы iспеттес жануар түрi болады. Қазақстан үшiн мұндай жануардың барыс екенi белгiлi. Жолбарыстың тапсырмасы: 4 тапсырма “Жеті ұл” жаттау 1. Сағат және мектеп деген екі сөзді талдау.

Хайуанның ұлу тектес жануарларының түрлері аса мол, сықпыты таңғажайып, алуан түсті ала шұбар болып келеді. Бұлардың ішінде ж

7 слайд
Хайуанның ұлу тектес жануарларының түрлері аса мол, сықпыты таңғажайып, алуан түсті ала шұбар болып келеді. Бұлардың ішінде жолбарыс жолақты ұлу, ақ нефрит ұлу, жарқырауық ұлу, меруерт ұлу, пәктік ұлуы, тағаша ұлу, мүйіз ұлулар тіпті ешқандай мүсіндеусіз-ақ кісі қызықтыратын табиғи қолөнер бұйымына айналып жүре бергендей. Күндіз ұлулар таса жерлерге жасырында, олар өсімдіктермен қоректенеді.

7 слайд

Хайуанның ұлу тектес жануарларының түрлері аса мол, сықпыты таңғажайып, алуан түсті ала шұбар болып келеді. Бұлардың ішінде жолбарыс жолақты ұлу, ақ нефрит ұлу, жарқырауық ұлу, меруерт ұлу, пәктік ұлуы, тағаша ұлу, мүйіз ұлулар тіпті ешқандай мүсіндеусіз-ақ кісі қызықтыратын табиғи қолөнер бұйымына айналып жүре бергендей. Күндіз ұлулар таса жерлерге жасырында, олар өсімдіктермен қоректенеді.

Өткен сабақтарды қайталау септікте р 72 1 4 5 6 3

8 слайд
Өткен сабақтарды қайталау септікте р 72 1 4 5 6 3

8 слайд

Өткен сабақтарды қайталау септікте р 72 1 4 5 6 3

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

Маймыл – орман жануары. Ол талда мекен етеді. Маймылдардың бірнеше түрі бар. Олар: горилла, шимпанзе, т.б. Маймылдарды цирк ө

16 слайд
Маймыл – орман жануары. Ол талда мекен етеді. Маймылдардың бірнеше түрі бар. Олар: горилла, шимпанзе, т.б. Маймылдарды цирк өнерінде де кездестіруге болады.

16 слайд

Маймыл – орман жануары. Ол талда мекен етеді. Маймылдардың бірнеше түрі бар. Олар: горилла, шимпанзе, т.б. Маймылдарды цирк өнерінде де кездестіруге болады.

Жаңа сабақ Тәулік. Көмектес септік. Лексикалық тақырыбымыз:Тәулік Грамматикалық тақырыбымыз: Көмектес септік. К

17 слайд
Жаңа сабақ Тәулік. Көмектес септік. Лексикалық тақырыбымыз:Тәулік Грамматикалық тақырыбымыз: Көмектес септік. Көмектес септіктің сұрақтары: Кіммен? Немен? Жалғаулары: - мен, бен,пен. Мысалы: Кіммен? Әкеммен, досыммен Немен? Кітаппен, Ұшақпен Тәулік дегеніз бір күн мен бір түннің қосындысы. Бір тәулікте 24 сағат бар. Бір тәулікте біз өзіміздің күн тәртібімізді белгілейміз.мысалы мына суреттке қараңыз

17 слайд

Жаңа сабақ Тәулік. Көмектес септік. Лексикалық тақырыбымыз:Тәулік Грамматикалық тақырыбымыз: Көмектес септік. Көмектес септіктің сұрақтары: Кіммен? Немен? Жалғаулары: - мен, бен,пен. Мысалы: Кіммен? Әкеммен, досыммен Немен? Кітаппен, Ұшақпен Тәулік дегеніз бір күн мен бір түннің қосындысы. Бір тәулікте 24 сағат бар. Бір тәулікте біз өзіміздің күн тәртібімізді белгілейміз.мысалы мына суреттке қараңыз

тәулік түс кештаң түн

18 слайд
тәулік түс кештаң түн

18 слайд

тәулік түс кештаң түн

К үн тәртібі

19 слайд
К үн тәртібі

19 слайд

К үн тәртібі

БОРСЫҚ жазда және күзде денесіне май жинайды. Суық түсісімен інінен кіріп, онда көктемге дейін ұйықтайды. Борсық бунақ денелі

20 слайд
БОРСЫҚ жазда және күзде денесіне май жинайды. Суық түсісімен інінен кіріп, онда көктемге дейін ұйықтайды. Борсық бунақ денелілермен, өсімдіктермен, оның тамырларымен, жаңғақтармен қоректенеді. Борсық қорек талғамайды.

20 слайд

БОРСЫҚ жазда және күзде денесіне май жинайды. Суық түсісімен інінен кіріп, онда көктемге дейін ұйықтайды. Борсық бунақ денелілермен, өсімдіктермен, оның тамырларымен, жаңғақтармен қоректенеді. Борсық қорек талғамайды.

• Дәптермен жұмыс 2-тапсырма • Кіммен ? Немен ? Қалай ?

