Материалдар / «Шағын жинақталған мектептің жағдайында кіріктірілген сабақтарды жүзеге асыру»

«Шағын жинақталған мектептің жағдайында кіріктірілген сабақтарды жүзеге асыру»

Материал туралы қысқаша түсінік
ШЖМ мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Маусым 2020
467
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы облысы Балқаш ауданы Бура ауылы “Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен” МКМ қазақ тілі

1 слайд
Алматы облысы Балқаш ауданы Бура ауылы “Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен” МКМ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Чеканова Маржан Чокановнаның жоба жұмысы

1 слайд

Алматы облысы Балқаш ауданы Бура ауылы “Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен” МКМ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Чеканова Маржан Чокановнаның жоба жұмысы

Шағын жинақталған мектептің жағдайында кіріктірілген сабақтарды жүзеге асыру

2 слайд
Шағын жинақталған мектептің жағдайында кіріктірілген сабақтарды жүзеге асыру

2 слайд

Шағын жинақталған мектептің жағдайында кіріктірілген сабақтарды жүзеге асыру

Мақсаты : - Бірнеше сыныптағы мазмұны ұқсас тақырыптарды кіріктіру арқылы жүйелі білім беру; - Сабақты тиімді әдіс-тәсілд

3 слайд
Мақсаты : - Бірнеше сыныптағы мазмұны ұқсас тақырыптарды кіріктіру арқылы жүйелі білім беру; - Сабақты тиімді әдіс-тәсілдер негізінде ұйымдастыру арқылы мұғалім қызметін оңтайландыру және уақытын үнемдеу; - Әртүрлі жастағы оқушылардың мазмұны ұқсас материалды біріге отырып меңгеруіне жағдай туғызу;

3 слайд

Мақсаты : - Бірнеше сыныптағы мазмұны ұқсас тақырыптарды кіріктіру арқылы жүйелі білім беру; - Сабақты тиімді әдіс-тәсілдер негізінде ұйымдастыру арқылы мұғалім қызметін оңтайландыру және уақытын үнемдеу; - Әртүрлі жастағы оқушылардың мазмұны ұқсас материалды біріге отырып меңгеруіне жағдай туғызу;

К үттірілетін нәтижелер: • Оқушылардың өздігінен орындайтын жұмыстары басым болады ; • Мұғалім оқушыларға бағыт-бағдар

4 слайд
К үттірілетін нәтижелер: • Оқушылардың өздігінен орындайтын жұмыстары басым болады ; • Мұғалім оқушыларға бағыт-бағдар сілтеуші рөлін атқарады; • біріктірілген сыныптарда сабақты ұйымдастыруды жаңаша құру көзделеді; • Дыбысты есту, бейнені көру, оны іс-әрекет арқылы іске асыру барысында орындалған жұмыстар оқушы жадында ұзақ сақталады.

4 слайд

К үттірілетін нәтижелер: • Оқушылардың өздігінен орындайтын жұмыстары басым болады ; • Мұғалім оқушыларға бағыт-бағдар сілтеуші рөлін атқарады; • біріктірілген сыныптарда сабақты ұйымдастыруды жаңаша құру көзделеді; • Дыбысты есту, бейнені көру, оны іс-әрекет арқылы іске асыру барысында орындалған жұмыстар оқушы жадында ұзақ сақталады.

Біріктірілген сыныптарда кіріктіре оқытудың тиімділігі - оқушылар екі сыныпта оқығанымен, олардың назарын

5 слайд
Біріктірілген сыныптарда кіріктіре оқытудың тиімділігі - оқушылар екі сыныпта оқығанымен, олардың назарын бір пәннің мазмұнындағы ұқсас тақырыптарға аударуға мүмкіндік жасалады және сол арқылы білім мазмұнының тұтастығы мен сабақтастығы сақталуы; - оқушылардың жас ерекшеліктеріне және дайындық деңгейіне қарай өзіндік жұмыстар орындауына жағдай жасалуы; - оқушылардың бірін-бірі және өзін-өзі тексеруіне, бағалауына мүмкіндік берілуі;

5 слайд

Біріктірілген сыныптарда кіріктіре оқытудың тиімділігі - оқушылар екі сыныпта оқығанымен, олардың назарын бір пәннің мазмұнындағы ұқсас тақырыптарға аударуға мүмкіндік жасалады және сол арқылы білім мазмұнының тұтастығы мен сабақтастығы сақталуы; - оқушылардың жас ерекшеліктеріне және дайындық деңгейіне қарай өзіндік жұмыстар орындауына жағдай жасалуы; - оқушылардың бірін-бірі және өзін-өзі тексеруіне, бағалауына мүмкіндік берілуі;

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

ІІ.Сараланған бөлім Тапсырмалар әр оқушыға жеке беріледі Оқушы өз бетінше жұмыс жасайды Оқушы өз оқулығындағы және қосымша

8 слайд
ІІ.Сараланған бөлім Тапсырмалар әр оқушыға жеке беріледі Оқушы өз бетінше жұмыс жасайды Оқушы өз оқулығындағы және қосымша тапсырманы орындайды. Сабақтың негізгі мазмұнын ашады

8 слайд

ІІ.Сараланған бөлім Тапсырмалар әр оқушыға жеке беріледі Оқушы өз бетінше жұмыс жасайды Оқушы өз оқулығындағы және қосымша тапсырманы орындайды. Сабақтың негізгі мазмұнын ашады

Кіріктірілген бөлім Тапсырмалар тақырыпты бекітуге арналған тест, ойын, түрлі жаттығулар түрінде болуы мүмкін . Осы кезеңд

9 слайд
Кіріктірілген бөлім Тапсырмалар тақырыпты бекітуге арналған тест, ойын, түрлі жаттығулар түрінде болуы мүмкін . Осы кезеңде оқушылар өзін-өзі бағалайды.Қорыту жүргізеді, пікірін дәлелдейді . Тапсырмалар тақырыпты бекітуге арналған тест, ойын, түрлі жаттығулар түрінде болуы мүмкін . Осы кезеңде оқушылар өзін-өзі бағалайды.Қорыту жүргізеді, пікірін дәлелдейді .

9 слайд

Кіріктірілген бөлім Тапсырмалар тақырыпты бекітуге арналған тест, ойын, түрлі жаттығулар түрінде болуы мүмкін . Осы кезеңде оқушылар өзін-өзі бағалайды.Қорыту жүргізеді, пікірін дәлелдейді . Тапсырмалар тақырыпты бекітуге арналған тест, ойын, түрлі жаттығулар түрінде болуы мүмкін . Осы кезеңде оқушылар өзін-өзі бағалайды.Қорыту жүргізеді, пікірін дәлелдейді .

Назарларыңызға рахмет !

10 слайд
Назарларыңызға рахмет !

10 слайд

Назарларыңызға рахмет !

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