Материалдар / Сәкен Сейфуллин "Сыр сандық "өлеңі.

Сәкен Сейфуллин "Сыр сандық "өлеңі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Өлеңнің идеялық мазмұнын ашып, әдеби-теориялық білімдерін толықтырады.Сыни ойлау, топта белсенді әрекет ету дағдылары қалыптасады .
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шуағын төккен мейірімді Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің шұғылалы сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, жылытады. Си

1 слайд
Шуағын төккен мейірімді Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің шұғылалы сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, жылытады. Сиқырылы күн өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады. Жүрегіміздегі осындай жылумен бүгінгі сабағымызды бастаймыз. Психологиялық дайындық

1 слайд

Шуағын төккен мейірімді Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің шұғылалы сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, жылытады. Сиқырылы күн өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады. Жүрегіміздегі осындай жылумен бүгінгі сабағымызды бастаймыз. Психологиялық дайындық

Жасыл түс- әр күндерін ойлаумен бастап, ойлаумен аяқтайды. Яғни бұл түсті ұнататындар- терең ойдың , асқақ арманның иелері.

2 слайд
Жасыл түс- әр күндерін ойлаумен бастап, ойлаумен аяқтайды. Яғни бұл түсті ұнататындар- терең ойдың , асқақ арманның иелері. Сіздердің армандарыңызға қанат бітсін! Көгілдір түс- өтірік айтуды білмейтін, тек шындықпен жүретін адал адамдарға тән. Олай болса адалдық айнымас серіктеріңіз болсын! Күлгін түс-сергектіктің белгісі. Бұл түсті ұнататындар айналасындағы- лардың жанын жадыратып жүреді. Сіздерге сәттілік пен жақсы көңіл-күй тілеймін! Түстер арқылы топқа бөлу

2 слайд

Жасыл түс- әр күндерін ойлаумен бастап, ойлаумен аяқтайды. Яғни бұл түсті ұнататындар- терең ойдың , асқақ арманның иелері. Сіздердің армандарыңызға қанат бітсін! Көгілдір түс- өтірік айтуды білмейтін, тек шындықпен жүретін адал адамдарға тән. Олай болса адалдық айнымас серіктеріңіз болсын! Күлгін түс-сергектіктің белгісі. Бұл түсті ұнататындар айналасындағы- лардың жанын жадыратып жүреді. Сіздерге сәттілік пен жақсы көңіл-күй тілеймін! Түстер арқылы топқа бөлу

Өмірде жан екенсің қия алмайтын Өлеңнің құшағына сия алмайтын Қазақты көргің келсе, міне, осы деп, Көрсетсе же

3 слайд
Өмірде жан екенсің қия алмайтын Өлеңнің құшағына сия алмайтын Қазақты көргің келсе, міне, осы деп, Көрсетсе жер жүзіне ұялмайтын. С. Мәуленов

3 слайд

Өмірде жан екенсің қия алмайтын Өлеңнің құшағына сия алмайтын Қазақты көргің келсе, міне, осы деп, Көрсетсе жер жүзіне ұялмайтын. С. Мәуленов

Сабақтың тақырыбы С. Сейфуллин. «Сыр сандық» өлеңі Сабақтың мақсаты 1.Білімділік мақсат: Өлеңнің идеялық мазмұнын ашып,

4 слайд
Сабақтың тақырыбы С. Сейфуллин. «Сыр сандық» өлеңі Сабақтың мақсаты 1.Білімділік мақсат: Өлеңнің идеялық мазмұнын ашып, әдеби-теориялық білімдерін толықтырады 2.Дамытушылық мақсат: Сыни ойлау, топта белсенді әрекет ету дағдылары қалыптасады 3.Тәрбиелік мақсат: Топта ынтымақтаса жұмыс істеуге, ізденімпаздыққа үйренеді Күтілетін нәтиже 1.Өлеңде көтерілген адамгершілік қасиеттерді бойларына сіңіреді 2.Адал дос пен амал достың ара жігін ажырата алады 3.Өлең құрылысы мен көркемдік ерекшелігіне талдау жасай алады 4. Өлең мазмұнына орай ой қорыта алады 5. Өз пікірлерін ортаға салып, өзіндік көзқарастары қалыптасады 6. Бір-бірін әділ бағалауға үйренеді

4 слайд

Сабақтың тақырыбы С. Сейфуллин. «Сыр сандық» өлеңі Сабақтың мақсаты 1.Білімділік мақсат: Өлеңнің идеялық мазмұнын ашып, әдеби-теориялық білімдерін толықтырады 2.Дамытушылық мақсат: Сыни ойлау, топта белсенді әрекет ету дағдылары қалыптасады 3.Тәрбиелік мақсат: Топта ынтымақтаса жұмыс істеуге, ізденімпаздыққа үйренеді Күтілетін нәтиже 1.Өлеңде көтерілген адамгершілік қасиеттерді бойларына сіңіреді 2.Адал дос пен амал достың ара жігін ажырата алады 3.Өлең құрылысы мен көркемдік ерекшелігіне талдау жасай алады 4. Өлең мазмұнына орай ой қорыта алады 5. Өз пікірлерін ортаға салып, өзіндік көзқарастары қалыптасады 6. Бір-бірін әділ бағалауға үйренеді

Қосымша ақпарат «Сыр сандық» өлеңі 1926 жылы жазылған. Ақын бұл өлеңін «Досқа жазылған хат» деп атаған. Өлең ақын өмірін

5 слайд
Қосымша ақпарат «Сыр сандық» өлеңі 1926 жылы жазылған. Ақын бұл өлеңін «Досқа жазылған хат» деп атаған. Өлең ақын өміріндегі 1923 жылы Қызылжар қаласында болған жағдайға байланысты туған. Халық комиссары Сәкенді бір сапарында вокзалдан күткен досы Шәріпжан Тотоев аяғын сындырып алады. Бірақ кейінгі бір кездесуде Сәкенді жаңағы досы танымайды, шақыртқанына келмейді.Сонда көңілі қалған Сәкен ақын: «Үлкен шенділерге табынғыш, жарамсақ. Былтыр күтіп, аяғын сындырған доссымағым ұлық болсам ғана шырқ айналар соқыр тауық болғаны ма?» дегенді ойлапты. Әрине,бұл дерек Сәкен туралы естеліктерде (фил.ғыл.докторы С.Талжанов) осылай сақталған.

5 слайд

Қосымша ақпарат «Сыр сандық» өлеңі 1926 жылы жазылған. Ақын бұл өлеңін «Досқа жазылған хат» деп атаған. Өлең ақын өміріндегі 1923 жылы Қызылжар қаласында болған жағдайға байланысты туған. Халық комиссары Сәкенді бір сапарында вокзалдан күткен досы Шәріпжан Тотоев аяғын сындырып алады. Бірақ кейінгі бір кездесуде Сәкенді жаңағы досы танымайды, шақыртқанына келмейді.Сонда көңілі қалған Сәкен ақын: «Үлкен шенділерге табынғыш, жарамсақ. Былтыр күтіп, аяғын сындырған доссымағым ұлық болсам ғана шырқ айналар соқыр тауық болғаны ма?» дегенді ойлапты. Әрине,бұл дерек Сәкен туралы естеліктерде (фил.ғыл.докторы С.Талжанов) осылай сақталған.

6 слайд

6 слайд

ТАЛДАУ Топтастыр және салыстыр Өлеңнің көркемдік ерекшелігі Өлең құрылысы на талда

7 слайд
ТАЛДАУ Топтастыр және салыстыр Өлеңнің көркемдік ерекшелігі Өлең құрылысы на талда

7 слайд

ТАЛДАУ Топтастыр және салыстыр Өлеңнің көркемдік ерекшелігі Өлең құрылысы на талда

ЖИНАҚТАУ Р А Ф т Рөлдік ойын Р А Ф т

8 слайд
ЖИНАҚТАУ Р А Ф т Рөлдік ойын Р А Ф т

8 слайд

ЖИНАҚТАУ Р А Ф т Рөлдік ойын Р А Ф т

«Ақылдың алты қалпағы» Қызыл қалпақ- түйсік, сезім, эмоциялар. Менің түйсігім маған не дейді? Өз ойларыңызды жазыңыздар Сары

9 слайд
«Ақылдың алты қалпағы» Қызыл қалпақ- түйсік, сезім, эмоциялар. Менің түйсігім маған не дейді? Өз ойларыңызды жазыңыздар Сары қалпақ- шуақты оптимистер Маған не ұнады? Жағымды тұстары мен артықшылығы қандай ? Оң тармақтарын жазыңыз Қара қалпақ- сыни аналитиктер. Қандай проблемалар бар? Маған не ұнамайды? Жағымсыз тармақтарды жазыңыз. БАҒАЛАУ

9 слайд

«Ақылдың алты қалпағы» Қызыл қалпақ- түйсік, сезім, эмоциялар. Менің түйсігім маған не дейді? Өз ойларыңызды жазыңыздар Сары қалпақ- шуақты оптимистер Маған не ұнады? Жағымды тұстары мен артықшылығы қандай ? Оң тармақтарын жазыңыз Қара қалпақ- сыни аналитиктер. Қандай проблемалар бар? Маған не ұнамайды? Жағымсыз тармақтарды жазыңыз. БАҒАЛАУ

Бағалау критерийлері № Аты-жөні критерийлер Ө л е ң м а з м ұ н ы н б і л у і Т а л д а й а л у ы Т а қ ы р ы п қ а қ

10 слайд
Бағалау критерийлері № Аты-жөні критерийлер Ө л е ң м а з м ұ н ы н б і л у і Т а л д а й а л у ы Т а қ ы р ы п қ а қ а т ы с т ы о й т ү ю і С а б а қ т а ғ ы б е л с е н д і л і г і Ш ы ғ а р м а ш ы л ы қ қ а б і л е т і Ж а л п ы б а л л ы Қ о р ы т ы н д ы б а ғ а 1               2                 3                 4                 5                 6                 7                 8                 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

10 слайд

Бағалау критерийлері № Аты-жөні критерийлер Ө л е ң м а з м ұ н ы н б і л у і Т а л д а й а л у ы Т а қ ы р ы п қ а қ а т ы с т ы о й т ү ю і С а б а қ т а ғ ы б е л с е н д і л і г і Ш ы ғ а р м а ш ы л ы қ қ а б і л е т і Ж а л п ы б а л л ы Қ о р ы т ы н д ы б а ғ а 1               2                 3                 4                 5                 6                 7                 8                 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Министірлікпен келісілген курстар тізімі