Шашты

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шашты

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
• Қызығушылықты ояту. • Оқушылар «Шын - жалған» әдісімен шығарма мазмұнын еске түсіреді (оқушылар жауабы тыңдалады). • Бұл әңг

#1 слайд
• Қызығушылықты ояту. • Оқушылар «Шын - жалған» әдісімен шығарма мазмұнын еске түсіреді (оқушылар жауабы тыңдалады). • Бұл әңгіме кейіпкері шашы ұзын қыз бала. • Мұнда қазақ халқының қиын-қыстау кезеңінің бір көрінісі суреттелген. • Әңгіменің авторы ХІХ ғасырда өмір сүрген. • Әңгіменің оқиғасы Өзбек даласында болған. • Басты кейіпкер жылқышы түрікпен шал. • Түрікпендерден зардап шеккен екі тұтқын: бірі-қаңлы, бірі-қыпшақ • Кенжебек елге жете алмай жолда қалады . • Кенжебекке қашуға үгіттіген тұтқын шал . • Тұтқын шал Кенжебекпен бірге қашты. • Сабақ тақырыбы, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

1 слайд

• Қызығушылықты ояту. • Оқушылар «Шын - жалған» әдісімен шығарма мазмұнын еске түсіреді (оқушылар жауабы тыңдалады). • Бұл әңгіме кейіпкері шашы ұзын қыз бала. • Мұнда қазақ халқының қиын-қыстау кезеңінің бір көрінісі суреттелген. • Әңгіменің авторы ХІХ ғасырда өмір сүрген. • Әңгіменің оқиғасы Өзбек даласында болған. • Басты кейіпкер жылқышы түрікпен шал. • Түрікпендерден зардап шеккен екі тұтқын: бірі-қаңлы, бірі-қыпшақ • Кенжебек елге жете алмай жолда қалады . • Кенжебекке қашуға үгіттіген тұтқын шал . • Тұтқын шал Кенжебекпен бірге қашты. • Сабақ тақырыбы, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

Сабақ тақырыбы: Тасқұл қарттың арманы

#2 слайд
Сабақ тақырыбы: Тасқұл қарттың арманы

2 слайд

Сабақ тақырыбы: Тасқұл қарттың арманы

Оқу мақсаты : 10.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау. Сабақ мақсаты: - шығармадағы кейіпкел

#3 слайд
Оқу мақсаты : 10.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау. Сабақ мақсаты: - шығармадағы кейіпкелерді жинақтау; - іс-әрекеттері арқылы портреттік мінездеме беру; - кейіпкерлердің жеке тұлғасын анықтау. Бағалау критериі: -к өркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтап, даралайды; -шығармадағы кейіпкерлердің жеке тұлғасын анықтайды.

3 слайд

Оқу мақсаты : 10.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау. Сабақ мақсаты: - шығармадағы кейіпкелерді жинақтау; - іс-әрекеттері арқылы портреттік мінездеме беру; - кейіпкерлердің жеке тұлғасын анықтау. Бағалау критериі: -к өркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтап, даралайды; -шығармадағы кейіпкерлердің жеке тұлғасын анықтайды.

Есте сақта Кейіпкер -көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ. Жинақтау -әдеби тип жасау әрекеті. Көрк

#4 слайд
Есте сақта Кейіпкер -көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ. Жинақтау -әдеби тип жасау әрекеті. Көркем шығармадағы жинақтау-тип,даралау-мінез. Типтендіру - суреткердің іс жүзінде өмір шындығын өз дүниетанымы тұрғысынан белгілі бір уақыт пен кеңістікке,әлеуметтік орта мен дәуірге сай талғап-тануы,таңдап іріктеуі және жинақтауы, сол арқылы өзі жасап отырған көркем бейнені сомдауы, тұлғаландыруы,даралауы болып табылады.

4 слайд

Есте сақта Кейіпкер -көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ. Жинақтау -әдеби тип жасау әрекеті. Көркем шығармадағы жинақтау-тип,даралау-мінез. Типтендіру - суреткердің іс жүзінде өмір шындығын өз дүниетанымы тұрғысынан белгілі бір уақыт пен кеңістікке,әлеуметтік орта мен дәуірге сай талғап-тануы,таңдап іріктеуі және жинақтауы, сол арқылы өзі жасап отырған көркем бейнені сомдауы, тұлғаландыруы,даралауы болып табылады.

