Материалдар / Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті.

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2019
428
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
РАЙЫМБЕК АУДАНЫ ТҰЗКӨЛ АУЫЛЫ Т.МҰСАҚҰЛОВ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕПТІҢ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІ НҰРСАҒАТҚЫЗЫ МАҚПАЛ Сабақ тақырыбы

1 слайд
РАЙЫМБЕК АУДАНЫ ТҰЗКӨЛ АУЫЛЫ Т.МҰСАҚҰЛОВ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕПТІҢ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІ НҰРСАҒАТҚЫЗЫ МАҚПАЛ Сабақ тақырыбы Қазақстанның рәміздері Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме ) 1.3.5.1 Қазақстан Республикасының рәміздерін өзге елдердің рәміздерінен ажырату. 1.3.5.2 Тәуелсіз мемлекеттің негізгі белгілері туралы әңгімелеу. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар :Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерімен танысады. Көптеген оқушылар: Мемлекеттік рәміздердің авторларын айтады. Кейбір оқушылар:Т удағы бейнелердің мағынасын біледі. Бағалау критерийлері 1.Тәуелсіз мемлекеттің негізгі белгілерін атайды. 2.Белгілердің мағынасы туралы айтады 3.Қазақстан Республикасының рәміздерін таниды. 4.Басқа рәміздер арасынан анықтайды және көрсетеді Тілдік мақсат Қазақстан Республикасының рәміздері,тәуелсіздік туралы сөйлемдер құрату арқылы айтылым дағдысын қалыптастыру. ту-флаг- flag елтаңба-герб- coat of arms әнұран-гимн- anthem мемлекеттік рәміздер-государственный символ- state symbol Құндылықтарды дарыту Өз елінің рәміздерін құрметтеуге тәрбиелеу. Отанға деген сүйіспеншілікке баулу. Пән аралық байланыс көркем еңбек АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақта. Бастапқы білім Ата-бабамыздың өмірі ,ерлігі туралы біледі.Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті.

1 слайд

РАЙЫМБЕК АУДАНЫ ТҰЗКӨЛ АУЫЛЫ Т.МҰСАҚҰЛОВ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕПТІҢ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІ НҰРСАҒАТҚЫЗЫ МАҚПАЛ Сабақ тақырыбы Қазақстанның рәміздері Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме ) 1.3.5.1 Қазақстан Республикасының рәміздерін өзге елдердің рәміздерінен ажырату. 1.3.5.2 Тәуелсіз мемлекеттің негізгі белгілері туралы әңгімелеу. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар :Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерімен танысады. Көптеген оқушылар: Мемлекеттік рәміздердің авторларын айтады. Кейбір оқушылар:Т удағы бейнелердің мағынасын біледі. Бағалау критерийлері 1.Тәуелсіз мемлекеттің негізгі белгілерін атайды. 2.Белгілердің мағынасы туралы айтады 3.Қазақстан Республикасының рәміздерін таниды. 4.Басқа рәміздер арасынан анықтайды және көрсетеді Тілдік мақсат Қазақстан Республикасының рәміздері,тәуелсіздік туралы сөйлемдер құрату арқылы айтылым дағдысын қалыптастыру. ту-флаг- flag елтаңба-герб- coat of arms әнұран-гимн- anthem мемлекеттік рәміздер-государственный символ- state symbol Құндылықтарды дарыту Өз елінің рәміздерін құрметтеуге тәрбиелеу. Отанға деген сүйіспеншілікке баулу. Пән аралық байланыс көркем еңбек АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақта. Бастапқы білім Ата-бабамыздың өмірі ,ерлігі туралы біледі.Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті.

Ы1.Ынтымақтастық атмосферасы: Дөңгеленіп тұрамыз, Керегені құрамыз. Уық болып иіліп, Шаңырақты құрамыз. -Бұл аталғандар рәмізд

2 слайд
Ы1.Ынтымақтастық атмосферасы: Дөңгеленіп тұрамыз, Керегені құрамыз. Уық болып иіліп, Шаңырақты құрамыз. -Бұл аталғандар рәміздердің қайсысында кездеседі? 2.Топқа бөлу .Оқушыларды 3-топқа бөлу. 1-топ:Қыран 2-топ:Алтын күн 3-топ:Көк аспан 3. “Т” Ойлан тап«Факт және пікір»әдісі Бағалау критерийі: Білім алушы басқа елдердің елтаңбасының арасынан өз елінің елтаңбасын ажыратады. Дескриптор: -Бейнеленген рәмізді атайды. -Қазақстан Республикасының елтаңбасын анықтайды. -Елтаңбаның элементтерін айтады Қалыптастырушы бағалау: « Бір минуттық эссе »

2 слайд

Ы1.Ынтымақтастық атмосферасы: Дөңгеленіп тұрамыз, Керегені құрамыз. Уық болып иіліп, Шаңырақты құрамыз. -Бұл аталғандар рәміздердің қайсысында кездеседі? 2.Топқа бөлу .Оқушыларды 3-топқа бөлу. 1-топ:Қыран 2-топ:Алтын күн 3-топ:Көк аспан 3. “Т” Ойлан тап«Факт және пікір»әдісі Бағалау критерийі: Білім алушы басқа елдердің елтаңбасының арасынан өз елінің елтаңбасын ажыратады. Дескриптор: -Бейнеленген рәмізді атайды. -Қазақстан Республикасының елтаңбасын анықтайды. -Елтаңбаның элементтерін айтады Қалыптастырушы бағалау: « Бір минуттық эссе »

