Материалдар / Сатылай кешенді талдау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сатылай кешенді талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
1 курс студенттерге кешенді сатылай бағытына баулу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2020
3396
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шығармаға сатылай кешенді талдау : « Қан мен тер» трилогиясы 1. Авторы:Әбдіжәміл Нұрпейісов 2.Тақырыбы: Жалпы қазақ ж

1 слайд
Шығармаға сатылай кешенді талдау : « Қан мен тер» трилогиясы 1. Авторы:Әбдіжәміл Нұрпейісов 2.Тақырыбы: Жалпы қазақ жұртының негізгі мәселелері сөз етіледі 3. Жанр түрі : Роман 4.Идеясы:Қазақтың ұлттық намысын аяқ асты етіп, жерін тұтастығынан айырып жатқан ұлттың намысын оятып, мәңгі өлмейтін жолға салып елдің еңсесін көтеру 5.Шығарманың компазициялық құрлысы: 5бөлімнен тұрады. 5.1.Шығарманың басталуы: Роман ел мен жер басындағы жолды суреттеуден басталады. 5.2.Шығарманың байланысы:Дүрбелеңге толы кезеңде Еламанның ел жайында ойлауы 5.3.Шығарманың шиеленісуі: Еламанның Темірке көпес пен Тәңірберген байдың озбырлығына қарсы тұруы

1 слайд

Шығармаға сатылай кешенді талдау : « Қан мен тер» трилогиясы 1. Авторы:Әбдіжәміл Нұрпейісов 2.Тақырыбы: Жалпы қазақ жұртының негізгі мәселелері сөз етіледі 3. Жанр түрі : Роман 4.Идеясы:Қазақтың ұлттық намысын аяқ асты етіп, жерін тұтастығынан айырып жатқан ұлттың намысын оятып, мәңгі өлмейтін жолға салып елдің еңсесін көтеру 5.Шығарманың компазициялық құрлысы: 5бөлімнен тұрады. 5.1.Шығарманың басталуы: Роман ел мен жер басындағы жолды суреттеуден басталады. 5.2.Шығарманың байланысы:Дүрбелеңге толы кезеңде Еламанның ел жайында ойлауы 5.3.Шығарманың шиеленісуі: Еламанның Темірке көпес пен Тәңірберген байдың озбырлығына қарсы тұруы

5.4.Шарықтау шегі:Қазақ емес орыстың артынан ерген қазақ ұлтының далада қалуы 5.5.Шығарма шешімі:

2 слайд
5.4.Шарықтау шегі:Қазақ емес орыстың артынан ерген қазақ ұлтының далада қалуы 5.5.Шығарма шешімі:Елі қорланған қазақ жұртының қайғы қасіретін суреттеу арқылы ақын шығармасы шегіне жетеді 6.Шығарма кейіпкерлері:Еламан образы қарапайым балықшы;Тәңірберген бай мырзалардың образын сомдаса,ал ешкімге ұқсамайтын кейіпкер ол Кәлен.Оның образы қазақ халқының ашуындай,қайтпаған кегіндей 7.Әдеби теориялық ұғым: Теңеу: тентек, көнгіш, жезтаңдай, даңғой, қара борбай, ашулы және т.с.с. 8.Тәрбиелік мәні: Бүгінді егеменді елдің ұрпағына қазақ жерінің қандай қиындықпен,ауыр азаппен келгендігін ұғындыру

2 слайд

5.4.Шарықтау шегі:Қазақ емес орыстың артынан ерген қазақ ұлтының далада қалуы 5.5.Шығарма шешімі:Елі қорланған қазақ жұртының қайғы қасіретін суреттеу арқылы ақын шығармасы шегіне жетеді 6.Шығарма кейіпкерлері:Еламан образы қарапайым балықшы;Тәңірберген бай мырзалардың образын сомдаса,ал ешкімге ұқсамайтын кейіпкер ол Кәлен.Оның образы қазақ халқының ашуындай,қайтпаған кегіндей 7.Әдеби теориялық ұғым: Теңеу: тентек, көнгіш, жезтаңдай, даңғой, қара борбай, ашулы және т.с.с. 8.Тәрбиелік мәні: Бүгінді егеменді елдің ұрпағына қазақ жерінің қандай қиындықпен,ауыр азаппен келгендігін ұғындыру

АМАНАЙ МЕН ЗАМАНАЙ 1. Авторы: Сәкен Жүнісов 2. Тақырыбы: Бұл туындыда заман дүрбелеңіне тап келген қазақ ауылдарының тағ

3 слайд
АМАНАЙ МЕН ЗАМАНАЙ 1. Авторы: Сәкен Жүнісов 2. Тақырыбы: Бұл туындыда заман дүрбелеңіне тап келген қазақ ауылдарының тағдыры оқиға етіп алынған 3. Жанр түрі: Роман 4. Идеясы: Жат жерде жүріп елін аңсаған қазақ баласын арқау етіп, келешек ұрпақты отансүйгіштікке, елін сүюге тәрбиелейді. 5. Шығарманың композициялық құрылымы : 5.1 Шығарманың басталуы: Ақ пен қызыл тартысы, азапты ғұмыр 5.2 Шығарманың дамуы: Аласапыран заманда Аманайдың дүние есігін ашуы 5.3 Шығарманың байланысы: Балзияның тайғақ кешіп, өмірімен қоштасуы 5.4 Шығарманың шарықтау шегі: Аманайдың қыруар жұрттың арасынан тірі қалып, соңғы тұяқ атануы 5.5 Шығарманың шешімі: Замана сырына үңілген жазушының айтар түйінімен шығарма шешімін табады.  

3 слайд

АМАНАЙ МЕН ЗАМАНАЙ 1. Авторы: Сәкен Жүнісов 2. Тақырыбы: Бұл туындыда заман дүрбелеңіне тап келген қазақ ауылдарының тағдыры оқиға етіп алынған 3. Жанр түрі: Роман 4. Идеясы: Жат жерде жүріп елін аңсаған қазақ баласын арқау етіп, келешек ұрпақты отансүйгіштікке, елін сүюге тәрбиелейді. 5. Шығарманың композициялық құрылымы : 5.1 Шығарманың басталуы: Ақ пен қызыл тартысы, азапты ғұмыр 5.2 Шығарманың дамуы: Аласапыран заманда Аманайдың дүние есігін ашуы 5.3 Шығарманың байланысы: Балзияның тайғақ кешіп, өмірімен қоштасуы 5.4 Шығарманың шарықтау шегі: Аманайдың қыруар жұрттың арасынан тірі қалып, соңғы тұяқ атануы 5.5 Шығарманың шешімі: Замана сырына үңілген жазушының айтар түйінімен шығарма шешімін табады.  

6. Түйін: Ақын бұл туындысы арқылы өзге топырақта күн кешіп, өзге судан ішіп, өзге ауамен тыныстаса да, жүрегі тек

4 слайд
6. Түйін: Ақын бұл туындысы арқылы өзге топырақта күн кешіп, өзге судан ішіп, өзге ауамен тыныстаса да, жүрегі тек темірқазық туған жері деп соғып, кіндік қаны тамған өлкені құрметтеуге, патриоттық сезімге тәрбиелейді. Бұл роман қазақ прозасында шоқтығы биік туынды болып қала бермек. Бұл романның келешек ұрпаққа берер тағылымы мол деп білемін. Саламат Мұқашев атындағы жоғары колледжі қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы: Қ.Мангистауова

4 слайд

6. Түйін: Ақын бұл туындысы арқылы өзге топырақта күн кешіп, өзге судан ішіп, өзге ауамен тыныстаса да, жүрегі тек темірқазық туған жері деп соғып, кіндік қаны тамған өлкені құрметтеуге, патриоттық сезімге тәрбиелейді. Бұл роман қазақ прозасында шоқтығы биік туынды болып қала бермек. Бұл романның келешек ұрпаққа берер тағылымы мол деп білемін. Саламат Мұқашев атындағы жоғары колледжі қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы: Қ.Мангистауова