«Шағын жинақталған мектептің жағдайында кіріктірілген сабақтарды жүзеге асыру»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Алматы облысы Балқаш ауданы Бура
ауылы “Ы.Алтынсарин атындағы орта
мектеп мектепке дейінгі шағын
орталығымен” МКМ қазақ тілі мен әдебиеті
пәні мұғалімі Чеканова Маржан
Чокановнаның
жоба жұмысы
1 слайд
Алматы облысы Балқаш ауданы Бура ауылы “Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен” МКМ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Чеканова Маржан Чокановнаның жоба жұмысы
2 слайд
Шағын жинақталған
мектептің жағдайында
кіріктірілген
сабақтарды жүзеге
асыру
2 слайд
Шағын жинақталған мектептің жағдайында кіріктірілген сабақтарды жүзеге асыру
3 слайд
Мақсаты :
- Бірнеше сыныптағы мазмұны ұқсас
тақырыптарды кіріктіру арқылы жүйелі
білім беру;
- Сабақты тиімді әдіс-тәсілдер негізінде
ұйымдастыру арқылы мұғалім қызметін
оңтайландыру және уақытын үнемдеу;
- Әртүрлі жастағы оқушылардың мазмұны
ұқсас материалды біріге отырып меңгеруіне
жағдай туғызу;
3 слайд
Мақсаты : - Бірнеше сыныптағы мазмұны ұқсас тақырыптарды кіріктіру арқылы жүйелі білім беру; - Сабақты тиімді әдіс-тәсілдер негізінде ұйымдастыру арқылы мұғалім қызметін оңтайландыру және уақытын үнемдеу; - Әртүрлі жастағы оқушылардың мазмұны ұқсас материалды біріге отырып меңгеруіне жағдай туғызу;
4 слайд
К үттірілетін нәтижелер:
•
Оқушылардың өздігінен орындайтын жұмыстары
басым болады ;
•
Мұғалім оқушыларға бағыт-бағдар сілтеуші рөлін
атқарады;
•
біріктірілген сыныптарда сабақты ұйымдастыруды
жаңаша құру көзделеді;
•
Дыбысты есту, бейнені көру, оны іс-әрекет арқылы
іске асыру барысында орындалған жұмыстар оқушы
жадында ұзақ сақталады.
4 слайд
К үттірілетін нәтижелер: • Оқушылардың өздігінен орындайтын жұмыстары басым болады ; • Мұғалім оқушыларға бағыт-бағдар сілтеуші рөлін атқарады; • біріктірілген сыныптарда сабақты ұйымдастыруды жаңаша құру көзделеді; • Дыбысты есту, бейнені көру, оны іс-әрекет арқылы іске асыру барысында орындалған жұмыстар оқушы жадында ұзақ сақталады.
5 слайд
Біріктірілген сыныптарда
кіріктіре оқытудың тиімділігі
-
оқушылар екі
сыныпта оқығанымен,
олардың назарын бір пәннің
мазмұнындағы ұқсас тақырыптарға
аударуға мүмкіндік жасалады және сол
арқылы білім мазмұнының тұтастығы
мен сабақтастығы сақталуы;
- оқушылардың жас ерекшеліктеріне және дайындық
деңгейіне қарай өзіндік жұмыстар орындауына жағдай
жасалуы;
- оқушылардың бірін-бірі және өзін-өзі тексеруіне, бағалауына
мүмкіндік берілуі;
5 слайд
Біріктірілген сыныптарда кіріктіре оқытудың тиімділігі - оқушылар екі сыныпта оқығанымен, олардың назарын бір пәннің мазмұнындағы ұқсас тақырыптарға аударуға мүмкіндік жасалады және сол арқылы білім мазмұнының тұтастығы мен сабақтастығы сақталуы; - оқушылардың жас ерекшеліктеріне және дайындық деңгейіне қарай өзіндік жұмыстар орындауына жағдай жасалуы; - оқушылардың бірін-бірі және өзін-өзі тексеруіне, бағалауына мүмкіндік берілуі;
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
ІІ.Сараланған бөлім Тапсырмалар әр
оқушыға жеке беріледі
Оқушы өз бетінше
жұмыс жасайды
Оқушы өз
оқулығындағы және
қосымша тапсырманы
орындайды.
Сабақтың негізгі
мазмұнын ашады
8 слайд
ІІ.Сараланған бөлім Тапсырмалар әр оқушыға жеке беріледі Оқушы өз бетінше жұмыс жасайды Оқушы өз оқулығындағы және қосымша тапсырманы орындайды. Сабақтың негізгі мазмұнын ашады
9 слайд
Кіріктірілген бөлім
Тапсырмалар
тақырыпты бекітуге
арналған тест, ойын,
түрлі жаттығулар
түрінде болуы
мүмкін .
Осы кезеңде
оқушылар өзін-өзі
бағалайды.Қорыту
жүргізеді, пікірін
дәлелдейді . Тапсырмалар
тақырыпты бекітуге
арналған тест, ойын,
түрлі жаттығулар
түрінде болуы
мүмкін . Осы кезеңде
оқушылар өзін-өзі
бағалайды.Қорыту
жүргізеді, пікірін
дәлелдейді .
9 слайд
Кіріктірілген бөлім Тапсырмалар тақырыпты бекітуге арналған тест, ойын, түрлі жаттығулар түрінде болуы мүмкін . Осы кезеңде оқушылар өзін-өзі бағалайды.Қорыту жүргізеді, пікірін дәлелдейді . Тапсырмалар тақырыпты бекітуге арналған тест, ойын, түрлі жаттығулар түрінде болуы мүмкін . Осы кезеңде оқушылар өзін-өзі бағалайды.Қорыту жүргізеді, пікірін дәлелдейді .
10 слайд
Назарларыңызға рахмет !
10 слайд
Назарларыңызға рахмет !