МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шашты

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2024
182
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
• Қызығушылықты ояту. • Оқушылар «Шын - жалған» әдісімен шығарма мазмұнын еске түсіреді (оқушылар жауабы тыңдалады). • Бұл әңг

1 слайд
• Қызығушылықты ояту. • Оқушылар «Шын - жалған» әдісімен шығарма мазмұнын еске түсіреді (оқушылар жауабы тыңдалады). • Бұл әңгіме кейіпкері шашы ұзын қыз бала. • Мұнда қазақ халқының қиын-қыстау кезеңінің бір көрінісі суреттелген. • Әңгіменің авторы ХІХ ғасырда өмір сүрген. • Әңгіменің оқиғасы Өзбек даласында болған. • Басты кейіпкер жылқышы түрікпен шал. • Түрікпендерден зардап шеккен екі тұтқын: бірі-қаңлы, бірі-қыпшақ • Кенжебек елге жете алмай жолда қалады . • Кенжебекке қашуға үгіттіген тұтқын шал . • Тұтқын шал Кенжебекпен бірге қашты. • Сабақ тақырыбы, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

1 слайд

• Қызығушылықты ояту. • Оқушылар «Шын - жалған» әдісімен шығарма мазмұнын еске түсіреді (оқушылар жауабы тыңдалады). • Бұл әңгіме кейіпкері шашы ұзын қыз бала. • Мұнда қазақ халқының қиын-қыстау кезеңінің бір көрінісі суреттелген. • Әңгіменің авторы ХІХ ғасырда өмір сүрген. • Әңгіменің оқиғасы Өзбек даласында болған. • Басты кейіпкер жылқышы түрікпен шал. • Түрікпендерден зардап шеккен екі тұтқын: бірі-қаңлы, бірі-қыпшақ • Кенжебек елге жете алмай жолда қалады . • Кенжебекке қашуға үгіттіген тұтқын шал . • Тұтқын шал Кенжебекпен бірге қашты. • Сабақ тақырыбы, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

Сабақ тақырыбы: Тасқұл қарттың арманы

2 слайд
Сабақ тақырыбы: Тасқұл қарттың арманы

2 слайд

Сабақ тақырыбы: Тасқұл қарттың арманы

Оқу мақсаты : 10.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау. Сабақ мақсаты: - шығармадағы кейіпкел

3 слайд
Оқу мақсаты : 10.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау. Сабақ мақсаты: - шығармадағы кейіпкелерді жинақтау; - іс-әрекеттері арқылы портреттік мінездеме беру; - кейіпкерлердің жеке тұлғасын анықтау. Бағалау критериі: -к өркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтап, даралайды; -шығармадағы кейіпкерлердің жеке тұлғасын анықтайды.

3 слайд

Оқу мақсаты : 10.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау. Сабақ мақсаты: - шығармадағы кейіпкелерді жинақтау; - іс-әрекеттері арқылы портреттік мінездеме беру; - кейіпкерлердің жеке тұлғасын анықтау. Бағалау критериі: -к өркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтап, даралайды; -шығармадағы кейіпкерлердің жеке тұлғасын анықтайды.

Есте сақта Кейіпкер -көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ. Жинақтау -әдеби тип жасау әрекеті. Көрк

4 слайд
Есте сақта Кейіпкер -көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ. Жинақтау -әдеби тип жасау әрекеті. Көркем шығармадағы жинақтау-тип,даралау-мінез. Типтендіру - суреткердің іс жүзінде өмір шындығын өз дүниетанымы тұрғысынан белгілі бір уақыт пен кеңістікке,әлеуметтік орта мен дәуірге сай талғап-тануы,таңдап іріктеуі және жинақтауы, сол арқылы өзі жасап отырған көркем бейнені сомдауы, тұлғаландыруы,даралауы болып табылады.

4 слайд

Есте сақта Кейіпкер -көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ. Жинақтау -әдеби тип жасау әрекеті. Көркем шығармадағы жинақтау-тип,даралау-мінез. Типтендіру - суреткердің іс жүзінде өмір шындығын өз дүниетанымы тұрғысынан белгілі бір уақыт пен кеңістікке,әлеуметтік орта мен дәуірге сай талғап-тануы,таңдап іріктеуі және жинақтауы, сол арқылы өзі жасап отырған көркем бейнені сомдауы, тұлғаландыруы,даралауы болып табылады.

