Материалдар / Сандарды қосу және азайту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сандарды қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
"Сандарды қосу және азайту" математика слайд 1 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2024
73
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1 сынып Математика

1 слайд
1 сынып Математика

1 слайд

1 сынып Математика

Бөлім: Менің отбасым және достарым № 50- сабақ. Сандарды қосу және азайту

2 слайд
Бөлім: Менің отбасым және достарым № 50- сабақ. Сандарды қосу және азайту

2 слайд

Бөлім: Менің отбасым және достарым № 50- сабақ. Сандарды қосу және азайту

Психологиялық ахуалды жақсарту Мұғалім тату отбасы туралы әңгімені жалғастырады.

3 слайд
Психологиялық ахуалды жақсарту Мұғалім тату отбасы туралы әңгімені жалғастырады.

3 слайд

Психологиялық ахуалды жақсарту Мұғалім тату отбасы туралы әңгімені жалғастырады.

Өткенді пысықтау Қосу мен азайту амалдарының компоненттерін атай отырып, қосындының және айырманың мәнін табамыз Қосылғыш 30609

4 слайд
Өткенді пысықтау Қосу мен азайту амалдарының компоненттерін атай отырып, қосындының және айырманың мәнін табамыз Қосылғыш 3060904020 Қосылғыш 7040101080 Қосындының мәні      

4 слайд

Өткенді пысықтау Қосу мен азайту амалдарының компоненттерін атай отырып, қосындының және айырманың мәнін табамыз Қосылғыш 3060904020 Қосылғыш 7040101080 Қосындының мәні      

5 слайд

5 слайд

Жаңа тақырып 1-тапсырма Санды үш бірдей қосылғыштардың қосындысы түрінде қалай ұсынуға болады? 20+20+20=60 10+10+10=30 2+2+2=6

6 слайд
Жаңа тақырып 1-тапсырма Санды үш бірдей қосылғыштардың қосындысы түрінде қалай ұсынуға болады? 20+20+20=60 10+10+10=30 2+2+2=6 3+3+3=9

6 слайд

Жаңа тақырып 1-тапсырма Санды үш бірдей қосылғыштардың қосындысы түрінде қалай ұсынуға болады? 20+20+20=60 10+10+10=30 2+2+2=6 3+3+3=9

Тапсырма Ондықтарды сана және амалдар орында 30+20= 3онд.+2онд.=...онд. 50–20=□ 5онд.–3онд.=□онд. 50–30=□ 5 онд. – 3 онд. = ..он

7 слайд
Тапсырма Ондықтарды сана және амалдар орында 30+20= 3онд.+2онд.=...онд. 50–20=□ 5онд.–3онд.=□онд. 50–30=□ 5 онд. – 3 онд. = ..онд.

7 слайд

Тапсырма Ондықтарды сана және амалдар орында 30+20= 3онд.+2онд.=...онд. 50–20=□ 5онд.–3онд.=□онд. 50–30=□ 5 онд. – 3 онд. = ..онд.

2-тапсырма Өзіндік жұмыс. Өзіндік жұмыс оқушылардың түсінбей қалған тұстарын анықтауға көмектеседі. Мұғалім осы мақсатта оқулы

8 слайд
2-тапсырма Өзіндік жұмыс. Өзіндік жұмыс оқушылардың түсінбей қалған тұстарын анықтауға көмектеседі. Мұғалім осы мақсатта оқулықтағы 2-тапсырманы ұсынуына болады. Кейін оқушылардың үлгі бойынша өзін-өзі тексеруіне мүмкіндік беріледі. 50-10=40 60-10=50 70-10=60 80-10=70 90-10=80 100-10=90

8 слайд

2-тапсырма Өзіндік жұмыс. Өзіндік жұмыс оқушылардың түсінбей қалған тұстарын анықтауға көмектеседі. Мұғалім осы мақсатта оқулықтағы 2-тапсырманы ұсынуына болады. Кейін оқушылардың үлгі бойынша өзін-өзі тексеруіне мүмкіндік беріледі. 50-10=40 60-10=50 70-10=60 80-10=70 90-10=80 100-10=90

Сергіту әдісі «Асық» ойыны Асықтарға жазылған сандармен амалдар орындату

9 слайд
Сергіту әдісі «Асық» ойыны Асықтарға жазылған сандармен амалдар орындату

9 слайд

Сергіту әдісі «Асық» ойыны Асықтарға жазылған сандармен амалдар орындату

Жұптық жұмыс 3-тапсырма Бос орындарға тиісті сандарды қой. 60+40=100 60+20=80 40+60=100 20+60=

10 слайд
Жұптық жұмыс 3-тапсырма Бос орындарға тиісті сандарды қой. 60+40=100 60+20=80 40+60=100 20+60=80

10 слайд

Жұптық жұмыс 3-тапсырма Бос орындарға тиісті сандарды қой. 60+40=100 60+20=80 40+60=100 20+60=80

Сабақты қорытындылау 4-тапсырма Әр топқа бір бағанды ұсынуға болады. 50-20=30 30+60=90 90-70-=20 20+50=70 50+30=80 40-30=10 80-6

11 слайд
Сабақты қорытындылау 4-тапсырма Әр топқа бір бағанды ұсынуға болады. 50-20=30 30+60=90 90-70-=20 20+50=70 50+30=80 40-30=10 80-60=20 100-40=60 70+30=100 80-70=10 40+50=90 60-50=10

11 слайд

Сабақты қорытындылау 4-тапсырма Әр топқа бір бағанды ұсынуға болады. 50-20=30 30+60=90 90-70-=20 20+50=70 50+30=80 40-30=10 80-60=20 100-40=60 70+30=100 80-70=10 40+50=90 60-50=10

Дәптермен жұмыс

12 слайд
Дәптермен жұмыс

12 слайд

Дәптермен жұмыс

Қосымша тапсырма

13 слайд
Қосымша тапсырма

13 слайд

Қосымша тапсырма

14 слайд

14 слайд