Сабақты талдау және оған қойылатын талаптар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«...өзі қалаған мамандығы
бойынша
жұмыс істеу әр адамға зор
ләззат береді,
оның нәтижесі де мол
болмақшы»
1 слайд
«...өзі қалаған мамандығы бойынша жұмыс істеу әр адамға зор ләззат береді, оның нәтижесі де мол болмақшы»
2 слайд
Әдістемелік көмекші құрал
Сабақты талдау және оған
қойылатын талаптар
Құрастырған: Г.Құрманбекқызы
Қаратау – 2020 жыл.
2 слайд
Әдістемелік көмекші құрал Сабақты талдау және оған қойылатын талаптар Құрастырған: Г.Құрманбекқызы Қаратау – 2020 жыл.
3 слайд
Мамандығы: Тарих және география пәні мұғалімі
Бітірген оқу орны: Тараз пед. институты
Педагогикалық өтілі: 19 жыл
Санаты: І
Жетістігі,
марапаттары: Талас ауданы білім бөлімінің
“ Құрмет грамотасы”
Қаратау қаласы әкімінің алғыс хаты
3 слайд
Мамандығы: Тарих және география пәні мұғалімі Бітірген оқу орны: Тараз пед. институты Педагогикалық өтілі: 19 жыл Санаты: І Жетістігі, марапаттары: Талас ауданы білім бөлімінің “ Құрмет грамотасы” Қаратау қаласы әкімінің алғыс хаты
4 слайд
Мазмұны
1.Сабақты талдау
2.Сабақтың тәрбиелік әсерін талдау
3. Мұғалімнің педагогикалық мүмкіндігін және
ерекшеліктерін талдау
4. Оқушылардың сабақтағы қызметін талдауы
5. Талдау ережелері
4 слайд
Мазмұны 1.Сабақты талдау 2.Сабақтың тәрбиелік әсерін талдау 3. Мұғалімнің педагогикалық мүмкіндігін және ерекшеліктерін талдау 4. Оқушылардың сабақтағы қызметін талдауы 5. Талдау ережелері
5 слайд
Сабақты талдау.
1.Сабақтың үш мақсатының орындалуы:
а)Білімділік – нақты тақырып бойынша;
б)Дамытушылық мақсат - баланың іс-әрекетте
белсенділігінің артуы;
в)Тәрбиенің кешенді берілуі немесе бір тәрбиенің
ерекше көрінуі.
2. Сабаққа қойылатын 6 талаптың орындалуы.
3. Сабақтың түріне қарай құрылымдық сәттердің
жүзеге асуы.
4. Сабаққа қатысушының арнайы тақырыбын
бақылауы.
5 слайд
Сабақты талдау. 1.Сабақтың үш мақсатының орындалуы: а)Білімділік – нақты тақырып бойынша; б)Дамытушылық мақсат - баланың іс-әрекетте белсенділігінің артуы; в)Тәрбиенің кешенді берілуі немесе бір тәрбиенің ерекше көрінуі. 2. Сабаққа қойылатын 6 талаптың орындалуы. 3. Сабақтың түріне қарай құрылымдық сәттердің жүзеге асуы. 4. Сабаққа қатысушының арнайы тақырыбын бақылауы.
6 слайд
Сабақты кешенді талдау:
Мұғалім шешетін міндеттерді талдау:
Сабақтың дидактикалық, тәрбиелік мақсаттары;
Оқушылардың танымдық қызметінің көрінісі;
Оқушының білімі, біліктілігі, дағдысы қаншалықты әділетті бағаланды;
теорияның практикамен байланысы;
оқытудың мазмұны мен әдістері қаншалықты сәтті үйлестірілді;
Оқытудың дәстүрлі және жаңа түрлері қолданылды;
Оқушылардың жеке және жас ерекшеліктері,
жағдайы, қабілеттері ескерілуі.
6 слайд
Сабақты кешенді талдау: Мұғалім шешетін міндеттерді талдау: Сабақтың дидактикалық, тәрбиелік мақсаттары; Оқушылардың танымдық қызметінің көрінісі; Оқушының білімі, біліктілігі, дағдысы қаншалықты әділетті бағаланды; теорияның практикамен байланысы; оқытудың мазмұны мен әдістері қаншалықты сәтті үйлестірілді; Оқытудың дәстүрлі және жаңа түрлері қолданылды; Оқушылардың жеке және жас ерекшеліктері, жағдайы, қабілеттері ескерілуі.
7 слайд
Сабақтың тәрбиелік әсерін талдау:
Саналы - адамгершілік, эстетикалық,
ақыл-ойы, дене дамуына, еңбек тәрбиесіне
және оқушылардың кәсіптік бағдарына,
білім әлеуметтік құбылыстарды
оқушылардың бағалауы, өзара
тәлім-тәрбиелік қарым-қатынастарының
деңгейі.
7 слайд
Сабақтың тәрбиелік әсерін талдау: Саналы - адамгершілік, эстетикалық, ақыл-ойы, дене дамуына, еңбек тәрбиесіне және оқушылардың кәсіптік бағдарына, білім әлеуметтік құбылыстарды оқушылардың бағалауы, өзара тәлім-тәрбиелік қарым-қатынастарының деңгейі.
8 слайд
Мұғалімнің педагогикалық мүмкіндігін
және ерекшеліктерін талдау:
Педагогтың этикасы, эстетикалық
сипаты, сөйлеуі, өзін-өзі ұстауы,
беделі, сыныппен қатынас орнатуы,
жандандыра білуі, тани білуі, өз қателерін
анықтауы,
өз жұмысының нәтижесіне талдау жасауы,
бағалауы, түзетуі.
8 слайд
Мұғалімнің педагогикалық мүмкіндігін және ерекшеліктерін талдау: Педагогтың этикасы, эстетикалық сипаты, сөйлеуі, өзін-өзі ұстауы, беделі, сыныппен қатынас орнатуы, жандандыра білуі, тани білуі, өз қателерін анықтауы, өз жұмысының нәтижесіне талдау жасауы, бағалауы, түзетуі.
9 слайд
Оқушылардың сабақтағы қызметін талдауы:
Балалардың тәрбиелік, білімділік деңгейін
ескеруі,
бұрын болған нәтижелерді жалғастыруы,
сабақтағы жұмысқа оқушылардың қабілеттілігі,
ойлауы,
өздік жұмыстарды орындауы,
жолдастарына көмек көрсете білуі,
талаптылық,
қызығушылықтың нақтылығы,
теорияны практикада қолдана білуі.
9 слайд
Оқушылардың сабақтағы қызметін талдауы: Балалардың тәрбиелік, білімділік деңгейін ескеруі, бұрын болған нәтижелерді жалғастыруы, сабақтағы жұмысқа оқушылардың қабілеттілігі, ойлауы, өздік жұмыстарды орындауы, жолдастарына көмек көрсете білуі, талаптылық, қызығушылықтың нақтылығы, теорияны практикада қолдана білуі.
10 слайд
Талдау ережелері
1. Бір – біріне құрмет көрсету, сыйластық қатынасты
орнату (Мен Сізді дұрыс түсіндім бе?)
2. Сабақта жақсы жақтарын табу
3. Басқаларды тыңдаңыз және қайталамаңыз
4. Болған сабаққа қарсылық білдіру емес,
оған талдау жүргізу
5. Мұғалімді үйрету емес, оған ұсыныс білдіру,
іс – тәжірибесін жетілдіруге көмектесу.
10 слайд
Талдау ережелері 1. Бір – біріне құрмет көрсету, сыйластық қатынасты орнату (Мен Сізді дұрыс түсіндім бе?) 2. Сабақта жақсы жақтарын табу 3. Басқаларды тыңдаңыз және қайталамаңыз 4. Болған сабаққа қарсылық білдіру емес, оған талдау жүргізу 5. Мұғалімді үйрету емес, оған ұсыныс білдіру, іс – тәжірибесін жетілдіруге көмектесу.