Материалдар / «Сабақты жоспарлау жолдары, бақылау кезеңдері мен талдау түрлері»

«Сабақты жоспарлау жолдары, бақылау кезеңдері мен талдау түрлері»

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ құруда ең алдымен сабақты жоспарлау жолдарын үйренеді. Өзара сабаққа ену барысында бақылау кезеңдері мен талдау түрлерін ажырата алады.Әріптесіне сындарлы кері байланыс бере алады.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
Мұғалім жайлы Ахмет Байтұрсынов былай деген: … « Мұғалім қандай болса, мектеп те сондай болмақшы» Яғни, мұғалім білімді

1 слайд
Мұғалім жайлы Ахмет Байтұрсынов былай деген: … « Мұғалім қандай болса, мектеп те сондай болмақшы» Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі білімді, педагогикадан, методикадан хабардар, жақсы оқыта білетін мұғалім керек.

1 слайд

Мұғалім жайлы Ахмет Байтұрсынов былай деген: … « Мұғалім қандай болса, мектеп те сондай болмақшы» Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі білімді, педагогикадан, методикадан хабардар, жақсы оқыта білетін мұғалім керек.

Табысты мектеп дегеніміз не?

2 слайд
Табысты мектеп дегеніміз не?

2 слайд

Табысты мектеп дегеніміз не?

“Табысты мектеп-бұл көпшілік таңдайтын мектеп”

3 слайд
“Табысты мектеп-бұл көпшілік таңдайтын мектеп”

3 слайд

“Табысты мектеп-бұл көпшілік таңдайтын мектеп”

Мектептің айнасы –ол не?

4 слайд
Мектептің айнасы –ол не?

4 слайд

Мектептің айнасы –ол не?

“Мектептің айнасы –ол сабақ”

5 слайд
“Мектептің айнасы –ол сабақ”

5 слайд

“Мектептің айнасы –ол сабақ”

«Білім алушылардың функционалдық сауаттылығы мен дағдыларын дамыту деңгейін арттыруға бағытталған тәжірибе» МАҚСАТЫ: Білім

6 слайд
«Білім алушылардың функционалдық сауаттылығы мен дағдыларын дамыту деңгейін арттыруға бағытталған тәжірибе» МАҚСАТЫ: Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын арттырудағы белсенді әдіс-тәсілдердің тиімдісін пайдалану.

6 слайд

«Білім алушылардың функционалдық сауаттылығы мен дағдыларын дамыту деңгейін арттыруға бағытталған тәжірибе» МАҚСАТЫ: Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын арттырудағы белсенді әдіс-тәсілдердің тиімдісін пайдалану.

Қысқа мерзімді жоспар дегеніміз не?

7 слайд
Қысқа мерзімді жоспар дегеніміз не?

7 слайд

Қысқа мерзімді жоспар дегеніміз не?

Қысқа мерзімді жоспар дегеніміз не? •Мұғалімнің 45 минут ішіндегі оқушымен мұғалім арасындағы оқушы мен оқушы арасындағы байлан

8 слайд
Қысқа мерзімді жоспар дегеніміз не? •Мұғалімнің 45 минут ішіндегі оқушымен мұғалім арасындағы оқушы мен оқушы арасындағы байланысты толықтай сипаттап рет-ретімен ұсынылған қадамдарының алгоритмі. •45 минутта қандай білімді оқушыға бересіз. •Оқушы қандай білімді алады. •Сол білімді ұсыну,қабылдау негізінде қандай әдіс- тәсілдерді қолданасыз. •Қандай кері байланыс бересіз. •Оқушы сізге қалай рефлексия жасайды.

8 слайд

Қысқа мерзімді жоспар дегеніміз не? •Мұғалімнің 45 минут ішіндегі оқушымен мұғалім арасындағы оқушы мен оқушы арасындағы байланысты толықтай сипаттап рет-ретімен ұсынылған қадамдарының алгоритмі. •45 минутта қандай білімді оқушыға бересіз. •Оқушы қандай білімді алады. •Сол білімді ұсыну,қабылдау негізінде қандай әдіс- тәсілдерді қолданасыз. •Қандай кері байланыс бересіз. •Оқушы сізге қалай рефлексия жасайды.

Қысқа мерзімді жоспар жасау үшін алдымен нені білуім керек?

9 слайд
Қысқа мерзімді жоспар жасау үшін алдымен нені білуім керек?

9 слайд

Қысқа мерзімді жоспар жасау үшін алдымен нені білуім керек?

ҚМЖ жасау үшін алдымен нені білуім керек? •1.Оқу бағдарламасы •2.Оқу мақсаты •3.Оқу мақсатына негізделген дағдылар (Блум таксоно

10 слайд
ҚМЖ жасау үшін алдымен нені білуім керек? •1.Оқу бағдарламасы •2.Оқу мақсаты •3.Оқу мақсатына негізделген дағдылар (Блум таксономиясы) •4.Бағалау критерийлері (Жетістік,Табыс) •5.Саралаудың тәсілдері •6.Құндылықтарға баулу •7.Белсенді оқуды қамтитын жаттығулар мен тапсырмалар •8.Пәнаралық байланыс •9.Тайм-менеджмент •10.Тілдік оқу мақсаттары •11.Ресурстар (оқулық,интернет желісі,географиялық карта т.б.) •12.Қажеттілікке байланысты т.б.

10 слайд

ҚМЖ жасау үшін алдымен нені білуім керек? •1.Оқу бағдарламасы •2.Оқу мақсаты •3.Оқу мақсатына негізделген дағдылар (Блум таксономиясы) •4.Бағалау критерийлері (Жетістік,Табыс) •5.Саралаудың тәсілдері •6.Құндылықтарға баулу •7.Белсенді оқуды қамтитын жаттығулар мен тапсырмалар •8.Пәнаралық байланыс •9.Тайм-менеджмент •10.Тілдік оқу мақсаттары •11.Ресурстар (оқулық,интернет желісі,географиялық карта т.б.) •12.Қажеттілікке байланысты т.б.

Бағдарлама бойынша құжаттардың ерекшелігі . • Пәндер бойынша оқу бағдарламасы-міндетті . • Ұзақ мерзімді жоспар-міндетті (Күнт

11 слайд
Бағдарлама бойынша құжаттардың ерекшелігі . • Пәндер бойынша оқу бағдарламасы-міндетті . • Ұзақ мерзімді жоспар-міндетті (Күнтізбелік тақырыптық жоспарға негіз болады) . • Орта мерзімді жоспар-ұсыныс Қысқа мерзімді жоспар-күнделікті сабақ жоспары Мұғалім өзі құрастырады. Сабақ мақсаты бағдарламада көрсетілген оқу мақсаттарынан алынады.

11 слайд

Бағдарлама бойынша құжаттардың ерекшелігі . • Пәндер бойынша оқу бағдарламасы-міндетті . • Ұзақ мерзімді жоспар-міндетті (Күнтізбелік тақырыптық жоспарға негіз болады) . • Орта мерзімді жоспар-ұсыныс Қысқа мерзімді жоспар-күнделікті сабақ жоспары Мұғалім өзі құрастырады. Сабақ мақсаты бағдарламада көрсетілген оқу мақсаттарынан алынады.

Пәндер бойынша орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық)жоспар

12 слайд
Пәндер бойынша орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық)жоспар

12 слайд

Пәндер бойынша орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық)жоспар

•Қалай ойлайсыздар білім сапа не үшін төмен? •Неден деп ойлайсыздар?

13 слайд
•Қалай ойлайсыздар білім сапа не үшін төмен? •Неден деп ойлайсыздар?

13 слайд

•Қалай ойлайсыздар білім сапа не үшін төмен? •Неден деп ойлайсыздар?

Сынып мәдениетін мектеп мәдениетіне алып келу •Сыныптағы хаос – бұл тәртіпсіздік, ұйымдаспағандық, оқушылардың сабаққа дұрыс

14 слайд
Сынып мәдениетін мектеп мәдениетіне алып келу •Сыныптағы хаос – бұл тәртіпсіздік, ұйымдаспағандық, оқушылардың сабаққа дұрыс көңіл бөлмеуі дегенді білдіреді. Ол әртүрлі себептерден туындауы мүмкін:  •Сыныптағы хаостың себептері: •1. Мұғалімнің басқару стилі •Егер мұғалім сабақта тәртіп орнатудың тиімді әдістерін қолданбаса, оқушылар еркінсіп, бақылаусыз қалады. •2. Оқушылардың мотивациясының төмендігі •Егер сабақ қызықсыз немесе тым қиын болса, оқушылар назарын жоғалтып, сабаққа қатысудың орнына басқа нәрсемен айналысады. •3. Сабақтың дұрыс жоспарланбауы •Белсенділіктің жоқтығы немесе керісінше, тым көп тапсырмалардың берілуі оқушылардың шаршауына және тәртіпсіздікке әкелуі мүмкін. •4. Сыныптағы әлеуметтік қатынастар •Оқушылар арасындағы қақтығыстар, топтарға бөліну немесе көшбасшылардың жағымсыз ықпалы тәртіпсіздікке себеп болуы мүмкін.

