Материалдар / Сабақ мақсатына негізделген тапсырмаларға дескриптор құру қаншалықты тиімді?

Сабақ мақсатына негізделген тапсырмаларға дескриптор құру қаншалықты тиімді?

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсатына сай тапсырмаларға дескрипторлар құру жолдары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2024
154
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

ТРЕНИНГ «ШЫҒЫС БАЗАРЫ»

3 слайд
ТРЕНИНГ «ШЫҒЫС БАЗАРЫ»

3 слайд

ТРЕНИНГ «ШЫҒЫС БАЗАРЫ»

ТОПҚА БӨЛУ «Броундық қозғалыс » «Flippity» платформасы арқылы топқа бөлу І. «Критерийлер» - тобы ІІ. «Дескрипторлар» -

4 слайд
ТОПҚА БӨЛУ «Броундық қозғалыс »   «Flippity» платформасы арқылы топқа бөлу І. «Критерийлер» - тобы ІІ. «Дескрипторлар» - тобы

4 слайд

ТОПҚА БӨЛУ «Броундық қозғалыс »   «Flippity» платформасы арқылы топқа бөлу І. «Критерийлер» - тобы ІІ. «Дескрипторлар» - тобы

ПРОБЛЕМАЛЫҚ СҰРАҚ Бағалау критерийлерін қалай анықтауға болады? Дескриптор дегеніміз не? Дескрипторларды қалай құруға болад

5 слайд
ПРОБЛЕМАЛЫҚ СҰРАҚ Бағалау критерийлерін қалай анықтауға болады? Дескриптор дегеніміз не? Дескрипторларды қалай құруға болады? ? ? ?

5 слайд

ПРОБЛЕМАЛЫҚ СҰРАҚ Бағалау критерийлерін қалай анықтауға болады? Дескриптор дегеніміз не? Дескрипторларды қалай құруға болады? ? ? ?

ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ https://wordwall.net/ru/resource/37372545

6 слайд
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ https://wordwall.net/ru/resource/37372545

6 слайд

ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ https://wordwall.net/ru/resource/37372545

Оқу мақсаты —дегеніміз оқу бағдарламасына сәйкес пән бойынша оқушының оқу барысында меңгерген білім, түсінік, дағды жетіст

7 слайд
Оқу мақсаты —дегеніміз оқу бағдарламасына сәйкес пән  бойынша оқушының оқу барысында меңгерген білім, түсінік, дағды жетістіктерінің күтілетін нәтижесі арқылы  қалыптасқан тұжырым.

7 слайд

Оқу мақсаты —дегеніміз оқу бағдарламасына сәйкес пән  бойынша оқушының оқу барысында меңгерген білім, түсінік, дағды жетістіктерінің күтілетін нәтижесі арқылы  қалыптасқан тұжырым.

Бағалау критерийі дегеніміз — білім алушылардың оқу жетістік деңгейлері өлшенетін белгі, өлшем, негіздеме.

8 слайд
Бағалау критерийі дегеніміз — білім алушылардың оқу жетістік деңгейлері  өлшенетін белгі, өлшем, негіздеме.

8 слайд

Бағалау критерийі дегеніміз — білім алушылардың оқу жетістік деңгейлері  өлшенетін белгі, өлшем, негіздеме.

Оқу мақсаттарын ойлау дағдыларының деңгейімен және бағалау критерийлерімен сәйкестендіру маңызды рөл атқарады. Берілетін

9 слайд
Оқу мақсаттарын ойлау дағдыларының деңгейімен және бағалау  критерийлерімен сәйкестендіру маңызды рөл атқарады. Берілетін тапсырма Блум таксономиясы бойынша сол ойлау деңгейінен асып кетпеуі шарт. Қолдану болса  тапсырмада одан жоғарғы талдау, жинақтау, бағалау бойынша тапсырмалар берілмейді. Одан кейін тапсырма құрастырамыз

9 слайд

Оқу мақсаттарын ойлау дағдыларының деңгейімен және бағалау  критерийлерімен сәйкестендіру маңызды рөл атқарады. Берілетін тапсырма Блум таксономиясы бойынша сол ойлау деңгейінен асып кетпеуі шарт. Қолдану болса  тапсырмада одан жоғарғы талдау, жинақтау, бағалау бойынша тапсырмалар берілмейді. Одан кейін тапсырма құрастырамыз

Бенджамин Блум – америкалық оқыту әдістемесінің психологі, Блум таксономиясының авторы.. «Блум таксономиясы» атты кітабында ө

10 слайд
Бенджамин Блум – америкалық оқыту әдістемесінің психологі, Блум таксономиясының авторы.. «Блум таксономиясы» атты кітабында өз теориясын дамытқан. 1956 жылы Бенджамин Блумның төрағалық етуімен білім беру комитеті әзірлеген Блум таксономиясы сын тұрғысынан ойлауды қарастыруға болатын ойлау дағдыларының кеңінен қолданылатын иерархиялық моделі болып табылады. Блум таксономиясының мақсаты – оқытудың неғұрлым тұтас нысанын құру .БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ

10 слайд

Бенджамин Блум – америкалық оқыту әдістемесінің психологі, Блум таксономиясының авторы.. «Блум таксономиясы» атты кітабында өз теориясын дамытқан. 1956 жылы Бенджамин Блумның төрағалық етуімен білім беру комитеті әзірлеген Блум таксономиясы сын тұрғысынан ойлауды қарастыруға болатын ойлау дағдыларының кеңінен қолданылатын иерархиялық моделі болып табылады. Блум таксономиясының мақсаты – оқытудың неғұрлым тұтас нысанын құру .БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ

Бағалау критерийінен дескрипторлар беріледі, яғни критерийді қадам бойынша ашамыз. Дескриптор – оқушының жұмысты қанша

11 слайд
Бағалау критерийінен дескрипторлар   беріледі, яғни критерийді қадам бойынша ашамыз. Дескриптор – оқушының жұмысты қаншалықты жақсы  орындағанын бағалайтын тұжырым .

11 слайд

Бағалау критерийінен дескрипторлар   беріледі, яғни критерийді қадам бойынша ашамыз. Дескриптор – оқушының жұмысты қаншалықты жақсы  орындағанын бағалайтын тұжырым .

12 слайд

12 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС « docs.g oogle.com» https://docs.google.com/forms/d/e/ 1FAIpQLScOhLBoIeebbo5XAs7jUgAA8 ZnTEwHf1uHYcevkIDg4efspqg/

13 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС « docs.g oogle.com» https://docs.google.com/forms/d/e/ 1FAIpQLScOhLBoIeebbo5XAs7jUgAA8 ZnTEwHf1uHYcevkIDg4efspqg/ viewform?usp=sf_link

13 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС « docs.g oogle.com» https://docs.google.com/forms/d/e/ 1FAIpQLScOhLBoIeebbo5XAs7jUgAA8 ZnTEwHf1uHYcevkIDg4efspqg/ viewform?usp=sf_link

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