Шағын және жұптасып қарым-қатынас жасау дағдылары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мұхит атындағы жалпы орта білім беретін мектебі
Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі
Жетписова Анар Сабыржановна
•
2-бөлім: Ойын арқылы қарым-қатынас пен әлеуметтік
дағдылар
•
Сабақтың тақырыбы : Шағын және жұптасып қарым-
қатынас жасау дағдылары
•
Сыныбы: 1
1 слайд
Мұхит атындағы жалпы орта білім беретін мектебі Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Жетписова Анар Сабыржановна • 2-бөлім: Ойын арқылы қарым-қатынас пен әлеуметтік дағдылар • Сабақтың тақырыбы : Шағын және жұптасып қарым- қатынас жасау дағдылары • Сыныбы: 1
2 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге ас а тын оқу мақсаты:
1.2.2.1. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше
қалай жұмыс істеу керек екендігін білу.
Сабақ мақсаттары:
•
Барлық оқушылар орындай алады: Нәтижеге өз
бетінше қол жеткізу үшін топпен, жұппен қауіпсіз жұмыс
жүргізе алады.
•
Көптеген оқушылар орындай алады: Қозғалыс
әрекеттерін пайдалана отырып, дағдыланған жаттығулар
кешенін орындай алады.
•
Кейбір оқушылар орындай алады: Жаттығулар орындау
кезінде өз күш-жігерін мақсатына қол жеткізу үшін қандай
әрекеттер жасайтындығын көрсете алады.
2 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге ас а тын оқу мақсаты: 1.2.2.1. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу. Сабақ мақсаттары: • Барлық оқушылар орындай алады: Нәтижеге өз бетінше қол жеткізу үшін топпен, жұппен қауіпсіз жұмыс жүргізе алады. • Көптеген оқушылар орындай алады: Қозғалыс әрекеттерін пайдалана отырып, дағдыланған жаттығулар кешенін орындай алады. • Кейбір оқушылар орындай алады: Жаттығулар орындау кезінде өз күш-жігерін мақсатына қол жеткізу үшін қандай әрекеттер жасайтындығын көрсете алады.
3 слайд
•
Жетістік критерийлері
- Нәтижеге өздігінен қол жеткізу үшін орындалатын
әрекеттерді анықтайды.
- Қозғалыс әрекеттерін бақылайды.
- Негізгі қимыл-қозғалыс дағдыларын біледі, түсінеді.
Тілдік мақсаттар
•
Пәнге тән тірек сөздер:
•
Жүру – ходить – go. Жүгіру – бегать – run.
Секіру – прыгать – jump.
•
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Мақсатына жету үшін спортшылардың бойында қандай
қасиеттер болу керек? Оған қандай жолдармен қол жеткізуге
болады?
- Спорттың қай түрімен айналысқың келеді?
- Мақсатқа жету үшін қандай әрекеттер жасайсың?
3 слайд
• Жетістік критерийлері - Нәтижеге өздігінен қол жеткізу үшін орындалатын әрекеттерді анықтайды. - Қозғалыс әрекеттерін бақылайды. - Негізгі қимыл-қозғалыс дағдыларын біледі, түсінеді. Тілдік мақсаттар • Пәнге тән тірек сөздер: • Жүру – ходить – go. Жүгіру – бегать – run. Секіру – прыгать – jump. • Талқылауға арналған сұрақтар: - Мақсатына жету үшін спортшылардың бойында қандай қасиеттер болу керек? Оған қандай жолдармен қол жеткізуге болады? - Спорттың қай түрімен айналысқың келеді? - Мақсатқа жету үшін қандай әрекеттер жасайсың?
4 слайд
Дескрипторлар
•
Білім алушы:
•
- Спортшыларға тән қасиеттерді атайды;
•
- Мақсатқа қол жеткізу жолдарын түсіндіреді;
•
- Өз мақсатына қол жеткізу үшін қандай әрекеттер
жасайтындығын айтады. Пәнаралық байланыс
– Жаратылыстану, музыка
4 слайд
Дескрипторлар • Білім алушы: • - Спортшыларға тән қасиеттерді атайды; • - Мақсатқа қол жеткізу жолдарын түсіндіреді; • - Өз мақсатына қол жеткізу үшін қандай әрекеттер жасайтындығын айтады. Пәнаралық байланыс – Жаратылыстану, музыка
5 слайд
Сабақтың басы : Зеректікті дамыту. Оқушыларға спорт түрлерін атау ұсынылады.
Спорт түрлеріне сәйкес қажетті құрал-жабдықтарды табу, орналастыру. Спортшыларды
жаттықтыруды және спортта қажет сапа - қасиеттерді дамытуды ұсыну.
ҚБ: Оқушыларды «Қоржын» әдісі бойынша жетістіктерін бағалау.
Сабақтың ортасы: Төзімділікті дамыту
•
Оқушылар бір-бірден сап түзеп тізбекпен жүру. Қарқынды өзгерте отырып, жүру,
жүгіру. Белгілі бір қалыпта жүру (адымдап жүру, айқастыра адымдап жүру, аяқтың
ұшымен, өкшесімен жүру, аяқты бүге артқа сермеп жүру). Тыныс алуды қалпына
келтіру. Қозғалыстың әрбір түріне сәйкес келетін қол қимылын пайдалануға назар
аударылады.
Жинақылыққа баулу «Тез шеңберге тұрайық» ойын жаттығуы.
Ептілікті дамыту «Өз орныңды тап!» ойыны
•
Оқушылар музыка үнімен «шашыраңқы» қозғалыс түрлерін орындайды. Ырғақты
жаттығу - (шашырап жүгіру, көршісінің қолынан ұстасып жүгіру, тіркеме адыммен
жүгіру, қос аяқтап секіру), музыка аяқталған соң өз орныңдарын тез табуы тиіс.
Нұсқау - музыка үнімен ырғақты қимылдар орындау, музыка ырғағына сәйкес
қозғалысты бастау және аяқтау. Қауіпсіздік техникасы туралы ескертеді, қажет
жағдайда сақтық шаралары қолданылады.
ҚБ: Оқушылар жетістіктерін бір – біріне қол соғу «Шапалақтау» арқылы бағалау.
Жылдамдылықты дамыту «Бірінші бол!» ойын эстафетасы
«1-2» деген санақпен тізбекке тұру.
Балаларға эстафетада өз дағдыларын көрсетуді ұсыну. Топта өзін-өзі ұстау ережесі және
эстафета өткізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы туралы еске салып өту.
- Кедергілер арасынан ирелеңдеп жүгіре өту; Нұсқау - жеңіл жүгіру, кедергі заттардан
айналып өтіп, өз тобына кері жүгіріп келу.
- Жұптасып жүгіре өту; Нұсқау - екі ойыншы бір-бірінің қолынан ұстасып, кедергі
заттардан айналып өтіп, өз тобына кері жүгіріп келу.
- Тізбектеле жүріп өту; Нұсқау - ойыншылар бірінің артынан бірі тізбектеле, алдыңғы
ойыншының иығынан ұстап жүру, кедергі заттарды құлатпаған, тізбекті үзбеген топ
жеңіске жететініне назар аудару.
Сабақтың соңы: Зейінді дамыту «Қозғалысты есіңе сақта!» қимыл жаттығуы
ҚБ: Оқушылар «Қоржын» әдісі бойынша өз жетістіктерін бағалау.
5 слайд
Сабақтың басы : Зеректікті дамыту. Оқушыларға спорт түрлерін атау ұсынылады. Спорт түрлеріне сәйкес қажетті құрал-жабдықтарды табу, орналастыру. Спортшыларды жаттықтыруды және спортта қажет сапа - қасиеттерді дамытуды ұсыну. ҚБ: Оқушыларды «Қоржын» әдісі бойынша жетістіктерін бағалау. Сабақтың ортасы: Төзімділікті дамыту • Оқушылар бір-бірден сап түзеп тізбекпен жүру. Қарқынды өзгерте отырып, жүру, жүгіру. Белгілі бір қалыпта жүру (адымдап жүру, айқастыра адымдап жүру, аяқтың ұшымен, өкшесімен жүру, аяқты бүге артқа сермеп жүру). Тыныс алуды қалпына келтіру. Қозғалыстың әрбір түріне сәйкес келетін қол қимылын пайдалануға назар аударылады. Жинақылыққа баулу «Тез шеңберге тұрайық» ойын жаттығуы. Ептілікті дамыту «Өз орныңды тап!» ойыны • Оқушылар музыка үнімен «шашыраңқы» қозғалыс түрлерін орындайды. Ырғақты жаттығу - (шашырап жүгіру, көршісінің қолынан ұстасып жүгіру, тіркеме адыммен жүгіру, қос аяқтап секіру), музыка аяқталған соң өз орныңдарын тез табуы тиіс. Нұсқау - музыка үнімен ырғақты қимылдар орындау, музыка ырғағына сәйкес қозғалысты бастау және аяқтау. Қауіпсіздік техникасы туралы ескертеді, қажет жағдайда сақтық шаралары қолданылады. ҚБ: Оқушылар жетістіктерін бір – біріне қол соғу «Шапалақтау» арқылы бағалау. Жылдамдылықты дамыту «Бірінші бол!» ойын эстафетасы «1-2» деген санақпен тізбекке тұру. Балаларға эстафетада өз дағдыларын көрсетуді ұсыну. Топта өзін-өзі ұстау ережесі және эстафета өткізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы туралы еске салып өту. - Кедергілер арасынан ирелеңдеп жүгіре өту; Нұсқау - жеңіл жүгіру, кедергі заттардан айналып өтіп, өз тобына кері жүгіріп келу. - Жұптасып жүгіре өту; Нұсқау - екі ойыншы бір-бірінің қолынан ұстасып, кедергі заттардан айналып өтіп, өз тобына кері жүгіріп келу. - Тізбектеле жүріп өту; Нұсқау - ойыншылар бірінің артынан бірі тізбектеле, алдыңғы ойыншының иығынан ұстап жүру, кедергі заттарды құлатпаған, тізбекті үзбеген топ жеңіске жететініне назар аудару. Сабақтың соңы: Зейінді дамыту «Қозғалысты есіңе сақта!» қимыл жаттығуы ҚБ: Оқушылар «Қоржын» әдісі бойынша өз жетістіктерін бағалау.
6 слайд
Саралау
•
Сабақ барысында саралап оқыта отырып, оқушылардың спортқа деген құштарлығын
және қозғалыс әрекетін орындау қарқынына негізделген тапсырмалар құрастырдым:
•
Қабілетілігі төмен, көмек қажет ететін оқушылар аса қабілетті оқушылардың
көмегімен меңгерген жаттығулар кешенін бірлесе орындай қайталап береді.
•
Қабілетілігі жоғары оқушыларға қозғалыс дағдыларын дамытуға арналған
жаттығулар кешенінің қарапайымнан күрделіге бағытталған тапсырмалар берілді.
Бағалау
«Қоржын» әдісі бойынша
- Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын
сәтті орындаған болсаң.
- Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң.
- Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып,
мұғалімнің немесе сыныптасының көмегіне жүгінген болсаң.
6 слайд
Саралау • Сабақ барысында саралап оқыта отырып, оқушылардың спортқа деген құштарлығын және қозғалыс әрекетін орындау қарқынына негізделген тапсырмалар құрастырдым: • Қабілетілігі төмен, көмек қажет ететін оқушылар аса қабілетті оқушылардың көмегімен меңгерген жаттығулар кешенін бірлесе орындай қайталап береді. • Қабілетілігі жоғары оқушыларға қозғалыс дағдыларын дамытуға арналған жаттығулар кешенінің қарапайымнан күрделіге бағытталған тапсырмалар берілді. Бағалау «Қоржын» әдісі бойынша - Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң. - Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң. - Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің немесе сыныптасының көмегіне жүгінген болсаң.
7 слайд
Өткен тақырып бойынша мұғалім мен оқушының талдау іс - әрекеті
Сабақ бойынша рефлексия
1. Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
2. Бүгін оқушылар нені үйренді? Сабақ қандай деңгейде өтті?
3. Саралауды жүзеге асыру қолымнан келді ме?
4. Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?
5. Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Сабақ соңында оқушыларға қойылатын сұрақтар
•
Сабақта не қиын деп ойлайсыз?
•
Өзіңізге нені дамыту керек деп ойлайсыз?
•
Спортшыларға қандай пайдалы әдеттер чемпион болуға көмектеседі екен?
•
Жұппен жаттығу кезінде үйлесімдік, өзара байланыс неге маңызды?
7 слайд
Өткен тақырып бойынша мұғалім мен оқушының талдау іс - әрекеті Сабақ бойынша рефлексия 1. Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? 2. Бүгін оқушылар нені үйренді? Сабақ қандай деңгейде өтті? 3. Саралауды жүзеге асыру қолымнан келді ме? 4. Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? 5. Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Сабақ соңында оқушыларға қойылатын сұрақтар • Сабақта не қиын деп ойлайсыз? • Өзіңізге нені дамыту керек деп ойлайсыз? • Спортшыларға қандай пайдалы әдеттер чемпион болуға көмектеседі екен? • Жұппен жаттығу кезінде үйлесімдік, өзара байланыс неге маңызды?
8 слайд
Назарларыңызға рахмет!
8 слайд
Назарларыңызға рахмет!