"Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табу" ашық сабағына презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мәтінді есептер
Сабақтың тақырыбы : Санның бөлігін және
бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер
Оқу мақсаттары: 5.1.2.1
Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу;
Бағалау критерийлері:
1.Санның бөлігін табу және
бөлігі бойынша санды табу
туралы түсініктер
қалыптастырады
2.Санның бөлігін табу және
бөлігі бойынша санды табу
туралы білімдерін есептер
шығаруда, мәселе есептерді
шығаруда пайдалана алады Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушы:
Санның бөлігін таба
алады
Оқушылардың басым
бөлігі: Бөлігі бойынша
санды таба алады
Кейбір оқушылар:
Санның бөлігін табу мен
бөлігі бойынша санды
табуды ажырата алады
және мысалдар келтіре
алады. Тілдік мақсаттар:
Оқушылар: санның бөлігі мəнін
түсінеді,түсінікті а уызша
түсіндіріп,анықтау үдірісін
сипаттай алады,
Пəнге қатысты сөздік қор
мен терминдер:
сан,шама,бөлігі,бөлшек,
бөлігіндей
Диалогтер мен жазу үшін
қолданылатын тіркестер :
санның бөлігі,шаманың
бөлігі,бөлігі бойынша
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мәтінді есептер Сабақтың тақырыбы : Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер Оқу мақсаттары: 5.1.2.1 Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу; Бағалау критерийлері: 1.Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу туралы түсініктер қалыптастырады 2.Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу туралы білімдерін есептер шығаруда, мәселе есептерді шығаруда пайдалана алады Сабақтың мақсаты: Барлық оқушы: Санның бөлігін таба алады Оқушылардың басым бөлігі: Бөлігі бойынша санды таба алады Кейбір оқушылар: Санның бөлігін табу мен бөлігі бойынша санды табуды ажырата алады және мысалдар келтіре алады. Тілдік мақсаттар: Оқушылар: санның бөлігі мəнін түсінеді,түсінікті а уызша түсіндіріп,анықтау үдірісін сипаттай алады, Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сан,шама,бөлігі,бөлшек, бөлігіндей Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер : санның бөлігі,шаманың бөлігі,бөлігі бойынша
2 слайд
“ Жұбыңды тап”
топқа бөлу Мақсатты оқушылармен бірге айқындау
10 15 60 50
Қарлы
кесек Бағалау: қай топ
белсенді,жақсы,
енжар қатысты деген
сұраққа сәйкес
басбармақ арқылы
топтық бағалау
Саралау :
диалог, қолдау
көрсетуМақсаты :
тақырыпты өз
бетімен
меңгеру,талдау,
өзара түсіндіру
Ойлан,
жұптас,
талқыла ӨкілМақсаты: алған
білімдерін есептер
шығаруды
пайдалану
Саралау:
қарқын,
диалог,қолдау
көрсету Бағалау:
дискрипторлар
арқылы өзара
бағалау Мақсаты:
алған білімдерін
мәселе есептерді
шығаруда пайдалану Саралау:
бір тапсырма берілсе де
нәтижесі әр түрлі болуы
мүмкін, сондықтан,
қорытынды Бағалау:
дискрипторлар
арқылы топ
басшысы
бағалайды
Доп
лақтыру
тәсілі
арқылы
жетекші
сұрақтар
Мақсаты:
алған
білімдері
тексеру үшін Саралау:
бағалау Бағалау:
бағдаршам
дұрыс-жасыл
қате-қызыл
2 слайд
“ Жұбыңды тап” топқа бөлу Мақсатты оқушылармен бірге айқындау 10 15 60 50 Қарлы кесек Бағалау: қай топ белсенді,жақсы, енжар қатысты деген сұраққа сәйкес басбармақ арқылы топтық бағалау Саралау : диалог, қолдау көрсетуМақсаты : тақырыпты өз бетімен меңгеру,талдау, өзара түсіндіру Ойлан, жұптас, талқыла ӨкілМақсаты: алған білімдерін есептер шығаруды пайдалану Саралау: қарқын, диалог,қолдау көрсету Бағалау: дискрипторлар арқылы өзара бағалау Мақсаты: алған білімдерін мәселе есептерді шығаруда пайдалану Саралау: бір тапсырма берілсе де нәтижесі әр түрлі болуы мүмкін, сондықтан, қорытынды Бағалау: дискрипторлар арқылы топ басшысы бағалайды Доп лақтыру тәсілі арқылы жетекші сұрақтар Мақсаты: алған білімдері тексеру үшін Саралау: бағалау Бағалау: бағдаршам дұрыс-жасыл қате-қызыл
3 слайд
.... білдім ........ түсіндім .........шығара
аламынжетістік
баспалдағы
Оқушылардың
аты-жөні Тапсырмалар
1 2 3 барлығы
1.
2.
3.
4.
Мақсат:
оқушылар өздерінің
білім деңгейлерін
анықтау,алдағы
уақытта ілгерілеу үшін
не істеу керек
айқындау Саралау:
қорытынды Бағалау:
жиынтық
бағалау,
топ басшысы
бағалайды
3 слайд
.... білдім ........ түсіндім .........шығара аламынжетістік баспалдағы Оқушылардың аты-жөні Тапсырмалар 1 2 3 барлығы 1. 2. 3. 4. Мақсат: оқушылар өздерінің білім деңгейлерін анықтау,алдағы уақытта ілгерілеу үшін не істеу керек айқындау Саралау: қорытынды Бағалау: жиынтық бағалау, топ басшысы бағалайды