Сайыс сабақ "Айсары негізгі мектебі әдебиеттік оқу слайд
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Негметжанова Айдана
Маратовна
Акжарский район Айсары
ауылы негізгі мектебі
2 сынып Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы:Көңіл
сұрауды білемін Оқу мақсаттар ы:
2.2.1.1. Мәтінді дауыстап дұрыс және түсініп
оқу,рөлге бөліп ,мәнерлеп оқу.
2.1.5.1. Тындалған шығарма бойынша пікір
білдіру.
2.1.2.1. Шығарманың мазмұның өз сөзімен
мазмұндау , сахналау.
2.2.6.1. Кейіпкерлердін сыртқы келбетін
сипаттау мінез құлқымен іс-әрекетін бағалау.
Бағалау критерийлері
Мәтінді түсініп оқиды
Шығарманың мазмұнын өз сөзімен
әңгімелейді.
Тыңдалған шығарма бойынша пікір
айтады.
Ертегіні сахналап көрсетеді. Сабақ мақсаты :
Барлығы: Мәтінді дауыстап дұрыс
және түсініп оқу,рөлге
бөліп ,мәнерлеп оқу,Тындалған
шығарма бойынша пікір білдіру,
Шығарманың мазмұның өз сөзімен
мазмұндау , сахналау,
Кейіпкерлердін сыртқы келбетін
сипаттау мінез құлқымен іс-әрекетін
бағалайды.
Көпшілігі : Сұрақтар құрастыра
отырып,өздігінен мәтіннің негізгі
ойын аңықтайды.
Кейбіреулері : Автордың ойын мәтін
деректерінен мысал келтіре
отырып,дәлелдейді .
1 слайд
Негметжанова Айдана Маратовна Акжарский район Айсары ауылы негізгі мектебі 2 сынып Әдебиеттік оқу Сабақтың тақырыбы:Көңіл сұрауды білемін Оқу мақсаттар ы: 2.2.1.1. Мәтінді дауыстап дұрыс және түсініп оқу,рөлге бөліп ,мәнерлеп оқу. 2.1.5.1. Тындалған шығарма бойынша пікір білдіру. 2.1.2.1. Шығарманың мазмұның өз сөзімен мазмұндау , сахналау. 2.2.6.1. Кейіпкерлердін сыртқы келбетін сипаттау мінез құлқымен іс-әрекетін бағалау. Бағалау критерийлері Мәтінді түсініп оқиды Шығарманың мазмұнын өз сөзімен әңгімелейді. Тыңдалған шығарма бойынша пікір айтады. Ертегіні сахналап көрсетеді. Сабақ мақсаты : Барлығы: Мәтінді дауыстап дұрыс және түсініп оқу,рөлге бөліп ,мәнерлеп оқу,Тындалған шығарма бойынша пікір білдіру, Шығарманың мазмұның өз сөзімен мазмұндау , сахналау, Кейіпкерлердін сыртқы келбетін сипаттау мінез құлқымен іс-әрекетін бағалайды. Көпшілігі : Сұрақтар құрастыра отырып,өздігінен мәтіннің негізгі ойын аңықтайды. Кейбіреулері : Автордың ойын мәтін деректерінен мысал келтіре отырып,дәлелдейді .
2 слайд
Белсенді оқу әдістері
«Жүректен
жүрекке»
әдісі
( ЖЖ )«Оқы,
ойлан, бөліс» Қызығушылықты
ояту
Тірек сөздерді
пайдаланып,
нақыл сөз туралы
пікір білдіреді
Мәтінді іштей
оқиды, дауыстап
оқиды.
Мәтінніңбөлігін(соң
ғы абзацты) оқып,
түсінгенін
әңгімелейді
Ертегіден үзіндіні
сахналап
көрсетеді
Кластер
Мақсаты:Кей
іпкерлердің
іс-әрекетіне
пікір
білдіреді,бағ
алайды.
Тұжырымды
ойлар мен идеялар
айтылып, постер
жасалады.
«Сауалнама»
әдісі
Мақсаты:Оқуш
ылардың
сабақты
қаншалықты
меңгергендігін
анықтаймын.С
абақты
ң
басы
С
абақты
ң ортасы С
абақты
ң соңы
( Т Ж)Сахналау« Түсіндіріп
көр!» әдісі
2 слайд
Белсенді оқу әдістері «Жүректен жүрекке» әдісі ( ЖЖ )«Оқы, ойлан, бөліс» Қызығушылықты ояту Тірек сөздерді пайдаланып, нақыл сөз туралы пікір білдіреді Мәтінді іштей оқиды, дауыстап оқиды. Мәтінніңбөлігін(соң ғы абзацты) оқып, түсінгенін әңгімелейді Ертегіден үзіндіні сахналап көрсетеді Кластер Мақсаты:Кей іпкерлердің іс-әрекетіне пікір білдіреді,бағ алайды. Тұжырымды ойлар мен идеялар айтылып, постер жасалады. «Сауалнама» әдісі Мақсаты:Оқуш ылардың сабақты қаншалықты меңгергендігін анықтаймын.С абақты ң басы С абақты ң ортасы С абақты ң соңы ( Т Ж)Сахналау« Түсіндіріп көр!» әдісі
3 слайд
Саралау тәсілдері
Диалог және қолдау
көрсету
Суретке
қарап ,жолбарыс пен
түлкі арасында
диалог құру
тапсырмасында
саралаудың осы тәсілін
пайдаландым. Қарқын
«Оқы, ойлан»
Қарқын
Кейбір оқушылар басқа
оқушыларға қарағанда
тапсырмаларды тез
орындайды, жанындағы
оқушыға көмектеседі. Тапсырма
«Оқы, ойлан,бөліс»
Тапсырма
Оқушылардың
қажеттіліктеріне қарай
тапсырма беру, орындау.
Дереккөз
«Кластер»
Дереккөздер
Берілген дереккөздері
арқылы жұмыс жасай
алады.
3 слайд
Саралау тәсілдері Диалог және қолдау көрсету Суретке қарап ,жолбарыс пен түлкі арасында диалог құру тапсырмасында саралаудың осы тәсілін пайдаландым. Қарқын «Оқы, ойлан» Қарқын Кейбір оқушылар басқа оқушыларға қарағанда тапсырмаларды тез орындайды, жанындағы оқушыға көмектеседі. Тапсырма «Оқы, ойлан,бөліс» Тапсырма Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай тапсырма беру, орындау. Дереккөз «Кластер» Дереккөздер Берілген дереккөздері арқылы жұмыс жасай алады.
4 слайд
Критериалды бағалау
«Шынжыр» әдісі
Мәтінді
дауыстап, түсініп
оқиды
«Бас бармақ»
арқылы«Оқы, ойлан»
Мәтіннің
екінші және
соңғы абзацын
өзгертіп оқиды.
«Оқы,
ойлан,
бөліс!»
«Отшашу»
арқылы
бағалау «Бас
бармақ »«Кластер» әдісі
тұжырымды
ойлар мен
идеялар айту,
топта талқылап,
постер жасау.«Смайлик» арқылы
бағалау
Бағалау
критери
йі Дескриптор
Мәтінді
дауыстап,
түсініп
оқу Мәтінді оқиды,
түсінеді
4 слайд
Критериалды бағалау «Шынжыр» әдісі Мәтінді дауыстап, түсініп оқиды «Бас бармақ» арқылы«Оқы, ойлан» Мәтіннің екінші және соңғы абзацын өзгертіп оқиды. «Оқы, ойлан, бөліс!» «Отшашу» арқылы бағалау «Бас бармақ »«Кластер» әдісі тұжырымды ойлар мен идеялар айту, топта талқылап, постер жасау.«Смайлик» арқылы бағалау Бағалау критери йі Дескриптор Мәтінді дауыстап, түсініп оқу Мәтінді оқиды, түсінеді
5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға
ықпалы туралы қорытындылар
Осы курсқа келген кезден
бастап сабақ жоспарын
құру,ықшамсабақ
жоспарын құру қиын
болды.. Ықшамсабақты
жоспарлауда не
қиын болды? Сабақты
жоспарлауда
тренердің
және
әріптестердің
кері
байланысы Алдыңғы
уақытта
Ықшамсабақты жоспарлауға
әріптестерімнің және
тренердің кері байланысы көп
көмек болды. Тренердің
берген дәрісі кезінде саралау
тәсілдерін пайдаланып,
оқушы деңгейіне қарай
тапсырма беруді үйрендім. Мен алдыңғы уақытта қысқа
мерзімді сабақ жоспарын
құрастырған кезде, жаңартылған
білім мазмұны бойынша өткен курс
аясында танысқан әдіс –тәсілдерді,
қалыптастырушы бағалауды,
саралау тәсілдерін негізге алып,
тапсырмаларды тиімді пайдалануды
өз тәжірибемде кеңінен
қолданамын. Алдағы уақытта
тиімді әдіс-тәсілдерді,кеңінен
қолданып сабағымды одан әрі
жақсартамын.
5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Осы курсқа келген кезден бастап сабақ жоспарын құру,ықшамсабақ жоспарын құру қиын болды.. Ықшамсабақты жоспарлауда не қиын болды? Сабақты жоспарлауда тренердің және әріптестердің кері байланысы Алдыңғы уақытта Ықшамсабақты жоспарлауға әріптестерімнің және тренердің кері байланысы көп көмек болды. Тренердің берген дәрісі кезінде саралау тәсілдерін пайдаланып, оқушы деңгейіне қарай тапсырма беруді үйрендім. Мен алдыңғы уақытта қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрастырған кезде, жаңартылған білім мазмұны бойынша өткен курс аясында танысқан әдіс –тәсілдерді, қалыптастырушы бағалауды, саралау тәсілдерін негізге алып, тапсырмаларды тиімді пайдалануды өз тәжірибемде кеңінен қолданамын. Алдағы уақытта тиімді әдіс-тәсілдерді,кеңінен қолданып сабағымды одан әрі жақсартамын.