14 слайд

Сынып мәдениетін мектеп мәдениетіне алып келу •Сыныптағы хаос – бұл тәртіпсіздік, ұйымдаспағандық, оқушылардың сабаққа дұрыс көңіл бөлмеуі дегенді білдіреді. Ол әртүрлі себептерден туындауы мүмкін:  •Сыныптағы хаостың себептері: •1. Мұғалімнің басқару стилі •Егер мұғалім сабақта тәртіп орнатудың тиімді әдістерін қолданбаса, оқушылар еркінсіп, бақылаусыз қалады. •2. Оқушылардың мотивациясының төмендігі •Егер сабақ қызықсыз немесе тым қиын болса, оқушылар назарын жоғалтып, сабаққа қатысудың орнына басқа нәрсемен айналысады. •3. Сабақтың дұрыс жоспарланбауы •Белсенділіктің жоқтығы немесе керісінше, тым көп тапсырмалардың берілуі оқушылардың шаршауына және тәртіпсіздікке әкелуі мүмкін. •4. Сыныптағы әлеуметтік қатынастар •Оқушылар арасындағы қақтығыстар, топтарға бөліну немесе көшбасшылардың жағымсыз ықпалы тәртіпсіздікке себеп болуы мүмкін.

Сыныптағы хаосты басқару жолдары: •✅ Айқын ережелер орнату – Оқушылар сабақ барысында не істеуге болатынын және болмайтынын нақ

15 слайд
Сыныптағы хаосты басқару жолдары: •✅ Айқын ережелер орнату – Оқушылар сабақ барысында не істеуге болатынын және болмайтынын нақты түсінуі керек. •✅ Қызықты сабақтар өткізу – Интерактивті әдістер, ойындар және топтық жұмыс оқушыларды сабаққа белсенді қатысуға ынталандырады. •✅ Тыныштықты сақтаудың әдістерін қолдану – Мысалы, белгіленген сигнал арқылы (қол көтеру, шапалақтау) оқушыларды тыныштандыру. •✅ Жеке қарым-қатынас орнату – Оқушылармен жылы қарым- қатынас орнату, олардың пікірін ескеру сабақтағы тәртіпті жақсартады.

15 слайд

Сыныптағы хаосты басқару жолдары: •✅ Айқын ережелер орнату – Оқушылар сабақ барысында не істеуге болатынын және болмайтынын нақты түсінуі керек. •✅ Қызықты сабақтар өткізу – Интерактивті әдістер, ойындар және топтық жұмыс оқушыларды сабаққа белсенді қатысуға ынталандырады. •✅ Тыныштықты сақтаудың әдістерін қолдану – Мысалы, белгіленген сигнал арқылы (қол көтеру, шапалақтау) оқушыларды тыныштандыру. •✅ Жеке қарым-қатынас орнату – Оқушылармен жылы қарым- қатынас орнату, олардың пікірін ескеру сабақтағы тәртіпті жақсартады.

TALIS зерттеуі нені зерттейді? •TALIS (Teaching and Learning International Survey) – бұл Оқыту және оқу бойынша халықа

16 слайд
TALIS зерттеуі нені зерттейді? •TALIS (Teaching and Learning International Survey) – бұл Оқыту және оқу бойынша халықаралық зерттеу.   •TALIS зерттеуінің мақсаты – мұғалімдер мен мектеп басшыларының кәсіби қызметін, жұмыс жағдайларын, оқыту әдістерін, сондай-ақ білім беру сапасына әсер ететін факторларды зерттеу. •Негізгі бағыттары:  •1. Мұғалімдердің кәсіби дамуы – білім беру жүйесіндегі өзгерістер мен мұғалімдердің біліктілігін арттыру мүмкіндіктерін талдау. •  •2.Оқыту әдістері – сабақ өткізу тәсілдері мен оқушылардың үлгеріміне әсер ететін факторларды зерттеу. •3.Оқушылармен қарым-қатынас – мұғалімдер мен оқушылар арасындағы байланыс және тәртіп мәселелері.

16 слайд

TALIS зерттеуі нені зерттейді? •TALIS (Teaching and Learning International Survey) – бұл Оқыту және оқу бойынша халықаралық зерттеу.   •TALIS зерттеуінің мақсаты – мұғалімдер мен мектеп басшыларының кәсіби қызметін, жұмыс жағдайларын, оқыту әдістерін, сондай-ақ білім беру сапасына әсер ететін факторларды зерттеу. •Негізгі бағыттары:  •1. Мұғалімдердің кәсіби дамуы – білім беру жүйесіндегі өзгерістер мен мұғалімдердің біліктілігін арттыру мүмкіндіктерін талдау. •  •2.Оқыту әдістері – сабақ өткізу тәсілдері мен оқушылардың үлгеріміне әсер ететін факторларды зерттеу. •3.Оқушылармен қарым-қатынас – мұғалімдер мен оқушылар арасындағы байланыс және тәртіп мәселелері.

Бөлім: Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) Күні: Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыб

17 слайд
Бөлім: Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) Күні: Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары Сабақтың мақсаты Сабақтың кезеңі/ уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары       ___________________________________________

17 слайд

Бөлім: Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) Күні: Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары Сабақтың мақсаты Сабақтың кезеңі/ уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары       ___________________________________________

Ресурстарға келесі сипаттар тән екеніне көз жеткізіңіз: •ҚМЖ жасауға дейінгі ақпарттар ресурстар болды. Ұйымдастырылған Бірлесі

18 слайд
Ресурстарға келесі сипаттар тән екеніне көз жеткізіңіз: •ҚМЖ жасауға дейінгі ақпарттар ресурстар болды. Ұйымдастырылған Бірлесіп қолдануға қолайлы Бәріне таныс Жүйелі түрде қолданады Қолжетімді Уақыт өте келе күрделенеді Тиянақты құрастырлыған

18 слайд

Ресурстарға келесі сипаттар тән екеніне көз жеткізіңіз: •ҚМЖ жасауға дейінгі ақпарттар ресурстар болды. Ұйымдастырылған Бірлесіп қолдануға қолайлы Бәріне таныс Жүйелі түрде қолданады Қолжетімді Уақыт өте келе күрделенеді Тиянақты құрастырлыған

Пән аралық байланыстың бізге берер оқушыға берер тиімділігі қандай? •Пән аралық байланысқа бей жай қарауға болмайды.Бізде тума

19 слайд
Пән аралық байланыстың бізге берер оқушыға берер тиімділігі қандай? •Пән аралық байланысқа бей жай қарауға болмайды.Бізде тумалас пәндер деп айтады ауыз екі тілмен айтқанда бұл бір бірлестіктің арасындағы бір-біріне ұқсас пәндер яғни •Математика және информатика •Тіл және әдебиет •Жаратылыстану •Адам және қоғам •Технология және өнер •Дене шынықтыру секілді пәндердің арасында байланыс келеді. Бір сабақта осы тақырып бойынша бір қырынан түсіндірсеңіз екінші мұғалім келесі бір пәнде басқа қырынан басқа методика бойынша сөз қозғайды.Ал оқушы бір тақырып бойынша ақпараттың бірнеше қырынан бірнеше методика арқылы бірнеше сабақта қайталаған кезде оған анағұрлым сіздің өткен сабағыңыз түсініктірек болады.Осындай жағдайда өмірде алған білімін қолданыста алып кетуіне үлкен септігін тиігізеді.

19 слайд

Пән аралық байланыстың бізге берер оқушыға берер тиімділігі қандай? •Пән аралық байланысқа бей жай қарауға болмайды.Бізде тумалас пәндер деп айтады ауыз екі тілмен айтқанда бұл бір бірлестіктің арасындағы бір-біріне ұқсас пәндер яғни •Математика және информатика •Тіл және әдебиет •Жаратылыстану •Адам және қоғам •Технология және өнер •Дене шынықтыру секілді пәндердің арасында байланыс келеді. Бір сабақта осы тақырып бойынша бір қырынан түсіндірсеңіз екінші мұғалім келесі бір пәнде басқа қырынан басқа методика бойынша сөз қозғайды.Ал оқушы бір тақырып бойынша ақпараттың бірнеше қырынан бірнеше методика арқылы бірнеше сабақта қайталаған кезде оған анағұрлым сіздің өткен сабағыңыз түсініктірек болады.Осындай жағдайда өмірде алған білімін қолданыста алып кетуіне үлкен септігін тиігізеді.

Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты •1-тарау. Жалпы ережелер • 12) оқытудан күтілетін нәти

20 слайд
Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты •1-тарау. Жалпы ережелер •            12) оқытудан күтілетін нәтижелер– оқыту процесі аяқталғанда білім алушының нені біліп, түсініп, көрсете алатынын сипаттайтын құзыреттіліктер жиынтығы, оның ішінде білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктері ескеріледі; •   

20 слайд

Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты •1-тарау. Жалпы ережелер •            12) оқытудан күтілетін нәтижелер– оқыту процесі аяқталғанда білім алушының нені біліп, түсініп, көрсете алатынын сипаттайтын құзыреттіліктер жиынтығы, оның ішінде білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктері ескеріледі; •   

2-тарау. Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білімнің мазмұнына қойылатын талаптар • 5. Бастауыш білім беру мазмұнынд

