"Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табу" ашық сабағына презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табу" ашық сабағына презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәнінің мұғалімдеріне ,сабақты ұйымдастыруға
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мәтінді есептер Сабақтың тақырыбы : Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға бе

#1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мәтінді есептер Сабақтың тақырыбы : Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер Оқу мақсаттары: 5.1.2.1 Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу; Бағалау критерийлері: 1.Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу туралы түсініктер қалыптастырады 2.Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу туралы білімдерін есептер шығаруда, мәселе есептерді шығаруда пайдалана алады Сабақтың мақсаты: Барлық оқушы: Санның бөлігін таба алады Оқушылардың басым бөлігі: Бөлігі бойынша санды таба алады Кейбір оқушылар: Санның бөлігін табу мен бөлігі бойынша санды табуды ажырата алады және мысалдар келтіре алады. Тілдік мақсаттар: Оқушылар: санның бөлігі мəнін түсінеді,түсінікті а уызша түсіндіріп,анықтау үдірісін сипаттай алады, Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сан,шама,бөлігі,бөлшек, бөлігіндей Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер : санның бөлігі,шаманың бөлігі,бөлігі бойынша

1 слайд

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мәтінді есептер Сабақтың тақырыбы : Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер Оқу мақсаттары: 5.1.2.1 Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу; Бағалау критерийлері: 1.Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу туралы түсініктер қалыптастырады 2.Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу туралы білімдерін есептер шығаруда, мәселе есептерді шығаруда пайдалана алады Сабақтың мақсаты: Барлық оқушы: Санның бөлігін таба алады Оқушылардың басым бөлігі: Бөлігі бойынша санды таба алады Кейбір оқушылар: Санның бөлігін табу мен бөлігі бойынша санды табуды ажырата алады және мысалдар келтіре алады. Тілдік мақсаттар: Оқушылар: санның бөлігі мəнін түсінеді,түсінікті а уызша түсіндіріп,анықтау үдірісін сипаттай алады, Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сан,шама,бөлігі,бөлшек, бөлігіндей Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер : санның бөлігі,шаманың бөлігі,бөлігі бойынша

“ Жұбыңды тап” топқа бөлу Мақсатты оқушылармен бірге айқындау 10 15 60 50 Қарлы кесек Бағалау: қай топ белсенді,жақсы, енжар

#2 слайд
“ Жұбыңды тап” топқа бөлу Мақсатты оқушылармен бірге айқындау 10 15 60 50 Қарлы кесек Бағалау: қай топ белсенді,жақсы, енжар қатысты деген сұраққа сәйкес басбармақ арқылы топтық бағалау Саралау : диалог, қолдау көрсетуМақсаты : тақырыпты өз бетімен меңгеру,талдау, өзара түсіндіру Ойлан, жұптас, талқыла ӨкілМақсаты: алған білімдерін есептер шығаруды пайдалану Саралау: қарқын, диалог,қолдау көрсету Бағалау: дискрипторлар арқылы өзара бағалау Мақсаты: алған білімдерін мәселе есептерді шығаруда пайдалану Саралау: бір тапсырма берілсе де нәтижесі әр түрлі болуы мүмкін, сондықтан, қорытынды Бағалау: дискрипторлар арқылы топ басшысы бағалайды Доп лақтыру тәсілі арқылы жетекші сұрақтар Мақсаты: алған білімдері тексеру үшін Саралау: бағалау Бағалау: бағдаршам дұрыс-жасыл қате-қызыл

2 слайд

“ Жұбыңды тап” топқа бөлу Мақсатты оқушылармен бірге айқындау 10 15 60 50 Қарлы кесек Бағалау: қай топ белсенді,жақсы, енжар қатысты деген сұраққа сәйкес басбармақ арқылы топтық бағалау Саралау : диалог, қолдау көрсетуМақсаты : тақырыпты өз бетімен меңгеру,талдау, өзара түсіндіру Ойлан, жұптас, талқыла ӨкілМақсаты: алған білімдерін есептер шығаруды пайдалану Саралау: қарқын, диалог,қолдау көрсету Бағалау: дискрипторлар арқылы өзара бағалау Мақсаты: алған білімдерін мәселе есептерді шығаруда пайдалану Саралау: бір тапсырма берілсе де нәтижесі әр түрлі болуы мүмкін, сондықтан, қорытынды Бағалау: дискрипторлар арқылы топ басшысы бағалайды Доп лақтыру тәсілі арқылы жетекші сұрақтар Мақсаты: алған білімдері тексеру үшін Саралау: бағалау Бағалау: бағдаршам дұрыс-жасыл қате-қызыл

.... білдім ........ түсіндім .........шығара аламынжетістік баспалдағы Оқушылардың аты-жөні Тапсырмалар 1 2 3 барлығы 1. 2.

#3 слайд
.... білдім ........ түсіндім .........шығара аламынжетістік баспалдағы Оқушылардың аты-жөні Тапсырмалар 1 2 3 барлығы 1. 2. 3. 4. Мақсат: оқушылар өздерінің білім деңгейлерін анықтау,алдағы уақытта ілгерілеу үшін не істеу керек айқындау Саралау: қорытынды Бағалау: жиынтық бағалау, топ басшысы бағалайды

3 слайд

.... білдім ........ түсіндім .........шығара аламынжетістік баспалдағы Оқушылардың аты-жөні Тапсырмалар 1 2 3 барлығы 1. 2. 3. 4. Мақсат: оқушылар өздерінің білім деңгейлерін анықтау,алдағы уақытта ілгерілеу үшін не істеу керек айқындау Саралау: қорытынды Бағалау: жиынтық бағалау, топ басшысы бағалайды

Файл форматы:
pptx
07.06.2019
2597
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі