Материалдар / "Саралаудың күрделендіру принципі арқылы оқушылардың жазылым дағдыларын қалай дамытуға болады?" зерттеу сабағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Саралаудың күрделендіру принципі арқылы оқушылардың жазылым дағдыларын қалай дамытуға болады?" зерттеу сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
"Саралаудың күрделендіру принципі арқылы оқушылардың жазылым дағдыларын қалай дамытуға болады?" тақырыбында жүргізілген Action Research іс әрекетті зерттеу сабағының жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Наурыз 2023
191
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Зымыран сұрақтар» арқылы тақырыпты болжа

1 слайд
«Зымыран сұрақтар» арқылы тақырыпты болжа

Сабақтың тақырыбы Ә.Тәжібаев «Сырдария» өлеңі https://yandex.kz/video/preview/1063950329124125995(04:41- 06:38)

2 слайд
Сабақтың тақырыбы Ә.Тәжібаев «Сырдария» өлеңі https://yandex.kz/video/preview/1063950329124125995(04:41- 06:38)

Сабақ мақсаты • О3. Прозалық және поэзиялық шығармалардағы кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образы

3 слайд
Сабақ мақсаты • О3. Прозалық және поэзиялық шығармалардағы кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына талдау жасау. • Ж2. Эссе құрылымы мен дамуын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу.

Бағалау критерийлері • Прозалық және поэзиялық шығармалардағы кейіпкердің іс- әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің о

4 слайд
Бағалау критерийлері • Прозалық және поэзиялық шығармалардағы кейіпкердің іс- әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына талдау жасайды. • Эссе құрылымы мен дамуын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу- келіспеу себептерін көрсетіп жазады.

Оқылым алды тапсырма: Гейне – Генрих Гейне неміс ақыны Сыр, Рейн, Днепр, Еділ — өзен аттары Тарас – Тарас Шевченко украин ақыны

5 слайд
Оқылым алды тапсырма: Гейне – Генрих Гейне неміс ақыны Сыр, Рейн, Днепр, Еділ — өзен аттары Тарас – Тарас Шевченко украин ақыны  

Оқылым Дескриптор: -Мәтін мазмұнын, идеясын түсінеді; -Кілт сөздерді жазады (5-7) -Кейіпкердің образына талдау жасайды Оқылым

6 слайд
Оқылым Дескриптор: -Мәтін мазмұнын, идеясын түсінеді; -Кілт сөздерді жазады (5-7) -Кейіпкердің образына талдау жасайды Оқылым тапсырмасы 1.Мәтінді оқы, мәтін идеясын, тақырыбын жұбыңа әңгімеле. 2.Кілт сөздерді жаз, 5-7, жеке 3. Кейіпкердің образына талдау жаса (топта)

Мақтанышын білдіретін жолдар 1- топ Сағынышын білдіретін жолдар 2-топ Еркелеуді білдіретін жолдар 3-топ

7 слайд
Мақтанышын білдіретін жолдар 1- топ Сағынышын білдіретін жолдар 2-топ Еркелеуді білдіретін жолдар 3-топ        

Оқылымнан кейінгі тапсырма Сырдария өзеніне қатысты тапсырманы орында 1-нұсқа Сырдария туралы бір шумақ өлең құрастыру (

8 слайд
Оқылымнан кейінгі тапсырма Сырдария өзеніне қатысты тапсырманы орында 1-нұсқа Сырдария туралы бір шумақ өлең құрастыру (ұйқас, буын түрлерін орынды қолдану) 2-нұсқа Мәтін негізінде Сырдария өзенін сипаттап жазу, 8 -10 сөйлем. 3-нұсқа Тірек сөздер арқылы Сырдария өзенін сипаттап жазу. Тірек сөздер: ұзындығы 2212 км, оңтүстік өңір, әдемі, терең, балық

Рефлексия «SMS»  Сабақтағы көңіл күйіңіз қандай болды?  Қай тапсырманы орындау жеңіл болды?  Қиындық тудырған тапс

9 слайд
Рефлексия «SMS»  Сабақтағы көңіл күйіңіз қандай болды?  Қай тапсырманы орындау жеңіл болды?  Қиындық тудырған тапсырма болды ма? Мұғалімге SMS жолдаңыз

2- сабақ. Жазылым тапсырмасы Дескриптор: - Эссе құрылымын сақтайды; - Келісу-келіспеу себептерін көрсетеді; - Мәселенің шешу жо

10 слайд
2- сабақ. Жазылым тапсырмасы Дескриптор: - Эссе құрылымын сақтайды; - Келісу-келіспеу себептерін көрсетеді; - Мәселенің шешу жолын ұсынады. «Сырдария өзені деңгейінің түсіп кетуі» тақырыбында бейнебаянды тыңда. «Өзендердің тартылуы адам қолынан жасалған әрекеттердің салдарынан болады» тақырыбында келісу-келіспеу эссесін жазыңыз, мәселенің шешу жолдарын көрсетіңіз, 120 сөз.

Үйге тапсырма • Әбділда Тәжібаев «Сырдария» өлеңінен үзінді жаттау.

11 слайд
Үйге тапсырма • Әбділда Тәжібаев «Сырдария» өлеңінен үзінді жаттау.