21 слайд
2-тарау. Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білімнің мазмұнына қойылатын талаптар •        5. Бастауыш білім беру мазмұнында: • Барлық білім деңгейлеріне ортақ боып табылатын және өмірлік тұрақты бағдары бар білім алушылардың мінез-құлқы мен іс- әрекетін ынталандыратын,олардың бойына ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды сіңіру көрсетілеген. • Құндылыққа баулу деп отырғанымыз көзге көрінбейтін процесс.Бірақ үнемі ұдайы 45 минуттық сабағыңызда сіз қалай жүргізесіз сізбен ілесе өздігінен жүретін процестердің бірі болып табылады. •       1) қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік; •       2) құрмет; •       3) ынтымақтастық; •       4) еңбек пен шығармашылық; •       5) ашықтық; •       6) өмірбойы білім алу базалық құндылықтар болып айқындалған.

21 слайд

2-тарау. Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білімнің мазмұнына қойылатын талаптар •        5. Бастауыш білім беру мазмұнында: • Барлық білім деңгейлеріне ортақ боып табылатын және өмірлік тұрақты бағдары бар білім алушылардың мінез-құлқы мен іс- әрекетін ынталандыратын,олардың бойына ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды сіңіру көрсетілеген. • Құндылыққа баулу деп отырғанымыз көзге көрінбейтін процесс.Бірақ үнемі ұдайы 45 минуттық сабағыңызда сіз қалай жүргізесіз сізбен ілесе өздігінен жүретін процестердің бірі болып табылады. •       1) қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік; •       2) құрмет; •       3) ынтымақтастық; •       4) еңбек пен шығармашылық; •       5) ашықтық; •       6) өмірбойы білім алу базалық құндылықтар болып айқындалған.

Құндылықты дарыту • Ынтымақтастық,құрмет құндылығы Топтық жұмыс жасаған кезде осы топтағы оқушылар ынтымақтастықпен бір-бірімен

22 слайд
Құндылықты дарыту • Ынтымақтастық,құрмет құндылығы Топтық жұмыс жасаған кезде осы топтағы оқушылар ынтымақтастықпен бір-бірімен ауызбіршілікпен бір-бірінің пікріне құрметпен сыймен қарау үшін,тыңдау үшін ауызбіршілікте ынтымақтастықпен жұмыс жасау үшін біз тапсырманы бере отырып, сол тапсырма нәтижесін талап еткеннен бұрын процесс барысында осы тапсырманы оқушылар қандай деңгейде орындап жатыр ынтымактастыкпен ауызбіршілікпен орындап жатырма,жауабын сый құрмет көрсетіп жатырма.Егерде сыныпты топка жұпка біріктіргенде оқушылар жұптасып немесе топтасып ұжымдық үлгіде ауызбіршілікпен ынтымақтастықпен жұмыс жасай алмайтын болса онда бар күшті ынтмақстастық құрмет құндылығына салу керек. • Ашықтық құндылығы –оқушы өзінің ойын пікірін айту үшін кейбір оқушылар тартынып,айту креке пікірін айта алмайды. Мұғалім осы тараптан оқушының еркін өз ойын айту алуына мүмкіндік жасалу керек. • Өмір бойы білім алу құндылығы-бұл үнемі біз сабақ өту барысында оқушыға білім алудың ұдайы жүргізілетіні үздіксіз білім алу қажеттігін үнемі айтып дағдыландырып отырамыз. • Қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік-өзіміздің Отанымыз ҚР жалпы Отанды қорғау Отан алдындағы борышымызға жауапкершілікпен қарау керектігін оқушыға сезіндіру керек. • Еңбек пен шығармашылық • Әрбір берген жұмысты дұрыс орындау үшін оқушыларды қоғамдық жұмысқа тарту үшін оқушыларды үнемі еңбектеніп шығармашылық айналысу үшін оқушыны біз дамытымыз еңбекпен шығармашылық құндылығы арқылы осы құндылыққа баулимыз.

22 слайд

Құндылықты дарыту • Ынтымақтастық,құрмет құндылығы Топтық жұмыс жасаған кезде осы топтағы оқушылар ынтымақтастықпен бір-бірімен ауызбіршілікпен бір-бірінің пікріне құрметпен сыймен қарау үшін,тыңдау үшін ауызбіршілікте ынтымақтастықпен жұмыс жасау үшін біз тапсырманы бере отырып, сол тапсырма нәтижесін талап еткеннен бұрын процесс барысында осы тапсырманы оқушылар қандай деңгейде орындап жатыр ынтымактастыкпен ауызбіршілікпен орындап жатырма,жауабын сый құрмет көрсетіп жатырма.Егерде сыныпты топка жұпка біріктіргенде оқушылар жұптасып немесе топтасып ұжымдық үлгіде ауызбіршілікпен ынтымақтастықпен жұмыс жасай алмайтын болса онда бар күшті ынтмақстастық құрмет құндылығына салу керек. • Ашықтық құндылығы –оқушы өзінің ойын пікірін айту үшін кейбір оқушылар тартынып,айту креке пікірін айта алмайды. Мұғалім осы тараптан оқушының еркін өз ойын айту алуына мүмкіндік жасалу керек. • Өмір бойы білім алу құндылығы-бұл үнемі біз сабақ өту барысында оқушыға білім алудың ұдайы жүргізілетіні үздіксіз білім алу қажеттігін үнемі айтып дағдыландырып отырамыз. • Қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік-өзіміздің Отанымыз ҚР жалпы Отанды қорғау Отан алдындағы борышымызға жауапкершілікпен қарау керектігін оқушыға сезіндіру керек. • Еңбек пен шығармашылық • Әрбір берген жұмысты дұрыс орындау үшін оқушыларды қоғамдық жұмысқа тарту үшін оқушыларды үнемі еңбектеніп шығармашылық айналысу үшін оқушыны біз дамытымыз еңбекпен шығармашылық құндылығы арқылы осы құндылыққа баулимыз.

6. Білім берудің мақсаты мынадай кең ауқымды дағдылар негіздерін меңгерген білім алушы тұлғасының үйлесімді қалыптасуы мен дам

23 слайд
6. Білім берудің мақсаты мынадай кең ауқымды дағдылар негіздерін меңгерген білім алушы тұлғасының үйлесімді қалыптасуы мен дамуынақолайлы білім беру кеңістігін жасау болып табылады:   1) білімді функционалдықпен және шығармашылықпен қолдана білу; 2) сын тұрғысынан ойлау; 3) зерттеу жұмыстарын жүргізе білу;     4) ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана білу;     5) коммуникацияның түрлі тәсілдерін, оның ішінде тілдік дағдыларды меңгеру;   6) топпен және жеке жұмыс істеу дағдылары.

23 слайд

6. Білім берудің мақсаты мынадай кең ауқымды дағдылар негіздерін меңгерген білім алушы тұлғасының үйлесімді қалыптасуы мен дамуынақолайлы білім беру кеңістігін жасау болып табылады:   1) білімді функционалдықпен және шығармашылықпен қолдана білу; 2) сын тұрғысынан ойлау; 3) зерттеу жұмыстарын жүргізе білу;     4) ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана білу;     5) коммуникацияның түрлі тәсілдерін, оның ішінде тілдік дағдыларды меңгеру;   6) топпен және жеке жұмыс істеу дағдылары.

Білім алушыларға үй тапсырмалары олардың орындау мүмкіндіктері ескеріле отырып беріледі •2-сыныпта 50 минуттан, •3-4-сыныптар

24 слайд
Білім алушыларға үй тапсырмалары олардың орындау мүмкіндіктері ескеріле отырып беріледі •2-сыныпта 50 минуттан, •3-4-сыныптарда 1 сағат 10 минуттан (астрономиялық сағатта) аспайды.  

24 слайд

Білім алушыларға үй тапсырмалары олардың орындау мүмкіндіктері ескеріле отырып беріледі •2-сыныпта 50 минуттан, •3-4-сыныптарда 1 сағат 10 минуттан (астрономиялық сағатта) аспайды.  

•Сабақ кезеңдерін атаңыздар?

25 слайд
•Сабақ кезеңдерін атаңыздар?

25 слайд

•Сабақ кезеңдерін атаңыздар?

Сабақтың кезеңдері Сабақтың басы Қызығушылықт ы ояту. Ұйымдастыру жұмыстары 5-7 минут Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. Теория мен

26 слайд
Сабақтың кезеңдері Сабақтың басы Қызығушылықт ы ояту. Ұйымдастыру жұмыстары 5-7 минут Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. Теория мен практиканы ұштастыру Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия. 5-7 минут Өзінің әрекетіне есеп беру.

26 слайд

Сабақтың кезеңдері Сабақтың басы Қызығушылықт ы ояту. Ұйымдастыру жұмыстары 5-7 минут Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. Теория мен практиканы ұштастыру Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия. 5-7 минут Өзінің әрекетіне есеп беру.

