Шашты
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
•
Қызығушылықты ояту.
•
Оқушылар «Шын - жалған» әдісімен шығарма мазмұнын еске
түсіреді (оқушылар жауабы тыңдалады).
•
Бұл әңгіме кейіпкері шашы ұзын қыз бала.
•
Мұнда қазақ халқының қиын-қыстау кезеңінің бір көрінісі суреттелген.
•
Әңгіменің авторы ХІХ ғасырда өмір сүрген.
•
Әңгіменің оқиғасы Өзбек даласында болған.
•
Басты кейіпкер жылқышы түрікпен шал.
•
Түрікпендерден зардап шеккен екі тұтқын: бірі-қаңлы, бірі-қыпшақ
•
Кенжебек елге жете алмай жолда қалады .
•
Кенжебекке қашуға үгіттіген тұтқын шал .
•
Тұтқын шал Кенжебекпен бірге қашты.
•
Сабақ тақырыбы, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері
таныстырылады.
1 слайд
• Қызығушылықты ояту. • Оқушылар «Шын - жалған» әдісімен шығарма мазмұнын еске түсіреді (оқушылар жауабы тыңдалады). • Бұл әңгіме кейіпкері шашы ұзын қыз бала. • Мұнда қазақ халқының қиын-қыстау кезеңінің бір көрінісі суреттелген. • Әңгіменің авторы ХІХ ғасырда өмір сүрген. • Әңгіменің оқиғасы Өзбек даласында болған. • Басты кейіпкер жылқышы түрікпен шал. • Түрікпендерден зардап шеккен екі тұтқын: бірі-қаңлы, бірі-қыпшақ • Кенжебек елге жете алмай жолда қалады . • Кенжебекке қашуға үгіттіген тұтқын шал . • Тұтқын шал Кенжебекпен бірге қашты. • Сабақ тақырыбы, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.
2 слайд
Сабақ тақырыбы:
Тасқұл қарттың арманы
2 слайд
Сабақ тақырыбы: Тасқұл қарттың арманы
3 слайд
Оқу мақсаты :
10.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау.
Сабақ мақсаты:
- шығармадағы кейіпкелерді жинақтау;
-
іс-әрекеттері арқылы портреттік мінездеме беру;
-
кейіпкерлердің жеке тұлғасын анықтау.
Бағалау критериі:
-к өркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтап, даралайды;
-шығармадағы кейіпкерлердің жеке тұлғасын анықтайды.
3 слайд
Оқу мақсаты : 10.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау. Сабақ мақсаты: - шығармадағы кейіпкелерді жинақтау; - іс-әрекеттері арқылы портреттік мінездеме беру; - кейіпкерлердің жеке тұлғасын анықтау. Бағалау критериі: -к өркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтап, даралайды; -шығармадағы кейіпкерлердің жеке тұлғасын анықтайды.
4 слайд
Есте сақта
Кейіпкер -көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам,
әдеби образ.
Жинақтау -әдеби тип жасау әрекеті. Көркем шығармадағы
жинақтау-тип,даралау-мінез.
Типтендіру - суреткердің іс жүзінде өмір шындығын өз
дүниетанымы тұрғысынан белгілі бір уақыт пен
кеңістікке,әлеуметтік орта мен дәуірге сай талғап-тануы,таңдап
іріктеуі және жинақтауы, сол арқылы өзі жасап отырған көркем
бейнені сомдауы, тұлғаландыруы,даралауы болып табылады.
4 слайд
Есте сақта Кейіпкер -көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ. Жинақтау -әдеби тип жасау әрекеті. Көркем шығармадағы жинақтау-тип,даралау-мінез. Типтендіру - суреткердің іс жүзінде өмір шындығын өз дүниетанымы тұрғысынан белгілі бір уақыт пен кеңістікке,әлеуметтік орта мен дәуірге сай талғап-тануы,таңдап іріктеуі және жинақтауы, сол арқылы өзі жасап отырған көркем бейнені сомдауы, тұлғаландыруы,даралауы болып табылады.
5 слайд
1-топ. «Концептуалдық кесте»
стратегиясы
•
Дескриптор:
•
Кейіпкердің іс-әрекеті мен міне-құлықтарын талдайды;
•
Автордың осы кейіпкерге көзқарасын шығармадағы тілдік
қолданысы арқылы дәлелдейді.
Кейіпкер Іс- әрекеті мен
мінезі Автордың осы кейіпкерге
көзқарасын шығармадағы
тілдік қолданысы арқылы
дәлелдеу
Кенжебек
Тасқұл
Атажан
5 слайд
1-топ. «Концептуалдық кесте» стратегиясы • Дескриптор: • Кейіпкердің іс-әрекеті мен міне-құлықтарын талдайды; • Автордың осы кейіпкерге көзқарасын шығармадағы тілдік қолданысы арқылы дәлелдейді. Кейіпкер Іс- әрекеті мен мінезі Автордың осы кейіпкерге көзқарасын шығармадағы тілдік қолданысы арқылы дәлелдеу Кенжебек Тасқұл Атажан
6 слайд
2-топ.«Үшжақты күнделік» әдісі
Дескриптор:
•
Кейіпкерлердің ерекшеліктерін анықтайды;
•
Өмірлік мақсаттарын талдайды;
•
Шығармадағы көтерілген мәселелерді талдайды.
6 слайд
2-топ.«Үшжақты күнделік» әдісі Дескриптор: • Кейіпкерлердің ерекшеліктерін анықтайды; • Өмірлік мақсаттарын талдайды; • Шығармадағы көтерілген мәселелерді талдайды.
7 слайд
•
3-топ. Тасқұл қарттың бейнесін
даралайтын қасиеттерді анықтаңыз.
•
Тасқұл қарт
•
Дескриптор:
•
Тасқұл қарттың дара қасиеттерін
анықтайды;
•
Ойын дәлелдейді
7 слайд
• 3-топ. Тасқұл қарттың бейнесін даралайтын қасиеттерді анықтаңыз. • Тасқұл қарт • Дескриптор: • Тасқұл қарттың дара қасиеттерін анықтайды; • Ойын дәлелдейді
8 слайд
•
2-тапсырма Жұптық жұмыс SWOT талдау әдісі.
•
Тасқұл қарттың даралық образына талдау
жасаңыздар.
•
Дескриптор:
•
Кейіпкердің күшті, әлсіз жақтарын анықтайды;
•
Мүмкіндіктерді анықтайды;
•
Қауіп-қатерді ашады.
8 слайд
• 2-тапсырма Жұптық жұмыс SWOT талдау әдісі. • Тасқұл қарттың даралық образына талдау жасаңыздар. • Дескриптор: • Кейіпкердің күшті, әлсіз жақтарын анықтайды; • Мүмкіндіктерді анықтайды; • Қауіп-қатерді ашады.
9 слайд
•
3-тапсырма Жеке жұмыс
•
«Кім жүйрік?» әдісі
•
Тест сұрақтары
9 слайд
• 3-тапсырма Жеке жұмыс • «Кім жүйрік?» әдісі • Тест сұрақтары
10 слайд
Сабақты бекіту
1.Шығармадағы кейіпкерлерді жинақтадық.
2.Кейіпкелердің іс-әрекеттері арқылы портреттік мінездеме бердік.
3.Шығармадағы кейіпкерлердің жеке тұлғасын анықтадық.
10 слайд
Сабақты бекіту 1.Шығармадағы кейіпкерлерді жинақтадық. 2.Кейіпкелердің іс-әрекеттері арқылы портреттік мінездеме бердік. 3.Шығармадағы кейіпкерлердің жеке тұлғасын анықтадық.
11 слайд
•
Кері байланыс
•
«Тикток» әдісі
•
Бағалау
•
Үйге тапсырма: Құбылту мен
айшықтаудың түрі, қолданылу мақсатын
талдау.
11 слайд
• Кері байланыс • «Тикток» әдісі • Бағалау • Үйге тапсырма: Құбылту мен айшықтаудың түрі, қолданылу мақсатын талдау.