1-топ. «Концептуалдық кесте» стратегиясы • Дескриптор: • Кейіпкердің іс-әрекеті мен міне-құлықтарын талдайды; • Автордың осы ке

5 слайд
1-топ. «Концептуалдық кесте» стратегиясы • Дескриптор: • Кейіпкердің іс-әрекеті мен міне-құлықтарын талдайды; • Автордың осы кейіпкерге көзқарасын шығармадағы тілдік қолданысы арқылы дәлелдейді. Кейіпкер Іс- әрекеті мен мінезі Автордың осы кейіпкерге көзқарасын шығармадағы тілдік қолданысы арқылы дәлелдеу Кенжебек Тасқұл Атажан

5 слайд

1-топ. «Концептуалдық кесте» стратегиясы • Дескриптор: • Кейіпкердің іс-әрекеті мен міне-құлықтарын талдайды; • Автордың осы кейіпкерге көзқарасын шығармадағы тілдік қолданысы арқылы дәлелдейді. Кейіпкер Іс- әрекеті мен мінезі Автордың осы кейіпкерге көзқарасын шығармадағы тілдік қолданысы арқылы дәлелдеу Кенжебек Тасқұл Атажан

2-топ.«Үшжақты күнделік» әдісі Дескриптор: • Кейіпкерлердің ерекшеліктерін анықтайды; • Өмірлік мақсаттарын талдайды; • Шыға

6 слайд
2-топ.«Үшжақты күнделік» әдісі Дескриптор: • Кейіпкерлердің ерекшеліктерін анықтайды; • Өмірлік мақсаттарын талдайды; • Шығармадағы көтерілген мәселелерді талдайды.

6 слайд

2-топ.«Үшжақты күнделік» әдісі Дескриптор: • Кейіпкерлердің ерекшеліктерін анықтайды; • Өмірлік мақсаттарын талдайды; • Шығармадағы көтерілген мәселелерді талдайды.

• 3-топ. Тасқұл қарттың бейнесін даралайтын қасиеттерді анықтаңыз. • Тасқұл қарт • Дескриптор: • Тасқұл қарттың дара қасиеттері

7 слайд
• 3-топ. Тасқұл қарттың бейнесін даралайтын қасиеттерді анықтаңыз. • Тасқұл қарт • Дескриптор: • Тасқұл қарттың дара қасиеттерін анықтайды; • Ойын дәлелдейді

7 слайд

• 3-топ. Тасқұл қарттың бейнесін даралайтын қасиеттерді анықтаңыз. • Тасқұл қарт • Дескриптор: • Тасқұл қарттың дара қасиеттерін анықтайды; • Ойын дәлелдейді

• 2-тапсырма Жұптық жұмыс SWOT талдау әдісі. • Тасқұл қарттың даралық образына талдау жасаңыздар. • Дескриптор: • Кейіпкердің

8 слайд
• 2-тапсырма Жұптық жұмыс SWOT талдау әдісі. • Тасқұл қарттың даралық образына талдау жасаңыздар. • Дескриптор: • Кейіпкердің күшті, әлсіз жақтарын анықтайды; • Мүмкіндіктерді анықтайды; • Қауіп-қатерді ашады.

8 слайд

• 2-тапсырма Жұптық жұмыс SWOT талдау әдісі. • Тасқұл қарттың даралық образына талдау жасаңыздар. • Дескриптор: • Кейіпкердің күшті, әлсіз жақтарын анықтайды; • Мүмкіндіктерді анықтайды; • Қауіп-қатерді ашады.

• 3-тапсырма Жеке жұмыс • «Кім жүйрік?» әдісі • Тест сұрақтары

9 слайд
• 3-тапсырма Жеке жұмыс • «Кім жүйрік?» әдісі • Тест сұрақтары

9 слайд

• 3-тапсырма Жеке жұмыс • «Кім жүйрік?» әдісі • Тест сұрақтары

Сабақты бекіту 1.Шығармадағы кейіпкерлерді жинақтадық. 2.Кейіпкелердің іс-әрекеттері арқылы портреттік мінездеме бердік. 3.Шығ

10 слайд
Сабақты бекіту 1.Шығармадағы кейіпкерлерді жинақтадық. 2.Кейіпкелердің іс-әрекеттері арқылы портреттік мінездеме бердік. 3.Шығармадағы кейіпкерлердің жеке тұлғасын анықтадық.

10 слайд

Сабақты бекіту 1.Шығармадағы кейіпкерлерді жинақтадық. 2.Кейіпкелердің іс-әрекеттері арқылы портреттік мінездеме бердік. 3.Шығармадағы кейіпкерлердің жеке тұлғасын анықтадық.

• Кері байланыс • «Тикток» әдісі • Бағалау • Үйге тапсырма: Құбылту мен айшықтаудың түрі, қолданылу мақсатын талдау.

11 слайд
• Кері байланыс • «Тикток» әдісі • Бағалау • Үйге тапсырма: Құбылту мен айшықтаудың түрі, қолданылу мақсатын талдау.

11 слайд

• Кері байланыс • «Тикток» әдісі • Бағалау • Үйге тапсырма: Құбылту мен айшықтаудың түрі, қолданылу мақсатын талдау.