•Кері байланыс-біреудің әрекеттерін бағалау. •Рефлексия-рефлексияда басты обьект өзің. Өзіңе сұрақ қойып,оларға жауап беру. Яғн

27 слайд
•Кері байланыс-біреудің әрекеттерін бағалау. •Рефлексия-рефлексияда басты обьект өзің. Өзіңе сұрақ қойып,оларға жауап беру. Яғни адамның өз әрекетін бақылауы.

27 слайд

•Кері байланыс-біреудің әрекеттерін бағалау. •Рефлексия-рефлексияда басты обьект өзің. Өзіңе сұрақ қойып,оларға жауап беру. Яғни адамның өз әрекетін бақылауы.

28 слайд

28 слайд

29 слайд

29 слайд

Дағды Бағалау нысаны Пайдалы етістіктер Үлгілік сұрақтар Білу Оқушы ақпаратты есіне түсіре ала ма немесе есіне сақтай ала

30 слайд
Дағды Бағалау нысаны Пайдалы етістіктер Үлгілік сұрақтар Білу Оқушы ақпаратты есіне түсіре ала ма немесе есіне сақтай ала ма? айтып беру тізіп беру сипаттау сәйкестендіру орналастыру жазу табу көрсету атау. ...кейін не болды? Қанша...? ...ол адам кім болды? Сіз... аттап бере аласыз ба? ...болған оқиғаны сипаттап бересіз бе? ...неге екенін сіз айтып бере аласыз ба? ...мәнін табу ...нені білдіреді? Жауаптардың қайсысы шындық немесе жалған болып табылады? Білу Оқу мақсатына назар салып қарайтын болсақ,оқу мақсатының соңғы жағы белгілі бір етістікпен аяқталады.Яғни тұйық етістікпен у дыбысымен аякталып тұр.Оқушыға бағыттап шығарамыз тұйық етістігіміз өзгеріп кетеді .Мысалы сипаттау болса кім сипаттайды оқушы,жасау болса жасайды,көрсетеді,екі санның қосындысын табады.

30 слайд

Дағды Бағалау нысаны Пайдалы етістіктер Үлгілік сұрақтар Білу Оқушы ақпаратты есіне түсіре ала ма немесе есіне сақтай ала ма? айтып беру тізіп беру сипаттау сәйкестендіру орналастыру жазу табу көрсету атау. ...кейін не болды? Қанша...? ...ол адам кім болды? Сіз... аттап бере аласыз ба? ...болған оқиғаны сипаттап бересіз бе? ...неге екенін сіз айтып бере аласыз ба? ...мәнін табу ...нені білдіреді? Жауаптардың қайсысы шындық немесе жалған болып табылады? Білу Оқу мақсатына назар салып қарайтын болсақ,оқу мақсатының соңғы жағы белгілі бір етістікпен аяқталады.Яғни тұйық етістікпен у дыбысымен аякталып тұр.Оқушыға бағыттап шығарамыз тұйық етістігіміз өзгеріп кетеді .Мысалы сипаттау болса кім сипаттайды оқушы,жасау болса жасайды,көрсетеді,екі санның қосындысын табады.

Дағды Бағалау нысаны Пайдалы етістіктерҮлгілік сұрақтар ТүсінуОқушы идеяның мағынасын немесе ұғымды түсіндіре ала ма? түсін

31 слайд
Дағды Бағалау нысаны Пайдалы етістіктерҮлгілік сұрақтар ТүсінуОқушы идеяның мағынасын немесе ұғымды түсіндіре ала ма? түсіндіру мысал келтіру жоспар жасау талқылау ажырата білу болжай білу қайта тұжырымдау салыстыру сипаттау Сіз...өз сөзіңізбен жаза аласыз ба? Сіз...қысқаша жоспарын жаза аласыз ба? Сіздің ойыңызша,әрі қарай не болуы мүмкін? Сіздің пікіріңізше кім...? ...Негізгі идеясы қандай? Сіз .. арасындағы айырмашылықты көрсете аласыз ба ...арасында қандай айырмашылық бар? Сіз... арқылы нені меңзеп тұрғаныңыз туралы мысал келтіре аласыз ба? Блум таксоноимясы оку максаты кай деңгейде тұруына ажыратуыңызға көмектеседі. Сол деңгейде тапсырма беріп,қолдау көрсетеді.

31 слайд

Дағды Бағалау нысаны Пайдалы етістіктерҮлгілік сұрақтар ТүсінуОқушы идеяның мағынасын немесе ұғымды түсіндіре ала ма? түсіндіру мысал келтіру жоспар жасау талқылау ажырата білу болжай білу қайта тұжырымдау салыстыру сипаттау Сіз...өз сөзіңізбен жаза аласыз ба? Сіз...қысқаша жоспарын жаза аласыз ба? Сіздің ойыңызша,әрі қарай не болуы мүмкін? Сіздің пікіріңізше кім...? ...Негізгі идеясы қандай? Сіз .. арасындағы айырмашылықты көрсете аласыз ба ...арасында қандай айырмашылық бар? Сіз... арқылы нені меңзеп тұрғаныңыз туралы мысал келтіре аласыз ба? Блум таксоноимясы оку максаты кай деңгейде тұруына ажыратуыңызға көмектеседі. Сол деңгейде тапсырма беріп,қолдау көрсетеді.

Дағды Бағалау нысаны Пайдалы етістіктер Үлгілік сұрақтар ҚолдануОқушы ақпаратты жаңаша қолдана алды ма? шешімін табу көрсе

32 слайд
Дағды Бағалау нысаны Пайдалы етістіктер Үлгілік сұрақтар ҚолдануОқушы ақпаратты жаңаша қолдана алды ма? шешімін табу көрсету қолдану суреттеу құрастыру аяқтау зерттеу жіктеу Берілген ақпарттар негізінде,... бойынша нұсқамалар жиынтығын әзірлей аласыз ба? Сізде...болған жағдайда бұл ақпарат пайдаоы болар ма еді? Сіз... көрсетілген басқа бір мысал келтіре аласыз ба? Бұл...орын алар ма еді? Сіз... сияқты сипаттамалар бойынша ... топтастыра аласыз ба? Сіз осы әдісті өзіңіздің жеке тәжірибелік жағдайына бейімдеп қоланар ма едіңіз? ...бойына Сіз қандай сұрақтар қояр едіңіз?

32 слайд

Дағды Бағалау нысаны Пайдалы етістіктер Үлгілік сұрақтар ҚолдануОқушы ақпаратты жаңаша қолдана алды ма? шешімін табу көрсету қолдану суреттеу құрастыру аяқтау зерттеу жіктеу Берілген ақпарттар негізінде,... бойынша нұсқамалар жиынтығын әзірлей аласыз ба? Сізде...болған жағдайда бұл ақпарат пайдаоы болар ма еді? Сіз... көрсетілген басқа бір мысал келтіре аласыз ба? Бұл...орын алар ма еді? Сіз... сияқты сипаттамалар бойынша ... топтастыра аласыз ба? Сіз осы әдісті өзіңіздің жеке тәжірибелік жағдайына бейімдеп қоланар ма едіңіз? ...бойына Сіз қандай сұрақтар қояр едіңіз?

Дағды Бағалау нысаны Пайдалы етістіктерҮлгілік сұрақтар Талдау Оқушы әртүрлі компонеттердің арасындағы айырмашылықты ажырат

33 слайд
Дағды Бағалау нысаны Пайдалы етістіктерҮлгілік сұрақтар Талдау Оқушы әртүрлі компонеттердің арасындағы айырмашылықты ажырата алады ма? талдау ажырату зерделеу салыстыру қатар қойып салыстыру,зерттеу жіктеу нақтылау түсіндіру бөлектеу жарнамалау ...Негізгі тақырып неболып табылады? Бұл ...қаншалықты ұқсас (немесе өзгеше) болды? Егер...бол(ма)са,нәтиже қандай болатын еді? Сіз қандай басқа мүмкін нәтижелерді көріп тұрсыз? Қандай себептермен...өзгерістер пайда болды? Өзіңіздің...ұсынылған...салыстырыңыз? ...болған сәтте қалай болған болар еді,осыны Сіз түсіндіріп бере аласыз ба? ...мәселелердің кейбіреуі қандай? Сіз... арасындағы айырмашылықты көрсете аласыз ба? ...артында тұрған себепт...

33 слайд

Дағды Бағалау нысаны Пайдалы етістіктерҮлгілік сұрақтар Талдау Оқушы әртүрлі компонеттердің арасындағы айырмашылықты ажырата алады ма? талдау ажырату зерделеу салыстыру қатар қойып салыстыру,зерттеу жіктеу нақтылау түсіндіру бөлектеу жарнамалау ...Негізгі тақырып неболып табылады? Бұл ...қаншалықты ұқсас (немесе өзгеше) болды? Егер...бол(ма)са,нәтиже қандай болатын еді? Сіз қандай басқа мүмкін нәтижелерді көріп тұрсыз? Қандай себептермен...өзгерістер пайда болды? Өзіңіздің...ұсынылған...салыстырыңыз? ...болған сәтте қалай болған болар еді,осыны Сіз түсіндіріп бере аласыз ба? ...мәселелердің кейбіреуі қандай? Сіз... арасындағы айырмашылықты көрсете аласыз ба? ...артында тұрған себепт...

07 Сәуір 2025
128
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі