Материалдар / Сабақты талдау және оған қойылатын талаптар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақты талдау және оған қойылатын талаптар

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдістемелік көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2020
553
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
 «...өзі қалаған мамандығы бойынша жұмыс істеу әр адамға зор ләззат береді, оның нәтижесі де мол болмақшы»

1 слайд
 «...өзі қалаған мамандығы бойынша  жұмыс істеу әр адамға зор ләззат береді,  оның нәтижесі де мол болмақшы»

1 слайд

 «...өзі қалаған мамандығы бойынша  жұмыс істеу әр адамға зор ләззат береді,  оның нәтижесі де мол болмақшы»

Әдістемелік көмекші құрал Сабақты талдау және оған қойылатын талаптар Құрастырған: Г.Құрманбекқызы Қаратау – 2020 жыл.

2 слайд
Әдістемелік көмекші құрал Сабақты талдау және оған қойылатын талаптар Құрастырған: Г.Құрманбекқызы Қаратау – 2020 жыл.

2 слайд

Әдістемелік көмекші құрал Сабақты талдау және оған қойылатын талаптар Құрастырған: Г.Құрманбекқызы Қаратау – 2020 жыл.

 Мамандығы: Тарих және география пәні мұғалімі  Бітірген оқу орны: Тараз пед. институты  Педагогик

3 слайд
 Мамандығы: Тарих және география пәні мұғалімі  Бітірген оқу орны: Тараз пед. институты  Педагогикалық өтілі: 19 жыл  Санаты: І  Жетістігі,  марапаттары: Талас ауданы білім бөлімінің “ Құрмет грамотасы” Қаратау қаласы әкімінің алғыс хаты

3 слайд

 Мамандығы: Тарих және география пәні мұғалімі  Бітірген оқу орны: Тараз пед. институты  Педагогикалық өтілі: 19 жыл  Санаты: І  Жетістігі,  марапаттары: Талас ауданы білім бөлімінің “ Құрмет грамотасы” Қаратау қаласы әкімінің алғыс хаты

Мазмұны 1.Сабақты талдау 2.Сабақтың тәрбиелік әсерін талдау 3. Мұғалімнің педагогикалық мүмкіндігін және ерекшеліктерін талда

4 слайд
Мазмұны 1.Сабақты талдау 2.Сабақтың тәрбиелік әсерін талдау 3. Мұғалімнің педагогикалық мүмкіндігін және ерекшеліктерін талдау 4. Оқушылардың сабақтағы қызметін талдауы 5. Талдау ережелері

4 слайд

Мазмұны 1.Сабақты талдау 2.Сабақтың тәрбиелік әсерін талдау 3. Мұғалімнің педагогикалық мүмкіндігін және ерекшеліктерін талдау 4. Оқушылардың сабақтағы қызметін талдауы 5. Талдау ережелері

Сабақты талдау.  1.Сабақтың үш мақсатының орындалуы:  а)Білімділік – нақты тақырып бойынша;  б)Дамытушылық мақсат - балан

5 слайд
Сабақты талдау.  1.Сабақтың үш мақсатының орындалуы:  а)Білімділік – нақты тақырып бойынша;  б)Дамытушылық мақсат - баланың іс-әрекетте  белсенділігінің артуы;  в)Тәрбиенің кешенді берілуі немесе бір тәрбиенің ерекше көрінуі.  2. Сабаққа қойылатын 6 талаптың орындалуы.  3. Сабақтың түріне қарай құрылымдық сәттердің жүзеге асуы.  4. Сабаққа қатысушының арнайы тақырыбын бақылауы.

5 слайд

Сабақты талдау.  1.Сабақтың үш мақсатының орындалуы:  а)Білімділік – нақты тақырып бойынша;  б)Дамытушылық мақсат - баланың іс-әрекетте  белсенділігінің артуы;  в)Тәрбиенің кешенді берілуі немесе бір тәрбиенің ерекше көрінуі.  2. Сабаққа қойылатын 6 талаптың орындалуы.  3. Сабақтың түріне қарай құрылымдық сәттердің жүзеге асуы.  4. Сабаққа қатысушының арнайы тақырыбын бақылауы.

Сабақты кешенді талдау: Мұғалім шешетін міндеттерді талдау: Сабақтың дидактикалық, тәрбиелік мақсаттары; Оқушыл

6 слайд
Сабақты кешенді талдау: Мұғалім шешетін міндеттерді талдау: Сабақтың дидактикалық, тәрбиелік мақсаттары; Оқушылардың танымдық қызметінің көрінісі; Оқушының білімі, біліктілігі, дағдысы қаншалықты әділетті бағаланды; теорияның практикамен байланысы; оқытудың мазмұны мен әдістері қаншалықты сәтті үйлестірілді; Оқытудың дәстүрлі және жаңа түрлері қолданылды; Оқушылардың жеке және жас ерекшеліктері, жағдайы, қабілеттері ескерілуі.

6 слайд

Сабақты кешенді талдау: Мұғалім шешетін міндеттерді талдау: Сабақтың дидактикалық, тәрбиелік мақсаттары; Оқушылардың танымдық қызметінің көрінісі; Оқушының білімі, біліктілігі, дағдысы қаншалықты әділетті бағаланды; теорияның практикамен байланысы; оқытудың мазмұны мен әдістері қаншалықты сәтті үйлестірілді; Оқытудың дәстүрлі және жаңа түрлері қолданылды; Оқушылардың жеке және жас ерекшеліктері, жағдайы, қабілеттері ескерілуі.

Сабақтың тәрбиелік әсерін талдау: Саналы - адамгершілік, эстетикалық, ақыл-ойы, дене дамуына, еңбек тәрб

7 слайд
Сабақтың тәрбиелік әсерін талдау: Саналы - адамгершілік, эстетикалық, ақыл-ойы, дене дамуына, еңбек тәрбиесіне және оқушылардың кәсіптік бағдарына, білім әлеуметтік құбылыстарды оқушылардың бағалауы, өзара тәлім-тәрбиелік қарым-қатынастарының деңгейі.

7 слайд

Сабақтың тәрбиелік әсерін талдау: Саналы - адамгершілік, эстетикалық, ақыл-ойы, дене дамуына, еңбек тәрбиесіне және оқушылардың кәсіптік бағдарына, білім әлеуметтік құбылыстарды оқушылардың бағалауы, өзара тәлім-тәрбиелік қарым-қатынастарының деңгейі.

Мұғалімнің педагогикалық мүмкіндігін және ерекшеліктерін талдау: Педагогтың этикасы, эстетикалық сипаты, сөйлеуі, өзін-өзі ұс

8 слайд
Мұғалімнің педагогикалық мүмкіндігін және ерекшеліктерін талдау: Педагогтың этикасы, эстетикалық сипаты, сөйлеуі, өзін-өзі ұстауы, беделі, сыныппен қатынас орнатуы, жандандыра білуі, тани білуі, өз қателерін анықтауы, өз жұмысының нәтижесіне талдау жасауы, бағалауы, түзетуі.

8 слайд

Мұғалімнің педагогикалық мүмкіндігін және ерекшеліктерін талдау: Педагогтың этикасы, эстетикалық сипаты, сөйлеуі, өзін-өзі ұстауы, беделі, сыныппен қатынас орнатуы, жандандыра білуі, тани білуі, өз қателерін анықтауы, өз жұмысының нәтижесіне талдау жасауы, бағалауы, түзетуі.

Оқушылардың сабақтағы қызметін талдауы: Балалардың тәрбиелік, білімділік деңгейін ескеруі, бұрын болған нәтижелерді жалға

9 слайд
Оқушылардың сабақтағы қызметін талдауы: Балалардың тәрбиелік, білімділік деңгейін ескеруі, бұрын болған нәтижелерді жалғастыруы, сабақтағы жұмысқа оқушылардың қабілеттілігі, ойлауы, өздік жұмыстарды орындауы, жолдастарына көмек көрсете білуі, талаптылық, қызығушылықтың нақтылығы, теорияны практикада қолдана білуі.    

9 слайд

Оқушылардың сабақтағы қызметін талдауы: Балалардың тәрбиелік, білімділік деңгейін ескеруі, бұрын болған нәтижелерді жалғастыруы, сабақтағы жұмысқа оқушылардың қабілеттілігі, ойлауы, өздік жұмыстарды орындауы, жолдастарына көмек көрсете білуі, талаптылық, қызығушылықтың нақтылығы, теорияны практикада қолдана білуі.    

Талдау ережелері 1. Бір – біріне құрмет көрсету, сыйластық қатынасты орнату (Мен Сізді дұрыс түсіндім бе?) 2. Сабақта жа

10 слайд
Талдау ережелері 1. Бір – біріне құрмет көрсету, сыйластық қатынасты орнату (Мен Сізді дұрыс түсіндім бе?) 2. Сабақта жақсы жақтарын табу 3. Басқаларды тыңдаңыз және қайталамаңыз 4. Болған сабаққа қарсылық білдіру емес, оған талдау жүргізу 5. Мұғалімді үйрету емес, оған ұсыныс білдіру, іс – тәжірибесін жетілдіруге көмектесу.

10 слайд

Талдау ережелері 1. Бір – біріне құрмет көрсету, сыйластық қатынасты орнату (Мен Сізді дұрыс түсіндім бе?) 2. Сабақта жақсы жақтарын табу 3. Басқаларды тыңдаңыз және қайталамаңыз 4. Болған сабаққа қарсылық білдіру емес, оған талдау жүргізу 5. Мұғалімді үйрету емес, оған ұсыныс білдіру, іс – тәжірибесін жетілдіруге көмектесу.