Материалдар / Сан аралықтарының бірігуі және қиылысуы

Сан аралықтарының бірігуі және қиылысуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы тақырыбына арналған презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Шілде 2024
127
0 рет жүктелген
225 ₸ 250 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сан аралықтары. Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы

1 слайд
Сан аралықтары. Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы

1 слайд

Сан аралықтары. Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы

Оқу мақсаттарына сәйкес оқыту мақсаты 6.2.2.9 сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табу; Сабақтың мақсаты Оқушылар әрт

2 слайд
Оқу мақсаттарына сәйкес оқыту мақсаты 6.2.2.9 сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табу; Сабақтың мақсаты Оқушылар әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар арқылы сан аралықтарының түрлерін анықтап, олардың бірігуін және қиылысуын табу дағдыларын арттырады.

2 слайд

Оқу мақсаттарына сәйкес оқыту мақсаты 6.2.2.9 сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табу; Сабақтың мақсаты Оқушылар әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар арқылы сан аралықтарының түрлерін анықтап, олардың бірігуін және қиылысуын табу дағдыларын арттырады.

Үй жұмысын тексеру (жұппен жұмыс) №928

3 слайд
Үй жұмысын тексеру (жұппен жұмыс) №928

3 слайд

Үй жұмысын тексеру (жұппен жұмыс) №928

Сахно Наталия Викторовна МБОУ СОШ № 11 Темрюкский район №928 1) [-13;15) 2) [-4; 5]

4 слайд
Сахно Наталия Викторовна МБОУ СОШ № 11 Темрюкский район №928 1) [-13;15) 2) [-4; 5]

4 слайд

Сахно Наталия Викторовна МБОУ СОШ № 11 Темрюкский район №928 1) [-13;15) 2) [-4; 5]

5 слайд

5 слайд

Сахно Наталия Викторовна МБОУ СОШ № 11 Темрюкский район

6 слайд
Сахно Наталия Викторовна МБОУ СОШ № 11 Темрюкский район

6 слайд

Сахно Наталия Викторовна МБОУ СОШ № 11 Темрюкский район

Деңгейлік тапсырмалар (Оқулықпен жұмыс) А деңгей: №930(50-бет) (1,2) Дескриптор: 1.Сан аралықтарының сан түзуінде белгіленуіне н

7 слайд
Деңгейлік тапсырмалар (Оқулықпен жұмыс) А деңгей: №930(50-бет) (1,2) Дескриптор: 1.Сан аралықтарының сан түзуінде белгіленуіне назар аударады. 2. Сан аралықтарының бірігуін анықтайды. В деңгей: №932 (50-бет) (1,2) Дескриптор: 1. Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндейді. 2. Сан аралықтарының бірігуін тауып, оның белгіленуін жазады. 3. Сан аралықтарының бірігуіндегі ең кіші бүтін санды көрсетеді. С деңгей:№934(51-бет) (1,2) Дескриптор: 1. Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндейді. 2. Сан аралықтарының қиылысуын тауып, оның белгіленуін жазады.

7 слайд

Деңгейлік тапсырмалар (Оқулықпен жұмыс) А деңгей: №930(50-бет) (1,2) Дескриптор: 1.Сан аралықтарының сан түзуінде белгіленуіне назар аударады. 2. Сан аралықтарының бірігуін анықтайды. В деңгей: №932 (50-бет) (1,2) Дескриптор: 1. Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндейді. 2. Сан аралықтарының бірігуін тауып, оның белгіленуін жазады. 3. Сан аралықтарының бірігуіндегі ең кіші бүтін санды көрсетеді. С деңгей:№934(51-бет) (1,2) Дескриптор: 1. Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндейді. 2. Сан аралықтарының қиылысуын тауып, оның белгіленуін жазады.

