Сан аралықтарының бірігуі және қиылысуы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сан аралықтары. Сан
аралықтарының бірігуі мен
қиылысуы
1 слайд
Сан аралықтары. Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы
2 слайд
Оқу
мақсаттарына
сәйкес оқыту
мақсаты
6.2.2.9 сан аралықтардың
бірігуін және қиылысуын
табу;
Сабақтың
мақсаты
Оқушылар әртүрлі деңгейдегі
тапсырмалар арқылы сан
аралықтарының түрлерін
анықтап, олардың бірігуін
және қиылысуын табу
дағдыларын арттырады.
2 слайд
Оқу мақсаттарына сәйкес оқыту мақсаты 6.2.2.9 сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табу; Сабақтың мақсаты Оқушылар әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар арқылы сан аралықтарының түрлерін анықтап, олардың бірігуін және қиылысуын табу дағдыларын арттырады.
3 слайд
Үй жұмысын тексеру
(жұппен жұмыс) №928
3 слайд
Үй жұмысын тексеру (жұппен жұмыс) №928
4 слайд
Сахно Наталия Викторовна МБОУ
СОШ № 11 Темрюкский район
№928
1) [-13;15)
2) [-4; 5]
4 слайд
Сахно Наталия Викторовна МБОУ СОШ № 11 Темрюкский район №928 1) [-13;15) 2) [-4; 5]
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Сахно Наталия Викторовна МБОУ
СОШ № 11 Темрюкский район
6 слайд
Сахно Наталия Викторовна МБОУ СОШ № 11 Темрюкский район
7 слайд
Деңгейлік тапсырмалар
(Оқулықпен жұмыс)
А деңгей: №930(50-бет) (1,2)
Дескриптор:
1.Сан аралықтарының сан түзуінде белгіленуіне назар аударады.
2. Сан аралықтарының бірігуін анықтайды.
В деңгей: №932 (50-бет) (1,2)
Дескриптор:
1. Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндейді.
2. Сан аралықтарының бірігуін тауып, оның белгіленуін жазады.
3. Сан аралықтарының бірігуіндегі ең кіші бүтін санды көрсетеді.
С деңгей:№934(51-бет) (1,2)
Дескриптор:
1. Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндейді.
2. Сан аралықтарының қиылысуын тауып, оның белгіленуін
жазады.
7 слайд
Деңгейлік тапсырмалар (Оқулықпен жұмыс) А деңгей: №930(50-бет) (1,2) Дескриптор: 1.Сан аралықтарының сан түзуінде белгіленуіне назар аударады. 2. Сан аралықтарының бірігуін анықтайды. В деңгей: №932 (50-бет) (1,2) Дескриптор: 1. Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндейді. 2. Сан аралықтарының бірігуін тауып, оның белгіленуін жазады. 3. Сан аралықтарының бірігуіндегі ең кіші бүтін санды көрсетеді. С деңгей:№934(51-бет) (1,2) Дескриптор: 1. Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндейді. 2. Сан аралықтарының қиылысуын тауып, оның белгіленуін жазады.
8 слайд
Кесінді – аяқтарын тарсылдатады.
Интервал – қолдарын шапалақтайды.
Сәуле – бір орында тұрып айналады.
Бірігу белгісі – сынып болып қолдарын ұстайды.
Қиылысу белгісі - топ болып қолдарынан ұстайды.
Сергіту сәті:
8 слайд
Кесінді – аяқтарын тарсылдатады. Интервал – қолдарын шапалақтайды. Сәуле – бір орында тұрып айналады. Бірігу белгісі – сынып болып қолдарын ұстайды. Қиылысу белгісі - топ болып қолдарынан ұстайды. Сергіту сәті:
9 слайд
ТОППЕН ЖҰМЫС
9 слайд
ТОППЕН ЖҰМЫС
10 слайд
ТОППЕН ЖҰМЫС
[-1; 5]
[-3; 9]
[0; 8]
(-5; 12)(-4; 10)
{7}
10 слайд
ТОППЕН ЖҰМЫС [-1; 5] [-3; 9] [0; 8] (-5; 12)(-4; 10) {7}
11 слайд
Тест тапсырмалары
Тақырыбы: «Сан аралықтары. Сан аралықтарының бірігуі және қиылысуы»
1. Мына сан аралығына тиісті ең үлкен бүтін санды тап: [-8; 3]
А. 2
В. -8
С. 3
Д. 5
2. Мына сан аралығына тиісті ең кіші бүтін санды тап: [-7; 5)
А. 5
В. -7
С. -6
Д. 4
3. [1; 5] және [3; 7] сан аралықтарының қиылысу аралығын табайық.
А. [3; 5]
В. [2; 5]
С. [3; 7]
Д. [1; 7]
4. (0; 3] және [5; 7) сан аралықтарының бірігуін аралығын табайық.
А. (0; 5]
В.
С. [5; 7]
Д.