4. “Ж” Рәміздерді толықтыр “Ой қозғау әдісі” Бағалау критерийі: ҚР рәміздерін толықтырады. Тудың қай жерде тұратыны жайлы ө

3 слайд
4. “Ж” Рәміздерді толықтыр “Ой қозғау әдісі” Бағалау критерийі: ҚР рәміздерін толықтырады. Тудың қай жерде тұратыны жайлы өз ойын білдіреді. Дескриптор: -Тудың суретін салады - Өз ойын айтады. Қалыптастырушы бағалау: «Тақтадағы граффити» Сен білесің бе? Абылай ханның туы ақ түсті болған. Ұлы ханның әскерлері осы тудың астында жоңғарларды жеңіп,жерімізді сақтап қалды.5. “Т” Орындап көр. .” Ойлан,жұптас,бөліс Бағалау критерийі: Өз тобының туын жасайды. Дескриптор -Өз тобының туын жасайды. -Өз жұмыстары туралы әңгімелейді.https:/www. youtube.co m/watch? v=owtGNJJ d9A Қалыптастырушы бағалау: -Толық жауап -Жартылай жауап -Толық емес жауап

3 слайд

4. “Ж” Рәміздерді толықтыр “Ой қозғау әдісі” Бағалау критерийі: ҚР рәміздерін толықтырады. Тудың қай жерде тұратыны жайлы өз ойын білдіреді. Дескриптор: -Тудың суретін салады - Өз ойын айтады. Қалыптастырушы бағалау: «Тақтадағы граффити» Сен білесің бе? Абылай ханның туы ақ түсті болған. Ұлы ханның әскерлері осы тудың астында жоңғарларды жеңіп,жерімізді сақтап қалды.5. “Т” Орындап көр. .” Ойлан,жұптас,бөліс Бағалау критерийі: Өз тобының туын жасайды. Дескриптор -Өз тобының туын жасайды. -Өз жұмыстары туралы әңгімелейді.https:/www. youtube.co m/watch? v=owtGNJJ d9A Қалыптастырушы бағалау: -Толық жауап -Жартылай жауап -Толық емес жауап

4. “Т” Ақиқат – жалған ойыны. +++++ ++++ Бағалау критерийі: Қажетті сөздерді орналастырады. сөйлемдерді толықтырады .Дескрипт

4 слайд
4. “Т” Ақиқат – жалған ойыны. +++++ ++++ Бағалау критерийі: Қажетті сөздерді орналастырады. сөйлемдерді толықтырады .Дескриптор : -Сөздерді дұрыс орналастырады. -Сөйлемдерді толық оқиды. Тапсырма : Берілген сұратарға ақиқат немесе жалған деп жауап береді Қалыптастырушы бағалау .

4 слайд

4. “Т” Ақиқат – жалған ойыны. +++++ ++++ Бағалау критерийі: Қажетті сөздерді орналастырады. сөйлемдерді толықтырады .Дескриптор : -Сөздерді дұрыс орналастырады. -Сөйлемдерді толық оқиды. Тапсырма : Берілген сұратарға ақиқат немесе жалған деп жауап береді Қалыптастырушы бағалау .

 Кері байланыс  Оқу мақсаттарына жетті ме,жетсе қалай жетті?  Не орындалды,нені орындау керек еді?  Не орындалмады?  Келесі

5 слайд
 Кері байланыс  Оқу мақсаттарына жетті ме,жетсе қалай жетті?  Не орындалды,нені орындау керек еді?  Не орындалмады?  Келесі жолы қалай жасауға болыды?  Нені қайталау қажет?  Білім алушылардың барлығы оқу мен бағалау үдерісіне жұмылдырылды ма? Ықшам сабақтың ықпалы 1.Сабақ мақсаттарын құрастыруда тренер мен әріптестерімнің берген ұсыныстарын пайдаландым. 2.Ықшам сабақтың нәтижесінде белсенді әдіс- тәсілдерді дұрыс қолдануды үйрендім. 3.Қысқа мерзімді жоспарды жазуда ықшамсабақтың ықпалы көп болды.

5 слайд

 Кері байланыс  Оқу мақсаттарына жетті ме,жетсе қалай жетті?  Не орындалды,нені орындау керек еді?  Не орындалмады?  Келесі жолы қалай жасауға болыды?  Нені қайталау қажет?  Білім алушылардың барлығы оқу мен бағалау үдерісіне жұмылдырылды ма? Ықшам сабақтың ықпалы 1.Сабақ мақсаттарын құрастыруда тренер мен әріптестерімнің берген ұсыныстарын пайдаландым. 2.Ықшам сабақтың нәтижесінде белсенді әдіс- тәсілдерді дұрыс қолдануды үйрендім. 3.Қысқа мерзімді жоспарды жазуда ықшамсабақтың ықпалы көп болды.