21 слайд
• Дәптермен жұмыс 2-тапсырма • Кіммен ? Немен ? Қалай ?

21 слайд

• Дәптермен жұмыс 2-тапсырма • Кіммен ? Немен ? Қалай ?

Аң патшасы. азулы. жыртқыш. күшті. жабайы. әдемі. қу. Айлакер. Арыстан — мысық тұқымдасына жататын ең ірі жартқыш жануар. Орта

22 слайд
Аң патшасы. азулы. жыртқыш. күшті. жабайы. әдемі. қу. Айлакер. Арыстан — мысық тұқымдасына жататын ең ірі жартқыш жануар. Орталық Африка мен оңтүстік-батыс Азияның саванна, шөлейт аймақтарында, шөлді жерлерінде де кездеседі. Арыстанның дене тұрқы 2 м-дей, салмағы 250 кг-ға жетеді. Құйрығының ұзындығы 1 м, оның ұшы қара түсті болады. Арланының мойны мен кеуде жағында қара қоңыр, кейде ұзын қара жалы болады.Ұрғашы мен жас арыстанның жалы болмайды. Арыстан жеке-жеке де, 5 – 10-нан топтанып та жүреді. Олар 3 жасында жыныстық жағынан жетіліп, 2 жылда бір, 1 – 6 күшік табады. 30 – 35 жыл өмір сүреді. Арыстандар ірі сүтқоректілерді – бөкен, зебр, мүйізтұмсық, т.б. аулап, солардың етімен қоректенеді, кейде жануарлардың өлімтігін, тышқандарды да жейді. Негізінен қорегін аулауға түнде шығады. Арыстанның саны өте азайып кеткендіктен, оны аулауға тиым салынған. Үндістанда кездесетін түрі – Халықаралық табиғат қорғау одағының «Қызыл кітабына» енгізілген. Арыстандар негізінен көптеген хайуанаттар паркінде ұсталады.

22 слайд

Аң патшасы. азулы. жыртқыш. күшті. жабайы. әдемі. қу. Айлакер. Арыстан — мысық тұқымдасына жататын ең ірі жартқыш жануар. Орталық Африка мен оңтүстік-батыс Азияның саванна, шөлейт аймақтарында, шөлді жерлерінде де кездеседі. Арыстанның дене тұрқы 2 м-дей, салмағы 250 кг-ға жетеді. Құйрығының ұзындығы 1 м, оның ұшы қара түсті болады. Арланының мойны мен кеуде жағында қара қоңыр, кейде ұзын қара жалы болады.Ұрғашы мен жас арыстанның жалы болмайды. Арыстан жеке-жеке де, 5 – 10-нан топтанып та жүреді. Олар 3 жасында жыныстық жағынан жетіліп, 2 жылда бір, 1 – 6 күшік табады. 30 – 35 жыл өмір сүреді. Арыстандар ірі сүтқоректілерді – бөкен, зебр, мүйізтұмсық, т.б. аулап, солардың етімен қоректенеді, кейде жануарлардың өлімтігін, тышқандарды да жейді. Негізінен қорегін аулауға түнде шығады. Арыстанның саны өте азайып кеткендіктен, оны аулауға тиым салынған. Үндістанда кездесетін түрі – Халықаралық табиғат қорғау одағының «Қызыл кітабына» енгізілген. Арыстандар негізінен көптеген хайуанаттар паркінде ұсталады.

Дос, Ата, Домбыра • - 1а0қл Ұшқыш, сенбі, ғасыр • ұҰ • 10

23 слайд
Дос, Ата, Домбыра • - 1а0қл Ұшқыш, сенбі, ғасыр • ұҰ • 10

23 слайд

Дос, Ата, Домбыра • - 1а0қл Ұшқыш, сенбі, ғасыр • ұҰ • 10

Орнымыздан тұрайық Алақанды ұрайық Бір отырып бір тұрып Бой сергітіп алайық

24 слайд
Орнымыздан тұрайық Алақанды ұрайық Бір отырып бір тұрып Бой сергітіп алайық

24 слайд

Орнымыздан тұрайық Алақанды ұрайық Бір отырып бір тұрып Бой сергітіп алайық

Вопрос-... . Замок-құлып, Класс-... . Звук-үн, День-... . Равный-тең, Широкий-... . Привычка-әдет, Рисунок-... .Город- қала, Мал

25 слайд
Вопрос-... . Замок-құлып, Класс-... . Звук-үн, День-... . Равный-тең, Широкий-... . Привычка-әдет, Рисунок-... .Город- қала, Мальчик-... . Смейся-күл, Цветок-... . Продавать-сату, Дружный-... . Вязать-тоқу, Учиться-... . Белый-ақ,

25 слайд

Вопрос-... . Замок-құлып, Класс-... . Звук-үн, День-... . Равный-тең, Широкий-... . Привычка-әдет, Рисунок-... .Город- қала, Мальчик-... . Смейся-күл, Цветок-... . Продавать-сату, Дружный-... . Вязать-тоқу, Учиться-... . Белый-ақ,

Қоян - кеміргіш сүтқоректі жануар. Қоян - отрядтың сүтқоректiсi. Қоян шөптермен, сәбізбен қоректенеді. Оны үйде де ұстауға бол

26 слайд
Қоян - кеміргіш сүтқоректі жануар. Қоян - отрядтың сүтқоректiсi. Қоян шөптермен, сәбізбен қоректенеді. Оны үйде де ұстауға болады. Олар ақ, сұр түсті болады. Қояндар ертегілерде ең қорқақ кейіпкер ретінде бейнеленеді.

26 слайд

Қоян - кеміргіш сүтқоректі жануар. Қоян - отрядтың сүтқоректiсi. Қоян шөптермен, сәбізбен қоректенеді. Оны үйде де ұстауға болады. Олар ақ, сұр түсті болады. Қояндар ертегілерде ең қорқақ кейіпкер ретінде бейнеленеді.

Тәулік -день - day Ертең – завтра – tomorrow Бүгін – сегодня – today Кеше – вчера

27 слайд
Тәулік -день - day Ертең – завтра – tomorrow Бүгін – сегодня – today Кеше – вчера – yesterday Ай – месяц – month  

27 слайд

Тәулік -день - day Ертең – завтра – tomorrow Бүгін – сегодня – today Кеше – вчера – yesterday Ай – месяц – month  

28 слайд

28 слайд

I. Бір тәулікте неше сағат бар? 1. 20 2. 23 3. 21 4. 24 5. 22 II. Бір жылда неше күн бар? 1. 361 2. 360 3. 365 4. 320 5.

29 слайд
I. Бір тәулікте неше сағат бар? 1. 20 2. 23 3. 21 4. 24 5. 22 II. Бір жылда неше күн бар? 1. 361 2. 360 3. 365 4. 320 5. 350 III. Бір аптада неше күн бар? 1. Тоғыз 2. Жеті 3. Бес 4. Сегіз 5. Алты IV. Аптаның жетінші күні – 1. Сенбі 2. Жексенбі 3. Бейсенбі 4. Дүйсенбі 5. Сәрсенбі V. Сөздің дұрыс аудармасын тап: ВТОРНИК 1. Сенбі 2. Жексенбі 3. Сейсенбі 4. Дүйсенбі 5. Сәрсенбі VI. Кіммен? Немен?-қай септіктің сұрақтары: 1. Шығыс 2. Көмектес 3. Табыс 4. Барыс 5. Жатыс VII. Табыс септіктің жалғауы бар зат есімді көрсет: 1. Сағаттың 2. Сағатты 3. Сағатқа 4. Сағатыма 5. Сағаттан VIII. Неден? деген сұраққа жауап беретін сөз: 1. Уақытты 2. Уақыттпен 3. Уақыттан 4. Уақытқа 5. Уақыттың IX. Дұрыс аудармасын көрсет: Кеше 1. Утро 2. Вчера 3. Вечер 4. Время 5. Часы X. Тәулік деген сөзге барыс септіктің қай жалғауы сәйкес келеді: 1. –қа 2. –ке 3. –ға 4. –ге 5. –на

29 слайд

I. Бір тәулікте неше сағат бар? 1. 20 2. 23 3. 21 4. 24 5. 22 II. Бір жылда неше күн бар? 1. 361 2. 360 3. 365 4. 320 5. 350 III. Бір аптада неше күн бар? 1. Тоғыз 2. Жеті 3. Бес 4. Сегіз 5. Алты IV. Аптаның жетінші күні – 1. Сенбі 2. Жексенбі 3. Бейсенбі 4. Дүйсенбі 5. Сәрсенбі V. Сөздің дұрыс аудармасын тап: ВТОРНИК 1. Сенбі 2. Жексенбі 3. Сейсенбі 4. Дүйсенбі 5. Сәрсенбі VI. Кіммен? Немен?-қай септіктің сұрақтары: 1. Шығыс 2. Көмектес 3. Табыс 4. Барыс 5. Жатыс VII. Табыс септіктің жалғауы бар зат есімді көрсет: 1. Сағаттың 2. Сағатты 3. Сағатқа 4. Сағатыма 5. Сағаттан VIII. Неден? деген сұраққа жауап беретін сөз: 1. Уақытты 2. Уақыттпен 3. Уақыттан 4. Уақытқа 5. Уақыттың IX. Дұрыс аудармасын көрсет: Кеше 1. Утро 2. Вчера 3. Вечер 4. Время 5. Часы X. Тәулік деген сөзге барыс септіктің қай жалғауы сәйкес келеді: 1. –қа 2. –ке 3. –ға 4. –ге 5. –на

1-4 2-3 3-2 4-2 5-3 6-2 7-2 8-3 9-2 10-2

30 слайд
1-4 2-3 3-2 4-2 5-3 6-2 7-2 8-3 9-2 10-2

30 слайд

1-4 2-3 3-2 4-2 5-3 6-2 7-2 8-3 9-2 10-2

Үйге тапсырма 5-тапсырма (ережені оқу)

31 слайд
Үйге тапсырма 5-тапсырма (ережені оқу)

31 слайд

Үйге тапсырма 5-тапсырма (ережені оқу)