11 слайд
Тест тапсырмалары Тақырыбы: «Сан аралықтары. Сан аралықтарының бірігуі және қиылысуы» 1. Мына сан аралығына тиісті ең үлкен бүтін санды тап: [-8; 3] А. 2 В. -8 С. 3 Д. 5 2. Мына сан аралығына тиісті ең кіші бүтін санды тап: [-7; 5) А. 5 В. -7 С. -6 Д. 4 3. [1; 5] және [3; 7] сан аралықтарының қиылысу аралығын табайық. А. [3; 5] В. [2; 5] С. [3; 7] Д. [1; 7] 4. (0; 3] және [5; 7) сан аралықтарының бірігуін аралығын табайық. А. (0; 5] В. С. [5; 7] Д.
12 слайд
Тест тапсырмалары
Тақырыбы: «Сан аралықтары. Сан аралықтарының бірігуі және қиылысуы»
1. Мына сан аралығына тиісті ең үлкен бүтін санды тап: [-8; 3]
А. 2
В. -8
С. 3
Д. 5
2. Мына сан аралығына тиісті ең кіші бүтін санды тап: [-7; 5)
А. 5
В. -7
С. -6
Д. 4
3. [1; 5] және [3; 7] сан аралықтарының қиылысу аралығын табайық.
А. [3; 5]
В. [2; 5]
С. [3; 7]
Д. [1; 7]
4. (0; 3] және [5; 7) сан аралықтарының бірігуін аралығын табайық.
А. (0; 5]
В.
С. [5; 7]
Д.
12 слайд
Тест тапсырмалары Тақырыбы: «Сан аралықтары. Сан аралықтарының бірігуі және қиылысуы» 1. Мына сан аралығына тиісті ең үлкен бүтін санды тап: [-8; 3] А. 2 В. -8 С. 3 Д. 5 2. Мына сан аралығына тиісті ең кіші бүтін санды тап: [-7; 5) А. 5 В. -7 С. -6 Д. 4 3. [1; 5] және [3; 7] сан аралықтарының қиылысу аралығын табайық. А. [3; 5] В. [2; 5] С. [3; 7] Д. [1; 7] 4. (0; 3] және [5; 7) сан аралықтарының бірігуін аралығын табайық. А. (0; 5] В. С. [5; 7] Д.
13 слайд
Күнделікті өмірде сан аралықтарын қай
жерлерде кездестіруге болады?
Сан аралықтары әртүрлі салаларда қолданылады:
тарихта, дамудың кейбір кезеңі қарастырылғанда
(мысалы, 1941-1945 жж. сандық интервалдан басқа
нәрсе); география мен геологияда теңіздер мен
мұхиттардың тереңдігін, таулардың биіктігін,
пайдалы қазбалар кен орындарының тереңдігін
өлшеу кезінде; құрылыста, олар қабырғалар мен
бұрыштарды салудағы қателерді көрсеткенде.
Жүргізушілер үшін жол бойындағы километрлік
бағаналар да сан аралықтары болып табылады. Ал
күнделікті өмірде біз сан аралықтарын жиі
қолданамыз. Кейде сіз естисіз: «Менің қалтамда
шамамен 100-200 теңге бар» - бұл да сан аралығы.
13 слайд
Күнделікті өмірде сан аралықтарын қай жерлерде кездестіруге болады? Сан аралықтары әртүрлі салаларда қолданылады: тарихта, дамудың кейбір кезеңі қарастырылғанда (мысалы, 1941-1945 жж. сандық интервалдан басқа нәрсе); география мен геологияда теңіздер мен мұхиттардың тереңдігін, таулардың биіктігін, пайдалы қазбалар кен орындарының тереңдігін өлшеу кезінде; құрылыста, олар қабырғалар мен бұрыштарды салудағы қателерді көрсеткенде. Жүргізушілер үшін жол бойындағы километрлік бағаналар да сан аралықтары болып табылады. Ал күнделікті өмірде біз сан аралықтарын жиі қолданамыз. Кейде сіз естисіз: «Менің қалтамда шамамен 100-200 теңге бар» - бұл да сан аралығы.
14 слайд
Ойланған сан 35-ке
арттырылды. Сонда ол
сан 6 есе артты.
Ойлаған санды
табыңдар.
Логикалық тапсырма:
14 слайд
Ойланған сан 35-ке арттырылды. Сонда ол сан 6 есе артты. Ойлаған санды табыңдар. Логикалық тапсырма:
15 слайд
“Домбыра”
бағалау
15 слайд
“Домбыра” бағалау
16 слайд
16 слайд
17 слайд
Үйге тапсырмасы:
№930,932 (3,4)
17 слайд
Үйге тапсырмасы: №930,932 (3,4)
18 слайд
Сахно Наталия Викторовна МБОУ
СОШ № 11 Темрюкский район
18 слайд
Сахно Наталия Викторовна МБОУ СОШ № 11 Темрюкский район