Сабақты талдау және оған қойылатын талаптар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақты талдау және оған қойылатын талаптар

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдістемелік көмекші құрал
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
 «...өзі қалаған мамандығы бойынша жұмыс істеу әр адамға зор ләззат береді, оның нәтижесі де мол болмақшы»

#1 слайд
 «...өзі қалаған мамандығы бойынша  жұмыс істеу әр адамға зор ләззат береді,  оның нәтижесі де мол болмақшы»

1 слайд

 «...өзі қалаған мамандығы бойынша  жұмыс істеу әр адамға зор ләззат береді,  оның нәтижесі де мол болмақшы»

Әдістемелік көмекші құрал Сабақты талдау және оған қойылатын талаптар Құрастырған: Г.Құрманбекқызы Қаратау – 2020 жыл.

#2 слайд
Әдістемелік көмекші құрал Сабақты талдау және оған қойылатын талаптар Құрастырған: Г.Құрманбекқызы Қаратау – 2020 жыл.

2 слайд

Әдістемелік көмекші құрал Сабақты талдау және оған қойылатын талаптар Құрастырған: Г.Құрманбекқызы Қаратау – 2020 жыл.

 Мамандығы: Тарих және география пәні мұғалімі  Бітірген оқу орны: Тараз пед. институты  Педагогик

#3 слайд
 Мамандығы: Тарих және география пәні мұғалімі  Бітірген оқу орны: Тараз пед. институты  Педагогикалық өтілі: 19 жыл  Санаты: І  Жетістігі,  марапаттары: Талас ауданы білім бөлімінің “ Құрмет грамотасы” Қаратау қаласы әкімінің алғыс хаты

3 слайд

 Мамандығы: Тарих және география пәні мұғалімі  Бітірген оқу орны: Тараз пед. институты  Педагогикалық өтілі: 19 жыл  Санаты: І  Жетістігі,  марапаттары: Талас ауданы білім бөлімінің “ Құрмет грамотасы” Қаратау қаласы әкімінің алғыс хаты

Мазмұны 1.Сабақты талдау 2.Сабақтың тәрбиелік әсерін талдау 3. Мұғалімнің педагогикалық мүмкіндігін және ерекшеліктерін талда

#4 слайд
Мазмұны 1.Сабақты талдау 2.Сабақтың тәрбиелік әсерін талдау 3. Мұғалімнің педагогикалық мүмкіндігін және ерекшеліктерін талдау 4. Оқушылардың сабақтағы қызметін талдауы 5. Талдау ережелері

4 слайд

Мазмұны 1.Сабақты талдау 2.Сабақтың тәрбиелік әсерін талдау 3. Мұғалімнің педагогикалық мүмкіндігін және ерекшеліктерін талдау 4. Оқушылардың сабақтағы қызметін талдауы 5. Талдау ережелері

Сабақты талдау.  1.Сабақтың үш мақсатының орындалуы:  а)Білімділік – нақты тақырып бойынша;  б)Дамытушылық мақсат - балан

#5 слайд
Сабақты талдау.  1.Сабақтың үш мақсатының орындалуы:  а)Білімділік – нақты тақырып бойынша;  б)Дамытушылық мақсат - баланың іс-әрекетте  белсенділігінің артуы;  в)Тәрбиенің кешенді берілуі немесе бір тәрбиенің ерекше көрінуі.  2. Сабаққа қойылатын 6 талаптың орындалуы.  3. Сабақтың түріне қарай құрылымдық сәттердің жүзеге асуы.  4. Сабаққа қатысушының арнайы тақырыбын бақылауы.

5 слайд

Сабақты талдау.  1.Сабақтың үш мақсатының орындалуы:  а)Білімділік – нақты тақырып бойынша;  б)Дамытушылық мақсат - баланың іс-әрекетте  белсенділігінің артуы;  в)Тәрбиенің кешенді берілуі немесе бір тәрбиенің ерекше көрінуі.  2. Сабаққа қойылатын 6 талаптың орындалуы.  3. Сабақтың түріне қарай құрылымдық сәттердің жүзеге асуы.  4. Сабаққа қатысушының арнайы тақырыбын бақылауы.

Сабақты кешенді талдау: Мұғалім шешетін міндеттерді талдау: Сабақтың дидактикалық, тәрбиелік мақсаттары; Оқушыл

#6 слайд
Сабақты кешенді талдау: Мұғалім шешетін міндеттерді талдау: Сабақтың дидактикалық, тәрбиелік мақсаттары; Оқушылардың танымдық қызметінің көрінісі; Оқушының білімі, біліктілігі, дағдысы қаншалықты әділетті бағаланды; теорияның практикамен байланысы; оқытудың мазмұны мен әдістері қаншалықты сәтті үйлестірілді; Оқытудың дәстүрлі және жаңа түрлері қолданылды; Оқушылардың жеке және жас ерекшеліктері, жағдайы, қабілеттері ескерілуі.

6 слайд

Сабақты кешенді талдау: Мұғалім шешетін міндеттерді талдау: Сабақтың дидактикалық, тәрбиелік мақсаттары; Оқушылардың танымдық қызметінің көрінісі; Оқушының білімі, біліктілігі, дағдысы қаншалықты әділетті бағаланды; теорияның практикамен байланысы; оқытудың мазмұны мен әдістері қаншалықты сәтті үйлестірілді; Оқытудың дәстүрлі және жаңа түрлері қолданылды; Оқушылардың жеке және жас ерекшеліктері, жағдайы, қабілеттері ескерілуі.

Сабақтың тәрбиелік әсерін талдау: Саналы - адамгершілік, эстетикалық, ақыл-ойы, дене дамуына, еңбек тәрб

#7 слайд
Сабақтың тәрбиелік әсерін талдау: Саналы - адамгершілік, эстетикалық, ақыл-ойы, дене дамуына, еңбек тәрбиесіне және оқушылардың кәсіптік бағдарына, білім әлеуметтік құбылыстарды оқушылардың бағалауы, өзара тәлім-тәрбиелік қарым-қатынастарының деңгейі.

7 слайд

Сабақтың тәрбиелік әсерін талдау: Саналы - адамгершілік, эстетикалық, ақыл-ойы, дене дамуына, еңбек тәрбиесіне және оқушылардың кәсіптік бағдарына, білім әлеуметтік құбылыстарды оқушылардың бағалауы, өзара тәлім-тәрбиелік қарым-қатынастарының деңгейі.

Мұғалімнің педагогикалық мүмкіндігін және ерекшеліктерін талдау: Педагогтың этикасы, эстетикалық сипаты, сөйлеуі, өзін-өзі ұс

#8 слайд
Мұғалімнің педагогикалық мүмкіндігін және ерекшеліктерін талдау: Педагогтың этикасы, эстетикалық сипаты, сөйлеуі, өзін-өзі ұстауы, беделі, сыныппен қатынас орнатуы, жандандыра білуі, тани білуі, өз қателерін анықтауы, өз жұмысының нәтижесіне талдау жасауы, бағалауы, түзетуі.

8 слайд

Мұғалімнің педагогикалық мүмкіндігін және ерекшеліктерін талдау: Педагогтың этикасы, эстетикалық сипаты, сөйлеуі, өзін-өзі ұстауы, беделі, сыныппен қатынас орнатуы, жандандыра білуі, тани білуі, өз қателерін анықтауы, өз жұмысының нәтижесіне талдау жасауы, бағалауы, түзетуі.

Оқушылардың сабақтағы қызметін талдауы: Балалардың тәрбиелік, білімділік деңгейін ескеруі, бұрын болған нәтижелерді жалға

#9 слайд
Оқушылардың сабақтағы қызметін талдауы: Балалардың тәрбиелік, білімділік деңгейін ескеруі, бұрын болған нәтижелерді жалғастыруы, сабақтағы жұмысқа оқушылардың қабілеттілігі, ойлауы, өздік жұмыстарды орындауы, жолдастарына көмек көрсете білуі, талаптылық, қызығушылықтың нақтылығы, теорияны практикада қолдана білуі.    

9 слайд

Оқушылардың сабақтағы қызметін талдауы: Балалардың тәрбиелік, білімділік деңгейін ескеруі, бұрын болған нәтижелерді жалғастыруы, сабақтағы жұмысқа оқушылардың қабілеттілігі, ойлауы, өздік жұмыстарды орындауы, жолдастарына көмек көрсете білуі, талаптылық, қызығушылықтың нақтылығы, теорияны практикада қолдана білуі.    

Талдау ережелері 1. Бір – біріне құрмет көрсету, сыйластық қатынасты орнату (Мен Сізді дұрыс түсіндім бе?) 2. Сабақта жа

#10 слайд
Талдау ережелері 1. Бір – біріне құрмет көрсету, сыйластық қатынасты орнату (Мен Сізді дұрыс түсіндім бе?) 2. Сабақта жақсы жақтарын табу 3. Басқаларды тыңдаңыз және қайталамаңыз 4. Болған сабаққа қарсылық білдіру емес, оған талдау жүргізу 5. Мұғалімді үйрету емес, оған ұсыныс білдіру, іс – тәжірибесін жетілдіруге көмектесу.

10 слайд

Талдау ережелері 1. Бір – біріне құрмет көрсету, сыйластық қатынасты орнату (Мен Сізді дұрыс түсіндім бе?) 2. Сабақта жақсы жақтарын табу 3. Басқаларды тыңдаңыз және қайталамаңыз 4. Болған сабаққа қарсылық білдіру емес, оған талдау жүргізу 5. Мұғалімді үйрету емес, оған ұсыныс білдіру, іс – тәжірибесін жетілдіруге көмектесу.

Файл форматы:
pptx
29.10.2020
763
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі