Сабақ мақсатына негізделген тапсырмаларға дескриптор құру қаншалықты тиімді?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2 слайд
3 слайд
ТРЕНИНГ «ШЫҒЫС БАЗАРЫ»
3 слайд
ТРЕНИНГ «ШЫҒЫС БАЗАРЫ»
4 слайд
ТОПҚА БӨЛУ
«Броундық қозғалыс » «Flippity»
платформасы арқылы топқа бөлу
І. «Критерийлер» - тобы
ІІ. «Дескрипторлар» - тобы
4 слайд
ТОПҚА БӨЛУ «Броундық қозғалыс » «Flippity» платформасы арқылы топқа бөлу І. «Критерийлер» - тобы ІІ. «Дескрипторлар» - тобы
5 слайд
ПРОБЛЕМАЛЫҚ СҰРАҚ
Бағалау критерийлерін қалай анықтауға
болады?
Дескриптор дегеніміз не?
Дескрипторларды қалай құруға
болады? ? ?
?
5 слайд
ПРОБЛЕМАЛЫҚ СҰРАҚ Бағалау критерийлерін қалай анықтауға болады? Дескриптор дегеніміз не? Дескрипторларды қалай құруға болады? ? ? ?
6 слайд
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ
ОЯТУ
https://wordwall.net/ru/resource/37372545
6 слайд
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ https://wordwall.net/ru/resource/37372545
7 слайд
Оқу мақсаты —дегеніміз оқу
бағдарламасына сәйкес пән
бойынша оқушының оқу
барысында меңгерген білім, түсінік,
дағды жетістіктерінің күтілетін
нәтижесі арқылы қалыптасқан
тұжырым.
7 слайд
Оқу мақсаты —дегеніміз оқу бағдарламасына сәйкес пән бойынша оқушының оқу барысында меңгерген білім, түсінік, дағды жетістіктерінің күтілетін нәтижесі арқылы қалыптасқан тұжырым.
8 слайд
Бағалау критерийі дегеніміз —
білім алушылардың оқу жетістік
деңгейлері өлшенетін белгі,
өлшем, негіздеме.
8 слайд
Бағалау критерийі дегеніміз — білім алушылардың оқу жетістік деңгейлері өлшенетін белгі, өлшем, негіздеме.
9 слайд
Оқу мақсаттарын ойлау дағдыларының
деңгейімен және бағалау критерийлерімен
сәйкестендіру маңызды рөл атқарады.
Берілетін тапсырма Блум таксономиясы
бойынша сол ойлау деңгейінен асып
кетпеуі шарт. Қолдану болса тапсырмада
одан жоғарғы талдау, жинақтау, бағалау
бойынша тапсырмалар берілмейді.
Одан кейін тапсырма
құрастырамыз
9 слайд
Оқу мақсаттарын ойлау дағдыларының деңгейімен және бағалау критерийлерімен сәйкестендіру маңызды рөл атқарады. Берілетін тапсырма Блум таксономиясы бойынша сол ойлау деңгейінен асып кетпеуі шарт. Қолдану болса тапсырмада одан жоғарғы талдау, жинақтау, бағалау бойынша тапсырмалар берілмейді. Одан кейін тапсырма құрастырамыз
10 слайд
Бенджамин Блум – америкалық оқыту
әдістемесінің психологі, Блум таксономиясының
авторы.. «Блум таксономиясы» атты кітабында өз
теориясын дамытқан.
1956 жылы Бенджамин Блумның төрағалық
етуімен білім беру комитеті әзірлеген Блум
таксономиясы сын тұрғысынан ойлауды
қарастыруға болатын ойлау дағдыларының кеңінен
қолданылатын иерархиялық моделі болып
табылады. Блум таксономиясының мақсаты –
оқытудың неғұрлым тұтас нысанын құру .БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ
10 слайд
Бенджамин Блум – америкалық оқыту әдістемесінің психологі, Блум таксономиясының авторы.. «Блум таксономиясы» атты кітабында өз теориясын дамытқан. 1956 жылы Бенджамин Блумның төрағалық етуімен білім беру комитеті әзірлеген Блум таксономиясы сын тұрғысынан ойлауды қарастыруға болатын ойлау дағдыларының кеңінен қолданылатын иерархиялық моделі болып табылады. Блум таксономиясының мақсаты – оқытудың неғұрлым тұтас нысанын құру .БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ
11 слайд
Бағалау критерийінен дескрипторлар
беріледі, яғни критерийді қадам
бойынша ашамыз. Дескриптор –
оқушының жұмысты қаншалықты
жақсы орындағанын бағалайтын
тұжырым .
11 слайд
Бағалау критерийінен дескрипторлар беріледі, яғни критерийді қадам бойынша ашамыз. Дескриптор – оқушының жұмысты қаншалықты жақсы орындағанын бағалайтын тұжырым .
12 слайд
12 слайд
13 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС
« docs.g oogle.com»
https://docs.google.com/forms/d/e/
1FAIpQLScOhLBoIeebbo5XAs7jUgAA8
ZnTEwHf1uHYcevkIDg4efspqg/
viewform?usp=sf_link
13 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС « docs.g oogle.com» https://docs.google.com/forms/d/e/ 1FAIpQLScOhLBoIeebbo5XAs7jUgAA8 ZnTEwHf1uHYcevkIDg4efspqg/ viewform?usp=sf_link