1-топ. «Концептуалдық кесте» стратегиясы • Дескриптор: • Кейіпкердің іс-әрекеті мен міне-құлықтарын талдайды; • Автордың осы ке

#5 слайд
1-топ. «Концептуалдық кесте» стратегиясы • Дескриптор: • Кейіпкердің іс-әрекеті мен міне-құлықтарын талдайды; • Автордың осы кейіпкерге көзқарасын шығармадағы тілдік қолданысы арқылы дәлелдейді. Кейіпкер Іс- әрекеті мен мінезі Автордың осы кейіпкерге көзқарасын шығармадағы тілдік қолданысы арқылы дәлелдеу Кенжебек Тасқұл Атажан

5 слайд

1-топ. «Концептуалдық кесте» стратегиясы • Дескриптор: • Кейіпкердің іс-әрекеті мен міне-құлықтарын талдайды; • Автордың осы кейіпкерге көзқарасын шығармадағы тілдік қолданысы арқылы дәлелдейді. Кейіпкер Іс- әрекеті мен мінезі Автордың осы кейіпкерге көзқарасын шығармадағы тілдік қолданысы арқылы дәлелдеу Кенжебек Тасқұл Атажан

2-топ.«Үшжақты күнделік» әдісі Дескриптор: • Кейіпкерлердің ерекшеліктерін анықтайды; • Өмірлік мақсаттарын талдайды; • Шыға

#6 слайд
2-топ.«Үшжақты күнделік» әдісі Дескриптор: • Кейіпкерлердің ерекшеліктерін анықтайды; • Өмірлік мақсаттарын талдайды; • Шығармадағы көтерілген мәселелерді талдайды.

6 слайд

2-топ.«Үшжақты күнделік» әдісі Дескриптор: • Кейіпкерлердің ерекшеліктерін анықтайды; • Өмірлік мақсаттарын талдайды; • Шығармадағы көтерілген мәселелерді талдайды.

• 3-топ. Тасқұл қарттың бейнесін даралайтын қасиеттерді анықтаңыз. • Тасқұл қарт • Дескриптор: • Тасқұл қарттың дара қасиеттері

#7 слайд
• 3-топ. Тасқұл қарттың бейнесін даралайтын қасиеттерді анықтаңыз. • Тасқұл қарт • Дескриптор: • Тасқұл қарттың дара қасиеттерін анықтайды; • Ойын дәлелдейді

7 слайд

• 3-топ. Тасқұл қарттың бейнесін даралайтын қасиеттерді анықтаңыз. • Тасқұл қарт • Дескриптор: • Тасқұл қарттың дара қасиеттерін анықтайды; • Ойын дәлелдейді

• 2-тапсырма Жұптық жұмыс SWOT талдау әдісі. • Тасқұл қарттың даралық образына талдау жасаңыздар. • Дескриптор: • Кейіпкердің

#8 слайд
• 2-тапсырма Жұптық жұмыс SWOT талдау әдісі. • Тасқұл қарттың даралық образына талдау жасаңыздар. • Дескриптор: • Кейіпкердің күшті, әлсіз жақтарын анықтайды; • Мүмкіндіктерді анықтайды; • Қауіп-қатерді ашады.

8 слайд

• 2-тапсырма Жұптық жұмыс SWOT талдау әдісі. • Тасқұл қарттың даралық образына талдау жасаңыздар. • Дескриптор: • Кейіпкердің күшті, әлсіз жақтарын анықтайды; • Мүмкіндіктерді анықтайды; • Қауіп-қатерді ашады.

• 3-тапсырма Жеке жұмыс • «Кім жүйрік?» әдісі • Тест сұрақтары

#9 слайд
• 3-тапсырма Жеке жұмыс • «Кім жүйрік?» әдісі • Тест сұрақтары

9 слайд

• 3-тапсырма Жеке жұмыс • «Кім жүйрік?» әдісі • Тест сұрақтары

Сабақты бекіту 1.Шығармадағы кейіпкерлерді жинақтадық. 2.Кейіпкелердің іс-әрекеттері арқылы портреттік мінездеме бердік. 3.Шығ

#10 слайд
Сабақты бекіту 1.Шығармадағы кейіпкерлерді жинақтадық. 2.Кейіпкелердің іс-әрекеттері арқылы портреттік мінездеме бердік. 3.Шығармадағы кейіпкерлердің жеке тұлғасын анықтадық.

10 слайд

Сабақты бекіту 1.Шығармадағы кейіпкерлерді жинақтадық. 2.Кейіпкелердің іс-әрекеттері арқылы портреттік мінездеме бердік. 3.Шығармадағы кейіпкерлердің жеке тұлғасын анықтадық.

• Кері байланыс • «Тикток» әдісі • Бағалау • Үйге тапсырма: Құбылту мен айшықтаудың түрі, қолданылу мақсатын талдау.

#11 слайд
• Кері байланыс • «Тикток» әдісі • Бағалау • Үйге тапсырма: Құбылту мен айшықтаудың түрі, қолданылу мақсатын талдау.

11 слайд

• Кері байланыс • «Тикток» әдісі • Бағалау • Үйге тапсырма: Құбылту мен айшықтаудың түрі, қолданылу мақсатын талдау.

Файл форматы:
pptx
08.04.2024
335
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі