Материалдар / "Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табу" ашық сабағына презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табу" ашық сабағына презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәнінің мұғалімдеріне ,сабақты ұйымдастыруға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2019
2400
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мәтінді есептер Сабақтың тақырыбы : Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға бе

1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мәтінді есептер Сабақтың тақырыбы : Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер Оқу мақсаттары: 5.1.2.1 Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу; Бағалау критерийлері: 1.Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу туралы түсініктер қалыптастырады 2.Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу туралы білімдерін есептер шығаруда, мәселе есептерді шығаруда пайдалана алады Сабақтың мақсаты: Барлық оқушы: Санның бөлігін таба алады Оқушылардың басым бөлігі: Бөлігі бойынша санды таба алады Кейбір оқушылар: Санның бөлігін табу мен бөлігі бойынша санды табуды ажырата алады және мысалдар келтіре алады. Тілдік мақсаттар: Оқушылар: санның бөлігі мəнін түсінеді,түсінікті а уызша түсіндіріп,анықтау үдірісін сипаттай алады, Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сан,шама,бөлігі,бөлшек, бөлігіндей Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер : санның бөлігі,шаманың бөлігі,бөлігі бойынша

1 слайд

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мәтінді есептер Сабақтың тақырыбы : Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер Оқу мақсаттары: 5.1.2.1 Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу; Бағалау критерийлері: 1.Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу туралы түсініктер қалыптастырады 2.Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу туралы білімдерін есептер шығаруда, мәселе есептерді шығаруда пайдалана алады Сабақтың мақсаты: Барлық оқушы: Санның бөлігін таба алады Оқушылардың басым бөлігі: Бөлігі бойынша санды таба алады Кейбір оқушылар: Санның бөлігін табу мен бөлігі бойынша санды табуды ажырата алады және мысалдар келтіре алады. Тілдік мақсаттар: Оқушылар: санның бөлігі мəнін түсінеді,түсінікті а уызша түсіндіріп,анықтау үдірісін сипаттай алады, Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сан,шама,бөлігі,бөлшек, бөлігіндей Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер : санның бөлігі,шаманың бөлігі,бөлігі бойынша

“ Жұбыңды тап” топқа бөлу Мақсатты оқушылармен бірге айқындау 10 15 60 50 Қарлы кесек Бағалау: қай топ белсенді,жақсы, енжар

2 слайд
“ Жұбыңды тап” топқа бөлу Мақсатты оқушылармен бірге айқындау 10 15 60 50 Қарлы кесек Бағалау: қай топ белсенді,жақсы, енжар қатысты деген сұраққа сәйкес басбармақ арқылы топтық бағалау Саралау : диалог, қолдау көрсетуМақсаты : тақырыпты өз бетімен меңгеру,талдау, өзара түсіндіру Ойлан, жұптас, талқыла ӨкілМақсаты: алған білімдерін есептер шығаруды пайдалану Саралау: қарқын, диалог,қолдау көрсету Бағалау: дискрипторлар арқылы өзара бағалау Мақсаты: алған білімдерін мәселе есептерді шығаруда пайдалану Саралау: бір тапсырма берілсе де нәтижесі әр түрлі болуы мүмкін, сондықтан, қорытынды Бағалау: дискрипторлар арқылы топ басшысы бағалайды Доп лақтыру тәсілі арқылы жетекші сұрақтар Мақсаты: алған білімдері тексеру үшін Саралау: бағалау Бағалау: бағдаршам дұрыс-жасыл қате-қызыл

2 слайд

“ Жұбыңды тап” топқа бөлу Мақсатты оқушылармен бірге айқындау 10 15 60 50 Қарлы кесек Бағалау: қай топ белсенді,жақсы, енжар қатысты деген сұраққа сәйкес басбармақ арқылы топтық бағалау Саралау : диалог, қолдау көрсетуМақсаты : тақырыпты өз бетімен меңгеру,талдау, өзара түсіндіру Ойлан, жұптас, талқыла ӨкілМақсаты: алған білімдерін есептер шығаруды пайдалану Саралау: қарқын, диалог,қолдау көрсету Бағалау: дискрипторлар арқылы өзара бағалау Мақсаты: алған білімдерін мәселе есептерді шығаруда пайдалану Саралау: бір тапсырма берілсе де нәтижесі әр түрлі болуы мүмкін, сондықтан, қорытынды Бағалау: дискрипторлар арқылы топ басшысы бағалайды Доп лақтыру тәсілі арқылы жетекші сұрақтар Мақсаты: алған білімдері тексеру үшін Саралау: бағалау Бағалау: бағдаршам дұрыс-жасыл қате-қызыл

.... білдім ........ түсіндім .........шығара аламынжетістік баспалдағы Оқушылардың аты-жөні Тапсырмалар 1 2 3 барлығы 1. 2.

3 слайд
.... білдім ........ түсіндім .........шығара аламынжетістік баспалдағы Оқушылардың аты-жөні Тапсырмалар 1 2 3 барлығы 1. 2. 3. 4. Мақсат: оқушылар өздерінің білім деңгейлерін анықтау,алдағы уақытта ілгерілеу үшін не істеу керек айқындау Саралау: қорытынды Бағалау: жиынтық бағалау, топ басшысы бағалайды

3 слайд

.... білдім ........ түсіндім .........шығара аламынжетістік баспалдағы Оқушылардың аты-жөні Тапсырмалар 1 2 3 барлығы 1. 2. 3. 4. Мақсат: оқушылар өздерінің білім деңгейлерін анықтау,алдағы уақытта ілгерілеу үшін не істеу керек айқындау Саралау: қорытынды Бағалау: жиынтық бағалау, топ басшысы бағалайды