Кесінді – аяқтарын тарсылдатады. Интервал – қолдарын шапалақтайды. Сәуле – бір орында тұрып айналады. Бірігу белгісі – сынып

8 слайд
Кесінді – аяқтарын тарсылдатады. Интервал – қолдарын шапалақтайды. Сәуле – бір орында тұрып айналады. Бірігу белгісі – сынып болып қолдарын ұстайды. Қиылысу белгісі - топ болып қолдарынан ұстайды. Сергіту сәті:

8 слайд

Кесінді – аяқтарын тарсылдатады. Интервал – қолдарын шапалақтайды. Сәуле – бір орында тұрып айналады. Бірігу белгісі – сынып болып қолдарын ұстайды. Қиылысу белгісі - топ болып қолдарынан ұстайды. Сергіту сәті:

ТОППЕН ЖҰМЫС

9 слайд
ТОППЕН ЖҰМЫС

9 слайд

ТОППЕН ЖҰМЫС

ТОППЕН ЖҰМЫС [-1; 5] [-3; 9] [0; 8] (-5; 12)(-4; 10) {7}

10 слайд
ТОППЕН ЖҰМЫС [-1; 5] [-3; 9] [0; 8] (-5; 12)(-4; 10) {7}

10 слайд

ТОППЕН ЖҰМЫС [-1; 5] [-3; 9] [0; 8] (-5; 12)(-4; 10) {7}

Тест тапсырмалары Тақырыбы: «Сан аралықтары. Сан аралықтарының бірігуі және қиылысуы» 1. Мына сан аралығына тиісті ең үлкен бүті

11 слайд
Тест тапсырмалары Тақырыбы: «Сан аралықтары. Сан аралықтарының бірігуі және қиылысуы» 1. Мына сан аралығына тиісті ең үлкен бүтін санды тап: [-8; 3] А. 2 В. -8 С. 3 Д. 5 2. Мына сан аралығына тиісті ең кіші бүтін санды тап: [-7; 5) А. 5 В. -7 С. -6 Д. 4 3. [1; 5] және [3; 7] сан аралықтарының қиылысу аралығын табайық. А. [3; 5] В. [2; 5] С. [3; 7] Д. [1; 7] 4. (0; 3] және [5; 7) сан аралықтарының бірігуін аралығын табайық. А. (0; 5] В. С. [5; 7] Д.

11 слайд

Тест тапсырмалары Тақырыбы: «Сан аралықтары. Сан аралықтарының бірігуі және қиылысуы» 1. Мына сан аралығына тиісті ең үлкен бүтін санды тап: [-8; 3] А. 2 В. -8 С. 3 Д. 5 2. Мына сан аралығына тиісті ең кіші бүтін санды тап: [-7; 5) А. 5 В. -7 С. -6 Д. 4 3. [1; 5] және [3; 7] сан аралықтарының қиылысу аралығын табайық. А. [3; 5] В. [2; 5] С. [3; 7] Д. [1; 7] 4. (0; 3] және [5; 7) сан аралықтарының бірігуін аралығын табайық. А. (0; 5] В. С. [5; 7] Д.

Тест тапсырмалары Тақырыбы: «Сан аралықтары. Сан аралықтарының бірігуі және қиылысуы» 1. Мына сан аралығына тиісті ең үлкен бүті

12 слайд
Тест тапсырмалары Тақырыбы: «Сан аралықтары. Сан аралықтарының бірігуі және қиылысуы» 1. Мына сан аралығына тиісті ең үлкен бүтін санды тап: [-8; 3] А. 2 В. -8 С. 3 Д. 5 2. Мына сан аралығына тиісті ең кіші бүтін санды тап: [-7; 5) А. 5 В. -7 С. -6 Д. 4 3. [1; 5] және [3; 7] сан аралықтарының қиылысу аралығын табайық. А. [3; 5] В. [2; 5] С. [3; 7] Д. [1; 7] 4. (0; 3] және [5; 7) сан аралықтарының бірігуін аралығын табайық. А. (0; 5] В. С. [5; 7] Д.

12 слайд

Тест тапсырмалары Тақырыбы: «Сан аралықтары. Сан аралықтарының бірігуі және қиылысуы» 1. Мына сан аралығына тиісті ең үлкен бүтін санды тап: [-8; 3] А. 2 В. -8 С. 3 Д. 5 2. Мына сан аралығына тиісті ең кіші бүтін санды тап: [-7; 5) А. 5 В. -7 С. -6 Д. 4 3. [1; 5] және [3; 7] сан аралықтарының қиылысу аралығын табайық. А. [3; 5] В. [2; 5] С. [3; 7] Д. [1; 7] 4. (0; 3] және [5; 7) сан аралықтарының бірігуін аралығын табайық. А. (0; 5] В. С. [5; 7] Д.

Күнделікті өмірде сан аралықтарын қай жерлерде кездестіруге болады? Сан аралықтары әртүрлі салаларда қолданылады: тарихта, дам

13 слайд
Күнделікті өмірде сан аралықтарын қай жерлерде кездестіруге болады? Сан аралықтары әртүрлі салаларда қолданылады: тарихта, дамудың кейбір кезеңі қарастырылғанда (мысалы, 1941-1945 жж. сандық интервалдан басқа нәрсе); география мен геологияда теңіздер мен мұхиттардың тереңдігін, таулардың биіктігін, пайдалы қазбалар кен орындарының тереңдігін өлшеу кезінде; құрылыста, олар қабырғалар мен бұрыштарды салудағы қателерді көрсеткенде. Жүргізушілер үшін жол бойындағы километрлік бағаналар да сан аралықтары болып табылады. Ал күнделікті өмірде біз сан аралықтарын жиі қолданамыз. Кейде сіз естисіз: «Менің қалтамда шамамен 100-200 теңге бар» - бұл да сан аралығы.

13 слайд

Күнделікті өмірде сан аралықтарын қай жерлерде кездестіруге болады? Сан аралықтары әртүрлі салаларда қолданылады: тарихта, дамудың кейбір кезеңі қарастырылғанда (мысалы, 1941-1945 жж. сандық интервалдан басқа нәрсе); география мен геологияда теңіздер мен мұхиттардың тереңдігін, таулардың биіктігін, пайдалы қазбалар кен орындарының тереңдігін өлшеу кезінде; құрылыста, олар қабырғалар мен бұрыштарды салудағы қателерді көрсеткенде. Жүргізушілер үшін жол бойындағы километрлік бағаналар да сан аралықтары болып табылады. Ал күнделікті өмірде біз сан аралықтарын жиі қолданамыз. Кейде сіз естисіз: «Менің қалтамда шамамен 100-200 теңге бар» - бұл да сан аралығы.

Ойланған сан 35-ке арттырылды. Сонда ол сан 6 есе артты. Ойлаған санды табыңдар. Логикалық тапсырма:

14 слайд
Ойланған сан 35-ке арттырылды. Сонда ол сан 6 есе артты. Ойлаған санды табыңдар. Логикалық тапсырма:

14 слайд

Ойланған сан 35-ке арттырылды. Сонда ол сан 6 есе артты. Ойлаған санды табыңдар. Логикалық тапсырма:

“Домбыра” бағалау

15 слайд
“Домбыра” бағалау

15 слайд

“Домбыра” бағалау

16 слайд

16 слайд

Үйге тапсырмасы: №930,932 (3,4)

17 слайд
Үйге тапсырмасы: №930,932 (3,4)

17 слайд

Үйге тапсырмасы: №930,932 (3,4)

Сахно Наталия Викторовна МБОУ СОШ № 11 Темрюкский район

18 слайд
Сахно Наталия Викторовна МБОУ СОШ № 11 Темрюкский район

18 слайд

Сахно Наталия Викторовна МБОУ СОШ № 11 Темрюкский район