Сандарды қосу және азайту
Сандарды қосу және азайту

#1 слайд
1 сынып
Математика
1 слайд
1 сынып Математика
#2 слайд
Бөлім: Бізді қршаған әлем
№ 51- сабақ.
Сандар, фигуралар тізбегі
2 слайд
Бөлім: Бізді қршаған әлем № 51- сабақ. Сандар, фигуралар тізбегі
#3 слайд
Психологиялық ахуалды жақсарту
Мұғалім оқушылардың мекенжай деген не екенін білетін,
білмейтіндерін анықтайды. Неліктен өз мекенжайын
білуі керек? Оқулық кейіпкерлерінің көшесіне баруға
шақырады.
3 слайд
Психологиялық ахуалды жақсарту Мұғалім оқушылардың мекенжай деген не екенін білетін, білмейтіндерін анықтайды. Неліктен өз мекенжайын білуі керек? Оқулық кейіпкерлерінің көшесіне баруға шақырады.
#4 слайд
Өткенді пысықтау
Тізбек бойымен амалдарды орында
4 слайд
Өткенді пысықтау Тізбек бойымен амалдарды орында
#5 слайд
Жаңа тақырып
1-тапсырма
Көшедегі үйлердің нөмірлерін қара.
Сен не байқадың? (Біз көшедегі үйлердің нөмірлері белгілі бір
тәртіппен, қарапайым заңдылықпен орналасқанын байқадық)
Сол жақтағы үйлердің нөмірлерін өсу ретімен оқиды.3 5 79
Оң жақтағы үйлердің нөмірлерін кему ретімен оқиды.10 8 6 4 2
Айырманың мәнін тап.
Қандай заңдылықты байқадың?
5 слайд
Жаңа тақырып 1-тапсырма Көшедегі үйлердің нөмірлерін қара. Сен не байқадың? (Біз көшедегі үйлердің нөмірлері белгілі бір тәртіппен, қарапайым заңдылықпен орналасқанын байқадық) Сол жақтағы үйлердің нөмірлерін өсу ретімен оқиды.3 5 79 Оң жақтағы үйлердің нөмірлерін кему ретімен оқиды.10 8 6 4 2 Айырманың мәнін тап. Қандай заңдылықты байқадың?
#6 слайд
тапсырма
1-ден 10-ға дейінгі сандарды ретімен қойып, тізбек
жаса
тапсырма
Қолыңдағы қарындаштарды белгілі заңдылыққа
сәйкес тізбекте (түсіне,ұзындығына)
6 слайд
тапсырма 1-ден 10-ға дейінгі сандарды ретімен қойып, тізбек жаса тапсырма Қолыңдағы қарындаштарды белгілі заңдылыққа сәйкес тізбекте (түсіне,ұзындығына)
#7 слайд
2-тапсырма
Жолдың бойына заттардың орналасуынан қандай заңдылықты
байқадың? Фигуралардың көмегімен көрсет.
Қабатты үй,2 ағаш, қабатты үй,2 ағаш, қабатты үй,2 ағаш.
Шырша , үй, шырша, үй, шырша , үй.
Мұғалім осы заңдылықты фигураларды пайдаланып салуды ұсынады.
Оқушыларға осындай заңдылық құрастыруға тапсырма береді.
7 слайд
2-тапсырма Жолдың бойына заттардың орналасуынан қандай заңдылықты байқадың? Фигуралардың көмегімен көрсет. Қабатты үй,2 ағаш, қабатты үй,2 ағаш, қабатты үй,2 ағаш. Шырша , үй, шырша, үй, шырша , үй. Мұғалім осы заңдылықты фигураларды пайдаланып салуды ұсынады. Оқушыларға осындай заңдылық құрастыруға тапсырма береді.
#8 слайд
Сергіту әдісі
Сергіту жаттығуларын жасату
8 слайд
Сергіту әдісі Сергіту жаттығуларын жасату
#9 слайд
Жұптық жұмыс
3-тапсырма.
Қайда тұратыныңды айт.
Мен … қаласында тұрамын. Бұл сөзде
… дыбыс бар. Біздің қала үлкен. Онда
көшелер мен үйлер көп. Мен … көшесінде тұрамын. Менің үйімнің нөмірі –
50.
Менің ауылым ... деп аталады. Бұл сөзде
... дыбыс бар. Біздің ауыл шағын. Онда бір көше ғана бар. Менің үйімнің
нөмірі – 4.
9 слайд
Жұптық жұмыс 3-тапсырма. Қайда тұратыныңды айт. Мен … қаласында тұрамын. Бұл сөзде … дыбыс бар. Біздің қала үлкен. Онда көшелер мен үйлер көп. Мен … көшесінде тұрамын. Менің үйімнің нөмірі – 50. Менің ауылым ... деп аталады. Бұл сөзде ... дыбыс бар. Біздің ауыл шағын. Онда бір көше ғана бар. Менің үйімнің нөмірі – 4.
#10 слайд
Сабақты қорытындылау
4-тапсырма
Оқулықтағы зерттеушілік тұрғыдағы
№4 тапсырманы орындайды.
Дөңгелектердің орналасу заңдылығын зерттейді.
2 көк дөңгелек, 1 қызыл дөңгелек, 1 сары дөңгелек, 1 жасыл
дөңгелек.
Осы заңдылық ары қарай жалғасады.
Мұғалім оқушыларға әртүсті фигуралар таратып беріп, өз
заңдылығын құрастыруға тапсырма береді.
10 слайд
Сабақты қорытындылау 4-тапсырма Оқулықтағы зерттеушілік тұрғыдағы №4 тапсырманы орындайды. Дөңгелектердің орналасу заңдылығын зерттейді. 2 көк дөңгелек, 1 қызыл дөңгелек, 1 сары дөңгелек, 1 жасыл дөңгелек. Осы заңдылық ары қарай жалғасады. Мұғалім оқушыларға әртүсті фигуралар таратып беріп, өз заңдылығын құрастыруға тапсырма береді.
#11 слайд
Қосымша тапсырма
Сандар мен фигуралардан
заңдылықтар құрастырыңдар
11 слайд
Қосымша тапсырма Сандар мен фигуралардан заңдылықтар құрастырыңдар
#12 слайд
12 слайд
шағым қалдыра аласыз













